Nee jij danquote:
Waarom zou je het risico willen nemen voor iets wat totaal onnodig is? Ze heeft een vriend en ze zijn gelukkig samen waarom zou je dat op het spel zitten voor een snelle wip ergens? Ik snap jouw logica totaal niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nee jij danAltijd bang om risico te nemen zeker.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij is nog een ergere slet. Boontje komt om zijn loontje dus. Ik hoop dat hij nog vele jaren KA mag betalen.
Een scharrel is voor seks, een vriendin om voor je te koken. Is het nou klaar met je getroll?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom zou je het risico willen nemen voor iets wat totaal onnodig is? Ze heeft een vriend en ze zijn gelukkig samen waarom zou je dat op het spel zitten voor een snelle wip ergens? Ik snap jouw logica totaal niet.
Je lijkt me een ervaren man die weet waar hij het over heeft. Ik wens je nog veel plezier hier. Probeer echter niet te veel te happen op de trollen, dat vinden ze alleen maar grappig en ze zijn hier niet echt om iets op te steken verder.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
Bedankt, uiteindelijk is advies ook een vervelend iets. Het is zo makkelijk iets van de zijlijn te roepen. Daarom worden mensen vaak boos. We zullen wel zien hoe het allemaal eindigt met dat soort dingen. Ben wel van mening dat als je echt problemen hebt een bezoekje huisarts het beste is die verwijst je dan wel weer door naar waar je moet zijn. Mensen krijgen een bultje op hun huid ze rennen naar de dokter uit angst voor kanker.
Ze voelen zich dagen neerslachtig en droevig. Ze denken er niet aan om eens even naar de huisarts te gaan.
''Wat zullen wij doen, zullen wij het bos in duiken met z'n tweeën?''quote:Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://www.manbijthond.nl(...)oor-vijftig-plussers
De verbeterde versie.
Bedankt, jij ook nog een fijne dag wie weet zien we ons nog ergens. En ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je lijkt me een ervaren man die weet waar hij het over heeft. Ik wens je nog veel plezier hier. Probeer echter niet te veel te happen op de trollen, dat vinden ze alleen maar grappig en ze zijn hier niet echt om iets op te steken verder.
Idd, vandaar ook mijn sarcastische reactiequote:Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Soms kan je iemand beter zelf laten nadenken dan het zelf uit te typen. In de dierentuinen verstoppen ze het voedsel van de apen soms ook bijvoorbeeld. Als je ze al je advies rechtstreeks geeft nemen ze er toch niet veel van op zo zijn mensen nu eenmaal. In plaats van advies aannemen kun je beter niet luisteren en de gene die het advies geeft een betweter noemen.
[..]
Sta er best perplex van dat de meeste mannen hier zoiets onmogelijk vinden. Zegt meer over hun dan over jou dunkt mij.
Dankjewel! Je mag ook altijd een PM of een DM sturen hoor, mocht je daar interesse in hebben. Have fun!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt, jij ook nog een fijne dag wie weet zien we ons nog ergens. En ik zal mijn best doen.Nogmaals bedankt.
Nee, dat is het niet, en zo wordt het door de meeste mensen ook niet beschouwd, hoe hard ze ook roepen van wel. Een kind nemen is een beslissing die 100% is gebaseerd op egoisme. Een speledingetje dat ze graag willen hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
Maar een kind is meer dan een baan of iets materialistisch.
Zal ik zeker doen het mag nog niet mijn account moet iets ouder zijn maar ik zal je wel eens een dm sturen van de week. Kijken hoe het gaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dankjewel! Je mag ook altijd een PM of een DM sturen hoor, mocht je daar interesse in hebben. Have fun!
Herken ik niets van als ik kijk naar mijn opvoeding.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef cricket het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, en zo wordt het door de meeste mensen ook niet beschouwd, hoe hard ze ook roepen van wel. Een kind nemen is een beslissing die 100% is gebaseerd op egoisme. Een speledingetje dat ze graag willen hebben.
Nee, als het om mijn gezondheid gaat, neem ik geen risico's, om vervolgens huiltopics te openen op Fok! omdat je niet weet wat al die pukkels op je pik zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nee jij danAltijd bang om risico te nemen zeker.
Ja voor je het weet heb je aids en daar ben je dan. Ben benieuwd of al die mensen die je stoer vonden dan ook naar je toe komen je op de schouder kloppen en grote jongen zeggen. Of dat ze je allemaal mijden als een melaatse omdat ze geen aids willen. (niet dat je het van fysiek contact krijgt maar mensen zullen al gauw een iewl factor hebben.)quote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
En dat alleen maar voor een avondje onveilige sex met de buurtslet
Dare devil hoor
Of dit idd.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja voor je het weet heb je aids en daar ben je dan. Ben benieuwd of al die mensen die je stoer vonden dan ook naar je toe komen je op de schouder kloppen en grote jongen zeggen. Of dat ze je allemaal mijden als een melaatse omdat ze geen aids willen. (niet dat je het van fysiek contact krijgt maar mensen zullen al gauw een iewl factor hebben.)
Maar sowieso wat heeft het voor een meerwaarde als je in het broekje van iedereen bent geweest.
Vaak krijgen dit soort mannen ook een probleem. Na een bepaalde tijd zijn alle vrouwen bezet. En dan willen zij nog een beetje gaan flikflooien. Terwijl heel veel bezet is, en natuurlijk het probleem dat je vrouwen nooit meer kan zien als iets waar je een relatie mee aan kan gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Of dit idd.
Voor mij zou het iig een afknapper zijn
Nee, de enige logische en verantwoorde keuze is een condoom gebruiken als je geen kinderen wilt als man zijnde. Abortus is weglopen voor je eigen stommiteiten, zeker als man zijnde.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef cricket het volgende:
[..]
Uit de reactie van TS is op te maken dat het kind niet gewenst is, dus de enige logische en verantwoorde keuze is een abortus.
Nonsens, als je van het dak flikkert en je been openhaalt laat je die toch ook medisch behandelen zodat het geneest in plaats van het maar zo te laten tot het wegrot en het hele been er vanzelf afvalt? Voor een abortus geldt precies hetzelfde. Het doel van op het dak klimmen is over het algemeen niet om er vervolgens vanaf te lazeren, net zo als een zwangerschap meestal niet het doel was van seks. Beide zijn niet meer dan een ongewenst gevolg dat medisch gezien prima valt op te lossen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:
Nee, de enige logische en verantwoorde keuze is een condoom gebruiken als je geen kinderen wilt als man zijnde. Abortus is weglopen voor je eigen stommiteiten, zeker als man zijnde.
En TS en consorten nog pissig ook als zijzelf ook iets van de gevolgen aan hun broek krijgen. Tja, helaas de gemiddelde mentaliteit tegenwoordig.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Spongeboss het volgende:
Zij zit met de gebakken peren. Zwanger etc op zo'n jonge leeftijd en zonder vriend. Boze ouders, terwijl TS hem eruit trekt en zijn handen in onschuld kan wassen. Het is super, super dom van die dame om aan zoiets mee te doen. Maar ts zal geen problemen hebben die haalt hem eruit en stopt hem elders weer erin.
Zij wilde zelf een seksrelatie. Niets meer niets minder, zij is een aantal jaar ouder dan ik dus qua vrienden en leven matchen we toch niet. Het is gewoon het samenkomen van verkeerde keuzes en omstandigheden.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een pil slikken alsof het niets is, haar wijf noemen. Het respect is ver te zoeken. Het meest jammere vind ik nog dat deze dame dus zo gebruikt wordt. En dan ook nog eens wordt gezien als een object zoals een wegwerpbordje. Ook het potentiële leven in haar buik wordt gezien als een wegwerpbord.
En ts is natuurlijk een ware baas dat hij met zijn pik heeft gescoord. Slaat toch totaal nergens op. Die dame is echter ook super fout bezig want waarom zou je ermee instemmen het met iemand als ts te doen.
Jong en dom dat is het nieuwe motto van jullie generatie.
Condoomsquote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef MangoLotion het volgende:
Mensen die (onbeschermd) rondneuken![]()
Bah
HAHAHAquote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jawel want zij doet het alleen met mijAlleen dit is dus gewoon niet een vrouw waarmee ik de rest van mijn leven een connectie wil hebben.
Das mijn kind nie jonguhquote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gewoon neuken tussendoor en 1 dag voor de bevalling weg gaan en het kind niet erkennen.
Waarschijnlijk niks aan de hand, ze kwam net met een schema aanzetten en ze heeft zelf ook nog de morning after pill gehaald. Maarja je weet nooit met freaky oudere meiden die toch ineens het kind willen houden omdat hun biologische klok daarom vraagt. Maar ik kap dit gewoon af.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon een abortus laten plegen, anders moet je de komende 18 jaar alementatie ofzo betalen.
En sowieso ook geen sletten neuken die al moeder zijn want dan slikken ze misschien de pil niet meer.
Precies, en voor zo´n kind is het ook niet leuk om elk weekend ergens anders te zijn..quote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks aan de hand, ze kwam net met een schema aanzetten en ze heeft zelf ook nog de morning after pill gehaald. Maarja je weet nooit met freaky oudere meiden die toch ineens het kind willen houden omdat hun biologische klok daarom vraagt. Maar ik kap dit gewoon af.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Hoplahopla het volgende:
Mensen die geen vaste sekspartner hebben...
En dan denk je dat je er van af bent?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zij wilde zelf een seksrelatie. Niets meer niets minder, zij is een aantal jaar ouder dan ik dus qua vrienden en leven matchen we toch niet. Het is gewoon het samenkomen van verkeerde keuzes en omstandigheden.
Het hele topic heeft eigenlijk toch geen zin, ik praat er met haar gewoon over dat onze levensomstandigheden toch veel anders zijn en het onmogelijk is om samen een kind op de wereld te zetten omdat we toch zoveel verschillen.
dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef 2dope het volgende:
vet chill man gewoon traine en vrouwe ja tog
Dit niet wetenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef wickedmen het volgende:
Gvd, waarom laat je dan ook serieus een telefoonnummer of naam achter? Amateur!
Geniet van deze nieuwe stap in jouw leven, SunTzu.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef SunTzu het volgende:
De laatste tijd niet echt veel op Fok actief geweest omdat ik meer met trainen en vrouwen bezig was.
Krijg ik net via whatsapp een bericht dat ze al een week over tijd is. Normaal heb ik altijd mijn hele dashboard en nachtkastje vol met condooms maar op een gegeven moment zit je weleens zonder.
Godverdomme.
Mi kanki.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef SunTzu het volgende:
Mooi kut, ze is toch zwanger. Vanaf 9 weken kan je een prenatale test doen. Prijskaartje 1575 euro.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en daar steek jij zomaar onbeschermd je lul in.
Zou best eens kunnen, ze moet er nu nog over nadenken wat ze gaat doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk je dat je erin bent geluisd brah? Zo'n klapperende cougar met baby-urges?
Sterkte man, hoe tight ben je met die meid? Straks krijg je dat ze het per sé wil houden, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ze moet er nu nog over nadenken wat ze gaat doen.
Is niet eens de eerste keer dat zoiets gebeurd, 5 jaar geleden ook al.
Ze zegt dat ze het niet wilt houden met iemand die het niet wilt. Maarja heb zat labiele vrouwen in deze wereld gezien dat ik betwijfel of er nog een paar normale tussen zitten. Ken haar pas een maand of 2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sterkte man, hoe tight ben je met die meid? Straks krijg je dat ze het per sé wil houden, dat zou wat zijn.
Sry icm je post hiervoor deed ik een facepalmquote:Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze whatsapped net al dat ik niet de enige ben geweest, normaal is dat niet tof maar deze keer vind ik het niet eens erg. Omdat ik zo misschien niet de vader ben. Godverdomme pussy roulette.
Maak dan een kruisje voor hem hij kan het gebruiken.quote:
Ze heeft zojuist je topic gered met haar zwangerschap.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef SunTzu het volgende:
Mooi kut, ze is toch zwanger. Vanaf 9 weken kan je een prenatale test doen. Prijskaartje 1575 euro.
Seks hebben met een condoom, kan je beter soppen of fappen mattie.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Mensen die een niets betekenend avontuurtje belangrijker vinden dan hun gezondheid![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:22 schreef chroestjov het volgende:
Had je maar een vermalen MAP in haar ontbijt moeten verstoppen.
Heerlijk empathischquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef EDMAN- het volgende:
ach joh, abortus is alleen kut voor haar, komt goed.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef SunTzu het volgende:
Gelijk even naar de Prenatal om de baybspullen alvast in te kopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef SunTzu het volgende:
Ze wil het leven TS verder verneuken .... TS is echter ook behoorlijk dom om te denken dat een aanzienlijk oudere vrouw alleen een seksrelatie met hem wou. Haar biologische klok was rap aan het tikken richting de overgang, dus zocht ze een sukkel om haar zwanger te maken.quote:
Precies als hij het zo ver heeft laten komen moet hij het ook maar aanzien tot het eind met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef swoopie het volgende:
Tja, lekker slim bezig Sjakie. Maar, wees wel een vent en neem je verantwoordelijkheid. Ga er niet voor wegrennen als een laffe hond.
Mareh, 1575 euro voor een prenatale screening? Waar heb je het over?
TS is gewoon gebruikt als zaaddonor inderdaad. En vervolgens blijft ze 'm naaien via de alimentatie voor het kind dat hij nooit gewild heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:33 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ze wil het leven TS verder verneuken .... TS is echter ook behoorlijk dom om te denken dat een aanzienlijk oudere vrouw alleen een seksrelatie met hem wou. Haar biologische klok was rap aan het tikken richting de overgang, dus zocht ze een sukkel om haar zwanger te maken.
Zeker ook haar idee om het zonder condoom te doen?
Als TS het kind niet erkent dan hoeft hij geen alimentatie te betalen. Gevolg is wel dat TS geen enkel recht kan doen gelden jegens het kind m.a.w. hij mag zich niet bemoeien met de opvoeding bijvoorbeeld. Ik denk dat TS dit niet erg vindt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
TS is gewoon gebruikt als zaaddonor inderdaad. En vervolgens blijft ze 'm naaien via de alimentatie voor het kind dat hij nooit gewild heeft.
Voor de vraag of een ouder een alimentatieplicht heeft naar zijn of haar kind toe, is de omstandigheid dat er wel of niet een relatie tussen de ouders is geweest niet relevant. Ook als een kind uit een one night stand wordt geboren, is er sprake van een alimentatieplicht van de niet-verzorgende ouder. Ook een biologische vader die zijn kind niet heeft erkend, heeft op basis van zijn biologische vaderschap een onderhoudsplicht naar zijn kind toe. In dat opzicht maakt het dus voor het recht op kinderalimentatie niets uit of een kind wel of niet erkend is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Als TS het kind niet erkent dan hoeft hij geen alimentatie te betalen. Gevolg is wel dat TS geen enkel recht kan doen gelden jegens het kind m.a.w. hij mag zich niet bemoeien met de opvoeding bijvoorbeeld. Ik denk dat TS dit niet erg vindt.
Je kunt tegenwoordig met een bloedtest vanaf 9 weken zwangerschap laten onderzoeken wie de vader is dmv SNP micro-arraw techniek. Zie consanguinitas. Of de studie: http://www.nature.com/gim/journal/v15/n6/full/gim2012155a.htmlquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef swoopie het volgende:
Tja, lekker slim bezig Sjakie. Maar, wees wel een vent en neem je verantwoordelijkheid. Ga er niet voor wegrennen als een laffe hond.
Mareh, 1575 euro voor een prenatale screening? Waar heb je het over?
Ah ok, een vaderschapstest, ik snapte niet wat voor screening hij bedoelde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:48 schreef Draakster het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig met een bloedtest vanaf 9 weken zwangerschap laten onderzoeken wie de vader is dmv SNP micro-arraw techniek. Zie consanguinitas. Of de studie: http://www.nature.com/gim/journal/v15/n6/full/gim2012155a.html
Ze sturen het bloed van moeder en vermeende vader naar Amerika naar een lab welke aardig goed aangeschreven staat.
1600 euri voor zekerheid vind ik wel acceptabel.
quote:
Ik neem aan dat TS de rol van vader ook op zich neemt als zoontje van een andere kerel is, die desondanks zijn verantwoordelijkheden niet neemt. Zo niet: TSquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef SimplyAlex het volgende:
Waar is TS echter? Hij ontwijkt wel zijn verantwoordelijkheden de laatste tijd. Hij wil niet zijn rol als vader innemen en nu op het forum laat hij het ook afweten. Het wordt een patroon TS!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |