Sowieso.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:33 schreef muhahaha het volgende:
Hm heb ik liever jouw droom dan de mijne.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik was aan het FOK!ken toen er ineens een zwarte plek ontstond en toen ik eroverheen wreef zat er een dikke scheur en was die plek weg. :Squote:Op zondag 5 januari 2014 08:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso.
Wat zou het betekenen als je over je telefoon droomt en de kapot gaat.
Je zat nog op FOK ook. Jeetje.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik was aan het FOK!ken toen er ineens een zwarte plek ontstond en toen ik eroverheen wreef zat er een dikke scheur en was die plek weg. :S
Geeft niet. Dat betekent dat je van ons houdtquote:Op zondag 5 januari 2014 08:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eigenlijk weg willen laten.
jeweettochquote:Op zondag 5 januari 2014 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Dat betekent dat je van ons houdt
Beetje Superman liggen kijken, je weet zelluf.quote:
Neuh beetje gegamed en voor de verandering op tijd naar bed.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje Superman liggen kijken, je weet zelluf.
Jij met je meisje geweest?
Ben al 2 uur energie aan het vergaren om naar de stad te gaanquote:Op zondag 5 januari 2014 08:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh beetje gegamed en voor de verandering op tijd naar bed.
Is wel optimistisch om daar op zondagochtend om 7:00 mee te beginnen... Groot deel van NL wordt nie voor 14:00 buiten gespot hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben al 2 uur energie aan het vergaren om naar de stad te gaan
Ach, ik was toch al wakker.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is wel optimistisch om daar op zondagochtend om 7:00 mee te beginnen... Groot deel van NL wordt nie voor 14:00 buiten gespot hoor
Wat ga je doen in de stad?quote:Op zondag 5 januari 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow dat heb ik denk ik gemist of bedoel je dat kaartspel?quote:Op zondag 5 januari 2014 09:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ik hier laatst postte. Summoner Wars.
De stad is toch nooit zo vroeg open op zondag?quote:Op zondag 5 januari 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, die.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat heb ik denk ik gemist of bedoel je dat kaartspel?
Geen idee, ik lig meestal nog in coma op dit tijdstip.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De stad is toch nooit zo vroeg open op zondag?
quote:Op zondag 5 januari 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik lig meestal nog in coma op dit tijdstip.
Geen idee, ik werd wakker om iets vor 7. Slecht geslapen dus ik stond maar op.quote:
Hmmquote:Op zondag 5 januari 2014 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik werd wakker om iets vor 7. Slecht geslapen dus ik stond maar op.
Dan heb je een baan die bij je past. Prima toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 08:44 schreef fietsie het volgende:
Raar genoeg heb ik er eigenlijk wel zin in om maandag weer te beginnen met werken....
Of terug je bed in..quote:Op zondag 5 januari 2014 09:58 schreef twi het volgende:
Hier is alles pas vanaf 12.00 open Kaneeltje. Wel elke zondag, dat dan weer wel. Maar ik zou het er voor 12.00 niet aan wagen, dus je kunt nog 2 uur extra moed verzamelen.
Ik kan geen redenen bedenken waarom ik ooit voor optie 2 zou kiezen.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:09 schreef Buurpoes het volgende:
Of terug je bed in..
Of je hele huis poetsen
Dan blijf ik nog even lekker op de bank chillen en stand-up comedy kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:58 schreef twi het volgende:
Hier is alles pas vanaf 12.00 open Kaneeltje. Wel elke zondag, dat dan weer wel. Maar ik zou het er voor 12.00 niet aan wagen, dus je kunt nog 2 uur extra moed verzamelen.
Er komen binnenkort leuke mensen langs. Dan moet mijn huis wel goed er uit zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan geen redenen bedenken waarom ik ooit voor optie 2 zou kiezen.
omdat je na afloop een schoon huis hebt?quote:Op zondag 5 januari 2014 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan geen redenen bedenken waarom ik ooit voor optie 2 zou kiezen.
Nope, dan liever luieren in bed.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:12 schreef Buurpoes het volgende:
omdat je na afloop een schoon huis hebt?
dan doe je het kind wegquote:Op zondag 5 januari 2014 10:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat lukt hier niet meer sinds we een kind hebben...
Daar hebben ze zaken als logeren, spelen met buurkinderen, TV en speelgoed voor uitgevonden.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:20 schreef Buurpoes het volgende:
Dat lukt hier niet meer sinds we een kind hebben...
Rond half negen komt ie melden dat ie honger heeft. Maar logeren is een goed plan. *belt schoonzus*quote:Op zondag 5 januari 2014 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze zaken als logeren, spelen met buurkinderen, TV en speelgoed voor uitgevonden.
Da's nog best een redelijke tijd.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
Rond half negen komt ie melden dat ie honger heeft. Maar logeren is een goed plan. *belt schoonzus*
Half negen... wat een luxe?!?!quote:Op zondag 5 januari 2014 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rond half negen komt ie melden dat ie honger heeft. Maar logeren is een goed plan. *belt schoonzus*
Nou schurk. Vertel maar wat je allemaal uitgevreten hebt.quote:
Ja, goed he? Hij kan zichzelf aankleden tegenwoordig, dat scheelt enorm. Overigens roept hij meestal rond zeven uur vanuit de badkamer dat hij gepoept heeft, maar daarna kan ik terug t bed in, dus dat telt niet.quote:
Ja, vertel!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou schurk. Vertel maar wat je allemaal uitgevreten hebt.
Da's helemaal hogere africht-kundequote:Op zondag 5 januari 2014 11:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, goed he? Hij kan zichzelf aankleden tegenwoordig, dat scheelt enorm. Overigens roept hij meestal rond zeven uur vanuit de badkamer dat hij gepoept heeft, maar daarna kan ik terug t bed in, dus dat telt niet.
Dat deed hij ook, maar dan wordt ie het bed uit geschoven. En toen bleek hij t ineens wél te snappen.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's helemaal hogere africht-kunde![]()
Die van ons -kan- het wel, maar gaat gewoon doodleuk met dr nachtpamper aan spelen, zonder aan te kleden. En kruipt dan ineens, steenkoud en met ijs-voetjes en handjes bij ons in bed om op te warmen... Dan ben je gelijk -echt- wakker...
Nou eh, we hebben allebei genoten zeg maarquote:Op zondag 5 januari 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou schurk. Vertel maar wat je allemaal uitgevreten hebt.
Details?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou eh, we hebben allebei genoten zeg maar
Ik mocht nooit zomaar mn ouders slaapkamer inlopen. Moest altijd kloppen en wachten. Ben daar ook wel blij omquote:Op zondag 5 januari 2014 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's helemaal hogere africht-kunde![]()
Die van ons -kan- het wel, maar gaat gewoon doodleuk met dr nachtpamper aan spelen, zonder aan te kleden. En kruipt dan ineens, steenkoud en met ijs-voetjes en handjes bij ons in bed om op te warmen... Dan ben je gelijk -echt- wakker...
Als je 3 bent zijn dat soort afspraken nog best een uitdaging.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mocht nooit zomaar mn ouders slaapkamer inlopen. Moest altijd kloppen en wachten. Ben daar ook wel blij om
zo goed kan ik het me niet herinnerenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je 3 bent zijn dat soort afspraken nog best een uitdaging.
Wat wil je wetenquote:
Nou het was erg leukquote:Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alles!
Eigenlijk alleen maar of t fijn was, en bijzonder...
quote:
Ik ben nog aan het wakker worden en dan ga ik verder met aflevering 3quote:
Heb je alles al klaarliggen op en rond de bank?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het wakker worden en dan ga ik verder met aflevering 3
Welk gedeelte van "Ik ben nog aan het wakker worden" snap je niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je alles al klaarliggen op en rond de bank?
Misschien had je het voor het slapen allemaal al klaargelegdquote:Op zondag 5 januari 2014 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Ik ben nog aan het wakker worden" snap je niet?
Alles blijkbaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Ik ben nog aan het wakker worden" snap je niet?
Dan heeft de kat dat allemaal verstoptquote:Op zondag 5 januari 2014 12:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien had je het voor het slapen allemaal al klaargelegd
D'r kat is weggelopenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heeft de kat dat allemaal verstopt
Die is alweer terug joh.quote:
Ze is terugquote:
Dat mormel laat natuurlijk geen kans onbenut om Hups te terroriseren. Eerst paniek veroorzaken en daarna weer verschijnen om haar het leven zuur te maken.quote:
Ik kan het me niet voorstellenquote:
Dat dus!!quote:Op zondag 5 januari 2014 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mormel laat natuurlijk geen kans onbenut om Hups te terroriseren. Eerst paniek veroorzaken en daarna weer verschijnen om haar het leven zuur te maken.
Ik wist hoe erg jij het zou vinden ja dus heb ik je niets verteld!!quote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geweten...
Denk dat men mij niet ongerust wilde maken
Zo ken ik jequote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist hoe erg jij het zou vinden ja dus heb ik je niets verteld!!
Ik gunde jou een rustige zaterdag, een dag zonder tranen enz.
Lief van mij he?
Leuk weekend gehad schat?quote:
Ook relaxed, niets gedaan. Lekker thuis op de bank gehangenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Relaxed vooral, heb niks gedaan
Jij dan?
Toch raar dat het best een lief beestje is.quote:
Zelfs als ze slaapt nietquote:Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch raar dat het best een lief beestje is.
Da's deel van haar duivelse plan.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch raar dat het best een lief beestje is.
Misleiding.quote:
Die is stiekem ook superschattigquote:Op zondag 5 januari 2014 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Verklaard wel meteen waarom Jules het zo goed met GvsE kan vinden!
Allebei duivels
Je maakt geen kans bij haar hoorquote:
quote:
Van jou, Jules of GvsE?quote:
quote:
Gaat ze volhouden tot lang na haar doodquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook relaxed, niets gedaan. Lekker thuis op de bank gehangen
Behalve dan die paar uur die ik paniek doorbracht omdat Jules was weggelopen![]()
Zekersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |