quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind VA aardig, LR aardig, Tjacka aardig etc. De users krijgen van mij wat ze verdienen.
Ik eet cherry tomaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een boterham met Filet Americain en eentje met Ossenworst.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want zij wilde Wooninck eerst neuqen?
Ik snap de magie van ossenworst niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een boterham met Filet Americain en eentje met Ossenworst.
Ik denk dat we er niet uit gaan komen. En aangezien ik wil voorkomen dat er iemand een woordgrap maakt (Héé, ik geloof dat ik een discus-sie tussen Etsu en Muto) en ik weer dat discussies irritant kunnen zijn, laat ik hierbij weten niet verder op deze nare kwestie in te gaan.quote:
Oke.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat we er niet uit gaan komen. En aangezien ik wil voorkomen dat er iemand een woordgrap maakt (Héé, ik geloof dat ik een discus-sie tussen Etsu en Muto) en ik weer dat discussies irritant kunnen zijn, laat ik hierbij weten niet verder op deze nare kwestie in te gaan.
Ik heb gehoord van wel, maar ik kan je niets beloven.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat saai maar ik ben best bereid te delen. Nu maar hopen dat je echt geen Herpes hebt.
Beetje peper en zout moet je er zelf wel opdoen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de magie van ossenworst niet echt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van wel, maar ik kan je niets beloven.
Ze schijnt een vagijn te hebben en hij een pener, dan kan het wel in principequote:
Ja dat ze een vagijn heeft heb ik gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze schijnt een vagijn te hebben en hij een pener, dan kan het wel in principe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |