abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135104560
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:18 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Briljant dit :')
Nee jij dan :') Altijd bang om risico te nemen zeker.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zondag 5 januari 2014 @ 15:40:38 #102
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135104612
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Waarom zou je het risico willen nemen voor iets wat totaal onnodig is? Ze heeft een vriend en ze zijn gelukkig samen waarom zou je dat op het spel zitten voor een snelle wip ergens? Ik snap jouw logica totaal niet.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:41:13 #103
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135104642
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hij is nog een ergere slet. Boontje komt om zijn loontje dus. Ik hoop dat hij nog vele jaren KA mag betalen. *O*
:')

Haters gonna hate.
pi_135104664
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waarom zou je het risico willen nemen voor iets wat totaal onnodig is? Ze heeft een vriend en ze zijn gelukkig samen waarom zou je dat op het spel zitten voor een snelle wip ergens? Ik snap jouw logica totaal niet.
Een scharrel is voor seks, een vriendin om voor je te koken. Is het nou klaar met je getroll? :')
pi_135104734
doesn't matter, had sex ^O^
  zondag 5 januari 2014 @ 15:43:37 #106
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135104745
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:

Bedankt, uiteindelijk is advies ook een vervelend iets. Het is zo makkelijk iets van de zijlijn te roepen. Daarom worden mensen vaak boos. We zullen wel zien hoe het allemaal eindigt met dat soort dingen. Ben wel van mening dat als je echt problemen hebt een bezoekje huisarts het beste is die verwijst je dan wel weer door naar waar je moet zijn. Mensen krijgen een bultje op hun huid ze rennen naar de dokter uit angst voor kanker.

Ze voelen zich dagen neerslachtig en droevig. Ze denken er niet aan om eens even naar de huisarts te gaan.
Je lijkt me een ervaren man die weet waar hij het over heeft. Ik wens je nog veel plezier hier. Probeer echter niet te veel te happen op de trollen, dat vinden ze alleen maar grappig en ze zijn hier niet echt om iets op te steken verder. ;)
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_135104763
quote:
''Wat zullen wij doen, zullen wij het bos in duiken met z'n tweeën?''

Arme Bert.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:44:20 #108
419250 Spongeboss
pi_135104772
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:43 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je lijkt me een ervaren man die weet waar hij het over heeft. Ik wens je nog veel plezier hier. Probeer echter niet te veel te happen op de trollen, dat vinden ze alleen maar grappig en ze zijn hier niet echt om iets op te steken verder. ;)
Bedankt, jij ook nog een fijne dag wie weet zien we ons nog ergens. En ik zal mijn best doen. :) Nogmaals bedankt.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135104773
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Soms kan je iemand beter zelf laten nadenken dan het zelf uit te typen. In de dierentuinen verstoppen ze het voedsel van de apen soms ook bijvoorbeeld. Als je ze al je advies rechtstreeks geeft nemen ze er toch niet veel van op zo zijn mensen nu eenmaal. In plaats van advies aannemen kun je beter niet luisteren en de gene die het advies geeft een betweter noemen.

[..]

Sta er best perplex van dat de meeste mannen hier zoiets onmogelijk vinden. Zegt meer over hun dan over jou dunkt mij.
Idd, vandaar ook mijn sarcastische reactie :P
  zondag 5 januari 2014 @ 15:45:39 #110
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_135104828
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:44 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Bedankt, jij ook nog een fijne dag wie weet zien we ons nog ergens. En ik zal mijn best doen. :) Nogmaals bedankt.
Dankjewel! Je mag ook altijd een PM of een DM sturen hoor, mocht je daar interesse in hebben. Have fun! ^O^
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_135104836
hoge vijf
  zondag 5 januari 2014 @ 15:46:12 #112
335452 cricket
cricket from space
pi_135104857
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
Maar een kind is meer dan een baan of iets materialistisch.
Nee, dat is het niet, en zo wordt het door de meeste mensen ook niet beschouwd, hoe hard ze ook roepen van wel. Een kind nemen is een beslissing die 100% is gebaseerd op egoisme. Een speledingetje dat ze graag willen hebben.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:46:46 #113
419250 Spongeboss
pi_135104891
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:45 schreef Voszje het volgende:

[..]

Dankjewel! Je mag ook altijd een PM of een DM sturen hoor, mocht je daar interesse in hebben. Have fun! ^O^
Zal ik zeker doen het mag nog niet mijn account moet iets ouder zijn maar ik zal je wel eens een dm sturen van de week. Kijken hoe het gaat. :) Nogmaals bedankt!

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef cricket het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet, en zo wordt het door de meeste mensen ook niet beschouwd, hoe hard ze ook roepen van wel. Een kind nemen is een beslissing die 100% is gebaseerd op egoisme. Een speledingetje dat ze graag willen hebben.
Herken ik niets van als ik kijk naar mijn opvoeding.
pi_135104906
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Nee, als het om mijn gezondheid gaat, neem ik geen risico's, om vervolgens huiltopics te openen op Fok! omdat je niet weet wat al die pukkels op je pik zijn :')

En dat alleen maar voor een avondje onveilige sex met de buurtslet

Dare devil hoor :')
  zondag 5 januari 2014 @ 15:49:03 #115
419250 Spongeboss
pi_135105005
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

En dat alleen maar voor een avondje onveilige sex met de buurtslet

Dare devil hoor :')
Ja voor je het weet heb je aids en daar ben je dan. Ben benieuwd of al die mensen die je stoer vonden dan ook naar je toe komen je op de schouder kloppen en grote jongen zeggen. Of dat ze je allemaal mijden als een melaatse omdat ze geen aids willen. (niet dat je het van fysiek contact krijgt maar mensen zullen al gauw een iewl factor hebben.)

Maar sowieso wat heeft het voor een meerwaarde als je in het broekje van iedereen bent geweest.
pi_135105238
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja voor je het weet heb je aids en daar ben je dan. Ben benieuwd of al die mensen die je stoer vonden dan ook naar je toe komen je op de schouder kloppen en grote jongen zeggen. Of dat ze je allemaal mijden als een melaatse omdat ze geen aids willen. (niet dat je het van fysiek contact krijgt maar mensen zullen al gauw een iewl factor hebben.)

Maar sowieso wat heeft het voor een meerwaarde als je in het broekje van iedereen bent geweest.
Of dit idd.

Voor mij zou het iig een afknapper zijn
pi_135105292
Ts, vanaf nu is je leven voorbij!

Sterkte ermee.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:56:50 #118
419250 Spongeboss
pi_135105330
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Of dit idd.

Voor mij zou het iig een afknapper zijn
Vaak krijgen dit soort mannen ook een probleem. Na een bepaalde tijd zijn alle vrouwen bezet. En dan willen zij nog een beetje gaan flikflooien. Terwijl heel veel bezet is, en natuurlijk het probleem dat je vrouwen nooit meer kan zien als iets waar je een relatie mee aan kan gaan.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:57:50 #119
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135105376
Gefeliciteerd TS *O* hoop dat hij/zij op z'n moeder lijkt :s)
pi_135105435
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef cricket het volgende:

[..]

Uit de reactie van TS is op te maken dat het kind niet gewenst is, dus de enige logische en verantwoorde keuze is een abortus.
Nee, de enige logische en verantwoorde keuze is een condoom gebruiken als je geen kinderen wilt als man zijnde. Abortus is weglopen voor je eigen stommiteiten, zeker als man zijnde.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:02:30 #121
335452 cricket
cricket from space
pi_135105575
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:
Nee, de enige logische en verantwoorde keuze is een condoom gebruiken als je geen kinderen wilt als man zijnde. Abortus is weglopen voor je eigen stommiteiten, zeker als man zijnde.
Nonsens, als je van het dak flikkert en je been openhaalt laat je die toch ook medisch behandelen zodat het geneest in plaats van het maar zo te laten tot het wegrot en het hele been er vanzelf afvalt? Voor een abortus geldt precies hetzelfde. Het doel van op het dak klimmen is over het algemeen niet om er vervolgens vanaf te lazeren, net zo als een zwangerschap meestal niet het doel was van seks. Beide zijn niet meer dan een ongewenst gevolg dat medisch gezien prima valt op te lossen.
pi_135105720
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Spongeboss het volgende:
Zij zit met de gebakken peren. Zwanger etc op zo'n jonge leeftijd en zonder vriend. Boze ouders, terwijl TS hem eruit trekt en zijn handen in onschuld kan wassen. Het is super, super dom van die dame om aan zoiets mee te doen. Maar ts zal geen problemen hebben die haalt hem eruit en stopt hem elders weer erin.
En TS en consorten nog pissig ook als zijzelf ook iets van de gevolgen aan hun broek krijgen. Tja, helaas de gemiddelde mentaliteit tegenwoordig. |:(
  zondag 5 januari 2014 @ 16:16:29 #123
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135106106
verzonnen verhaal
  zondag 5 januari 2014 @ 17:04:49 #124
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_135107814
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Een pil slikken alsof het niets is, haar wijf noemen. Het respect is ver te zoeken. Het meest jammere vind ik nog dat deze dame dus zo gebruikt wordt. En dan ook nog eens wordt gezien als een object zoals een wegwerpbordje. Ook het potentiële leven in haar buik wordt gezien als een wegwerpbord.

En ts is natuurlijk een ware baas dat hij met zijn pik heeft gescoord. Slaat toch totaal nergens op. Die dame is echter ook super fout bezig want waarom zou je ermee instemmen het met iemand als ts te doen.

Jong en dom dat is het nieuwe motto van jullie generatie.
Zij wilde zelf een seksrelatie. Niets meer niets minder, zij is een aantal jaar ouder dan ik dus qua vrienden en leven matchen we toch niet. Het is gewoon het samenkomen van verkeerde keuzes en omstandigheden.

Het hele topic heeft eigenlijk toch geen zin, ik praat er met haar gewoon over dat onze levensomstandigheden toch veel anders zijn en het onmogelijk is om samen een kind op de wereld te zetten omdat we toch zoveel verschillen.
pi_135107870
FOK!kers die zich voortplanten :')
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')