Vind ik eigenlijk best wel matig, hoewel het wel vermakelijk is. Heel erg geënt op alles dat Amerikaans is, wat op zichzelf niet erg is, maar wel wanneer je suggereert dat het niet zo is. Hetzelfde geldt voor de correcte weergave van wat die 'Supernaturals' zijn. En de uitkomsten zijn zelden echt zo spectaculair als je vooraf door het verhaal zou verwachten. De humor is op zich wel leuk, maar een nadeel vind ik weer dat je zo snel uit het oog verliest hoe het allemaal van het een op het ander gekomen is omdat het vaak van de hak op de tak springt. Ze zouden dus betere recaps moeten hebben.quote:
Ik vind eigenlijk dat er in The Blacklist amper een plot is. Het is altijd van 'dat is een crimineel, die moet je pakken' en vervolgens zit er amper iets van een twist in. Ze gaan er achteraan en pakken die persoon op. Meer gebeurt er niet. Ze doen alsof Spaders rol een soort van twist teweeg zal brengen, maar daar komt gedurende het eerste seizoen weinig van terecht.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef redboyke het volgende:
blacklist kijk ik ook vind het wel leuk
maar haat het ook waarvan je aan het kijken bent en heel dat plot zit precies al in je hoofd of je ziet het mijlenver aankomen
is moeilijk series te vinden. een meisje had gezegd dat ik glee moest kijken da's ook zo slap waar je alles van ver ziet aankomen en omdat ik een man ben voel ik me vies om dat te kijken da's gewoon te girly
Maar Spartacus deed ook niet alsof het meer was. Dat ging vooral om het rauwe. Al ben ik het niet eens met jouw idee dat het weinig inhoud had. Er zat wel echt ontwikkeling in de characters, zowel de goede als de slechte kant, en je ontwikkelde wel bepaalde voorkeuren voor de manier van denken van de verschillende rollen en hoe ze gespeeld werden.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Spartacus was bv ook een goed voorbeeld van veel spektakel, weinig inhoud maar ik vond het wel een topserie.
is dat niet typisch iets van amerikaanse oftewel steken ze teveel actie in het eerste seizoen of anders is het retetraag. dat ze elke keer achter een criminal gaan is niet meer dan normaal ze moeten trouwens de blacklist afgaan. maar hetzelfde gebeurd met andere series met FBI agenten dat ze iedere keer een andere case hebben. het is nieuw en is altijd wennen aan nieuwe acteurs. ik wacht nog steeds op Because i'm your fatherquote:Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best wel matig, hoewel het wel vermakelijk is. Heel erg geënt op alles dat Amerikaans is, wat op zichzelf niet erg is, maar wel wanneer je suggereert dat het niet zo is. Hetzelfde geldt voor de correcte weergave van wat die 'Supernaturals' zijn. En de uitkomsten zijn zelden echt zo spectaculair als je vooraf door het verhaal zou verwachten. De humor is op zich wel leuk, maar een nadeel vind ik weer dat je zo snel uit het oog verliest hoe het allemaal van het een op het ander gekomen is omdat het vaak van de hak op de tak springt. Ze zouden dus betere recaps moeten hebben.
[..]
Ik vind eigenlijk dat er in The Blacklist amper een plot is. Het is altijd van 'dat is een crimineel, die moet je pakken' en vervolgens zit er amper iets van een twist in. Ze gaan er achteraan en pakken die persoon op. Meer gebeurt er niet. Ze doen alsof Spaders rol een soort van twist teweeg zal brengen, maar daar komt gedurende het eerste seizoen weinig van terecht.
Het is steeds dat ze kleine feitjes leren en dat opvolgen. En dat steeds weer. Het is iedere keer weer hetzelfde, zonder enige ontwikkeling. Je kan makkelijk een aflevering overslaan en verwisselen en totaal niet in de war raken. Er zit geen ontwikkeling in de serie, en geen van de characters ontwikkelt zich.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
is dat niet typisch iets van amerikaanse oftewel steken ze teveel actie in het eerste seizoen of anders is het retetraag. dat ze elke keer achter een criminal gaan is niet meer dan normaal ze moeten trouwens de blacklist afgaan. maar hetzelfde gebeurd met andere series met FBI agenten dat ze iedere keer een andere case hebben. het is nieuw en is altijd wennen aan nieuwe acteurs. ik wacht nog steeds op Because i'm your fatheralé dat denk ik toch dat hij ooit gaat zeggen ik voel het aan mijn water
loop nog paar afleveringen achter zit nu op S01E06
als ik breaking bad had moeten beoordelen na 8 afleveringen had ik ook gezegd da's saaie boel er gebeurd niks drama is niks voor mij maar ben toch blij dat ik het heb uitgekeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is steeds dat ze kleine feitjes leren en dat opvolgen. En dat steeds weer. Het is iedere keer weer hetzelfde, zonder enige ontwikkeling. Je kan makkelijk een aflevering overslaan en verwisselen en totaal niet in de war raken. Er zit geen ontwikkeling in de serie, en geen van de characters ontwikkelt zich.
En tussen door zien we geen toffe actie, zeer goedkope effecten wanneer ze die gebruiken, en geen interessante dialogen. Ik ken geen enkele politieserie die zo simpel en saai in elkaar zit. Ik heb het eerste seizoen ook in zijn geheel op mijn mediaspeler staan, maar al een week of twee ongeveer. Normaal gesproken kijk ik elke avond wel twee afleveringen. Maar The Blacklist heeft me daar niet echt toe uitgenodigd (moet nog twee afleveringen). Als ik het iedere week had moeten kijken, was ik ermee gestopt.
Over BB en Dexter ben ik het totaal met je oneens. Vond het beiden meteen topseries en de dynamiek was ontzettend veel hoger dan bij The Blacklist. Persoonlijk kijk ik meestal alles af, tenzij het echt matig is. Maar er zit natuurlijk ook een stukje aan persoonlijke voorkeur aan dat van belang is in deze (al zullen een hoop mensen het met je oneens zijn over Dexter en BB).quote:Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef redboyke het volgende:
als ik breaking bad had moeten beoordelen na 8 afleveringen had ik ook gezegd da's saaie boel er gebeurd niks drama is niks voor mij maar ben toch blij dat ik het heb uitgekeken.
en ook als ik het niks had gevonden dan zou ik me toch verplicht voelen om het uit te kijken dan pas kan je een serie terecht helemaal afbreken. eerste seizoen van dexter was trouwens ook niet het beste seizoen.
Tsja, dat zijn Revolution en Falling Skies dus voor mij. Kutseries, maar toch blijft men het kijken.quote:ah kutserie maar blijven toch kijken
Dat is in Nederland niet veel beter. Eigenlijk is het met de jaren erger geworden omdat je nu van die series hebt die zichzelf ontzettend serieus nemen en men denkt dat het theateracteren dat de laatste jaren een trend is, gelijk staat aan goed acteren.quote:toch beter dan GTST ofzo haha(nog nooit gekeken want belg) echt waar belgische series zijn echt zo plat geacteerd dat je dan eender wat zou kijken.
Er zijn genoeg Belgische series waar goed wordt geacteerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef redboyke het volgende:
belgische series zijn echt zo plat geacteerd dat je dan eender wat zou kijken.
Is dat nou een goede serie? Ik heb de eerste twee-drie afleveringen gezien, maar de serie kon me niet echt boeien om eerlijk te zijn.quote:
Vond ik wel. Is wel een type serie die je moet liggen, denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat nou een goede serie? Ik heb de eerste twee-drie afleveringen gezien, maar de serie kon me niet echt boeien om eerlijk te zijn.
Nog niet bekend gemaakt volgens mij, maar wat mij betreft zo snel mogelijk!quote:
ik vond breaking bad goed en dexter vond ik goed tot ik het einde zag en was ik teleurgesteldquote:Op zondag 5 januari 2014 17:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Over BB en Dexter ben ik het totaal met je oneens. Vond het beiden meteen topseries en de dynamiek was ontzettend veel hoger dan bij The Blacklist. Persoonlijk kijk ik meestal alles af, tenzij het echt matig is. Maar er zit natuurlijk ook een stukje aan persoonlijke voorkeur aan dat van belang is in deze (al zullen een hoop mensen het met je oneens zijn over Dexter en BB).
[..]
Tsja, dat zijn Revolution en Falling Skies dus voor mij. Kutseries, maar toch blijft men het kijken.
[..]
Dat is in Nederland niet veel beter. Eigenlijk is het met de jaren erger geworden omdat je nu van die series hebt die zichzelf ontzettend serieus nemen en men denkt dat het theateracteren dat de laatste jaren een trend is, gelijk staat aan goed acteren.
ik heb alleen matroesjka's, vermist en zone stadquote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Belgische series waar goed wordt geacteerd.
Niets mis met Clan, Quiz Me Quick, Van Vlees en Bloed en dergelijke. Zelfs bij Vermist, Zone Stad of Aspe is het acteerwerk doorgaans van een normaal niveau. Alleen de figuranten zijn geregeld bedenkelijk. Daar weet je gewoon dat de hele familie voor de TV hangt omdat tante Marleen die week even "Help, help, die dief heeft mijn handtas!" mag roepen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef redboyke het volgende:
als je een belgische serie naast een amerikaanse zet dan merk je gewoon dat het op niks trekt
zeker dat 'algemeen nederlands' wekt ergenis want bijna niemand praat zo in het echt.
da's zelfde of al die amerikanen zouden ineens brits spreken ofzo zo deftig engels zonder accent of niks
belgische series nee niks voor mij.
het eilandje ofzo dat is iets als the office denk ik.
geef toe da's toch saai?
True Detective word sowieso een topper, tot nu to 3 tienen bij Metacritic. Verder denk ik dat Helix ook goed gaat worden en ik hoop dat Black Sails, die andere piratenserie en Crisis goed gaan worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niets mis met Clan, Quiz Me Quick, Van Vlees en Bloed en dergelijke. Zelfs bij Vermist, Zone Stad of Aspe is het acteerwerk doorgaans van een normaal niveau. Alleen de figuranten zijn geregeld bedenkelijk. Daar weet je gewoon dat de hele familie voor de TV hangt omdat tante Marleen die week even "Help, help, die dief heeft mijn handtas!" mag roepen.
Ontopic kijk ik eigenlijk alleen uit naar True Detective.
Echt wel. En je vergeet nog House of Cards, Viking en Ray Donovan.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Nog niet bekend gemaakt volgens mij, maar wat mij betreft zo snel mogelijk!
Net zoals dat ook Banshee en The Americans mij niet snel genoeg kunnen beginnen. Succesvol jaar op gebied van nieuwe series was 2013..
Ik ken alleen de eerste 2, maar ik vind dat Continuum (dat toch in dezelfde hoek zit) dan eerder een aanrader is.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Japie77 het volgende:
Welke van de volgende drie is het beste (heb ik nog niet gezien) Falling Skies, Revolution of Defiance?
Falling Skies m.i. Revolution en Defiance zijn echt troep.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Japie77 het volgende:
Welke van de volgende drie is het beste (heb ik nog niet gezien) Falling Skies, Revolution of Defiance?
Die laatste 2 mee eens, al heb ik over Falling Skies ook niet de beste verhalen gehoord. Ik zou ze persoonlijk alle 3 vermijdenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Falling Skies m.i. Revolution en Defiance zijn echt troep.
Ik vind Falling Skies goed vermaak. Revolution is een te Amerikaanse mooie mensen serie, Defiance heeft het gewoon net niet. Falling Skies heeft een interessant doorlopend verhaal, en beperkt aantal episodes per seizoen. Doet de serie veel goed ten opzichte van de rest. Als je van post-apocalyptisch houdt dan is het momenteel op The Walking Dead na de beste keuze m.i.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die laatste 2 mee eens, al heb ik over Falling Skies ook niet de beste verhalen gehoord. Ik zou ze persoonlijk alle 3 vermijden
Revolution was prima vermaak voor een verplichte vakantie, maar heel hoogstaand was / is het niet inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind Falling Skies goed vermaak. Revolution is een te Amerikaanse mooie mensen serie, Defiance heeft het gewoon net niet. Falling Skies heeft een interessant doorlopend verhaal, en beperkt aantal episodes per seizoen. Doet de serie veel goed ten opzichte van de rest. Als je van post-apocalyptisch houdt dan is het momenteel op The Walking Dead na de beste keuze m.i.
House of Cards ook inderdaad. Vikings vond ik vermakelijk maar toch een categorie onder de genoemde series, verhaal is daarvoor te weinig diepgaand. Ray Donovan nog niet gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Echt wel. En je vergeet nog House of Cards, Viking en Ray Donovan.
Nee Continuum is toch geen doorlopend verhaal?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ken alleen de eerste 2, maar ik vind dat Continuum (dat toch in dezelfde hoek zit) dan eerder een aanrader is.
Continuum is wel een doorlopend verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee Continuum is toch geen doorlopend verhaal?
Ik denk dat ik dan toch voor Falling Skies ga en Defiance schijnt trouwens wel steeds beter te worden.
Niet elke keer een nieuwe case?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Continuum is wel een doorlopend verhaal.
Grote lijn is gewoon 1 verhaalquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet elke keer een nieuwe case?
Ik moet trouwens ook nog die andere Canadese nieuwe Scifi serie kijken, die schijnt ook erg goed te zijn.
Nee, de eerste paar afleveringen is er misschien een nieuwe case, maar die zijn allemaal nauw verbonden met het grote verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet elke keer een nieuwe case?
Ik moet trouwens ook nog die andere Canadese nieuwe Scifi serie kijken, die schijnt ook erg goed te zijn.
Zaterdag begint het nieuwe seizoen van Banshee alweer.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Nog niet bekend gemaakt volgens mij, maar wat mij betreft zo snel mogelijk!
Net zoals dat ook Banshee en The Americans mij niet snel genoeg kunnen beginnen. Succesvol jaar op gebied van nieuwe series was 2013..
Ik begin er niet aan, krijgt ook een heel slecht cijfer bij Metacritic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef schijffie het volgende:
De eerste aflevering van Intelligence is vandaag uitgezonden. Zit potentie in, maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd.
[..]
Zaterdag begint het nieuwe seizoen van Banshee alweer.
Komt ongeveer overeen met mijn beeld van Intelligence tot nu toe.quote:I want a show like this to be ridiculous and Intelligence is at its most enjoyable when it embraces the B-movie silliness of its concept. When it takes itself as seriously as it too often does, it ends up failing dramatically.
Ah, kick! Lekker luchtige serie. Net zoiets als Strike Back.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef schijffie het volgende:
Zaterdag begint het nieuwe seizoen van Banshee alweer.
Eerste uitzending is zondag toch pas?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
True Detective tot nu toe een 9,3. Hoogste cijfer dit jaar.
Metacritic, die krijgen een paar afeveringen al van te voren te zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eerste uitzending is zondag toch pas?
Is er trouwens een True Detective topic?
Is toch niet gek dat journalisten die mogelijkheid hebben? Gebeurd bij films ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Pollore het volgende:
Ik vind het wel heel vreemd dat een serie blijkbaar wordt beoordeeld voordat überhaupt iemand het heeft kunnen zien, erg knap. Verder kan ik er niet op wachten natuurlijk!
Het word beoordeeld door critici die van tevoren al de afleveringen mogen zien slimpie.....quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Pollore het volgende:
Ik vind het wel heel vreemd dat een serie blijkbaar wordt beoordeeld voordat überhaupt iemand het heeft kunnen zien, erg knap. Verder kan ik er niet op wachten natuurlijk!
Eerder een poor man's Andromeda Strain. Ik vond Fringe ook erg goed, en deze serie is zeker vermakelijk,quote:Op zondag 12 januari 2014 15:43 schreef glannie het volgende:
Poor man's Fringe las ik over Helix. Fringe vond ik geweldig, maar ik heb geen zin in een slap aftreksel.
Dus als iemand ff hem kan kijken, zou dat fijn zijn
Ik heb het door vrienden mee laten nemen uit de US. Smerig spul zeg.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:32 schreef redboyke het volgende:
ik ga vanavond helix eens kijken. leek precies op het spel prototype ofzoheb ook de eerste 3 afleveringen gedownload.
fringe vond ik ook leuk. heb vorige week red vines besteld maar smaakt totaal niet naar rode vetters
1.8KG red vines op amazon.co.cuk
http://i.imgur.com/eW0G6mu.jpgquote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het door vrienden mee laten nemen uit de US. Smerig spul zeg.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/eW0G6mu.jpg
en dan nog speciaal grote pot gekocht en denken dat het ging smaken naar die rode lange sliertjes (wat ik schoenveters noem)
eerste grote miskoop van het jaar 2014.
Rare review. Komt totaal niet in de buurt van Fringe qua verhaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:43 schreef glannie het volgende:
Poor man's Fringe las ik over Helix. Fringe vond ik geweldig, maar ik heb geen zin in een slap aftreksel.
Dus als iemand ff hem kan kijken, zou dat fijn zijn
Drie? SB zegt twee.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef Kw4Kje het volgende:
Eerste 3 episodes gezien van Helix, spannend. Deze blijf ik volgen.
De eerste was een dubbelequote:
Ja daarom was ik in de warquote:Op maandag 13 januari 2014 15:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Ja klopt, wel vreemd dat sb aangeeft dat airdate 2014-01-17 , terwijl ie al uit is. Nu wel 2 weken wachten tot episode 4?
traaaaaaaaagggggggggggggggggggquote:
Maakt dat het slecht? Ik noem een Rectify.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef Seam het volgende:
[..]
traaaaaaaaaggggggggggggggggggg
in het kwadraat
Nee hoor, maar wel moeilijk om te kijken. Je moet er echt voor gaan zitten. En in tegendeel tot Rectify heeft True Detective een stuk minder sfeer. Camerawerk en score is saai, serie leunt wat mij betreft veel te veel op dialogen en acteerwerk. Wel nog altijd een goede serie hoor, maar de loftrompet mag wel iets zachter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt dat het slecht? Ik noem een Rectify.
Duidelijk. Zal vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel moeilijk om te kijken. Je moet er echt voor gaan zitten. En in tegendeel tot Rectify heeft True Detective een stuk minder sfeer. Camerawerk en score is saai, serie leunt wat mij betreft veel te veel op dialogen en acteerwerk. Wel nog altijd een goede serie hoor, maar de loftrompet mag wel iets zachter.
Alsjeblieft niet zeg. Allemaal geen bal aan...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:19 schreef JDx het volgende:
Waarom komt er nou nooit iets nieuws als Entourage, Chuck of White Collar. Iets lekker luchtigs.
Ben dol op trage series!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef Seam het volgende:
[..]
traaaaaaaaaggggggggggggggggggg
in het kwadraat
Als dit minder zinloze filler episodes geeft en een beter doorlopend verhaal ben ik voorquote:No More Pilot Seasons For Fox, According To Kevin Reilly
Eschewing decades of tradition, Fox chairman Kevin Reilly announced at the Television Critics Association press tour that the network is done with a common practice in television. “RIP pilot season,” Reilly said in the opening remarks on Monday (Jan. 13). According to the exec, current scheduling and pilot procedure is the product of a bygone era. "It’s nothing short of a miracle that talent is able to produce anything of quality in that environment," he said.
Instead, Reilly indicated that Fox will be placing orders for new shows throughout the year -- shifting focus to pick up series rather than just order pilots -- and producing them on a wider schedule as well. Proven by shows like "The Following" and "Sleepy Hollow," Reilly is also a fan of abandoning the accepted notion that a network show must run 22 episodes per season. He's found great success with shorter seasons, which are ideal for what he calls mythos-rich, serialized shows.
Critics have long decried the broadcast networks' failure to adapt as quickly to the changing medium of television. It looks like Fox is ready to get the ball rolling. Who's next?
Bron
Goed denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als dit minder zinloze filler episodes geeft en een beter doorlopend verhaal ben ik voor
Dat ligt toch echt aan zichzelf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als dit minder zinloze filler episodes geeft en een beter doorlopend verhaal ben ik voor
Dat is niet helemaal waar. Van de grote series op de netwerken word standaard verwacht dat ze 22 afleveringen maken. De series die minder afleveringen hebben zijn vaak de zomerseries of series van de kabelnetwerken als HBO en Showtime. Vrijwel alle primetime shows van FOX, CBS, NBC hebben rond de 22 afleveringen. Dat is een standaard seizoensorder. Daar wil FOX nu dus als eerste van af, kijkend naar het succes van de series van HBO, Showtime, Netflix.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:44 schreef catfish het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan zichzelf.
Er zijn series met 22-24 afleveringen, met 12-13 afleveringen, met 8-10 afleveringen.
Indien minder zijn het eerder miniseries.
Fillers zijn naar mijn mening het product van slechte schrijvers of te weinig budget.
Haha zegt Fox, het netwerk wat in de afgelopen talloze kwalitatief goede series cancelde. Ik geloof er geen drol van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Goede zaak!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zo? S01E01 wordt pas volgende week zaterdag uitgezonden.quote:
Staat al op de bekende adresjes anders.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zo? S01E01 wordt pas volgende week zaterdag uitgezonden.
Kwalitatief goede series... Welke dan? Fox heeft ontzettend veel aids uitgebracht de laatste jaren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha zegt Fox, het netwerk wat in de afgelopen talloze kwalitatief goede series cancelde. Ik geloof er geen drol van.
Ik bedoel ook meer sinds de millenniumwisselingquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kwalitatief goede series... Welke dan? Fox heeft ontzettend veel aids uitgebracht de laatste jaren.
goede ontwikkeling. Hannibal zat kwa kwaliteit een stuk meer richting hbo etc dan de standaard snellere hap slik weg series van de open zenders. The Following en Sleepy Hollow niet gezien maar ik vermoed dat dat daar ook zo is. Ik denk dat de zenders eindelijk wakker geworden zijn van de extreem hoge kijkcijfers van bijv Sons of Anarchy, The Walking Dead en Breaking Bad die zelfs op abonneezenders hogere cijfers haalden als veel series op open zenders.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Van de grote series op de netwerken word standaard verwacht dat ze 22 afleveringen maken. De series die minder afleveringen hebben zijn vaak de zomerseries of series van de kabelnetwerken als HBO en Showtime. Vrijwel alle primetime shows van FOX, CBS, NBC hebben rond de 22 afleveringen. Dat is een standaard seizoensorder. Daar wil FOX nu dus als eerste van af, kijkend naar het succes van de series van HBO, Showtime, Netflix.
En?quote:
Ik vond The Following echt niveauloos. Fox probeerde veel te hard te teren op de naam van Kevin Bacon.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
goede ontwikkeling. Hannibal zat kwa kwaliteit een stuk meer richting hbo etc dan de standaard snellere hap slik weg series van de open zenders. The Following en Sleepy Hollow niet gezien maar ik vermoed dat dat daar ook zo is. Ik denk dat de zenders eindelijk wakker geworden zijn van de extreem hoge kijkcijfers van bijv Sons of Anarchy, The Walking Dead en Breaking Bad die zelfs op abonneezenders hogere cijfers haalden als veel series op open zenders.
Een seizoen van 22 afleveringen heb ik altijd al belachelijk gevonden, iig wel voor series met een doorlopend verhaal. Dan ontkom je niet aan fillers.
ok jammer, vind Bacon en ook James Purefoy altijd wel ok. Daar ligt denk ik nog een rede voor zenders om meer aan seizoenen van 12 afleveringen te denken: steeds meer filmacteurs wagen zich aan series maar die hebben geen zin om een half jaar, jaar in jaar uit, series op te nemen waardoor ze geen tijd meer hebben voor films of andere dingenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vond The Following echt niveauloos. Fox probeerde veel te hard te teren op de naam van Kevin Bacon.
Die hebben ook een aantal goede lange seizoensseries. NCIS, NCIS LA, Person of Interest en vast nog wel wat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:18 schreef planethugo het volgende:
CBS is het er iig niet mee eens
http://insidetv.ew.com/2014/01/15/cbs-defends-long-seasons/
Die ga ik ook even uitcontroleren, lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef Abed het volgende:
Black Sails, prima showtje zo op het eerste oog.
Waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Is de rest van seizoen 8 van Dexter ook zo depri? Eerste afl iig wel😲
oh,quote:
Voor "case of the week" series is een lang seizoen ook prima. Dan schrijf je gewoon wat extra moorden die opgelost moeten worden o.i.d.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hebben ook een aantal goede lange seizoensseries. NCIS, NCIS LA, Person of Interest en vast nog wel wat.
Het lukte Fox bijvoorbeeld wel met 24, wat elk seizoen bol stond van de spanning.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Voor "case of the week" series is een lang seizoen ook prima. Dan schrijf je gewoon wat extra moorden die opgelost moeten worden o.i.d.
Voor series met een doorlopend verhaal waar elke aflevering meer onthult moet worden en de spanning hoog moet blijven is het vaker lastig om dat vol te houden verspreid over een heel jaar. Zeker als het einde van een seizoen pas uitgewerkt wordt als ze al lang aan het uitzenden zijn. Met een format van rond de 12 afleveringen die je in een keer maakt voor het uitzenden kun je veel makkelijker een kloppend, doorlopend verhaal schrijven.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het onmogelijk is hoor. Maar het aantal series wat dat succesvol voor elkaar krijgt is een stuk lager dan de case of the week formule. Dus lijkt Fox er nu voor te kiezen liever bijvoorbeeld 2 series van 12 over een jaar te verdelen dan 1 seizoen over het jaar uit te trekken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het lukte Fox bijvoorbeeld wel met 24, wat elk seizoen bol stond van de spanning.
Mijn UI kan alles zijn wat hij maar wilquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Off topic, dat is toch The Pretender in je UI?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn UI kan alles zijn wat hij maar wil Ja dus
Daar zaten dan weer zoveel twists en dubbele bodems in (om het spannend te houden) dat het tegen het einde van het seizoen soms belachelijk werd. Elke keer weer zo'n mastermind die een marionet bleek van een nog grotere mastermind, maar daar zat dan nog iemand anders achter die dan weer werd gemanipuleerd door iemand waarvan Jack dacht dat het een good guy was..quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het lukte Fox bijvoorbeeld wel met 24, wat elk seizoen bol stond van de spanning.
Briljant toch!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar zaten dan weer zoveel twists en dubbele bodems in (om het spannend te houden) dat het tegen het einde van het seizoen soms belachelijk werd. Elke keer weer zo'n mastermind die een marionet bleek van een nog grotere mastermind, maar daar zat dan nog iemand anders achter die dan weer werd gemanipuleerd door iemand waarvan Jack dacht dat het een good guy was..
Bij de 5e of 6e versie werd de spoeling toch wat dun.quote:
Maar toch heeft elk seizoen topkijkcijfers gehad, veel prijzen gewonnen en keek het gewoon heerlijk weg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar zaten dan weer zoveel twists en dubbele bodems in (om het spannend te houden) dat het tegen het einde van het seizoen soms belachelijk werd. Elke keer weer zo'n mastermind die een marionet bleek van een nog grotere mastermind, maar daar zat dan nog iemand anders achter die dan weer werd gemanipuleerd door iemand waarvan Jack dacht dat het een good guy was..
Ik was onwijs fan. DE serie wat betreft de cliffhangers en de spanning. De enige die een beetje in de buurt kwam was Sons of Anarchy in de eerste seizoenen. Iemand nog andere series gezien die wat spanning en cliffhangers betreft vergelijkbaar waren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar toch heeft elk seizoen topkijkcijfers gehad, veel prijzen gewonnen en keek het gewoon heerlijk weg.
Sopranos, maar wel op een heel andere manier. Dat bleef ik maar doorkijken omdat ik wou weten wat er zou gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik was onwijs fan. DE serie wat betreft de cliffhangers en de spanning. De enige die een beetje in de buurt kwam was Sons of Anarchy in de eerste seizoenen. Iemand nog andere series gezien die wat spanning en cliffhangers betreft vergelijkbaar waren?
En had het ook weinig pretenties, net als een Burn Notice of Chuck bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar toch heeft elk seizoen topkijkcijfers gehad, veel prijzen gewonnen en keek het gewoon heerlijk weg.
The Bridge is wel een aanradertje wat betreft onverwachte momenten en spanningquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik was onwijs fan. DE serie wat betreft de cliffhangers en de spanning. De enige die een beetje in de buurt kwam was Sons of Anarchy in de eerste seizoenen. Iemand nog andere series gezien die wat spanning en cliffhangers betreft vergelijkbaar waren?
Chuck vond ik echt helemaal niks. The Bridge kijk ik niet aangezien ik Bron/Broen kijk. Veel beter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:23 schreef Seam het volgende:
[..]
En had het ook weinig pretenties, net als een Burn Notice of Chuck bijvoorbeeld.
[..]
The Bridge is wel een aanradertje wat betreft onverwachte momenten en spanning
Ik geef True Detective en Chicago PD een kans. Intelligence ben ik al mee gekapt. Rake lijkt me ook wel wat trouwens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:40 schreef glannie het volgende:
Geen reet aan, ik hou het bij 1 Sherlock
Nieuwe series die ik check zijn:
Rick & Morty - wel geinige en absurde animatie van de hand van de maker van Community. Nog niet hoogstaand, maar het kijkt wel lekker weg tot dusver.
True Detective - op zich een goed begin. Alles wat McConaughey lately aanraakt verandert in goud, dus ik heb goede hoop.
En ik waag het er toch ff op met Helix
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Chuck vond ik echt helemaal niks. The Bridge kijk ik niet aangezien ik Bron/Broen kijk. Veel beter.
Ja he. Volgens mij zijn er sowieso weining goeie series bijgekomen de laatste tijd. The Blacklist, Almost Human krijgen wel goeie ratings maar zijn allebei van die elke week nieuwe cases series toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Intelligence is inderdaad een beetje geflopt
In The Blacklist zit wel een grote lijn in het verhaal alleen er omheen nog case of the week serie ja. En Almost Humand is gewoone case of the weekquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja he. Volgens mij zijn er sowieso weining goeie series bijgekomen de laatste tijd. The Blacklist, Almost Human krijgen wel goeie ratings maar zijn allebei van die elke week nieuwe cases series toch?
Ik had niet anders verwacht na het zien van de trailer destijds eigenlijk..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:10 schreef Nickske1912 het volgende:
Intelligence is toch al zo goed als dood, dramatische kijkcijfers. Ik ga er ook niet mijn tijd in steken.
Sleepy Hollow, half case of the week half doorlopend verhaal, slechts 12 afleveringen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja he. Volgens mij zijn er sowieso weining goeie series bijgekomen de laatste tijd. The Blacklist, Almost Human krijgen wel goeie ratings maar zijn allebei van die elke week nieuwe cases series toch?
En verder afgelopen jaar o.a. Hannibal, Banshee en Orange is the new black om er nog een paar te noemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sleepy Hollow, half case of the week half doorlopend verhaal, slechts 12 afleveringen.
Banshee was geen case of the week.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En verder afgelopen jaar o.a. Hannibal, Banshee en Orange is the new black om er nog een paar te noemen.
Zit nog niet in TVtorrents.comquote:
DM.quote:
Het ging om goede series die geen case of the week zijn en dat zijn die 3 allemaal niet. Hannibal nog wel een beetje, maar het hoofdverhaal is daar toch wel veel dominanter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Banshee was geen case of the week.
Black Sails krijgt trouwens hele mixed reviews. Denk dat het een soort van Spartacus wordt.
It of The Thing?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net de pilot van Helix gekeken. Is aardig, en die ga ik volgen. Het thema is wel redelijk standaard dus The It meets Lost, dus ik ben benieuwd hoe ze het spannend gaan houden
Ik ken alleen It..de Stephen King verfilming. En omdat ik had gelezen dat het op The Thing zou lijken ging ik er eigenlijk vanuit dat je die bedoeldequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, The It, film ken je niet zo te merken..
Scifi? Dan ga ik het even checken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net de pilot van Helix gekeken. Is aardig, en die ga ik volgen. Het thema is wel redelijk standaard dus The It meets Lost, dus ik ben benieuwd hoe ze het spannend gaan houden
Het is van Starz, dus tetten en hot lesbian lurvquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef Japie77 het volgende:
Ben wel enorm benieuwd naar Black Sails. Hij krijgt tot nu toe 1 goeie en 2 slechte reviews. Maar bij 1 van die slechte staat wel dat het een kruising is tussen Spartacus en Deadwood..
Echt.....boeiend als er blote tieten in voorkomen. Ga dan porno kijken ofzo.....quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is van Starz, dus tetten en hot lesbian lurv![]()
Die kruising tussen Spartacus en Deadwood zie ik niet helemaal, alleen dat het qua tijdlijn er tussenin zit![]()
Oh, en dat meiske van The Secret Circle laat ook haar tieten zien, dus het is wel een blijvertje voorlopig.
[ afbeelding ]
Acteerwerk? TjaHet is een Pilot, laten we het daar maar op houden..
Zal ik jou dan eens vertellen over mijn laatste buikgriep?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
De eerste drie afleveringen van Helix gekeken, die ga ik zeker volgen. Ik houd wel van virusuitbraakverhalen.
Neuh ik zie het liever op tvquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens vertellen over mijn laatste buikgriep?
Wel een erg standaard virusuitbraakverhaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
De eerste drie afleveringen van Helix gekeken, die ga ik zeker volgen. Ik houd wel van virusuitbraakverhalen.
http://www.bbcamerica.com/fleming/quote:BBC AMERICA’s Fleming: The Man Who Would Be Bond takes a no holds barred look at Ian Fleming, the man behind the 007 legend whose real life was as exciting, eventful and sexually charged as his famous creation.
There’s no questioning the iconic status of the man they call 007, but before his thrilling adventures hit the page or screen, they were experienced first-hand by author-to-be, Ian Fleming. Stylish and explosive – Fleming: The Man Who Would Be Bond tells the fascinating story of the man whose own life and escapades were the inspiration for one of the most iconic figures in modern literature – James Bond. The new original four-part drama stars Dominic Cooper (Captain America: The Winter Soldier) as Fleming, a charming and sophisticated maverick, whose pleasure-seeking life was turned around by WWII and led to the creation of the greatest spy the world has ever known. Fleming: The Man Who Would Be Bond premieres Wednesday, January 29, 10:00pm ET/PT as part of BBC AMERICA’s Dramaville.
Set at the outbreak of WWII – mischievous playboy Ian Fleming is untroubled by the specter of impending war – chasing women, collecting rare books and living off his family fortune. Forever in the shadow of his brother Peter (Rupert Evans, World Without End), and an eternal disappointment to his formidable mother Eve (Lesley Manville, Maleficent), Fleming dreams of becoming the ‘ultimate’ man – a hero, a lover, a brute and the one who always gets the girl. He is finally given some direction in his life when he’s recruited by the Director of Naval Intelligence, Admiral John Godfrey (Samuel West, Jonathan Strange & Mr Norrell), to help in the effort against the Nazis. Suddenly, Fleming finds his chance to shine and prove his worth.
At first, Fleming’s inclined to treat his new job in Naval Intelligence as a big adventure. But as he encounters the shocking consequences and challenges of war, he learns where his talents lie. With the somewhat skeptical support of tough-cookie Lieutenant Monday (Anna Chancellor, The Hour), Fleming’s ability to spin a tale makes him a perfect fit for espionage and quickly takes him from pushing paper to stealing secrets.
From the director of the BAFTA®-nominated Road to Guantanamo, Mat Whitecross, Fleming: The Man Who Would Be Bond captures both the opulence of high society London and the suspense and intrigue behind enemy lines. Through mind-blowing escapades at home and abroad, Fleming risks his life. At the same time, the stakes increase as Fleming faces his own inner demons, battling to breakdown the walls within and open himself to love. His chance encounter with the captivating baroness, Ann O’Neill (Lara Pulver, Sherlock), becomes a passionate affair that shapes both their lives. While Bond fans will spot many a nod to the legendary agent, the series is ultimately a gripping account of a playboy spy and the woman who won his heart.
Fleming: The Man Who Would Be Bond is the latest title to join BBC AMERICA’s Dramaville, the home of groundbreaking British drama. The Dramaville slate includes the channel’s hit series Broadchurch, Golden Globe®-winning mini-series Luther, Emmy® Award-winning mini-series The Hour, and the Golden Globe® nominated Burton & Taylor.
Ik heb deze serie per toeval ontdekt op HBO en de laatste vijf of zes afleveringen gezien en ik kan alleen maar hopen dat dit ooit nog herhaald wordt. Wat een fantastische, spannende, rauwe en geweldig geacteerde serie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef matthijst het volgende:
Profugos, niet nieuw, maar eindelijk met (Engelse) subs te vinden (Spaanse serie van HBO Spanish):
Prófugos (TV Series 2011– ) - IMDb
Was een jaar terug in Editie NL ofzo, leek me mooi, maar ja, Spaans
Zag pas later dat ie ook op Net 8 is geweest, maar daar kijk ik nooit naar, dus gemist.
Tweede seizoen is er al.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb deze serie per toeval ontdekt op HBO en de laatste vijf of zes afleveringen gezien en ik kan alleen maar hopen dat dit ooit nog herhaald wordt. Wat een fantastische, spannende, rauwe en geweldig geacteerde serie.![]()
Verdient veel meer aandacht dan die twee hits die de titel oplevert als ik hier op Fok zoek.
Er schijnt een tweede seizoen aan te komen.
Wacht ik wel tot het op de gewone HBO komt, met NL ondertitelsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef matthijst het volgende:
HBO Spanish ofzo
Wachten is op ondertitels denk ik.
Zit te twijfelen of ik verder ga kijken, mooi gefilmd en goed acteerwerk, maar inderdaad érg traag. Denk dat ik even wacht en reacties van anderen afwachtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:44 schreef JDx het volgende:
True Detective is toch wel ERG traag hoor, kom op zeg, beetje actie.
Wel spannend? Cliffhangers?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:44 schreef JDx het volgende:
True Detective is toch wel ERG traag hoor, kom op zeg, beetje actie.
Ook niet echt, het is niet dat ik aan het einde van de aflevering uit kijk naar de volgende ofzo...quote:
En Black Sails? Of nog niet gezien?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook niet echt, het is niet dat ik aan het einde van de aflevering uit kijk naar de volgende ofzo...
Gewoon allebei. Black Sails is pas bij aflevering twee (toevallig net zitten kijken) en True Detective pas bij 3.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef TIM-846 het volgende:
True Detective of Black Sails? Welke moet ik aan beginnen?
Yes. Soms een kleine glimlach, maar veel cliches en ze willen het hoofdpersonage te hard op Hank Moody uit Californication laten lijken.quote:
En wat vond je er van?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Ben Fleming nu aan het binnenhalen
“Fleming: The Man Who Would Be Bond” takes a no holds barred look at Ian Fleming, the man behind the James Bond legend whose real life was as exciting, eventful and sexually charged as his famous creation.
Part 1 of 4 (Pilot)
The early life of Ian Fleming, the creator of James Bond, is explored. In the opener, Fleming begins work with British naval intelligence and cooks up a scheme to get information from two captured German submariners.
Nog niet aan toegekomen om het te kijken. Zal het even laten weten zodra ik hem heb gezienquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En wat vond je er van?
Ik vond het wel een mooie aflevering.
Thanks. Het genre trekt me niet echt, maar het hoofdkarakter vond ik eigenlijk wel interessant en leek me idd dat self destructive trekje van Moody te hebben. Pilot toch maar eens checkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Yes. Soms een kleine glimlach, maar veel cliches en ze willen het hoofdpersonage te hard op Hank Moody uit Californication laten lijken.
Ik kan er na 3 afleveringen ook nog niet inkomen. Er gebeurt te weinig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik verder ga kijken, mooi gefilmd en goed acteerwerk, maar inderdaad érg traag. Denk dat ik even wacht en reacties van anderen afwacht
Het was niet echt een comedy. Het was niet echt drama. Het keek leuk weg. Misschien dat ik de 2e aflevering nog even terugkijk.quote:
Het is ook geen actieserie he.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kan er na 3 afleveringen ook nog niet inkomen. Er gebeurt te weinig.
Ik zou aflevering 4 toch maar kijken....quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kan er na 3 afleveringen ook nog niet inkomen. Er gebeurt te weinig.
Was ik al van plan. Ik las deze tweet van Rainn Wilson (Dwight uit The Office)quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zou aflevering 4 toch maar kijken....![]()
twitter:rainnwilson twitterde op woensdag 12-02-2014 om 16:27:31I think the last 8 minutes of the last ep of True Detective should win the Oscar for Best Picture. reageer retweet
Bedankt voor de tip. Wat een verslavende serie ;-)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb deze serie per toeval ontdekt op HBO en de laatste vijf of zes afleveringen gezien en ik kan alleen maar hopen dat dit ooit nog herhaald wordt. Wat een fantastische, spannende, rauwe en geweldig geacteerde serie.![]()
Verdient veel meer aandacht dan die twee hits die de titel oplevert als ik hier op Fok zoek.
Er schijnt een tweede seizoen aan te komen.
Ja, er is een hoop verwijderd van Youtube kennelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
Is de OP bij jullie ook zo verneukt?
Vrij waardeloos op deze manier, kan de namen niet eens lezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, er is een hoop verwijderd van Youtube kennelijk.
Volledig mee eens!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:40 schreef pindaplukker het volgende:
Banshee wordt met de episode steeds beter
Ik heb Arrow nooit gezien maar ik vind Black Sails prima om aan te zien. Piraten en schatten zoeken, niks mis mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef Houniet het volgende:
Is Black Sails van het zielige niveau Arrow?
haten op Arrowquote:Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef Houniet het volgende:
Is Black Sails van het zielige niveau Arrow?
Prima serie inderdaad. Niets mis met een potje zinloos geweld en volstrekt niet functioneel naakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:40 schreef pindaplukker het volgende:
Banshee wordt met de episode steeds beter
Hoezo mag dat niet?quote:
Mag uiteraard wel, maar ik vind het tofquote:Op maandag 17 februari 2014 20:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?
Vind jij het goed dan? Ik erger me al aan de scenes in de reclames.
Misschien wel. Maar als ik promo's en reclameblokken zie dan past het niet in mijn straat.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag uiteraard wel, maar ik vind het tof
Al is het een beetje makkelijk ook om een serie zielig te noemen op basis van wat 5 sec scenes tijdens een reclameblok
Ja, echt een kutserie. Ben er na 3 afleveringen mee gestopt.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?
Vind jij het goed dan? Ik erger me al aan de scenes in de reclames.
quote:Op 11 mei gaat op de Amerikaanse kabelzender Showtime het eerste seizoen van de nieuwe horrorreeks Penny Dreadful van start. De zender heeft een nieuwe trailer voor de serie klaar.
Penny Dreadful is een reeks van Skyfall-scenarist John Logan en Skyfall-regisseur Sam Mendes. De reeks wordt omschreven als een psychologische horrordramareeks die zijn inspiratie haalt uit de horrorliteratuur. Zo zou Dr. Frankenstein en zijn monster deel uitmaken van de serie, net als Dracula, Van Helsing, Jack the Ripper en Dorian Gray. De serie zal zich afspelen ergens begin 19e eeuw in het Victoriaanse London. De literaire personages zullen allemaal menselijk worden voorgesteld, waarbij de nadruk ligt op het psychologische en het erotische. Daardoor moet Penny Dreadful een realistische en onderbouwde serie worden wiens verhalen ook een beeld schetst van het Amerika van vandaag.
In de reeks speelt Josh Hartnett de rol van Ethan Chandler, een man die houdt van actie en uitdagingen en die niet bang is van wat geweld. Toch komt hij charmant en aangenaam voor, maar achter zijn ogen bevinden zich zijn ware demonen. Hij is dan ook een stuk gecompliceerder dan hij eigenlijk wilt toegeven. Eva Green speelt dan weer Vanessa, de heldin van de reeks. Vanessa is een enigmatische vrouw met betoverende ogen die bewijst dat ze een kracht is in de serie waar rekening mee gehouden moet worden.
Andere rollen in de reeks zijn er voor Timothy Dalton, Rory Kinnaer, Helen McCrory en Billie Piper.
Tja ik hou niet van horror dus laat deze maar aan mij voorbij gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Penny Dreadful (Showtime). Begint op 11 mei. In de cast o.a. Timothy Dalton, Eva Green, Josh Hartnett. Bond-regisseur en schrijver John Logan en Sam Mendes zitten erachter
[..]
Arrow is een leuke serie. Soms even onthouden dat het op een comic is gebaseerd, maar de afwisseling tussen flashback en heden is goed gedaan. Het is zeker niet net batman met een pijl en boog. Hoewel daar niets mis mee is want de nieuwe weg van batman is ook erg goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Arrow gezien maar vind het ook kut.
En nog eens slechter geacteerd dan een gemiddelde jaren tachtig horror film.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een kutserie. Ben er na 3 afleveringen mee gestopt.
Het is gewoon batman met een pijl en boog. Echt enorm cheesy ook.
Voor meer reviews van televisieseries kan je altijd DMen.
Ik ben het zowaar eens met je eens. Schijnt dat S02 nog vele malen slechter is dan S01, en dat was al om te janken.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een kutserie. Ben er na 3 afleveringen mee gestopt.
Het is gewoon batman met een pijl en boog. Echt enorm cheesy ook.
Voor meer reviews van televisieseries kan je altijd DMen.
wie zegt dat? Recensenten en reacties van kijkers beweren het tegenovergestelde. Ben het er zelf ook niet mee eens. Kritiek op een serie is prima, maar al die lozw kreten hier zonder argumenten zijn zo zinloos. Zeker als je de serie niet eens (of amper) hebt gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar eens met je eens. Schijnt dat S02 nog vele malen slechter is dan S01, en dat was al om te janken.
Mehhh, ben er na 5-6 afleveringen ook mee gekapt destijds, beetje teveel fantasie. Keek het eigenlijk alleen nog om de chicksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef Pollore het volgende:
Arrow is prima te pruimen met mooie actrices en al.
Aantal vrienden van me kijken het nog wel. Ik hoorde dat die chick nog leefde?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wie zegt dat? Recensenten en reacties van kijkers beweren het tegenovergestelde. Ben het er zelf ook niet mee eens. Kritiek op een serie is prima, maar al die lozw kreten hier zonder argumenten zijn zo zinloos. Zeker als je de serie niet eens (of amper) hebt gezien.
Nu ik dit zo lees ben ik extra blij dat ik na 3 afleveringen gestopt ben..quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aantal vrienden van me kijken het nog wel. Ik hoorde dat die chick nog leefde?The fuck, je weet dat een serie echt belachelijk slecht is wanneer dat soort verhaallijnen worden geopend.
Seizoen 1 was belachelijk, met die acteer 'prestaties'Een aardbevingsopwekmachine
![]()
Als het Jiskefet was, was het leuk geweest.
Nou ja, dat is toch niet zo erg (of vergezocht) als je weet dat het een stripserie is?quote:
Dat zou ik ook maar zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ik dit zo lees ben ik extra blij dat ik na 3 afleveringen gestopt ben..
Uh, jawel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch niet zo erg (of vergezocht) als je weet dat het een stripserie is?
Ik kijk het ook en vind het een prima vermakelijke serie. Beter dan Banshee in ieder geval.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aantal vrienden van me kijken het nog wel. Ik hoorde dat die chick nog leefde?The fuck, je weet dat een serie echt belachelijk slecht is wanneer dat soort verhaallijnen worden geopend.
Seizoen 1 was belachelijk, met die acteer 'prestaties'Een aardbevingsopwekmachine
![]()
Als het Jiskefet was, was het leuk geweest.
Dat zeker niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en vind het een prima vermakelijke serie. Beter dan Banshee in ieder geval.
Banshee seizoen 1 vond ik zeker een stuk minder dan Arrow seizoen 1. Arrow was veel vernieuwender en Banshee was toch niet zo'n enorm goed verhaal en vooral veel actie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker niet.
Arrow is lekker wegkijken tijdens het eten, maar gaat werkelijk nergens over. Banshee wordt beter en beter.
Banshee pretendeert ook niet serieus te zijn, bij Arrow heb ik dat idee wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en vind het een prima vermakelijke serie. Beter dan Banshee in ieder geval.
quote:Downtown Manhattan looked a century younger today, thanks to Cinemax's new series, "The Knick."
The 10-episode series is set in New York during the early 1900s and centers around the lives of the surgeons and nurses at the Knickerbocker Hospital. It stars Clive Owen and is directed by Steven Soderbergh.
quote:Cinemax has given a pilot greenlight to Blanco, a drama project which has cast Shiloh Fernandez (Evil Dead) as the lead. Feature director Juan Carlos Fresnadillo (28 Weeks Later) will direct the pilot, from Fox TV Studios and Lakeshore Entertainment. Blanco, which had been heating up at Cinemax since the summer, with the producers exploring casting and directing options, was written by Mark Rosner (Blue Bloods).
It centers on Ruben (Fernandez), an uptown gangster — nicknamed Blanco for being a light-skinned Dominican — who uses his status as a confidential informant to turn the tables on law enforcement and build his criminal empire. Rosner and Lakeshore’s Gary Lucchesi and Tom Rosenberg are executive producing the pilot with Fresnadillo. Fernandez, repped by WME, Untitled Entertainment and Jackoway Tyerman, got his break on the cult CBS drama Jericho before segueing to features. He recently wrapped Return To Sender, serves as co-writer, producer, and star of the upcoming indie Queen Of Carthage and next will be seen in Gregg Araki’s White Bird In A Blizzard. At Cinemax, Blanco joins fellow drama pilot Quarry.
Alle drie toch wel interessant, The Knick zeker met Steven Soderbergh als director. Pilotdata zijn nog niet bekend.quote:Looking to further expand its original programming slate, Cinemax has ordered a ’70s-set drama pilot titled Quarry, TVLine has learned.
Based loosely on a series of books by Max Allen Collins, the project centers on a Marine marksman who, upon returning home from Vietnam in 1973, finds himself shunned by those he loves and demonized by the public. The disillusioned vet is quickly recruited into a network of contract killers and corruption spanning the Mississippi River.
SBS 😜😥 zeggen bij elke serie dat het het best bekeken is in de USA... Trieste zender. Sorry even off-topic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef Houniet het volgende:
SBS6 zegt dat Under The Dome de beste USA serie van dit moment is. Gelukkig verschillen de smaken, ook met Arrow.
Ik zeg ook zeker niet dat Arrow de beste serie is. Het is vermakelijk en zeker niet in en in triest zoals sommigen hier beweren. Er zijn natuurlijk veel betere series. Under the Dome vond ik trouwens ook niet echt te pruimen. The pink stars are falling in line......quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef Houniet het volgende:
SBS6 zegt dat Under The Dome de beste USA serie van dit moment is. Gelukkig verschillen de smaken, ook met Arrow.
DE HIT UIT AMERIKA!!!11!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
SBS 😜😥 zeggen bij elke serie dat het het best bekeken is in de USA... Trieste zender. Sorry even off-topic.
Under the Dome is toch niet gecancelled?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DE HIT UIT AMERIKA!!!11!!!
En dan een serie die na 10 eps gecancelled is
Nee, maar zulke aankondigingen doen ze een paar keer per jaar en dus ook bij series die al van de buis zijn. Niet alleen SBS overigens, meerdere zenders. Zo kan ik een flinke lading noemen..Flashforward, 666 Park avenue, Terra Nova etcquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Under the Dome is toch niet gecancelled?
'De serie die wel aardig begon, maar na 10 afleveringen gecanceld werd' is nou eenmaal ook niet echt een productieve slogan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar nu houden ze mijn niet-internettende moeder voor de gekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
'De serie die wel aardig begon, maar na 10 afleveringen gecanceld werd' is nou eenmaal ook niet echt een productieve slogan.
Maar er zijn al nieuwe acteurs aangetrokken voor het volgende seizoen. Dus lijkt me sterk dat hij gecancelled wordt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar zulke aankondigingen doen ze een paar keer per jaar en dus ook bij series die al van de buis zijn. Niet alleen SBS overigens, meerdere zenders. Zo kan ik een flinke lading noemen..Flashforward, 666 Park avenue, Terra Nova etc
Ik heb het ook helemaal niet over Under the Dome, maar over de aankondigingen van SBS en andere NL zenders in het algemeen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar er zijn al nieuwe acteurs aangetrokken voor het volgende seizoen. Dus lijkt me sterk dat hij gecancelled wordt.
O je bedoelt dat SBS Under the Dome cancelt. Gatcha.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over Under the Dome, maar over de aankondigingen van SBS en andere NL zenders in het algemeen.
Nee, ook niet. Beter lezenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
O je bedoelt dat SBS Under the Dome cancelt. Gatcha.
Beter lezen? Je hebt het duidelijk wel over Under the Dome in eerdere berichten. Dus misschien moet jij beter typen als je niet Under the Dome bedoelt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Beter lezen
Ik zeg dat SBS iedere show zo in de markt zet en dat ze helemaal niet letten op het feit of het wel of geen hit is. Pure marketing. Zij willen alleen dat mensen kijken. In het verleden deden ze dat al vaak met series die allang gecancelled waren.
Say what now?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Beter lezen? Je hebt het duidelijk wel over Under the Dome in eerdere berichten. Dus misschien moet jij beter typen als je niet Under the Dome bedoelt?
Verder met je eens.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:04 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Say what now?Tim heeft het alleen gehad over hoe SBS zijn series presenteert. Under the Dome is nooit onderwerp van deze discussie geweest.
Wij hebben hier toch duidelijk een discussie over Under the Dome.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar zulke aankondigingen doen ze een paar keer per jaar en dus ook bij series die al van de buis zijn. Niet alleen SBS overigens, meerdere zenders. Zo kan ik een flinke lading noemen..Flashforward, 666 Park avenue, Terra Nova etc
Nee, echt niet gewoonquote:Op zondag 23 februari 2014 03:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben hier toch duidelijk een discussie over Under the Dome.
Lees anders de discussie even terug.
Dat een serie gecancelled is wil niet zeggen dat het een slechte serie is. Flash Forward vind ik een zeer sterke serie, die wat mij betreft een vervolg mag. Net als Jericho overigens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zeg ik ook niet. Maar een hit was het zeker niet, anders was het niet gecancelled. Jericho was erg jammer. Met Terra Nova, FlashForward en The Event had ik dan weer wat minder moeite. Dat soort series zijn ook wel wat eerder de lul omdat ze relatief duur zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat een serie gecancelled is wil niet zeggen dat het een slechte serie is. Flash Forward vind ik een zeer sterke serie, die wat mij betreft een vervolg mag. Net als Jericho overigens.
Ik kijk de serie, maar vind de kwaliteit ook om te janken. Slechte acteurs, oppervlakkige verhaallijnen en in het algemeen slecht geschreven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wie zegt dat? Recensenten en reacties van kijkers beweren het tegenovergestelde. Ben het er zelf ook niet mee eens. Kritiek op een serie is prima, maar al die lozw kreten hier zonder argumenten zijn zo zinloos. Zeker als je de serie niet eens (of amper) hebt gezien.
whutquote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef Tweek het volgende:
NBC is een beetje door ze ideeën heen en dan krijg je dit:
Beter nemen ze er goede schrijvers voor aan deze keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef Tweek het volgende:
NBC is een beetje door ze ideeën heen en dan krijg je dit:
Tim Kring, de bedenker, is weer terug. Het worden 13 afleveringen met nieuwe karakters, al sluiten ze niet uit dat oude karakters ook voorbij komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Beter nemen ze er goede schrijvers voor aan deze keer.
Meh.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tim Kring, de bedenker, is weer terug. Het worden 13 afleveringen met nieuwe karakters, al sluiten ze niet uit dat oude karakters ook voorbij komen.
is dat dan niet gewoon de nieuwe Vrouwenvleugel?quote:Op zondag 23 februari 2014 07:41 schreef kenwel het volgende:
In maart begint SBS met een nieuwe nl serie Celblok H - gebaseerd op Wentworth.
Wat vinden jullie daarvan dan? Ook slecht.
In het verleden en nu nog maken ze rare keuzes. Door dat gedoe download ik nu de serie.
Doorlopend verhaal? Meer aktie of meer drama/goed verhaal?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:36 schreef pindaplukker het volgende:
The Musketeers kijkt ook wel lekker weg
Doorlopend verhaal idd, redelijk wat actie, goede acteurs (wel onbekend), geen slappe dialogen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Doorlopend verhaal? Meer aktie of meer drama/goed verhaal?
Ik ken die hele zender niet joh. Ziet er ook best wel uit als een B-serie, maar als het ook maar half zo tof is als de film is het prima.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik deze wel even ga checken! Begint 11 maart:
From Dusk Till Dawn: The Series (TV Series 2014– ) - IMDb
Ik vermoed dat het met opzet eruit ziet als 'B'.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken die hele zender niet joh. Ziet er ook best wel uit als een B-serie, maar als het ook maar half zo tof is als de film is het prima.
En Fez van That 70s Show![]()
Ik vond het altijd een coole afkorting. Coole serie ook toen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
Ach, Fez, Fes. Potatoe, potato, tomatoe, tomato.
Daar kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een coole afkorting. Coole serie ook toen.
En Fezzes are cool uiteraard.
Daar twijfel ik dus vooralsnog een beetje over. Maar ik ben benieuwd. Ga het sowieso kijken aan het beginquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met opzet eruit ziet als 'B'.
Een soort van True Blood met Don Johnson! Dat moet wel goed worden!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken die hele zender niet joh. Ziet er ook best wel uit als een B-serie, maar als het ook maar half zo tof is als de film is het prima.
En Fez van That 70s Show![]()
Lol ik dacht dat zijn echte naam was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, nu zie ik wie het is.
Het is Fes trouwens: foreign exchange student
Het is een nieuwe zender waarop het wordt uitgezonden, mede opgericht door Robert Rodriguez, gericht op grindhouse, cult horror en kungfu films. Rodriquez heeft ook een aantal van de afleveringen geregisseerd. http://www.elreynetwork.com/quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten
[..]
Daar twijfel ik dus vooralsnog een beetje over. Maar ik ben benieuwd. Ga het sowieso kijken aan het begin
Tof, klinkt goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is een nieuwe zender waarop het wordt uitgezonden, mede opgericht door Robert Rodriguez, gericht op grindhouse, cult horror en kungfu films. Rodriquez heeft ook een aantal van de afleveringen geregisseerd. http://www.elreynetwork.com/
Netflix heeft de serie overigens aangekocht voor de buitenlandse gebieden, dus vanaf 12 maart is de eerste aflevering daar te zien.
Als je over het 'verouderde' heen kan zetten dan is het echt een serie die je niet snel zal vergeten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef JDx het volgende:
Bij een gebrek aan fatsoenlijke nieuwe series maar aan the Wire begonnen.
verouderde valt toch wel mee, het is alleen niet in breedbeeld (dat werd pas de standaard toen ze S4 het maken waren maar toen hebben ze besloten om alles in hetzelfde formaat te blijven maken). Je moet vooral even doorbijten omdat er meteen al veel karakters zijn met nauwelijks een introductie en bovendien is het tempo vooral in het begin van de serie niet al te hoog. En daar moet je van houden. Voor mij is het ook samen met The Sopranos de beste die ik gezien heb, en meer dan 1xquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Als je over het 'verouderde' heen kan zetten dan is het echt een serie die je niet snel zal vergeten.
Fez (Character) .quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, nu zie ik wie het is.
Het is Fes trouwens: foreign exchange student
Ik twijfelde ook tussen The Wire of The Sopranos, maar m'n vriendin wilde niet aan een maffia serie beginnen. Ik had liever de oudste eerst.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
verouderde valt toch wel mee, het is alleen niet in breedbeeld (dat werd pas de standaard toen ze S4 het maken waren maar toen hebben ze besloten om alles in hetzelfde formaat te blijven maken). Je moet vooral even doorbijten omdat er meteen al veel karakters zijn met nauwelijks een introductie en bovendien is het tempo vooral in het begin van de serie niet al te hoog. En daar moet je van houden. Voor mij is het ook samen met The Sopranos de beste die ik gezien heb, en meer dan 1x
Ik nu ook, heb 'm in mijn watchlist gezet, thanksquote:
Na From dusk till dawn nu ook een serie van Fargo? Gaat lekker.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:31 schreef Japie77 het volgende:
Dit zal ook wel eens een toppertje kunnen worden:
Fargo (geregiseerd door de Coen Brothers)
http://www.joblo.com/movi(...)g-billy-bob-thornton
Hollywoodvirus slaat nu ook door op series lijkt het wel ja..daar gaat de originaliteitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na From dusk till dawn nu ook een serie van Fargo? Gaat lekker.
Ach als de series half zo goed zijn als de films dan is het nog steeds prima.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hollywoodvirus slaat nu ook door op series lijkt het wel ja..daar gaat de originaliteit
Het biedt ook zeker wel mogelijkheden. Zoals bij Hannibal bijvoorbeeld. Een serie geeft zoveel meer ruimte en tijd om karakters echt uit te diepen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach als de series half zo goed zijn als de films dan is het nog steeds prima.
Had ik niet met jou een tijd geleden een discussie over het "feit" dat series de nieuwe films aan het worden zijn? Steeds meer goeie acteurs en regisseurs die overstappen naar de series aangezien je een rol steeds meer uit kan diepen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hollywoodvirus slaat nu ook door op series lijkt het wel ja..daar gaat de originaliteit
Ja klopt. Maar dat staat los van dit principe. Originaliteit is altijd wenselijk imo en remakes van series en films moeten niet de bovenhand gaan voeren zoals je tegenwoordig in de bios ziet (als je sequels daar nog bij pakt).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Had ik niet met jou een tijd geleden een discussie over het "feit" dat series de nieuwe films aan het worden zijn? Steeds meer goeie acteurs en regisseurs die overstappen naar de series aangezien je een rol steeds meer uit kan diepen?
Maar mijn stelling was dat er steeds meer goeie acteurs en regisseurs overstappen naar series en jij zei dat dat alleen uitgerangeerde acteurs waren. De laatste tijd word het steeds meer duidelijk dat dat dus niet het geval is. Nu ook weer met de Coen Brothers, Matthew McConnaughy, Woody Harrelson, Billy Bob Thornton.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat staat los van dit principe. Originaliteit is altijd wenselijk imo en remakes van series en films moeten niet de bovenhand gaan voeren zoals je tegenwoordig in de bios ziet (als je sequels daar nog bij pakt).
Oh dan ben je in de war met iemand anders geloof ik. Dat is mijn mening in ieder geval niet..Ik deel jouw mening.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar mijn stelling was dat er steeds meer goeie acteurs en regisseurs overstappen naar series en jij zei dat dat alleen uitgerangeerde acteurs waren. De laatste tijd word het steeds meer duidelijk dat dat dus niet het geval is. Nu ook weer met de Coen Brothers, Matthew McConnaughy, Woody Harrelson, Billy Bob Thornton.
Ow ok. Was iemand anders dan idd. Mooie ontwikkeling ieg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dan ben je in de war met iemand anders geloof ik. Dat is mijn mening in ieder geval niet..Ik deel jouw mening.
Ze gaan er een serie van maken, geloof dat het bij Amazon ook betekend dat er in ieder geval een heel seizoen gemaakt wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand of The after een full season order krijgt?
Die ga ik wel volgens als er een serie van komt, de pilot maakte me wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand of The after een full season order krijgt?
quote:Amazon has greenlit a second round of original content which includes dramas The After (from Chris Carter, best known as the creator of The X-Files), as well as Bosch, Mozart in the Jungle and Transparent. Of the currently available pilots, only The Rebels was not picked up to series.
De pilot van Rebels heb ik gemist. Bosch vond ik niet zo geweldig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef criminal_mind het volgende:
Ja after krijgt een full season is vandaag bekend geworden.
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik deze wel even ga checken! Begint 11 maart:
From Dusk Till Dawn: The Series (TV Series 2014– ) - IMDb
Ah ik kon hem al niet vinden vanmorgen, tx!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
From Dusk Till Dawn S01E01 WEBRip x264-2HD
Voor de liefhebbers
SB had hem net ook al binnengehaald.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
From Dusk Till Dawn S01E01 WEBRip x264-2HD
From.Dusk.Till.Dawn.S01E01.720p.WEBRip.x264-2HD
Voor de liefhebbers
Pilot van Resurrection voelde vooralsnog aan als een minder intrigerende versie van The 4400.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef Nickske1912 het volgende:
Hoe bevallen Believe en Resurrection?
Ga ik zeker wel een kans geven. De film vond ik erg goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:26 schreef Japie77 het volgende:
10 nieuwe teasers voor Fargo:
Goeie hoop op.
Crisis schijnt behoorlijk tegen te vallen.
http://www.hollywoodrepor(...)ama-pilot-new-688399quote:Showtime has picked up its first drama pilot of the year.
The premium cable network has ordered Billions, from Squawk Box's Andrew Ross Sorkin, Brian Koppelman and David Levien, The Hollywood Reporter has learned.
Billions is a fictional drama that focuses on the collision and, at times, collusion between an aggressive U.S. attorney in New York and some of the richest hedge fund billionaires in the country. Sorkin, Koppelman and Levien will all pen the script for the drama that is being produced in-house.
Sorkin, the co-anchor of CNBC's morning show Squawk Box, penned the best-selling book Too Big to Fail: How Wall Street and Washington Fought to Save the Financial System -- and Themselves, which chronicled the events of the 2008 financial crisis. He was a co-producer on HBO Films' adaptation of his book in 2011 and serves as the founder and editor-at-large of DealBook, an online daily financial report published by The New York Times that he started in 2001.
Ja daar hoop ik ook op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thanks Japie, die series zien er allemaal veelbelovend uit, vooral qua cast & crew. Mits ze niet episodical zijn.
Kwaliteitspost van de week.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef JDx het volgende:
Bij een gebrek aan fatsoenlijke nieuwe series maar aan the Wire begonnen.
Dankje!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kwaliteitspost van de week.
Gefeliciteerd.
Vorige week begonnen aan Bron|Broen, bevalt erg goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor mij?
Deze series heb ik al gezien:
- Orphan Black
- Orange is the New Black
- Game of Thrones
- Breaking Bad
- The Americans
- Homeland
- True Detective
- House of Cards
Ik ben nogal kieskeurig dus daarom wil ik alleen tijd besteden aan de beste series.
The Sopranosquote:Op zondag 16 maart 2014 16:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor mij?
Deze series heb ik al gezien:
- Orphan Black
- Orange is the New Black
- Game of Thrones
- Breaking Bad
- The Americans
- Homeland
- True Detective
- House of Cards
Ik ben nogal kieskeurig dus daarom wil ik alleen tijd besteden aan de beste series.
Ik denk dat ik Hannibal ga kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 16:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
The Sopranos
24
Deadwood
The Good Wife
Spartacus
Treme
Sons of Anarchy
Forbrydelsen
Borgen
Justified
Boss
Top of the Lake
Vikings
Ray Donovan
Genoeg?
Zou ik niet doen....quote:Op zondag 16 maart 2014 16:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Hannibal ga kijken. Net de trailer gezien en het ziet er goed uit, maar bedankt voor de tips
.
Waarom niet?quote:
Was grapje. Maar er zijn genoeg series die beter zijn. Degene die ik noemde zijn allemaal toppers. Hannibal is volgens mij meer een subtopper.quote:
Dat is het echt totaal niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:59 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hannibal is stomme case-of-the-week serie. Of in ieder geval, zo begon het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |