Dankjequote:
Volgens mij churro's maar ik weet het niet zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar kom even niet op de naam.
Liefdesliedje om het goed te maken dan maarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsjeblieft. We hebben niet gesjoeld gisteren trouwens, alleen drie kwartier in de rij gestaan voor 1 crepevoor het goede doel en daarna bier gedronken en een tosti gegeten. En een stukje van Feyenoord-Excelsior gekeken op een groot scherm.
Vind ik persoonlijk wel meevallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Buitendam het volgende:
'Kat met vuurwerk in zijn achterste.'
Achterste. Raar woord, eigenlijk.
votlookquote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Buitendam het volgende:
Ben ik weg geweest?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, je bent ook weer in het rijk der levenden.
Niet gekker dan reet, om maar een ietwat banaler synoniem te noemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Buitendam het volgende:
Heb je dan ook een voorste? Is dat dan je lul?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk wel meevallen.
Rare bandnaamquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liefdesliedje om het goed te maken dan maarIk waardeer je echt als mod
De bar is open op de TU hier, denk dat ik er zo 1 pak.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je al bier kunnen halen vandaag?
Grindcore band die hun fanbase wilde fucken. Die verwachtte teringherrie en ze kregen ineens deze zoetsappige onzin een heel album langquote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Rare bandnaamEn die gozer zingt vals. Maar het gaat om het gebaar zal ik maar zeggen he.
Heb hem nog niet. Ga hem vandaag kopen.quote:
Ik heb weleens van de band gehoord, niet echt mijn muziek (wat ze 'normaal' spelen). Wel goed gedaan, zelfs de cover is helemaal in stijlquote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grindcore band die hun fanbase wilde fucken. Die verwachtte teringherrie en ze kregen ineens deze zoetsappige onzin een heel album lang![]()
Mijn comment ging meer over het woord achterste zelf. Persoonlijk ervaar ik het niet als een raar of ongebruikelijk woord.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je dan ook een voorste? Is dat dan je lul?
die stem heeft wel al genoeg gegrunt zo te horenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grindcore band die hun fanbase wilde fucken. Die verwachtte teringherrie en ze kregen ineens deze zoetsappige onzin een heel album lang![]()
Wel even de FOK! dierenarts vragen op praktische tips he.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb hem nog niet. Ga hem vandaag kopen.
Al wordt het waarschijnlijk morgen, vandaag ga ik waarschijnlijk overwerken.
Oh, je bent aan het werk.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook een goudvis, deze:quote:Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke mening is toch ook compleet inferieur man, vieze dikke. Als achterste je bipsjen is, heb je dan ook een voorste en, belangrijker nog, is dit dan je geslachtsdeel?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn comment ging meer over het woord achterste zelf. Persoonlijk ervaar ik het niet als een raar of ongebruikelijk woord.
Een ronde kom is juist classic man.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel even de FOK! dierenarts vragen op praktische tips he.
Een ronde kom is echt nut done
Uh, ok..quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook een goudvis, deze:
[ afbeelding ]
Sommige rare moeders noemen de voorkant je voorbipsquote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke mening is toch ook compleet inferieur man, vieze dikke. Als achterste je bipsjen is, heb je dan ook een voorste en, belangrijker nog, is dit dan je geslachtsdeel?
Niet gegrunt. Wel andere dingen. Hij is niet voor niks dood.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
die stem heeft wel al genoeg gegrunt zo te horen
Voordeel van deze is dat hij NOOIT dood kan gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een ronde kom is juist classic man.
[..]
Uh, ok..
Ik bedoelde meer in het echte leven...
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige rare moeders noemen de voorkant je voorbips![]()
Pics van je visquote:Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort vragen verwacht je van iemand die iedere dag met een Lion King broodtrommel naar de kleuterschool gaat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als achterste je bipsjen is, heb je dan ook een voorste en, belangrijker nog, is dit dan je geslachtsdeel?
niet per sequote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke mening is toch ook compleet inferieur man, vieze dikke. Als achterste je bipsjen is, heb je dan ook een voorste en, belangrijker nog, is dit dan je geslachtsdeel?
Lion King draait ook om sex joh, dat staat toch duidelijk in de wolkenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit soort vragen verwacht je van iemand die iedere dag met een Lion King broodtrommel naar de kleuterschool gaat.
Sowieso meer vissen iddquote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
Je kunt trouwens beter 2 goudvissen kopen, is gezelliger voor ze. En leuker om naar te kijken.
Ja, oke..quote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel van deze is dat hij NOOIT dood kan gaan
Ga ik ook doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
Je kunt trouwens beter 2 goudvissen kopen, is gezelliger voor ze. En leuker om naar te kijken.
Witte sterren, witte.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lion King draait ook om sex joh, dat staat toch duidelijk in de wolken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |