abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135191281
Terechte klachten (OP) maar laten we de HRA en de grondpolitiek niet vergeten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_135191317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Grappig, want vraag aan een bakker of slager waar ze qua locatie het liefst zitten en het merendeel zal "in de buurt van een super" antwoorden.
Nu misschien wel, maar dat is niet altijd zo geweest. In de stad waar ik mijn pubertijd heb doorgebracht was de keurslager en bakker net weg uit het winkelcentrum. Die zijn pas 3 jaar geleden daar weer bezig (en het loopt storm).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:58:51 #78
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_135192760

Wat er mis is met onze economie is dat bedrijven niet winst proberen te maximaliseren, maar schuld te minimaliseren, zelfs @ 0% rente's. Iedereen probeert tegelijk te deleveragen wat funest is voor de economie.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_136641022
Liep laatst in de supermarkt, kwam ik weer een overbodig voorbeeld van innovatie tegen: Een fles met wasmiddel waar een lichte kronkel in zat zodat je hem zogenaamd makkelijk vast kon pakken. Het hele probleem is dat deze achterlijke veranderingen als innovatie gepresenteerd wordt terwijl het helemaal geen innovatie is. En al die veranderingen kosten klauwen met geld :N
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:28:48 #80
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_136649367
Snap het probleem van TS niet zo.
Het staat hem vrij om aan fundamentele innovatie te doen, helaas is de rest van de bevolking - wij simpele zielen dus - niet in staat om de mens ineens vleugels te geven of auto's van vandaag op morgen op een druppeltje water te laten rijden :+.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_136649436
quote:
15s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Snap het probleem van TS niet zo.
Nee dat blijkt ->
quote:
Het staat hem vrij om aan fundamentele innovatie te doen, helaas is de rest van de bevolking - wij simpele zielen dus - niet in staat om de mens ineens vleugels te geven of auto's van vandaag op morgen op een druppeltje water te laten rijden :+.
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:32:16 #82
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_136649493
Je hoeft trouwens niet naar de Gamma voor een goedkope fiets.
Op het station een junk aanspreken of het fietsendepot van een middelgrote gemeente bezoeken werkt beter :Y).
pi_136651080
Geweldige innovatie die Wasmachine met Eco Bubble:

De Samsung Eco-Bubble technologie
Deze wasmachine haalt meer uit je wasmiddel: de nieuwe Samsung wasmachine met Eco Bubble-technologie. Binnenin vind je een bubbelgenerator die het wasmiddel grondig oplost en het injecteert met lucht voor een rijk zeepschuim. Zelfs op lagere temperaturen dringt dit schuim sneller door in weefsels dan bij gewone wasmachines en reinigt je wasgoed net zo effectief als bij hogere temperaturen. Het resultaat? Een zachte wasbeurt die energie bespaart.
pi_136652467
LOL @ paarse broeken.
De wasmachine: een product waar werkelijk niets aan te innoveren valt. En dan nog willen ze het niet accepteren en komen ze met zoiets. Ach ja, in ieder geval wordt het leven nooit saai dankzij deze gekke mensen. Ik ben zeer sceptisch over de effectiviteit ervan maar als het werkt dan ben ik de eerste om die te kopen als de aankoopprijs opweegt tegenover het uitgespaarde energieverbruik en water.

quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef GSbrder het volgende:
Je hoeft trouwens niet naar de Gamma voor een goedkope fiets.
Op het station een junk aanspreken of het fietsendepot van een middelgrote gemeente bezoeken werkt beter :Y).
Legale diefstal. :?
#NoDAPL
pi_136652486
quote:
13s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef LogiteX het volgende:
Liep laatst in de supermarkt, kwam ik weer een overbodig voorbeeld van innovatie tegen: Een fles met wasmiddel waar een lichte kronkel in zat zodat je hem zogenaamd makkelijk vast kon pakken. Het hele probleem is dat deze achterlijke veranderingen als innovatie gepresenteerd wordt terwijl het helemaal geen innovatie is. En al die veranderingen kosten klauwen met geld :N
Gelukkig kan je ook een 'B-merk' kopen wat niet aan die rare fratsen doet. ;)
#NoDAPL
  donderdag 13 februari 2014 @ 02:33:59 #86
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136652496
quote:
13s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef LogiteX het volgende:
Ik wil nog steeds graag met terugwerkende kracht de dubbelvla afschaffen.

Da wil ik godverredomme zellef doen!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136652532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik wil nog steeds graag met terugwerkende kracht de dubbelvla afschaffen.

Da wil ik godverredomme zellef doen!
Groot gelijk dat je het liever zelf doet.
#NoDAPL
pi_136652806
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef editoor het volgende:
Geweldige innovatie die Wasmachine met Eco Bubble:

De Samsung Eco-Bubble technologie
Deze wasmachine haalt meer uit je wasmiddel: de nieuwe Samsung wasmachine met Eco Bubble-technologie. Binnenin vind je een bubbelgenerator die het wasmiddel grondig oplost en het injecteert met lucht voor een rijk zeepschuim. Zelfs op lagere temperaturen dringt dit schuim sneller door in weefsels dan bij gewone wasmachines en reinigt je wasgoed net zo effectief als bij hogere temperaturen. Het resultaat? Een zachte wasbeurt die energie bespaart.

Deze wil ik het voordeel van de twijfel geven.
pi_136652831
Wat ik een van de grootste fundamentele fouten in onze economie vind is:

In mijn visie zijn banken en beurzen facilitaire diensten die bepaalde dingen in de economie gemakkelijker maken. Ongeveer zoals een interne IT dienst in dienst staat van operationele en management gedeelte van een bedrijf.

De banken hebben het voor elkaar gekregen dat zij de dienst uitmaken in de economie. De IT dienst heeft het management/directie overgenomen: IT dienst tegen management:" Nee, dat nieuwe operationele proces wat management/directie bedacht heeft kan niet uitgevoerd worden, want dat pas niet in ons IT-systeem."

(Deze laatste zin heb ik btw in real-life door een IT'er horen zeggen, wat hem op een woedeaanval van de directie kwam te staan.)
60 HRC
pi_136652882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gelukkig kan je ook een 'B-merk' kopen wat niet aan die rare fratsen doet. ;)
Ik koop C merk wasmiddel. :D je wilt niet weten wat voor idioot hoge marges er op wasmiddel zitten. Ik heb het eens nagerekend. C merk is gewoon 5 keer zo goedkoop dan een A merk en wast net zo goed schoon.

Nu je het toch naar voren brengt. Die middeltjes kunnen sinds kort op 20 graden wassen. In de categorie overbodige innovatie vind in dit een twijfel gevalletje.

[ Bericht 0% gewijzigd door LogiteX op 13-02-2014 07:07:16 ]
pi_136652894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Terechte klachten (OP) maar laten we de HRA en de grondpolitiek niet vergeten.
Eens. Maar daar zit een zwaar politieke component in. Mijn OP betreft puur commerciële activiteiten.
  donderdag 13 februari 2014 @ 07:03:49 #92
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_136652917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Legale diefstal. :?
Nee, "weesfietsen" die worden opgehaald door gemeentediensten zoals AFAC.
  donderdag 13 februari 2014 @ 07:38:16 #93
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_136653076
Overigens hebben zilverionen in (sport)kleding wel degelijk aantoonbaar effect: het remt de bacteriegroei en daarmee vermindert het zweetlucht.

Lijkt me een legitieme innovatie voor iemand die dat belangrijk vindt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_136653863
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 07:38 schreef Worteltjestaart het volgende:
Overigens hebben zilverionen in (sport)kleding wel degelijk aantoonbaar effect: het remt de bacteriegroei en daarmee vermindert het zweetlucht.

Lijkt me een legitieme innovatie voor iemand die dat belangrijk vindt.
Who fuckin cares of hij in het heetst van de strijd naar zweet ruikt. Sport en zweet zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Geen Adidas of Nike die daar tussen gaat komen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:15:38 #95
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_136654021
Wat je dus bedoelt te zeggen, als ík het onzin vind, ís het onzin.
Blijkbaar streef jij een soort totalitaire maatschappij na waar één instantie of persoon wel even beslist wat goed is voor de bevolking, en iedereen die het waagt daar van af te wijken streeft onzin na.

Goed dat we dat weten zeg |:(
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_136654716
Wat er fundamenteel mis is met de gedachtegang van TS (en niet alleen TS, het is een veel gemaakte fout), is dat hij zich niet of te weinig realiseert dat economie ook vooral menselijk gedrag is.

Als mensen een kokend water kraan niet fijn vinden, dan kopen ze het niet. Dan is dat een innovatie die een snelle dood sterft. Kortom: iedere innovatie die doorzet is een innovatie waar vraag naar is en daarmee is het simpelweg een nuttige innovatie. Nuttig ja, want ieder bepaalt voor zich wat hij/zij nuttig vindt.

Zo vind ik die kokend water kraan b.v. erg handig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:59:59 #97
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_136654888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:50 schreef DS4 het volgende:
Zo vind ik die kokend water kraan b.v. erg handig.
Scheelt je weer de moeite van de waterkoker aanzetten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_136654921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:59 schreef Perrin het volgende:

Scheelt je weer de moeite van de waterkoker aanzetten?
Sneller. Zorgt ook meteen voor warm water in de keuken.

Kortom: confortverhogend.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_136654986
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Sneller. Zorgt ook meteen voor warm water in de keuken.

Kortom: confortverhogend.
Gevaarlijk voor kinderen.
pi_136655118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef Tem het volgende:

[..]

Gevaarlijk voor kinderen.
Gooi er een kinderslot op. Gelijk weer een nuttig stukje innovatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')