quote:
Hij staat gewoon in de OP, maar ik zie hem nietquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in de OP, maar ik zie hem niet
Ik keek net bij edit, maar hij staat er echtquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
@ess
Lekker gezellig met familie en jij?
Weghalen en opnieuw er inzetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek net bij edit, maar hij staat er echt
damn jij houdt echt van kokenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
1e kerstdag lekker rustig naar het strand wezen uitwaaien (of wegwaaien) en 's avonds eerst gourmetten en daarna ben ik gaan voorbereiden voor het diner voor 2e kerstdag
2e kerstdag van 9 tot 14.00 in de keuken gestaan, en daarna kwam er nog meer familie en leuke quiz enzo gedaan en daarna een 6 gangen diner voor 10 man gekookt![]()
Buiten dat lekker veel gewerkt omdat allemaal collega's ineens ziek werden. O&N bij vriendinnen gezeten en nu weer lekker rustig in Delft
Jullie zoeken het maar uit met die jinglequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weghalen en opnieuw er inzetten?
Ja was leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
damn jij houdt echt van koken
Gezellig met je vriendje of is 'ie er nog niet?
Kutuser gespotquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar uit met die jingle
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was leukAlleen daarna heb ik wel even vrij genomen van koken
![]()
Nee vriendje is er nog nietnog 2 maandjes ongeveer
SC-verrader.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar uit met die jingle
Essquote:
Een salade met kiprollade, amandelschaafsel en sinaasappeldressingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
Awh, hoe hou je dat vol?
Mexicanoquote:
Dit haalt de kwaliteit van deze SC omhoog.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit haalt de kwaliteit van deze SC omhoog.
En oh, zoals je merkt, negeer ik het gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
Awh, hoe hou je dat vol?
quote:
quote:
Ik ga kerst bij jou vieren, fuck familiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een salade met kiprollade, amandelschaafsel en sinaasappeldressing
Gebakken champignons met kruiden en stokbrood met kruidenboter
Courgette carpaccio met fijngesneden sperziebonen en champignons, gehakte walnoten, rauwe ham en rode paprikapesto
Pasteitje met kalfsragoût en champignonragoût.
Stoofpotje met rundvlees en kersen en een vegetarisch stoofpotje met rode linzen en spinazie
Bladerdeeg met abrikozen uit de oven met vanille-roomijs![]()
![]()
het derde gerechtje was ik het meest trots opzelf bedacht enzo
De pesto ook helemaal zelf gemaakt
Krijg je incest van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga kerst bij jou vieren, fuck familie![]()
Het was heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga kerst bij jou vieren, fuck familie![]()
Succesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En oh, zoals je merkt, negeer ik het gewoon![]()
De tijd gaat gelukkig best snel
Thnxquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond Pulp Fiction op TV
ANY OF YOU FUCKING PRICKS MOVE AND I'LL EXECUTE EVERY MOTHERFUCKING LAST ONE OF YOU
Die jingle, was die beat zo lang of heb je hem ingekort? Zou wel tof zijn als we een paar ONZ'ers zo ver krijgen ook een stukje te zingen als die beat langer isquote:
Hoe is je verjaardag?quote:
Mooi.quote:
Een hema cadeaubon tot nu toequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi.
Nog wat leuks gekregen?
Wat moet je met een Hema cadeaubon?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een hema cadeaubon tot nu toe
Maar ik ga nog kijken naar een tablet die mn ouders voor een groot deel betalen
Dat mag jij nu bedenkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Hema cadeaubon?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat mag jij nu bedenken
Ik weet het niet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een hema cadeaubon tot nu toe
Maar ik ga nog kijken naar een tablet die mn ouders voor een groot deel betalen
Nee, lijkt op iets wat je in je aars kan duwen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Dat lijkt een beetje op die kijker die uit zo'n duikbooit komt.
Niet?
Ook oplosbaar?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, lijkt op iets wat je in je aars kan duwen!
Houden je ouders wel van je?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van mn ouders.
Was eigenlijk voor kerst zeiden ze
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jij mag alvast je uitzet kopen van die bon, ze flikkeren je binnenkort op straat!![]()
En hier ben je wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Wel iets goedkoper maar veel scheelt het niet.
Je hebt me gewoon in de steek gelatenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben op veel meer plekken: http://fok.nl/sherlock/?by=bondage&about=¬intopic=0![]()
Sorry
Ik ben ook op veel plekkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben op veel meer plekken: http://fok.nl/sherlock/?by=bondage&about=¬intopic=0![]()
Sorry
Was het spannend?quote:
GC / [GRTD #3415] Always the sun!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon in de steek gelatenNet als LB en david
quote:
Ja dat dacht ik alquote:
Hoe is het?quote:
Ja, maar wel beetje spierpijn hier en daar!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al![]()
Ben je alweer een beetje bijgekomen?
De volgende keer ga je niet meer op mijn gezicht zitten hoor!quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, maar wel beetje spierpijn hier en daar!
[..]
De volgende keer ga je niet meer op mijn gezicht zitten hoor!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De volgende keer ga je niet meer op mijn gezicht zitten hoor!
Moequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje duf maar verder goedMet jou?
Ik lig ook in m'n bed maar ik wil niet slapenquote:
Ohja dat ken ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig ook in m'n bed maar ik wil niet slapen
Ga fappen dan!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig ook in m'n bed maar ik wil niet slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
soppen schijnt ook te werkenquote:
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat ken ik![]()
Hier is het dan in dezelfde kamer, maar als ik bij m'n ouders op de bank zit val ik wel eens bijna in slaap, en dan ga ik naar boven en dan eenmaal in bed ben ik wel moe maar ook klaarwakker
Ik heb vandaag nog gesopt, lekker fris in huis!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
soppen schijnt ook te werken
gr
quote:
Ik zie liever vrouwen in tape gewikkeldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:38 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is verdomd netjes gedaan
Welke meet? Ik kom niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Daar kan je 15 worsten van kopen!
Die kan je dan uitdelen tijdens de meet!
Het lijkt wel meet tijdquote:
ohquote:
Meeten is voor noobsquote:
Onze meet was dan wel leukquote:
Zie hier, iemand die nog nooit gemeet heeft.quote:
Stiekem vind ik meeten gewoon eng natuuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
Kom je ook? Kan ik je een keer ontmoeten
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem vind ik meeten gewoon eng natuuurlijk
Ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem vind ik meeten gewoon eng natuuurlijk
quote:
Ik heb geen idee of ik kan, ik werk onregelmatig en dus ook in het weekend!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik kan ben ik ook van de partij.
Verlofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik kan, ik werk onregelmatig en dus ook in het weekend!
Ik heb gemeet met de 3fm SC en met Karina/Specularium.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zie hier, iemand die nog nooit gemeet heeft.
Oké, jij komt niet dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga wel naar een meet als ess en LB komen.
gr
LB ookquote:
quote:
BNW zeker? daar kun je zo nu en dan een speld laten vallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
Lijkt wel overal rustig vanavond.. ik zit nu in 3 SC's en ik heb nog tijd over
Nee, hier GRTD en KSCquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BNW zeker? daar kun je zo nu en dan een speld laten vallen.
maar ja alles is anders dan T2K
Of wat dacht je van iboodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BNW zeker? daar kun je zo nu en dan een speld laten vallen.
maar ja alles is anders dan T2K
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
LB sowieso ^^ Ess kan ik nog niet bepalen omdat ik geen idee heb hoe ze eruitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 23:57:35 ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit cirkelt ergens in de ondoorgrondbare gangen van FOK! rond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit cirkelt ergens in de ondoorgrondbare gangen van FOK! rond?
In ONZ+quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit cirkelt ergens in de ondoorgrondbare gangen van FOK! rond?
quote:
Ohquote:
quote:
quote:
Zo moeilijk is het nietquote:
Het is ook niet moeilijk om hem te DM'enquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het nietEn hij staat niet op fok
Jezus hoeveel schoenen heb je?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Wat denken jullie? Kan ik morgen in m'n eentje met de bus een schoenenkast kopen bij de Ikea? 21kg zwaar en het is 1,35m lang
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Wat denken jullie? Kan ik morgen in m'n eentje met de bus een schoenenkast kopen bij de Ikea? 21kg zwaar en het is 1,35m lang
Ik ben een vrouwquote:
Gaat em niet worden vrees ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Nee, daar was ik ook al bang voorquote:
Nee dat dacht ik ook alquote:
Jaquote:
Die zit nog in Taiwanquote:
SSSSTquote:
Ja die grotequote:
En dan nog haten op meeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gemeet met de 3fm SC en met Karina/Specularium.
Goedkope meubels voor studentenquote:
Er moeten wel topusers komenquote:
Verschrikkelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ikea op een zaterdagmiddag om half drie.
Ik kom daar liever niet, alleen als ik echt iets nodig heb.quote:
En dat zijn LB en ik volgens jou?quote:
Goedkoop voor iedereen.quote:
quote:
Jaquote:
Je kan tegenwoordig geloof ik ook online bestellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
[..]
Ik kom daar liever niet, alleen als ik echt iets nodig heb.
Alles is eng, gewoon overheen stappen, niet zo'n autist zijn.quote:
Ach, BBQ lult gewoon, hij heeft half ABO gemeet. Zelfs ik heb hem gemeet.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb remlof gemeet, ik moest daar mijn surprise halen!
Maar was niet eng!
Ik ben dan ook uiteindelijk gegaan toen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles is eng, gewoon overheen stappen, niet zo'n autist zijn.
Is hij echt zo lang?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, BBQ lult gewoon, hij heeft half ABO gemeet. Zelfs ik heb hem gemeet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb remlof gemeet, ik moest daar mijn surprise halen!
Maar was niet eng!
Mij niet gemeet hebbenquote:
Dat ik er was, betekent niet dat ik het niet eng vond hè?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, BBQ lult gewoon, hij heeft half ABO gemeet. Zelfs ik heb hem gemeet.
Beste meet ooit.quote:
Bier helpt.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat ik er was, betekent niet dat ik het niet eng vond hè?
Nou dan, niet zeuren, gewoon meeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik had dan ook aardig wat op aan 't einde van de avond.
Morgen?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Bitterlemon het volgende:
FUCK. 18.000 gemist.
Toch wil ik mijn 18.000e post aan LB geven.
Ben je postbode dat je post aan iemand geeft?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Bitterlemon het volgende:
FUCK. 18.000 gemist.
Diep.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je postbode dat je post aan iemand geeft?
Komt goed, komt goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou dan, niet zeuren, gewoon meeten.
Ik ookquote:
No problem, dad.quote:
Jatog atteuhquote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een kratje bier mee de trein in toch.
Ik had laatst mijn 50.000ste gemistquote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Bitterlemon het volgende:
FUCK. 18.000 gemist.
Beter doe je dat nietquote:
Ik heb nog nooit een joint gehadquote:
Damn, da's al helemaal kut.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had laatst mijn 50.000ste gemist
Jij mijquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom hebben we elkaar nou geparentzoned?
Ik ben 23quote:
Ik heb er ook nooit 1 gezien of ietsquote:
Jointsquote:
Klote Princequote:
Ik ook denk ik. Tenzij iemand me er vlak ervoor op wijstquote:
Ik wel. Ik ben 1x in een coffeeshop geweest. Toen we studenten uit Singapore Amsterdam lieten zienquote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit 1 gezien of iets
Maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij kan Arcee dat eventueel achterhalen.
Dat zei je, jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben 1x in een coffeeshop geweest. Toen we studenten uit Singapore Amsterdam lieten zien
Waarom zou ik dat weten?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zal 'es navragen of Prince ook echtscheidingen vergoedt.
Ik iets meer denk ikquote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar 25 posts gemaakt gisteren
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zal 'es navragen of Prince ook echtscheidingen vergoedt.
Ik dacht dat jij alles wist?quote:
Sssst, dat is geheimquote:
Was wel grappig verder hoorquote:
Oepsquote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om![]()
Je moet er dan een speciale post van maken enzo
Oh naja, mijn grote boek der antwoorden zegt 'vraag het aan je vader'quote:Op zondag 5 januari 2014 00:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde het 'ess navragen.
Liever LSD ofzoquote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis mee als men met mate gebruikt.
Je durft niet dronken te worden?quote:
heb jij last.fm?quote:
Ik ben afgelopen februari voor het eerst dronken geweestquote:Op zondag 5 januari 2014 00:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je durft niet dronken te worden?
Friet.quote:
Ja, helaas niet aangesloten op mijn spotify-gebruik dus hij is oud. Ga binnenkort ns een nieuwe maken.quote:
quote:
Nee die bedoel ik nietquote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/vraag-het-je-vader/1001004002717666/
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen februari voor het eerst dronken geweest
Patat!quote:
Deze man weet.quote:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)et/1001004002814896/quote:Op zondag 5 januari 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik nietHet grote boek der antwoorden oid
En daarna gelijk nog een paar keerquote:
Door een iets minder fijne ervaring heb ik m'n grenzen wel leren kennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je durft niet dronken te worden?
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)et/1001004002814896/
Ja, is iets van Noord-Nederland. Groningen en Drenthe dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Oorspronkelijk wel, ik woon nu in Drenthe. Hier kennen ze het trouwens ook wel.
Ik ga je dronken voeren hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Door een iets minder fijne ervaring heb ik m'n grenzen wel leren kennen.![]()
Oké, echt nuchter blijf ik niet altijd, maar wel gewoon op het punt dat ik echt nog normaal functioneer.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, is iets van Noord-Nederland. Groningen en Drenthe dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |