Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:* Marco001 checkt fobo..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een heteroseksuele man bent, lijkt me dan niet erg ideaal.
Geen probleem.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 checkt
[..]
[..]
* Marco001 checkt fobo..
Fuck, je hebt gelijk, nevermind dan.
wowquote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 checkt
[..]
[..]
* Marco001 checkt fobo..
Fuck, je hebt gelijk, nevermind dan.
goed zoquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb ik ze ook zeer duidelijk gemaakt.Dat ik niet akkoord ga met de nieuwe stage(die ze al hadden gevonden, moet alleen voor Donderdag akkoord gaan) tot ze het verslag hebben gelezen en daarove rhebben geoordeeld. Voor het huidige stagebedrijf bied het verslag voldoende diepgang(hebben ze zelf gezegd!) en de nieuwe stage is 120km hier vandaan. No way dat ik dat ga doen als ik geen reiskostenvergoeding krijg....
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Tjacka het volgende:
ik heb met mijn vorige account nog in pub gepost
maar ik had in die periode rensajaciedachtige trekjes.
dat geloof ik wel, FOK! sletjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselen
jimbo is een lekkere knul.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselen
- keer - wordt +. Wij trekken elkaar juist. uit de depressie.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Al trekken twee depressies elkaar in een nog dieper gat.
Antidepressiva feestjes zijn wel weer gezellig daarentegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |