Het was verdorie lente.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ben buiten geweest, warm was het niet.
Hij is niet bevroren, hij leeftquote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je je ijsegel al weer een keertje opgezocht?
Rookt wel makkelijker, in zo'n auto.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
nee met de renault bus nie met de brommer
Even de hammam bezocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik moest zweten. Heel warm was het.
Maar al die pesteikels halen wel de asbakken uit die dingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Rookt wel makkelijker, in zo'n auto.
Tupperwarebak op de bijrijdersstoel. En dan nog heb je in een auto het voordeel dat er geen as in je neus en ogen waaitquote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar al die pesteikels halen wel de asbakken uit die dingen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
de asbak was kapot en die hebben ze weggegooit nu staan er 2 lege worsten-blikken van de plus in de bekerhouders... die gebruiken wij als asbak...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ja vorige week nog 2 keer 5 euro...quote:
Mijn bezorgers zijn sowieso Marokkanen of Turken altijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is je inburgering nog niet afgerond?
Racist.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mijn bezorgers zijn sowieso Marokkanen of Turken altijd.
Daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mijn bezorgers zijn sowieso Marokkanen of Turken altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |