SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
soppen schijnt ook te werkenquote:
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat ken ik![]()
Hier is het dan in dezelfde kamer, maar als ik bij m'n ouders op de bank zit val ik wel eens bijna in slaap, en dan ga ik naar boven en dan eenmaal in bed ben ik wel moe maar ook klaarwakker
Ik heb vandaag nog gesopt, lekker fris in huis!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
soppen schijnt ook te werken
gr
quote:
Ik zie liever vrouwen in tape gewikkeldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:38 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is verdomd netjes gedaan
Welke meet? Ik kom niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Daar kan je 15 worsten van kopen!
Die kan je dan uitdelen tijdens de meet!
Het lijkt wel meet tijdquote:
ohquote:
Meeten is voor noobsquote:
Onze meet was dan wel leukquote:
Zie hier, iemand die nog nooit gemeet heeft.quote:
Stiekem vind ik meeten gewoon eng natuuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
Kom je ook? Kan ik je een keer ontmoeten
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem vind ik meeten gewoon eng natuuurlijk
Ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem vind ik meeten gewoon eng natuuurlijk
quote:
Ik heb geen idee of ik kan, ik werk onregelmatig en dus ook in het weekend!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik kan ben ik ook van de partij.
Verlofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik kan, ik werk onregelmatig en dus ook in het weekend!
Ik heb gemeet met de 3fm SC en met Karina/Specularium.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zie hier, iemand die nog nooit gemeet heeft.
Oké, jij komt niet dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga wel naar een meet als ess en LB komen.
gr
LB ookquote:
quote:
BNW zeker? daar kun je zo nu en dan een speld laten vallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
Lijkt wel overal rustig vanavond.. ik zit nu in 3 SC's en ik heb nog tijd over
Nee, hier GRTD en KSCquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BNW zeker? daar kun je zo nu en dan een speld laten vallen.
maar ja alles is anders dan T2K
Of wat dacht je van iboodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BNW zeker? daar kun je zo nu en dan een speld laten vallen.
maar ja alles is anders dan T2K
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
LB sowieso ^^ Ess kan ik nog niet bepalen omdat ik geen idee heb hoe ze eruitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 23:57:35 ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit cirkelt ergens in de ondoorgrondbare gangen van FOK! rond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit cirkelt ergens in de ondoorgrondbare gangen van FOK! rond?
In ONZ+quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit cirkelt ergens in de ondoorgrondbare gangen van FOK! rond?
quote:
Ohquote:
quote:
quote:
Zo moeilijk is het nietquote:
Het is ook niet moeilijk om hem te DM'enquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het nietEn hij staat niet op fok
Jezus hoeveel schoenen heb je?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Wat denken jullie? Kan ik morgen in m'n eentje met de bus een schoenenkast kopen bij de Ikea? 21kg zwaar en het is 1,35m lang
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Wat denken jullie? Kan ik morgen in m'n eentje met de bus een schoenenkast kopen bij de Ikea? 21kg zwaar en het is 1,35m lang
Ik ben een vrouwquote:
Gaat em niet worden vrees ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Nee, daar was ik ook al bang voorquote:
Nee dat dacht ik ook alquote:
Jaquote:
Die zit nog in Taiwanquote:
SSSSTquote:
Ja die grotequote:
En dan nog haten op meeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gemeet met de 3fm SC en met Karina/Specularium.
Goedkope meubels voor studentenquote:
Er moeten wel topusers komenquote:
Verschrikkelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ikea op een zaterdagmiddag om half drie.
Ik kom daar liever niet, alleen als ik echt iets nodig heb.quote:
En dat zijn LB en ik volgens jou?quote:
Goedkoop voor iedereen.quote:
quote:
Jaquote:
Je kan tegenwoordig geloof ik ook online bestellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
[..]
Ik kom daar liever niet, alleen als ik echt iets nodig heb.
Alles is eng, gewoon overheen stappen, niet zo'n autist zijn.quote:
Ach, BBQ lult gewoon, hij heeft half ABO gemeet. Zelfs ik heb hem gemeet.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb remlof gemeet, ik moest daar mijn surprise halen!
Maar was niet eng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |