Haha hip -> kettlebellswingquote:Op maandag 6 januari 2014 13:23 schreef Champy het volgende:
Dat die dingen al lang bestaan wil niet zeggen dan het nu niet hip is
woont hij in NZ??quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
De mijne kwam ook binnen vandaag. Geen bezorger gezien, ik was trainen met weissman.
thxquote:
Je kan toch gewoon even langs gaan.quote:
Sure thing, diamond ringquote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks habibi. Ik ga er vanuit dat je couscous voor mij komt maken vandaag.
#nultystyle
Doe normaal. Zo doe ik ook. Ja toch ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef Drinky het volgende:
Hoe weten wij trouwens niet of snaken gewoon weismann is, zou best een goede troll zijn nomsayin'?
speciaal voor jou zout. Behalve als ie veel fruit gegeten heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
Geen. Alleen casein.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Alleen casein.![]()
Goeie curler jij. Knap hoe je tegelijkertijd je heupen en je kuiten weet te trainen met curlen.
Daaaamn, golddigger alles. Had ook niet anders verwacht. We zullen eerst wel eens zien hoe de couscous smaakt.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Alleen casein.![]()
Goeie curler jij. Knap hoe je tegelijkertijd je heupen en je kuiten weet te trainen met curlen.
kane sumabatquote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Awesome_'s Motivational - Dè officiele wallpaper!
[ afbeelding ]
Ik had nog een tegoedbon om lambo te gaan rijden, bedrijf is failliet dus 100 euro weggegooidquote:Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nat geworden.
https://www.facebook.com/(...)06996&type=2&theater
het was alweer een dag geledenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Drinky het volgende:
Menu met 20 mcnuggets, drinken en friet voor ¤4,50, oh lawd
Jmf be likequote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goede kwart voor drie iedereen!
Dank voor de tip!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef fathank het volgende:
Ik laat altijd bij de mokkels van de primera bezorgen
Is ideaal. Zit hier op 200 meter lopen vandaan. In plaats van dat je zo'n kutbezorger hebt die het 13 deuren verderop aflevert ofzoquote:
Ik geef je juist een compliment, a zemmel. En zolang je maar geen Yildriz saus op de Couscous gooit, hoef je je nergens zorgen over te maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daaaamn, golddigger alles. Had ook niet anders verwacht. We zullen eerst wel eens zien hoe de couscous smaakt.
Jouw moedor, bokito.quote:
En morgen een beste zak aardappels lostrekken op de wcquote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef fathank het volgende:
Vanavond nieuwjaarsbuffet op 't werk. Dat wordt bergen vlees scheppen
Vrouwen en diamanten ring leek mij vanzelfsprekend leidend tot mijn post.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik geef je juist een compliment, a zemmel. En zolang je maar geen Yildriz saus op de Couscous gooit, hoef je je nergens zorgen over te maken.
Heb je hem in 1600x1050 ?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Awesome_'s Motivational - Dè officiele wallpaper!
[ afbeelding ]
G.R.S. komt couscous maken? Nom'sayin?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddamn mayn. Ik ging trimmen en ik had hem op de verkeerde stand staan waardoor het nu veel te kort is.
[..]
Vrouwen en diamanten ring leek mij vanzelfsprekend leidend tot mijn post.
Yuri saus all over her face, alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
G.R.S. komt couscous maken? Nom'sayin?
trimmen is goed voor de vetverbrandingquote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddamn mayn. Ik ging trimmen en ik had hem op de verkeerde stand staan waardoor het nu veel te kort is.
Ahhwww wat lief <3quote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik hoop niet dat ik hiermee kinderachtig overkom, maar ik voel heel sterk de behoefte om iedereen het beste voor de namiddag te wensen.
Hierbij.
Thanks, ook al voelt het meer als ochtend.. Tfw je om 15:30 pas opstaat.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik hoop niet dat ik hiermee kinderachtig overkom, maar ik voel heel sterk de behoefte om iedereen het beste voor de namiddag te wensen.
Hierbij.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, ook al voelt het meer als ochtend.. Tfw je om 15:30 pas opstaat.
Excuus is dat ik ziek ben, voel me al een paar dagen niet 100% dus draai me 's ochtends nog maar even een keertje omquote:
whahhahaaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Excuus is dat ik ziek ben, voel me al een paar dagen niet 100% dus draai me 's ochtends nog maar even een keertje om
Insgelijksquote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hierbij.
Jij bent ziek als je je niet 100% voelt? Eindboss.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Excuus is dat ik ziek ben, voel me al een paar dagen niet 100% dus draai me 's ochtends nog maar even een keertje om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Beterschap, bro.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beterschap man. En veel raki drinken, dat ontsmet. Of je wordt zo dronken dat je vergeet dat je ziek bent.quote:
Macro's bijna 1:1:1, dat feelsquote:
Yesquote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Klokov het volgende:
Boys, doet deze site het bij jullie?
http://www.shirtalaminute.nl/
ja, dus jij bent gebandquote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Klokov het volgende:
Boys, doet deze site het bij jullie?
http://www.shirtalaminute.nl/
Hoezo zouden ze iemand bannen?quote:
Inbe4 crossfit is gayquote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn. Weissman heeft me afgemat vandaag.
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Klokov het volgende:
Zojuist de kleur van mn shirt geselecteerd, straks even eten en dan kan ik de volgende stap maken in het design.
wat is voor jou pauper?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil goede tshirts hebben van redelijke kwaliteit maar die van de WE en H&m zijn zo pauper man. waar kopen jullie gewoon die shit ? basics v-neck ronde neck alles
Makro en C&Aquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon kwaliteit die niet met twee keer wassen helemaal vertyft zit
Bij de WE. Dingen zijn ook 17 euro voor 2 dus je kunt niet teveel verwachten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil goede tshirts hebben van redelijke kwaliteit maar die van de WE en H&m zijn zo pauper man. waar kopen jullie gewoon die shit ? basics v-neck ronde neck alles
Thanks brah!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Sapstengel het volgende:
Gefeliciteerd btw Yuri
Hier is een speciale dumbbell cake, weet niet precies wat de macro's zijn maar IIFYM toch yolo
[ afbeelding ]
girav.nlquote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
faggot 1 vs 1 ffifa i'll wreck u i swaer oon my mums i'll wreck uquote:
Totally wanna fuck & might wanna fuckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Niks noemenswaardigs dusquote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef Klokov het volgende:
Heb nog niemand zien posten over Android 4.3. Op mijn Facebook zitten wel een paar Applefans die elke OS update moeten verheiligen
Soort van donkerrood vriend, past goed bij mn adipowersquote:
Fucking zonde man. Ik was laatst nog eens kijken wat het nou kost, maar het is belachelijk duur.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik had nog een tegoedbon om lambo te gaan rijden, bedrijf is failliet dus 100 euro weggegooid
Jeroen, wat zijn je stats en afmetingen? Ik ga even kijken wat ik voor je kan betekenenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker liedje man. Ik heb de oordoppen in want een faggot hier in het complex heeft zijn sub belachelijk hard staan. Kogels gaan vliegen zo dadelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:13 schreef VMSDKR het volgende:
that face when & my face when. Gefeliciteerd trouwens bro.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Totally wanna fuck & might wanna fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Morgen avond goed? 'k Breek je facequote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
faggot 1 vs 1 ffifa i'll wreck u i swaer oon my mums i'll wreck u
Thanks!
Sowieso mi mang. Ik moet zo ook weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Morgen avond goed? 'k Breek je face
Ze verkopen ook een diepvriesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, ze hebben hun assortiment flink uitgebreid. Ik ga binnenkort zeker een keer bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |