Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:* Marco001 checkt fobo..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een heteroseksuele man bent, lijkt me dan niet erg ideaal.
Geen probleem.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 checkt
[..]
[..]
* Marco001 checkt fobo..
Fuck, je hebt gelijk, nevermind dan.
wowquote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 checkt
[..]
[..]
* Marco001 checkt fobo..
Fuck, je hebt gelijk, nevermind dan.
goed zoquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb ik ze ook zeer duidelijk gemaakt.Dat ik niet akkoord ga met de nieuwe stage(die ze al hadden gevonden, moet alleen voor Donderdag akkoord gaan) tot ze het verslag hebben gelezen en daarove rhebben geoordeeld. Voor het huidige stagebedrijf bied het verslag voldoende diepgang(hebben ze zelf gezegd!) en de nieuwe stage is 120km hier vandaan. No way dat ik dat ga doen als ik geen reiskostenvergoeding krijg....
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef Tjacka het volgende:
ik heb met mijn vorige account nog in pub gepost
maar ik had in die periode rensajaciedachtige trekjes.
dat geloof ik wel, FOK! sletjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselen
jimbo is een lekkere knul.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het scheen toen makkelijk te zijn geweest chimi's te hosselen
- keer - wordt +. Wij trekken elkaar juist. uit de depressie.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Al trekken twee depressies elkaar in een nog dieper gat.
Antidepressiva feestjes zijn wel weer gezellig daarentegen.
Die was niet zo goed enzo? helemaal opgefokt enzoquote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er grappig aan is
Oh. Dan had Pax dus toch gelijk gister.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
- keer - wordt +. Wij trekken elkaar juist. uit de depressie.
dus zijn we nu vriendjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan had Pax dus toch gelijk gister.
Sorry. Ik waardeer je steun Muto, bedankt.
Ga naar de dokter.quote:
hij is stiekem ook helemaal niet grappigquote:
werkquote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
wie wilt er zaterdag wellicht meeten in deventer
Geen idee.quote:
Hele nacht met Pax zitten TC'en. Ik hoop dat dit je niet al te jaloers maakt?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Etsu het volgende:
Littlerabbit, mijn maatje, mijn zielsverwant.
Nee hoor. Het is definitief over tussen Pax en mij. We kunnen niet samen door één deur.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Hele nacht met Pax zitten TC'en. Ik hoop dat dit je niet al te jaloers maakt?
Jullie zijn dik?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is definitief over tussen Pax en mij. We kunnen niet samen door één deur.
1-6. Dat deelt de dag lekker op. En 's avonds heb ik verder al plannen.quote:
Maak je niet dik joh, ben je alquote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is nogal aan de dikke kant, inderdaad. Ik ben volstrekt slank.
Gofferdommer.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1-6. Dat deelt de dag lekker op. En 's avonds heb ik verder al plannen.
sof en ik zijn super closequote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gofferdommer.
Ben ik eens dichtbij jou en sof.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof en ik zijn super close
Wat me er aan moet denken, die avond zit ik hoogstwaarschijnlijk in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |