Nu misschien wel, maar dat is niet altijd zo geweest. In de stad waar ik mijn pubertijd heb doorgebracht was de keurslager en bakker net weg uit het winkelcentrum. Die zijn pas 3 jaar geleden daar weer bezig (en het loopt storm).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Grappig, want vraag aan een bakker of slager waar ze qua locatie het liefst zitten en het merendeel zal "in de buurt van een super" antwoorden.
Nee dat blijkt ->quote:
quote:Het staat hem vrij om aan fundamentele innovatie te doen, helaas is de rest van de bevolking - wij simpele zielen dus - niet in staat om de mens ineens vleugels te geven of auto's van vandaag op morgen op een druppeltje water te laten rijden.
Legale diefstal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef GSbrder het volgende:
Je hoeft trouwens niet naar de Gamma voor een goedkope fiets.
Op het station een junk aanspreken of het fietsendepot van een middelgrote gemeente bezoeken werkt beter.
Gelukkig kan je ook een 'B-merk' kopen wat niet aan die rare fratsen doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef LogiteX het volgende:
Liep laatst in de supermarkt, kwam ik weer een overbodig voorbeeld van innovatie tegen: Een fles met wasmiddel waar een lichte kronkel in zat zodat je hem zogenaamd makkelijk vast kon pakken. Het hele probleem is dat deze achterlijke veranderingen als innovatie gepresenteerd wordt terwijl het helemaal geen innovatie is. En al die veranderingen kosten klauwen met geld
Ik wil nog steeds graag met terugwerkende kracht de dubbelvla afschaffen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef LogiteX het volgende:
Liep laatst in de supermarkt, kwam ik weer een overbodig voorbeeld van innovatie tegen: Een fles met wasmiddel waar een lichte kronkel in zat zodat je hem zogenaamd makkelijk vast kon pakken. Het hele probleem is dat deze achterlijke veranderingen als innovatie gepresenteerd wordt terwijl het helemaal geen innovatie is. En al die veranderingen kosten klauwen met geld
Groot gelijk dat je het liever zelf doet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds graag met terugwerkende kracht de dubbelvla afschaffen.
Da wil ik godverredomme zellef doen!
Deze wil ik het voordeel van de twijfel geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef editoor het volgende:
Geweldige innovatie die Wasmachine met Eco Bubble:
De Samsung Eco-Bubble technologie
Deze wasmachine haalt meer uit je wasmiddel: de nieuwe Samsung wasmachine met Eco Bubble-technologie. Binnenin vind je een bubbelgenerator die het wasmiddel grondig oplost en het injecteert met lucht voor een rijk zeepschuim. Zelfs op lagere temperaturen dringt dit schuim sneller door in weefsels dan bij gewone wasmachines en reinigt je wasgoed net zo effectief als bij hogere temperaturen. Het resultaat? Een zachte wasbeurt die energie bespaart.
Ik koop C merk wasmiddel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gelukkig kan je ook een 'B-merk' kopen wat niet aan die rare fratsen doet.
Eens. Maar daar zit een zwaar politieke component in. Mijn OP betreft puur commerciële activiteiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Terechte klachten (OP) maar laten we de HRA en de grondpolitiek niet vergeten.
Nee, "weesfietsen" die worden opgehaald door gemeentediensten zoals AFAC.quote:
Who fuckin cares of hij in het heetst van de strijd naar zweet ruikt. Sport en zweet zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Geen Adidas of Nike die daar tussen gaat komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:38 schreef Worteltjestaart het volgende:
Overigens hebben zilverionen in (sport)kleding wel degelijk aantoonbaar effect: het remt de bacteriegroei en daarmee vermindert het zweetlucht.
Lijkt me een legitieme innovatie voor iemand die dat belangrijk vindt.
Scheelt je weer de moeite van de waterkoker aanzetten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:50 schreef DS4 het volgende:
Zo vind ik die kokend water kraan b.v. erg handig.
Sneller. Zorgt ook meteen voor warm water in de keuken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:59 schreef Perrin het volgende:
Scheelt je weer de moeite van de waterkoker aanzetten?
Gevaarlijk voor kinderen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sneller. Zorgt ook meteen voor warm water in de keuken.
Kortom: confortverhogend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |