lolquote:Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
![]()
We hadden eerst een zeer donkere indo, en die kwam bij ons altijd achterom. Boerenbestaan jwz.
Toen onze hond hem voor het eerst zag brak de hel los, wist niet wat ik meemaakte![]()
Grommen en grauwen en om die indo heen sluipen, tanden laten zien, nekharen omhoog etc.
En dat terwijl onze Friese Stabij een softe dwijl eerste klas is, zit geen kwaad bloed in.
Dat beest teert op aaien en knuffels. Schijt nog net geen regenbogen uit.![]()
lolquote:Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]het vrouwtje dat bij mij bezorgd zegt altijd tegen m'n ma 'hier heb je weer wat poedertjes voor die hercules van een zoon van je'
Thanks habibi. Ik ga er vanuit dat je couscous voor mij komt maken vandaag.quote:
Damn, son. Vroeg ze ook of je anabolen gebruikt?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]het vrouwtje dat bij mij bezorgd zegt altijd tegen m'n ma 'hier heb je weer wat poedertjes voor die hercules van een zoon van je'
Heb m'n post aangepast, dus je moet hem nu gewoon kunnen zienquote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
Wie download de foto even en upload hem op imgur oid. Ik wil de foto wel zien maar ik ga geen account maken op dbb
Dat is wat ze altijd bezorgdquote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, son. Vroeg ze ook of je anabolen gebruikt?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb m'n post aangepast, dus je moet hem nu gewoon kunnen zien
James heeft stiekem niet meegedaan??quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
Check die resultaten dan van het originele artikel![]()
[ afbeelding ]
James deed het 3 keer zo zwaarquote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
James heeft stiekem niet meegedaan??
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:10 schreef Weissman het volgende:
Met Papa Sneek aka TheTerminator aka Slangetje
De mijne kwam ook binnen vandaag. Geen bezorger gezien, ik was trainen met weissman.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:29 schreef Klokov het volgende:
Kettlebell is binnen
Ecto bezorger had struggles
Te zwaar en te veel gedaan = vetvrije massa verloren + vet aangekomenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
James deed het 3 keer zo zwaar![]()
http://www.t-nation.com/f(...)d_swings_to_fat_loss
hip, echt dat ding zat in 2000 al in mijn kerstpakketquote:Op maandag 6 januari 2014 12:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat moet je ook alweer allemaal met zo'n ding behalve dat het ontzettend hip is?
Arme pakketdienstquote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
hip, echt dat ding zat in 2000 al in mijn kerstpakket
Srs, een Kettlebell in je kerstpakket? Bij welke werkgever zat je?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
hip, echt dat ding zat in 2000 al in mijn kerstpakket
Hij bedoelt dat dat ding oud is. Niet dat hij echt zo'n ding in z'n kerstpakket had.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs, een Kettlebell in je kerstpakket? Bij welke werkgever zat je?
Dingen bestaan al sinds 1700quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat dat ding oud is. Niet dat hij echt zo'n ding in z'n kerstpakket had.![]()
Haha hip -> kettlebellswingquote:Op maandag 6 januari 2014 13:23 schreef Champy het volgende:
Dat die dingen al lang bestaan wil niet zeggen dan het nu niet hip is
woont hij in NZ??quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
De mijne kwam ook binnen vandaag. Geen bezorger gezien, ik was trainen met weissman.
thxquote:
Je kan toch gewoon even langs gaan.quote:
Sure thing, diamond ringquote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks habibi. Ik ga er vanuit dat je couscous voor mij komt maken vandaag.
#nultystyle
Doe normaal. Zo doe ik ook. Ja toch ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef Drinky het volgende:
Hoe weten wij trouwens niet of snaken gewoon weismann is, zou best een goede troll zijn nomsayin'?
speciaal voor jou zout. Behalve als ie veel fruit gegeten heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
Geen. Alleen casein.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
Ben Snakey vergeten te vragen welke smaak whey hij heeft
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Alleen casein.![]()
Goeie curler jij. Knap hoe je tegelijkertijd je heupen en je kuiten weet te trainen met curlen.
Daaaamn, golddigger alles. Had ook niet anders verwacht. We zullen eerst wel eens zien hoe de couscous smaakt.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Alleen casein.![]()
Goeie curler jij. Knap hoe je tegelijkertijd je heupen en je kuiten weet te trainen met curlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |