quote:Op maandag 6 januari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
ik wil meer info over de moeder van tjacka
Voor hoelang?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef Muto het volgende:
sorry tjacka. Ik heb spijt van mijn post. Vraag maar een ban aan. Ik verdien het.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik bestorm vandaag de top500. let maar op.
Ik ben erquote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
maar het is hier nu zo dood dat dat nog wel even gaat duren
school, werk, denkbeeldige vriendinquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
school, werk, denkbeeldige vriendin
Had ik maar een denkbeeldige vriendin.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
school, werk, denkbeeldige vriendin
ik ben ook niet vrolijk vandaag. Vriendjes worden?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet vrolijk.
Einde mededeling met een vleugje Afred Jodokus Kwak
Ik wordt altijd denkbeeldig afgewezenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik maar een denkbeeldige vriendin.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt altijd denkbeeldig afgewezen
Is goed. Al trekken twee depressies elkaar in een nog dieper gat.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Muto het volgende:
[..]
ik ben ook niet vrolijk vandaag. Vriendjes worden?
Bij mij is het na 1 denkbeeldige date over. Wel in bed belanden, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt altijd denkbeeldig afgewezen
Lucky bastard.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij is het na 1 denkbeeldige date over. Wel in bed belanden, dat dan weer wel.
Ik word denkbeeldig gebruikt voor seks.
Verklaart waarom het vanaf april bergafwaarts ging vorig jaarquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
VA, over drie maanden ken ik je een jaar.
#totofeitjes
Voorordelenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef Marco001 het volgende:
Hoi
Bah, baggerschool..
Moet volgens hun nu een nieuwe stage doen, mede doordat ik in de huidige opdracht niet voldoende diepgang heb kunnen brengen.. Ze hebben het verslag echter nog niet eens gelezen.
: (quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Ik wil ook gebruikt worden voor seks
[..]
Verklaart waarom het vanaf april bergafwaarts ging vorig jaar
Hhmm, mag ik jou ook een keer denkbeeldig daten dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij is het na 1 denkbeeldige date over. Wel in bed belanden, dat dan weer wel.
Ik word denkbeeldig gebruikt voor seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |