Haha hip -> kettlebellswingquote:Op maandag 6 januari 2014 13:23 schreef Champy het volgende:
Dat die dingen al lang bestaan wil niet zeggen dan het nu niet hip is
woont hij in NZ??quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
De mijne kwam ook binnen vandaag. Geen bezorger gezien, ik was trainen met weissman.
thxquote:
Je kan toch gewoon even langs gaan.quote:
Sure thing, diamond ringquote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks habibi. Ik ga er vanuit dat je couscous voor mij komt maken vandaag.
#nultystyle
Doe normaal. Zo doe ik ook. Ja toch ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef Drinky het volgende:
Hoe weten wij trouwens niet of snaken gewoon weismann is, zou best een goede troll zijn nomsayin'?
speciaal voor jou zout. Behalve als ie veel fruit gegeten heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
Geen. Alleen casein.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Alleen casein.![]()
Goeie curler jij. Knap hoe je tegelijkertijd je heupen en je kuiten weet te trainen met curlen.
Daaaamn, golddigger alles. Had ook niet anders verwacht. We zullen eerst wel eens zien hoe de couscous smaakt.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Alleen casein.![]()
Goeie curler jij. Knap hoe je tegelijkertijd je heupen en je kuiten weet te trainen met curlen.
kane sumabatquote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Awesome_'s Motivational - Dè officiele wallpaper!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |