Sowieso.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:33 schreef muhahaha het volgende:
Hm heb ik liever jouw droom dan de mijne.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik was aan het FOK!ken toen er ineens een zwarte plek ontstond en toen ik eroverheen wreef zat er een dikke scheur en was die plek weg. :Squote:Op zondag 5 januari 2014 08:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso.
Wat zou het betekenen als je over je telefoon droomt en de kapot gaat.
Je zat nog op FOK ook. Jeetje.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik was aan het FOK!ken toen er ineens een zwarte plek ontstond en toen ik eroverheen wreef zat er een dikke scheur en was die plek weg. :S
Geeft niet. Dat betekent dat je van ons houdtquote:Op zondag 5 januari 2014 08:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eigenlijk weg willen laten.
jeweettochquote:Op zondag 5 januari 2014 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Dat betekent dat je van ons houdt
Beetje Superman liggen kijken, je weet zelluf.quote:
Neuh beetje gegamed en voor de verandering op tijd naar bed.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje Superman liggen kijken, je weet zelluf.
Jij met je meisje geweest?
Ben al 2 uur energie aan het vergaren om naar de stad te gaanquote:Op zondag 5 januari 2014 08:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh beetje gegamed en voor de verandering op tijd naar bed.
Is wel optimistisch om daar op zondagochtend om 7:00 mee te beginnen... Groot deel van NL wordt nie voor 14:00 buiten gespot hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben al 2 uur energie aan het vergaren om naar de stad te gaan
Ach, ik was toch al wakker.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is wel optimistisch om daar op zondagochtend om 7:00 mee te beginnen... Groot deel van NL wordt nie voor 14:00 buiten gespot hoor
Wat ga je doen in de stad?quote:Op zondag 5 januari 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow dat heb ik denk ik gemist of bedoel je dat kaartspel?quote:Op zondag 5 januari 2014 09:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ik hier laatst postte. Summoner Wars.
De stad is toch nooit zo vroeg open op zondag?quote:Op zondag 5 januari 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, die.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat heb ik denk ik gemist of bedoel je dat kaartspel?
Geen idee, ik lig meestal nog in coma op dit tijdstip.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De stad is toch nooit zo vroeg open op zondag?
quote:Op zondag 5 januari 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik lig meestal nog in coma op dit tijdstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |