Wauwquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje8
90 alweer
Moet weer weg, doei werkze
Een oplaadsnoer kunnen lenen?quote:
ben je nog steeds #teaminsomnia?quote:
sof, goed nieuws: ik heb alles wat ik vandaag af wilde maken afgekregen. Je hoeft me niet meer te negeren. Pas morgen vanaf 9 uur tot 17 uur weer.quote:
ik weet het niet zo goedquote:
Maak er #teamLR&Muto van. Dat zal hem lerenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet het niet zo goed
inso loopt mij te pesten vanwege mijn werkloosheid
waar staan jullie voorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Maak er #teamLR&Muto van. Dat zal hem leren
Altijd toch. Ook al begrijp je grap van gister nog altijd niet helemaal.quote:
Niks. Het leven is kut laten we er nog wat van maken.quote:
Dat kan LR je uitleggen. Ik ben er meer vanwege mijn looks.quote:
Niks is eeuwiger dan de dood. Dus leef je leven met zo min mogelijk inspanning of interesse in randzaken.quote:
Jouw depressie maakt jouw verhalen er niet beter op. Ik denk niet dat je tjacka zo kunt overtuigen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks is eeuwiger dan de dood. Dus leef je leven met zo min mogelijk inspanning of interesse in randzaken.
Je iets aantrekken van mensen op een forum.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Muto minacht iedereen. Trek je maar niks van aan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je iets aantrekken van mensen op een forum.
Boehoe.
Nee hoor. Ik vind VA aardig, LR aardig, Tjacka aardig etc. De users krijgen van mij wat ze verdienen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Muto minacht iedereen. Trek je maar niks van aan.
Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind VA aardig, LR aardig, Tjacka aardig etc. De users krijgen van mij wat ze verdienen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind VA aardig, LR aardig, Tjacka aardig etc. De users krijgen van mij wat ze verdienen.
Ik denk dat ik hier wel achter sta.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks is eeuwiger dan de dood. Dus leef je leven met zo min mogelijk inspanning of interesse in randzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |