quote:Op maandag 6 januari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
ik wil meer info over de moeder van tjacka
Voor hoelang?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef Muto het volgende:
sorry tjacka. Ik heb spijt van mijn post. Vraag maar een ban aan. Ik verdien het.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik bestorm vandaag de top500. let maar op.
Ik ben erquote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
maar het is hier nu zo dood dat dat nog wel even gaat duren
school, werk, denkbeeldige vriendinquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
school, werk, denkbeeldige vriendin
Had ik maar een denkbeeldige vriendin.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
school, werk, denkbeeldige vriendin
ik ben ook niet vrolijk vandaag. Vriendjes worden?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet vrolijk.
Einde mededeling met een vleugje Afred Jodokus Kwak
Ik wordt altijd denkbeeldig afgewezenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik maar een denkbeeldige vriendin.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt altijd denkbeeldig afgewezen
Is goed. Al trekken twee depressies elkaar in een nog dieper gat.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Muto het volgende:
[..]
ik ben ook niet vrolijk vandaag. Vriendjes worden?
Bij mij is het na 1 denkbeeldige date over. Wel in bed belanden, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt altijd denkbeeldig afgewezen
Lucky bastard.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij is het na 1 denkbeeldige date over. Wel in bed belanden, dat dan weer wel.
Ik word denkbeeldig gebruikt voor seks.
Verklaart waarom het vanaf april bergafwaarts ging vorig jaarquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
VA, over drie maanden ken ik je een jaar.
#totofeitjes
Voorordelenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef Marco001 het volgende:
Hoi
Bah, baggerschool..
Moet volgens hun nu een nieuwe stage doen, mede doordat ik in de huidige opdracht niet voldoende diepgang heb kunnen brengen.. Ze hebben het verslag echter nog niet eens gelezen.
: (quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Ik wil ook gebruikt worden voor seks
[..]
Verklaart waarom het vanaf april bergafwaarts ging vorig jaar
Hhmm, mag ik jou ook een keer denkbeeldig daten dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij is het na 1 denkbeeldige date over. Wel in bed belanden, dat dan weer wel.
Ik word denkbeeldig gebruikt voor seks.
zeg dat ze eerst dat verslag moeten lezen en dan oordelenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef Marco001 het volgende:
Hoi
Bah, baggerschool..
Moet volgens hun nu een nieuwe stage doen, mede doordat ik in de huidige opdracht niet voldoende diepgang heb kunnen brengen.. Ze hebben het verslag echter nog niet eens gelezen.
Bijna, ik was sinds eind januari in JNG. Eerste wat je zei is ''gefeliciteerd" want ik ben de 20ste jarigquote:
Het zou lullig zijn als je dan geen denkbeeldige erectie kunt krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Ik wil ook gebruikt worden voor seks
#opsesiequote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bijna, ik was sinds eind januari in JNG. Eerste wat je zei is ''gefeliciteerd" want ik ben de 20ste jarig
waarom weet ik dat?
ohjaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bijna, ik was sinds eind januari in JNG. Eerste wat je zei is ''gefeliciteerd" want ik ben de 20ste jarig
waarom weet ik dat?
Als je een heteroseksuele man bent, lijkt me dan niet erg ideaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hhmm, mag ik jou ook een keer denkbeeldig daten dan?
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou lullig zijn als je dan geen denkbeeldige erectie kunt krijgen.
*verbaasd. En ja, ik verwachtte niet dat je meteen mij ging natrekken enzoquote:
Heb ik ze ook zeer duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg dat ze eerst dat verslag moeten lezen en dan oordelen
Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:* Marco001 checkt fobo..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een heteroseksuele man bent, lijkt me dan niet erg ideaal.
Geen probleem.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 checkt
[..]
[..]
* Marco001 checkt fobo..
Fuck, je hebt gelijk, nevermind dan.
wowquote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 checkt
[..]
[..]
* Marco001 checkt fobo..
Fuck, je hebt gelijk, nevermind dan.
goed zoquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb ik ze ook zeer duidelijk gemaakt.Dat ik niet akkoord ga met de nieuwe stage(die ze al hadden gevonden, moet alleen voor Donderdag akkoord gaan) tot ze het verslag hebben gelezen en daarove rhebben geoordeeld. Voor het huidige stagebedrijf bied het verslag voldoende diepgang(hebben ze zelf gezegd!) en de nieuwe stage is 120km hier vandaan. No way dat ik dat ga doen als ik geen reiskostenvergoeding krijg....
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Tjacka het volgende:
ik heb met mijn vorige account nog in pub gepost
maar ik had in die periode rensajaciedachtige trekjes.
dat geloof ik wel, FOK! sletjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselen
jimbo is een lekkere knul.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselen
- keer - wordt +. Wij trekken elkaar juist. uit de depressie.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Al trekken twee depressies elkaar in een nog dieper gat.
Antidepressiva feestjes zijn wel weer gezellig daarentegen.
Die was niet zo goed enzo? helemaal opgefokt enzoquote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er grappig aan is
Oh. Dan had Pax dus toch gelijk gister.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
- keer - wordt +. Wij trekken elkaar juist. uit de depressie.
dus zijn we nu vriendjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan had Pax dus toch gelijk gister.
Sorry. Ik waardeer je steun Muto, bedankt.
Ga naar de dokter.quote:
hij is stiekem ook helemaal niet grappigquote:
werkquote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
wie wilt er zaterdag wellicht meeten in deventer
Geen idee.quote:
Hele nacht met Pax zitten TC'en. Ik hoop dat dit je niet al te jaloers maakt?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Etsu het volgende:
Littlerabbit, mijn maatje, mijn zielsverwant.
Nee hoor. Het is definitief over tussen Pax en mij. We kunnen niet samen door één deur.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Hele nacht met Pax zitten TC'en. Ik hoop dat dit je niet al te jaloers maakt?
Jullie zijn dik?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is definitief over tussen Pax en mij. We kunnen niet samen door één deur.
1-6. Dat deelt de dag lekker op. En 's avonds heb ik verder al plannen.quote:
Maak je niet dik joh, ben je alquote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is nogal aan de dikke kant, inderdaad. Ik ben volstrekt slank.
Gofferdommer.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1-6. Dat deelt de dag lekker op. En 's avonds heb ik verder al plannen.
sof en ik zijn super closequote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gofferdommer.
Ben ik eens dichtbij jou en sof.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof en ik zijn super close
Wat me er aan moet denken, die avond zit ik hoogstwaarschijnlijk in Arnhem
Doe eens nietquote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben terug in de tijd naar juli 2013.
Ik zit weer in mijn One Direction fase.
quote:
Fok-Itquote:
Beetje gefrustreerd jochie.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Muto het volgende:
Maandje terug zei Toto dat hij wegging en hier niet meer ging posten. Jammer dat het tijdelijk was.
die post heb ik gemistquote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Muto het volgende:
Maandje terug zei Toto dat hij wegging en hier niet meer ging posten. Jammer dat het tijdelijk was.
Een volle dag ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Muto het volgende:
Ik heb nog 8 minuten om te posten.quote:
Helaas ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Muto het volgende:
dan ga ik heul snel typen. Ik moet straks ook weg. Werken.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 minuten om te posten.
Muutalles goed jongen?
gefeliciteerd met je omaquote:
Dankjequote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Muto het volgende:
[..]
dan ga ik heul snel typen. Ik moet straks ook weg. Werken.
Gefeliciteerd met je oma.
Lieve oma hequote:
ja hahaquote:
Gefeliciteerd met je oma.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Muto het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je oma
Ok jij dan ook nogquote:
Wauwquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje8
90 alweer
Moet weer weg, doei werkze
Een oplaadsnoer kunnen lenen?quote:
ben je nog steeds #teaminsomnia?quote:
sof, goed nieuws: ik heb alles wat ik vandaag af wilde maken afgekregen. Je hoeft me niet meer te negeren. Pas morgen vanaf 9 uur tot 17 uur weer.quote:
ik weet het niet zo goedquote:
Maak er #teamLR&Muto van. Dat zal hem lerenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet het niet zo goed
inso loopt mij te pesten vanwege mijn werkloosheid
waar staan jullie voorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Maak er #teamLR&Muto van. Dat zal hem leren
Altijd toch. Ook al begrijp je grap van gister nog altijd niet helemaal.quote:
Niks. Het leven is kut laten we er nog wat van maken.quote:
Dat kan LR je uitleggen. Ik ben er meer vanwege mijn looks.quote:
Niks is eeuwiger dan de dood. Dus leef je leven met zo min mogelijk inspanning of interesse in randzaken.quote:
Jouw depressie maakt jouw verhalen er niet beter op. Ik denk niet dat je tjacka zo kunt overtuigen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks is eeuwiger dan de dood. Dus leef je leven met zo min mogelijk inspanning of interesse in randzaken.
Je iets aantrekken van mensen op een forum.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Muto minacht iedereen. Trek je maar niks van aan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je iets aantrekken van mensen op een forum.
Boehoe.
Nee hoor. Ik vind VA aardig, LR aardig, Tjacka aardig etc. De users krijgen van mij wat ze verdienen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Muto minacht iedereen. Trek je maar niks van aan.
Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind VA aardig, LR aardig, Tjacka aardig etc. De users krijgen van mij wat ze verdienen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind VA aardig, LR aardig, Tjacka aardig etc. De users krijgen van mij wat ze verdienen.
Ik denk dat ik hier wel achter sta.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks is eeuwiger dan de dood. Dus leef je leven met zo min mogelijk inspanning of interesse in randzaken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik eet cherry tomaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een boterham met Filet Americain en eentje met Ossenworst.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want zij wilde Wooninck eerst neuqen?
Ik snap de magie van ossenworst niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een boterham met Filet Americain en eentje met Ossenworst.
Ik denk dat we er niet uit gaan komen. En aangezien ik wil voorkomen dat er iemand een woordgrap maakt (Héé, ik geloof dat ik een discus-sie tussen Etsu en Muto) en ik weer dat discussies irritant kunnen zijn, laat ik hierbij weten niet verder op deze nare kwestie in te gaan.quote:
Oke.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat we er niet uit gaan komen. En aangezien ik wil voorkomen dat er iemand een woordgrap maakt (Héé, ik geloof dat ik een discus-sie tussen Etsu en Muto) en ik weer dat discussies irritant kunnen zijn, laat ik hierbij weten niet verder op deze nare kwestie in te gaan.
Ik heb gehoord van wel, maar ik kan je niets beloven.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat saai maar ik ben best bereid te delen. Nu maar hopen dat je echt geen Herpes hebt.
Beetje peper en zout moet je er zelf wel opdoen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de magie van ossenworst niet echt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van wel, maar ik kan je niets beloven.
Ze schijnt een vagijn te hebben en hij een pener, dan kan het wel in principequote:
Ja dat ze een vagijn heeft heb ik gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze schijnt een vagijn te hebben en hij een pener, dan kan het wel in principe
Goed te horen, tjackaap. Overweeg het aanpassen van jouw sig maar. Soms is verandering, durf en lef de enige manier om vrienden te wijzen op hun stuitende gedragingen jegens een werkloze vriend. Bovendien kan zo'n aanpassing gezien worden als een grote stap vooruit. Een nieuwe start. Overweeg het.quote:
okquote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat ze een vagijn heeft heb ik gezien.
Nouquote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vagina's zijn eigenlijk best raar.
Als je er objectief naar kijkt, wel. Ziet er niet uit eigenlijk.quote:
Sommige zien er niet uit, sommige wel. Mooi plat zonder dat het uitsteekt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je er objectief naar kijkt, wel. Ziet er niet uit eigenlijk.
Maarja, het leukste wat je er mee kan doen als man is iets waarbij je er niet naar hoeft te kijken
graag gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je diepzinnige mening over vagina's.
Meelezerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je diepzinnige mening over vagina's.
ik ga hem wel even whatsappen voor excuses.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed te horen, tjackaap. Overweeg het aanpassen van jouw sig maar. Soms is verandering, durf en lef de enige manier om vrienden te wijzen op hun stuitende gedragingen jegens een werkloze vriend. Bovendien kan zo'n aanpassing gezien worden als een grote stap vooruit. Een nieuwe start. Overweeg het.
Je bent zelf een whatsaapquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga hem wel even whatsappen voor excuses.
vagina: bef, behoje, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, echoput, flamoes, floppydrive, foef, framboos, friemel, frut, garage, genotsgleuf, gleuf, glijhol, grand canyon, hamportemonnee, (harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon, kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, michol, miemel, mik (of: roos), mösj (Limburgs), mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester, open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poes / poesje (in de meeste Europese talen), preut, pruim, prut, punani, put, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, schotwond, slijmvijver, slof, sloot, snee, spelonk, spermaschacht, spermasilo, spleet, spons, tiejijs, tocht, toef, trut, tuinboontje, uitgezworen paardenoog, utteflut, vagijn, vermaak, verticale glimlach, vismarkt, vleesbloem, voorbips, wiske, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, zure geul /sloot, zwarte gatquote:
eh okquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
vagina: bef, behoje, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, echoput, flamoes, floppydrive, foef, framboos, friemel, frut, garage, genotsgleuf, gleuf, glijhol, grand canyon, hamportemonnee, (harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon, kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, michol, miemel, mik (of: roos), mösj (Limburgs), mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester, open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poes / poesje (in de meeste Europese talen), preut, pruim, prut, punani, put, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, schotwond, slijmvijver, slof, sloot, snee, spelonk, spermaschacht, spermasilo, spleet, spons, tiejijs, tocht, toef, trut, tuinboontje, uitgezworen paardenoog, utteflut, vagijn, vermaak, verticale glimlach, vismarkt, vleesbloem, voorbips, wiske, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, zure geul /sloot, zwarte gat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |