quote:
Hij staat gewoon in de OP, maar ik zie hem nietquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in de OP, maar ik zie hem niet
Ik keek net bij edit, maar hij staat er echtquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
@ess
Lekker gezellig met familie en jij?
Weghalen en opnieuw er inzetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek net bij edit, maar hij staat er echt
damn jij houdt echt van kokenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
1e kerstdag lekker rustig naar het strand wezen uitwaaien (of wegwaaien) en 's avonds eerst gourmetten en daarna ben ik gaan voorbereiden voor het diner voor 2e kerstdag
2e kerstdag van 9 tot 14.00 in de keuken gestaan, en daarna kwam er nog meer familie en leuke quiz enzo gedaan en daarna een 6 gangen diner voor 10 man gekookt![]()
Buiten dat lekker veel gewerkt omdat allemaal collega's ineens ziek werden. O&N bij vriendinnen gezeten en nu weer lekker rustig in Delft
Jullie zoeken het maar uit met die jinglequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weghalen en opnieuw er inzetten?
Ja was leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
damn jij houdt echt van koken
Gezellig met je vriendje of is 'ie er nog niet?
Kutuser gespotquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar uit met die jingle
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was leukAlleen daarna heb ik wel even vrij genomen van koken
![]()
Nee vriendje is er nog nietnog 2 maandjes ongeveer
SC-verrader.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar uit met die jingle
Essquote:
Een salade met kiprollade, amandelschaafsel en sinaasappeldressingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
Awh, hoe hou je dat vol?
Mexicanoquote:
Dit haalt de kwaliteit van deze SC omhoog.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit haalt de kwaliteit van deze SC omhoog.
En oh, zoals je merkt, negeer ik het gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
Awh, hoe hou je dat vol?
quote:
quote:
Ik ga kerst bij jou vieren, fuck familiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een salade met kiprollade, amandelschaafsel en sinaasappeldressing
Gebakken champignons met kruiden en stokbrood met kruidenboter
Courgette carpaccio met fijngesneden sperziebonen en champignons, gehakte walnoten, rauwe ham en rode paprikapesto
Pasteitje met kalfsragoût en champignonragoût.
Stoofpotje met rundvlees en kersen en een vegetarisch stoofpotje met rode linzen en spinazie
Bladerdeeg met abrikozen uit de oven met vanille-roomijs![]()
![]()
het derde gerechtje was ik het meest trots opzelf bedacht enzo
De pesto ook helemaal zelf gemaakt
Krijg je incest van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga kerst bij jou vieren, fuck familie![]()
Het was heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga kerst bij jou vieren, fuck familie![]()
Succesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En oh, zoals je merkt, negeer ik het gewoon![]()
De tijd gaat gelukkig best snel
Thnxquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond Pulp Fiction op TV
ANY OF YOU FUCKING PRICKS MOVE AND I'LL EXECUTE EVERY MOTHERFUCKING LAST ONE OF YOU
Die jingle, was die beat zo lang of heb je hem ingekort? Zou wel tof zijn als we een paar ONZ'ers zo ver krijgen ook een stukje te zingen als die beat langer isquote:
Hoe is je verjaardag?quote:
Mooi.quote:
Een hema cadeaubon tot nu toequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi.
Nog wat leuks gekregen?
Wat moet je met een Hema cadeaubon?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een hema cadeaubon tot nu toe
Maar ik ga nog kijken naar een tablet die mn ouders voor een groot deel betalen
Dat mag jij nu bedenkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat moet je met een Hema cadeaubon?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat mag jij nu bedenken
Ik weet het niet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een hema cadeaubon tot nu toe
Maar ik ga nog kijken naar een tablet die mn ouders voor een groot deel betalen
Nee, lijkt op iets wat je in je aars kan duwen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Dat lijkt een beetje op die kijker die uit zo'n duikbooit komt.
Niet?
Ook oplosbaar?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, lijkt op iets wat je in je aars kan duwen!
Houden je ouders wel van je?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van mn ouders.
Was eigenlijk voor kerst zeiden ze
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jij mag alvast je uitzet kopen van die bon, ze flikkeren je binnenkort op straat!![]()
En hier ben je wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Wel iets goedkoper maar veel scheelt het niet.
Je hebt me gewoon in de steek gelatenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben op veel meer plekken: http://fok.nl/sherlock/?by=bondage&about=¬intopic=0![]()
Sorry
Ik ben ook op veel plekkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben op veel meer plekken: http://fok.nl/sherlock/?by=bondage&about=¬intopic=0![]()
Sorry
Was het spannend?quote:
GC / [GRTD #3415] Always the sun!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon in de steek gelatenNet als LB en david
quote:
Ja dat dacht ik alquote:
Hoe is het?quote:
Ja, maar wel beetje spierpijn hier en daar!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al![]()
Ben je alweer een beetje bijgekomen?
De volgende keer ga je niet meer op mijn gezicht zitten hoor!quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, maar wel beetje spierpijn hier en daar!
[..]
De volgende keer ga je niet meer op mijn gezicht zitten hoor!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De volgende keer ga je niet meer op mijn gezicht zitten hoor!
Moequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje duf maar verder goedMet jou?
Ik lig ook in m'n bed maar ik wil niet slapenquote:
Ohja dat ken ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig ook in m'n bed maar ik wil niet slapen
Ga fappen dan!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig ook in m'n bed maar ik wil niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |