Goudvis, Goudvis, Mooi man.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit zal ongetwijfeld al eens ter sprake zijn gekomen, maar waar staan de letters GGMM voor?
Alsjeblieft. We hebben niet gesjoeld gisteren trouwens, alleen drie kwartier in de rij gestaan voor 1 crepequote:
Ik heb eens een gup in de goldstrike laten zwemmen omdat het een goudvis werd. Kankergrappig.quote:
Als je crepes eet weet je ook wel hoe die soort gebakken deegdingen heten. Soort van oversizes frieten zijn het.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsjeblieft. We hebben niet gesjoeld gisteren trouwens, alleen drie kwartier in de rij gestaan voor 1 crepevoor het goede doel en daarna bier gedronken en een tosti gegeten. En een stukje van Feyenoord-Excelsior gekeken op een groot scherm.
churro'squote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je crepes eet weet je ook wel hoe die soort gebakken deegdingen heten. Soort van oversizes frieten zijn het.
Broodquote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je crepes eet weet je ook wel hoe die soort gebakken deegdingen heten. Soort van oversizes frieten zijn het.
Dat deed ik ook met de pasgeboren ratjes als er weer eens een nest kwam. Tot ik een slang kreeg dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
Wij hadden vroeger ook goudvissen, als hij dood ging werd hij door de plee gespoeld.
Ik weet wat je bedoelt maar kom even niet op de naam.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankjequote:
Volgens mij churro's maar ik weet het niet zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar kom even niet op de naam.
Liefdesliedje om het goed te maken dan maarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsjeblieft. We hebben niet gesjoeld gisteren trouwens, alleen drie kwartier in de rij gestaan voor 1 crepevoor het goede doel en daarna bier gedronken en een tosti gegeten. En een stukje van Feyenoord-Excelsior gekeken op een groot scherm.
Vind ik persoonlijk wel meevallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Buitendam het volgende:
'Kat met vuurwerk in zijn achterste.'
Achterste. Raar woord, eigenlijk.
votlookquote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Buitendam het volgende:
'Kat met vuurwerk in zijn achterste.'
Achterste. Raar woord, eigenlijk.
Ben ik weg geweest?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, je bent ook weer in het rijk der levenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |