abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135103714
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Zin is een groot woord. Maar het is niet iets wat een kuurtje niet kan fixen, dan is het de afweging of je wel of geen condoom gebruikt aan jezelf. Ik vind ze crap dus, is het mij het risico waard, en ben er tot nu toe altijd goed vanaf gekomen. Ben me der overigens wel van bewust dat het een keer fout gaat. Of niet natuurlijk, maar statistisch gezien wel.

Zit overigens in een relatie op dit moment, dus het het is vandaag de dag niet eens aan de orde, maar mocht het ooit uitgaan, dan hou ik bovenstaande filosofie der op na.
Briljant dit :')
pi_135103729
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

Serieus ? :')

Als het je vaste vriendin is oké...

Maar heb jij echt zin in jeuk daarbeneden door een scharrel die zich wekelijks aanbiedt als openbaar kwak toilet?
is altijd goed gegaan en ken in mijn omgeving ook niemand die ooit een soa heeft gehad.
allemaal bangmakerij.

+voor een jongen is met condoom neuken gewoon niks aan, dan liever een heel klein risico lopen. En als je een keer wat krijgt antibiotica kuurtje er overheen en klaar.
pi_135103771
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

is altijd goed gegaan en ken in mijn omgeving ook niemand die ooit een soa heeft gehad.
allemaal bangmakerij.

+voor een jongen is met condoom neuken gewoon niks aan, dan liever een heel klein risico lopen. En als je een keer wat krijgt antibiotica kuurtje er overheen en klaar.
:') :') :')
  zondag 5 januari 2014 @ 15:21:38 #79
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135103821
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:17 schreef Spongeboss het volgende:
Ja dat heb ik wel gemerkt, maar ik probeer af en toe goede posts te maken in R&P maar ook daar zie ik wel veel mensen die allemaal denken dat ze gecertificeerde therapeuten zijn. Of precies weten hoe een relatie in elkaar zit.

Hulp als in 'zou zij mij leuk vinden'' Dat kan toch niemand weten je kan enkel gissen dat is wat ik deed toen ik jonger was en ik giste ernaast. Beter vraag je zulke dingen op de man af.

In R&P lees en reageer ik soms inderdaad ook, maar de topics met "Vindt hij/zij me leuk" en "Wat moet ik hiermee" zijn er inderdaad in overvloed. Hier kan ik niks mee. Maar goed, in KLB zijn de betere reacties toch gewoon wanneer je cool reageert en zogenaamd 'geen neuk geeft'. Er is voornamelijk een hoog troll-gehalte. :D
  zondag 5 januari 2014 @ 15:24:33 #80
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135103944
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

In R&P lees en reageer ik soms inderdaad ook, maar de topics met "Vindt hij/zij me leuk" en "Wat moet ik hiermee" zijn er inderdaad in overvloed. Hier kan ik niks mee. Maar goed, in KLB zijn de betere reacties toch gewoon wanneer je cool reageert en zogenaamd 'geen neuk geeft'. Er is voornamelijk een hoog troll-gehalte. :D
Troll gehalte ja of nee, ik hoop dat ze toch nog een beetje wat ervan opsteken. Mag ik vragen wat jij dan een mooi forum vind hier? Een waar je serieus kan posten? Hoewel dit ook wel prima is even weg van het alledaagse.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:25:45 #81
335452 cricket
cricket from space
pi_135103987
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Geelman het volgende:

[..]

Daarnaast, ts is alleen maar begaan met zijn eigen lot. Het zal hem een zorg zijn hoe het met het meisje is. Stel je voor dat ze echt een abortus moet ondergaan. Dat is een trauma hoor.
Een abortus op zich levert geen trauma op, als iemand er op een later moment moeite mee heeft komt dat alleen maar door moralistisch geneuzel wat ze door anderen is aangepraat. Zolang de geboorte nog niet is begonnen is het nog geen zelfstandig wezen maak je dus ook niets dood. Daarentegen verstoort een kind een groot deel van de rest van je leven, dus al levert het een trauma op, dat kan prima opwegen tegen het alternatief.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:26:36 #82
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135104025
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Troll gehalte ja of nee, ik hoop dat ze toch nog een beetje wat ervan opsteken. Mag ik vragen wat jij dan een mooi forum vind hier? Een waar je serieus kan posten?
Het ligt eraan waar je over wilt posten. Over het algemeen is R&P toch het best wanneer je mensen graag adviseert over problemen etc. Verder had ik eens een vraag in WGR, hier werd ik goed geholpen. Mocht je verstand van dergelijke zaken hebben en mensen daar willen adviseren kun je altijd daar nog eens een kijkje nemen. Dat is wel serieus.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:26:53 #83
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_135104034
quote:

[..]

allemaal bangmakerij.

Of je omgeving neukt niet/met condoom of ze vertellen niet graag over hun bezoekjes aan de GGD. Dat tweede lijkt me het waarschijnlijkst.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:27:03 #84
419250 Spongeboss
pi_135104044
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef cricket het volgende:

[..]

Een abortus op zich levert geen trauma op, als iemand er op een later moment moeite mee heeft komt dat alleen maar door moralistisch geneuzel wat ze door anderen is aangepraat. Zolang de geboorte nog niet is begonnen is het nog geen zelfstandig wezen maak je dus ook niets dood. Daarentegen verstoort een kind een groot deel van de rest van je leven, dus al levert het een trauma op, dat kan prima opwegen tegen het alternatief.
Niet alleen geneuzel de vraag 'wat zou het zijn geworden houdt je toch bezig.'

Waarom blijft een gok verslaafde gokken. Door de gedachten 'wat als ik nu toch eens win als ik nog eens een munt erin gooi.' En zo blijft hij munten gooien.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef Voszje het volgende:

[..]

Het ligt eraan waar je over wilt posten. Over het algemeen is R&P toch het best wanneer je mensen graag adviseert over problemen etc. Verder had ik eens een vraag in WGR, hier werd ik goed geholpen. Mocht je verstand van dergelijke zaken hebben en mensen daar willen adviseren kun je altijd daar nog eens een kijkje nemen. Dat is wel serieus.
Bedankt ik zal eens wat rondneuzen wie weet r&p wat vaker in de gate houden en een standaard reactie creëren voor 'vind hij/mij leuk.'
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:27:34 #85
335452 cricket
cricket from space
pi_135104064
quote:
+voor een jongen is met condoom neuken gewoon niks aan
Dat het helemaal geen verschil maakt is ook niet waar, maar als het daardoor 'niets meer aan is', dan doe je het niet goed.
pi_135104096
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef MangoLotion het volgende:
Gelukkig heeft mijn vriend dezelfde mentaliteit als ik.. :)
Haha, de kinderlijke naïviteit. Schattig.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:28:49 #87
335452 cricket
cricket from space
pi_135104120
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
Niet alleen geneuzel de vraag 'wat zou het zijn geworden houdt je toch bezig.'
Waarom is dat interessant?
  zondag 5 januari 2014 @ 15:28:56 #88
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135104127
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:

Bedankt ik zal eens wat rondneuzen wie weet r&p wat vaker in de gate houden en een standaard reactie creëren voor 'vind hij/mij leuk.'
Geen dank. De standaard reactie zal ongetwijfeld iets zijn als "Praat erover/Vraag het". ;)
pi_135104139
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ze whatsapped net al dat ik niet de enige ben geweest, normaal is dat niet tof maar deze keer vind ik het niet eens erg. Omdat ik zo misschien niet de vader ben. Godverdomme pussy roulette.
:') voor jou

:').

:')
  zondag 5 januari 2014 @ 15:29:38 #90
419250 Spongeboss
pi_135104160
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef cricket het volgende:

[..]

Waarom is dat interessant?
De gedachten blijft bestaan. Je komt ooit in een fase van je leven waar je terug gaat kijken op je leven en dan komt dat terug. Het achtervolgt je.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Voszje het volgende:

[..]

Geen dank. De standaard reactie zal ongetwijfeld iets zijn als "Praat erover/Vraag het". ;)
Meer iets in de trant dat een groot generaal ooit zei, dat geen enkele strategie 100% werkt. Omdat je enkel kan raden wat de vijand gaat doen en daarop bouw je je strategie. Als de strategie van de vijandelijke generaal anders is als jij zelf hebt ingepland moet je deze weer aanpassen.

Wat dan kortom erop neer komt dat je het nooit 100% kan weten, en vragen beter is.
pi_135104218
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje!
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135104288
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:31 schreef chroestjov het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje!
http://www.manbijthond.nl(...)oor-vijftig-plussers

De verbeterde versie.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:33:53 #93
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135104331
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef Spongeboss het volgende:

Meer iets in de trant dat een groot generaal ooit zei, dat geen enkele strategie 100% werkt. Omdat je enkel kan raden wat de vijand gaat doen en daarop bouw je je strategie. Als de strategie van de vijandelijke generaal anders is als jij zelf hebt ingepland moet je deze weer aanpassen.

Wat dan kortom erop neer komt dat je het nooit 100% kan weten, en vragen beter is.
Vrij gecompliceerd antwoord, maar wie weet, als ze echt hulp nodig hebben denken ze er vast over na.
pi_135104374
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:28 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Haha, de kinderlijke naïviteit. Schattig.
Jij bent anders nog schattiger :')
  zondag 5 januari 2014 @ 15:35:11 #95
419250 Spongeboss
pi_135104377
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:33 schreef Voszje het volgende:

[..]

Vrij gecompliceerd antwoord, maar wie weet, als ze echt hulp nodig hebben denken ze er vast over na.
Soms kan je iemand beter zelf laten nadenken dan het zelf uit te typen. In de dierentuinen verstoppen ze het voedsel van de apen soms ook bijvoorbeeld. Als je ze al je advies rechtstreeks geeft nemen ze er toch niet veel van op zo zijn mensen nu eenmaal. In plaats van advies aannemen kun je beter niet luisteren en de gene die het advies geeft een betweter noemen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Sta er best perplex van dat de meeste mannen hier zoiets onmogelijk vinden. Zegt meer over hun dan over jou dunkt mij.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:35:51 #96
335452 cricket
cricket from space
pi_135104413
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:29 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

De gedachten blijft bestaan. Je komt ooit in een fase van je leven waar je terug gaat kijken op je leven en dan komt dat terug. Het achtervolgt je.
Dat is niet anders dan willekeurige andere beslissingen die je hebt genomen. Dat terugkijken is echter nooit terecht: je neemt beslissingen op die momenten op basis van de persoon die je dan bent en de kennis die je op dat moment hebt. Door terug te kijken probeer je de beslissing van toen te beredeneren naar wie je nu bent (en eventueel op basis van nieuwe gegevens). Daarbij heb je de neiging om vooral naar de mogelijke positieve eigenschappen te kijken, maar omdat de daadwerkelijke gebeurtenis of keuze nooit op de andere manier is uitgevallen is het niet mogelijk om dat in te schatten. Het kind had ook doodgeboren kunnen worden en nog meer ellende hebben opgeleverd. Net zoals de baan die je toch maar niet hebt genomen waarvan de werknemers uiteindelijk allemaal miljonair zijn geworden. Je kunt wel gaan zitten dwepen dat je die kans om miljonair te worden gemist hebt, maar dat weet je niet, je had net zo goed al weer weg geweest kunnen zijn voordat iedereen het werd. Je was immers een flinke jobhopper in die tijd.
pi_135104457
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat wel.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef Spongeboss het volgende:
Sta er best perplex van dat de meeste mannen hier zoiets onmogelijk vinden. Zegt meer over hun dan over jou dunkt mij.
Witte ridder gespot.
pi_135104491
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wat een slet en daar heb je onbeschermd je piemel in gestoken. Zou er even een soatest achteraan doen als ik jou was.
Hij is nog een ergere slet. Boontje komt om zijn loontje dus. Ik hoop dat hij nog vele jaren KA mag betalen. *O*
  zondag 5 januari 2014 @ 15:37:51 #99
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135104495
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Soms kan je iemand beter zelf laten nadenken dan het zelf uit te typen. In de dierentuinen verstoppen ze het voedsel van de apen soms ook bijvoorbeeld. Als je ze al je advies rechtstreeks geeft nemen ze er toch niet veel van op zo zijn mensen nu eenmaal. In plaats van advies aannemen kun je beter niet luisteren en de gene die het advies geeft een betweter noemen.

Wanneer ze op het forum niet het gewenste advies krijgen wordt men al snel vijandig. Maar ja, zo is er overal wel iets. Ik ben er zeker van dat jij goede en serieuze adviezen zult geven.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:38:16 #100
419250 Spongeboss
pi_135104508
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef cricket het volgende:

[..]

Dat is niet anders dan willekeurige andere beslissingen die je hebt genomen. Dat terugkijken is echter nooit terecht: je neemt beslissingen op die momenten op basis van de persoon die je dan bent en de kennis die je op dat moment hebt. Door terug te kijken probeer je de beslissing van toen te beredeneren naar wie je nu bent (en eventueel op basis van nieuwe gegevens). Daarbij heb je de neiging om vooral naar de mogelijke positieve eigenschappen te kijken, maar omdat de daadwerkelijke gebeurtenis of keuze nooit op de andere manier is uitgevallen is het niet mogelijk om dat in te schatten. Het kind had ook doodgeboren kunnen worden en nog meer ellende hebben opgeleverd. Net zoals de baan die je toch maar niet hebt genomen waarvan de werknemers uiteindelijk allemaal miljonair zijn geworden. Je kunt wel gaan zitten dwepen dat je die kans om miljonair te worden gemist hebt, maar dat weet je niet, je had net zo goed al weer weg geweest kunnen zijn voordat iedereen het werd. Je was immers een flinke jobhopper in die tijd.
Klopt in het Engels heet dat hindsight 20/20. Uiteindelijk moet het leven voorwaarts geleefd worden maar kan het achterwaarts begrepen worden. Mensen die een miskraam hebben gehad hebben het hier vaak moeilijk mee. Natuurlijk was dat kind dan 100% gewenst. Maar stel dat de meid in kwestie later nog eens echt aan kinderen wil beginnen dan ga je toch wel eens terugdenken. Nu kan jij dat rationeel wegdenken maar jij bent geen vrouw en zal dat moederinstinct niet zo hebben/begrijpen ik begrijp dat ook niet als man. Daarom kunnen wij er moeilijk over praten denk ik. Maar een kind is meer dan een baan of iets materialistisch.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef Voszje het volgende:

[..]

Wanneer ze op het forum niet het gewenste advies krijgen wordt men al snel vijandig. Maar ja, zo is er overal wel iets. Ik ben er zeker van dat jij goede en serieuze adviezen zult geven.
Bedankt, uiteindelijk is advies ook een vervelend iets. Het is zo makkelijk iets van de zijlijn te roepen. Daarom worden mensen vaak boos. We zullen wel zien hoe het allemaal eindigt met dat soort dingen. Ben wel van mening dat als je echt problemen hebt een bezoekje huisarts het beste is die verwijst je dan wel weer door naar waar je moet zijn. Mensen krijgen een bultje op hun huid ze rennen naar de dokter uit angst voor kanker.

Ze voelen zich dagen neerslachtig en droevig. Ze denken er niet aan om eens even naar de huisarts te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')