Mijn grapquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is soms best gezellig trouwens. Maar ik gok niet als je Rotterdammer bent
Je doet ook niet echt moeite hè.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Utopia is wel tof stiekem.
Nu kan Caland mijn seksualiteit weer ter discussie stellen.
Heb je gekekenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Ik kijk wel heel nauw. En ik heb nog nooit een trio met een Spaanse gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, erg jammer. Ik laat dat triootje maar schieten
Jij wilt graag een bevestiging van Rens zijn mening?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's van xachet nu Rens beweert dat ze een dik vies vadsig wijf is.
madame_paon
Ik heb nooit gezegd dik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt graag een bevestiging van Rens zijn mening?
Bij deze.
Ja klopt.
Die zit vol met kanjers, oequote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga maar terug naar die kanjer sc van je
Alleen totale mongolen kijken naar dergelijke programma's. En jouw kwaliteiten betreffende het een totale mongool zijn heb ik nooit in twijfel getrokken. Je moet niet zo minderwaardig over jezelf nadenken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Niet zo min over jezelf doen hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij deze.
Ja klopt.
Wacht maar tot je je vissen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Wat een boeiende avonturen beleven jullie vandaag weer op een internetforum.
#viesdikquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij deze.
Ja klopt.
je bent zelf boeiendquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Doe maar weer alsof het je allemaal niet uitmaaktquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |