James heeft stiekem niet meegedaan??quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Check die resultaten dan van het originele artikel![]()
[ afbeelding ]
James deed het 3 keer zo zwaarquote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
James heeft stiekem niet meegedaan??
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:10 schreef Weissman het volgende:
Met Papa Sneek aka TheTerminator aka Slangetje
De mijne kwam ook binnen vandaag. Geen bezorger gezien, ik was trainen met weissman.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:29 schreef Klokov het volgende:
Kettlebell is binnen
Ecto bezorger had struggles
Te zwaar en te veel gedaan = vetvrije massa verloren + vet aangekomenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
James deed het 3 keer zo zwaar![]()
http://www.t-nation.com/f(...)d_swings_to_fat_loss
hip, echt dat ding zat in 2000 al in mijn kerstpakketquote:Op maandag 6 januari 2014 12:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat moet je ook alweer allemaal met zo'n ding behalve dat het ontzettend hip is?
Arme pakketdienstquote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
hip, echt dat ding zat in 2000 al in mijn kerstpakket
Srs, een Kettlebell in je kerstpakket? Bij welke werkgever zat je?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
hip, echt dat ding zat in 2000 al in mijn kerstpakket
Hij bedoelt dat dat ding oud is. Niet dat hij echt zo'n ding in z'n kerstpakket had.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs, een Kettlebell in je kerstpakket? Bij welke werkgever zat je?
Dingen bestaan al sinds 1700quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat dat ding oud is. Niet dat hij echt zo'n ding in z'n kerstpakket had.![]()
Haha hip -> kettlebellswingquote:Op maandag 6 januari 2014 13:23 schreef Champy het volgende:
Dat die dingen al lang bestaan wil niet zeggen dan het nu niet hip is
woont hij in NZ??quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
De mijne kwam ook binnen vandaag. Geen bezorger gezien, ik was trainen met weissman.
thxquote:
Je kan toch gewoon even langs gaan.quote:
Sure thing, diamond ringquote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks habibi. Ik ga er vanuit dat je couscous voor mij komt maken vandaag.
#nultystyle
Doe normaal. Zo doe ik ook. Ja toch ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef Drinky het volgende:
Hoe weten wij trouwens niet of snaken gewoon weismann is, zou best een goede troll zijn nomsayin'?
speciaal voor jou zout. Behalve als ie veel fruit gegeten heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
Geen. Alleen casein.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Alleen casein.![]()
Goeie curler jij. Knap hoe je tegelijkertijd je heupen en je kuiten weet te trainen met curlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |