Ik vermoed dat de regie dat niet laat gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus als over een paar weken het geld op is wordt het pas leuk
Zit er nou echt iemand de hele tijd de livestreams te bekijken en er over twitteren?twitter:UtopiaNL twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 14:12:27Nu in #utopia: de eerste bom is gebarsten. Volg het live! http://t.co/QdZ9tMVWVH reageer retweet
Wij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:13 schreef Studiotje het volgende:
Zit er nou echt iemand de hele tijd de livestreams te bekijken en er over twitteren?twitter:UtopiaNL twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 14:12:27Nu in #utopia: de eerste bom is gebarsten. Volg het live! http://t.co/QdZ9tMVWVH reageer retweet
Billy Bob staat nu weer bij Hakim te ja-knikken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef Danny het volgende:
Wat verstaat die blonde niet aan 'laat me met rust' eigenlijk?
Op de site van de plus konden ze geen prijs gevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef houdjemond het volgende:
Maar nogmaals, aardbeien zijn nu, pak hem beet, 4 euro per bakje? Snap de frustratie wel
en ik heb hem gemist. Ben ik ook even ergens mee bezigquote:
In mijn Utopia is het nooit winter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef aarontje112 het volgende:
Who the fuck koopt er nou aardbeien in de winter
Die heeft wel zijn 5 minutes of fame te pakken! En dan is het zo'n lief zaterdag-hulpje van net 18quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef waxmask het volgende:
Wat moet die gast van Plus wel niet denken nu? Heeft iemand betaald?
Billy is gewoon begaan met het lot van haar medebewoners, .. een lieve vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef Danny het volgende:
Wat verstaat die blonde niet aan 'laat me met rust' eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Hakim was dat Vanessa.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
Maar wie heeft die boodschappen besteld van vandaag (heb de rest van de dag niet kunnen kijken)
Je mist echt het eerste hoogtepunt!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef DJMO het volgende:
Godver zit in de trein en kan nu niet streamen
Voor zover ik het begrijp heeft hij ze besteld omdat ze op de lijst stonden. Weet niet of hij ze voor zichzelf heeft besteld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef Mallika het volgende:
Kankerwijf vind ik persoonlijk niet kunnen.
Prima ruzie verder.
Even voor het totale centrale plaatje, Hakim heeft zelfstandig die aardbeien aan de boodschappen toegevoegd bij het bellen?
Vanessa zei net dat ze zelf niet heeft kunnen bestellen omdat de batterij van de telefoon bijna leeg was ofzoquote:
Is een schijnheilig wijf ja. Was gister ook al. Ze heeft het zogenaamd met iedereen goed voor, maar roddelt lekker achter je rugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Danny het volgende:
Wat staat die blonde snol nou keihard te liegen? Wat is dat voor k**wijf?
Hakim en daar was Vanessa al boos over (Dat is haar taak, Hakim vond dat ze teveel praten over de telefoon en er was bijna geen baterij meer dus hij wou bellen omdat hij sneller was)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
Maar wie heeft die boodschappen besteld dan vandaag? (heb de rest van de dag niet kunnen kijken)
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef aarontje112 het volgende:
''Ik irriteer me gruwelijk aan haar stem''
Hakim zei dat hij haar en Paul had toegesproken omdat ze die batterij aan het leegbellen waren; zij dus met de boodschappen. Geen idee wie de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vanessa zei net dat ze zelf niet heeft kunnen bestellen omdat de batterij van de telefoon bijna leeg was ofzo
ah oke, thanksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hakim zei dat hij haar en Paul had toegesproken omdat ze die batterij aan het leegbellen waren; zij dus met de boodschappen. Geen idee wie de waarheid spreekt.
Ze lijkt trouwens op een kruising tussen jomanda en kim hollandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is een schijnheilig wijf ja. Was gister ook al. Ze heeft het zogenaamd met iedereen goed voor, maar roddelt lekker achter je rug
Tactiekje, allemansvriendje worden, en dan als ze een roddel te pakken heeft snel naar de ander rennen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef Mallika het volgende:
Billy knuffelt me net iets te vaak met iedereen
zonder Hakim is hij ook dik trouwens...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef R0T29 het volgende:
Harold mag Vanessa ook niet en is nu gelijk dik met Hakim
Dat vind iemand zo lekker gewoon voor tussendoor! (kost bijna niks!!)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef Stranger het volgende:
Maar de fuck zijn ze van plan met die aarbeien?
Ik kan niet wachten. Ik heb tot 5 uurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
Vanessa is nog steeds lekker boos. Dit gaat nog wel een keer mis zo
Dat is als je een nieuwe beschaving op moet starten ook wel een eerste prio. Net als aardbeien, complete bedden e.d.quote:
ha jij ook al aan het streamen?quote:
Wat zegt ie? Zit weer in de verkeerde stream zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef R0T29 het volgende:
Rienk zegt het netjes en goed tegen die huilende heks!
Betere shots voor de uitzending...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is de reden dat ze om zo'n rare tijd eten?
Hij zegt de ze haar taak te veel naar voren laat komen steeds en mensen min of meer commandeert, maar dan heel netjes en rustigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat zegt ie? Zit weer in de verkeerde stream zeker
van mij niet hoor, ze mag best woedend blijven, bevalt welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Rhosyn het volgende:
Vanessa is nu te woedend...dat moet zakken...
Snap dat ook niet, hartstikke slecht als je zo onregelmatig eetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is de reden dat ze om zo'n rare tijd eten?
Whehehee precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef dronkeykong het volgende:
Die Vanessa is 37...man ik dacht dat ze al tegen de 50 was
nou ja, aardbeien bestellen is wat decadent gezien de situatie, dat wel, maar hej, binnen een maand stroomt het geld met bakken binnen en hebben we DGK2. Ik zie ze bij voldoende inkomsten en sponsoring van bedrijven nog wel een villatje neerzetten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef Day het volgende:
Dus omdat Vanessa verantwoordelijk is voor de boodschappen, bepaalt ZIJ ook wat er gekocht mag worden?
37? ik dacht ook rond de 50 iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef dronkeykong het volgende:
Terecht, thanks voor de updatequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij zegt de ze haar taak te veel naar voren laat komen steeds en mensen min of meer commandeert, maar dan heel netjes en rustig
Als het even kanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:29 schreef Danny het volgende:
[..]gaat dat nou een running gag worden?
ja, ik dacht ook al..de dame heeft gejokt over haar leeftijd hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef dronkeykong het volgende:
Van die aardbeien snap ik wel. Maar ik begrijp net uit het gesprek met Rienk dat ze dus eerst aan haar moeten vragen of er iets op de lijst mag. Vind het wel raar dat zij dat bepaalt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Danny het volgende:
[..]
nou ja, aardbeien bestellen is wat decadent gezien de situatie, dat wel, maar hej, binnen een maand stroomt het geld met bakken binnen en hebben we DGK2. Ik zie ze bij voldoende inkomsten en sponsoring van bedrijven nog wel een villatje neerzetten.
Andrea krijgt 200 voor een kas...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:32 schreef Danny het volgende:
hebben ze nou al een moestuintje gemaakt? ze hebben melk en eieren in overvloed. Met wat aardappelen en groente kunnen ze bergen poen besparen. Oh, w8, het is DGK2
Ja. Vanessa stond eerder op de dag bij Lindy die van streek was omdat Hakim haar iets ( melk en kaasgedoe) uit handen wilde nemen en nu heeft Hakim dat dus ook bij haar gedaan... telefoon uit handen trekken én (verdommequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Van die aardbeien snap ik wel. Maar ik begrijp net uit het gesprek met Rienk dat ze dus eerst aan haar moeten vragen of er iets op de lijst mag. Vind het wel raar dat zij dat bepaalt.
En nu snap ik waarom ze echt boos. Het gaat dus niet om de aardbeien, maar om Hakim's gedrag.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Hakim heeft net die van Vanessa opgegeten ....
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Hakim heeft net die van Vanessa opgegeten ....
In het begin bij DGK dat ze het huis lieten zien en als je je speakers dan op max zette kon je ze nog horen schreeuwen en smijten...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Steeds met een lock krijgen we die tiefus koeien te zien
en dan schrok je je de vinkentering als de lock voorbij wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
In het begin bij DGK dat ze het huis lieten zien en als je je speakers dan op max zette kon je ze nog horen schreeuwen en smijten...
Genieten, of nie dan????quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Danny het volgende:
'De stem' moest de deelnemers even toespreken:
"Wil Hakim de bal van Vanessa straks door haar muil stompen... Wil Hakim de bal van Vanessa straks door haar muil stompen..."
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef Danny het volgende:
'De stem' moest de deelnemers even toespreken:
"Wil Hakim de bal van Vanessa straks door haar muil stompen... Wil Hakim de bal van Vanessa straks door haar muil stompen..."
Hou toch op. Het is een zeikerd 1e klas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef Estherdv het volgende:
ik vind het zielig voor Vanessa, ik hoop dat ze nog wat eten bewaren voor haar
Die gaat Emil gewoon opeten hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef Estherdv het volgende:
Die heeft al 4 gehaktballen van der vingers lopen likken bij het koken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef Estherdv het volgende:
dat kan wel degelijk. En ome john heeft ook gezegd dat ze alleen bij geweld ingrijpen. dus gewoon lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Hakim wat strafpunten krijg... iemand kankerwijf noemen en dreigen aardbeien naar binnen te stampen ( ofzoiets) kan natuurlijk niet...
En ook nog vader zijn, pfffquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Hakim wat strafpunten krijg... iemand kankerwijf noemen en dreigen aardbeien naar binnen te stampen ( ofzoiets) kan natuurlijk niet...
eens maar stiekem heeft ie wel gelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef ninalove_34 het volgende:
ik vindt het woord kankerwijf niet kunnen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef R0T29 het volgende:
Die Heks heeft al 2 gehaktballen van haar vingers gelikt tijdens het maken dus opeten die handel.
Nah, zo zielig is ze niet, hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef Estherdv het volgende:
eens. Kankermevrouw was een stuk netter geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef ninalove_34 het volgende:
ik vindt het woord kankerwijf niet kunnen
In heksenjaren 37, hoe dat in verhouding staat met mensenjaren weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Day het volgende:
[..]
Nah, zo zielig is ze niet, hoor.
Ze krijgt haar zin niet en gaat pruilen als een klein kind.
Is ze echt 37, nee toch?
Vrouwen doen 3x langer over een normaal telefoongesprek .....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef SanAnt het volgende:
[..]
eens maar stiekem heeft ie wel gelijk
Ook dat vind ik te ver gaan voor iemand die gewoon komt collecteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. Kankermevrouw was een stuk netter geweest.
iddquote:
Alleen die heeft geen geluid toch?quote:
Je kan ook zonder paspoort de hele dag streamen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:40 schreef Stranger het volgende:
Nou dat was mijn half uur gratis streamen.. Ruzie, aardbeien en een streamlock.. Denk dat ik het wel weer allemaal heb meegemaakt voor deze RLS.
Je ziet de trekker.quote:
Vanessa, als ze niet afwassen.quote:
Van mij mag ze er slapenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:43 schreef Danny het volgende:
Die krijgt even een felicitatie van Huub
Hakim ik ben trots op jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:43 schreef bbfakir het volgende:
Hakim krijgt op zij flikker. Maar geen regels,
Hier nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef dronkeykong het volgende:
Ik kan niet meer inloggen met mijn Passport, meer mensen last van?
Valt wel mee. Die is 37, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef Day het volgende:
Die Charlot heeft ook een ouwe kop trouwens.
refreshen. Had ik net ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef dronkeykong het volgende:
Ik kan niet meer inloggen met mijn Passport, meer mensen last van?
'Regelloos' Utopia bomvol regeltjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef PeterPastoor het volgende:
Waarvoor doen ze die streamlocks?
quote:Een streamlock vindt plaats zodra er iets interessants gebeurt, en voorkomt dat de kijkers dit op de live internetstreams kunnen bekijken.
Dit, zo dit!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef NoNickOne het volgende:
Echt heerlijk om die sfeer lekker naar de klote te zien gaan, ik hoop dat het nog veel beroerder zal worden de komende dagen.
Zit in de (eind)-redactiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef PeterPastoor het volgende:
En waarom hebben jullie het elke keer over Huub? Produceert hij dit programma?
Andrea, de zweefteef.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef houdjemond het volgende:
Wie is dat opgegraven veenlijk met al die rimpels?
Ik keek meestal na werktijd, dus in het donker, wat is ze eng zoquote:
En nu al 2 nachten laat hij met 2 a 3 simpele berichtjes in de COS weten dat hij meeleest...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef PeterPastoor het volgende:
En waarom hebben jullie het elke keer over Huub? Produceert hij dit programma?
Jomanda Holland bedoel je? Die lult met iedereen mee. Die zou ik niet verder vertrouwen dan ik haar kan schoppen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind die Jomanda, ondanks haar gezwets over het geloof, wel een van de sympathiekste
vergeet geen aardbeienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga boodschappen doenLees de verslagen wel terug straks! Dag lieve COS'ers
Morgen is het zondag en genieten ze van een welverdiende vrije dag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, er is weer even tv gemaakt voor de uitzending van maandag, streamlock eraf en over tot de orde van de dag alsof er niets gebeurd is.
Maar gelukkig wordt er niets gescript.
Het is tv en het moet succesvol worden. Er wordt zoveel gescript en gestuurd als nodig is om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, er is weer even tv gemaakt voor de uitzending van maandag, streamlock eraf en over tot de orde van de dag alsof er niets gebeurd is.
Maar gelukkig wordt er niets gescript.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind die Jomanda, ondanks haar gezwets over het geloof, wel een van de sympathiekste
dat vind k echt schandaligquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef R0T29 het volgende:
Andrea tegen Heks "Je hebt heerlijk gekookt! Alles is op!" Dus niks meer voor Vanessa
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef R0T29 het volgende:
Andrea tegen Heks "Je hebt heerlijk gekookt! Alles is op!" Dus niks meer voor Vanessa
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mark my words, als dit project niet aanslaat hebben we binnen twee maanden DAGEN tijd een tokkieshow à la De Gouden Kooi.
Wat Huub betreft: die is toch geen eindredacteur? Dus ik denk niet dat we zijn rol in het geheel moeten overschatten
Lindyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:51 schreef dronkeykong het volgende:
Die in die roze jas, wie is dat? Nog nooit gezien.
Hakim noemde haar kankerwijf en zei dat hij een bak aardbeien door haar strot ging stompen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vanwaar die plotselinge eetstoornis van vanessa?
Bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
Die 360 cam hangt gewoon verkeerd om![]()
![]()
Je kunt wel het plafond zien maar niet de vloer
Kunt jij onder de camera kijken?quote:
Achterbuurman?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
He! (Oud) Achterbuurman
Ik vind die vent met dat alienvestje een beetje beeldbederving.
Hij hoort op de vloer te staanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:53 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, die cam hangt - al dan niet opzettelijk - verkeerd om
Ja dat kreeg ik mee, alleen is dat een reden om een hongerstaking te beginnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Hakim noemde haar kankerwijf en zei dat hij een bak aardbeien door haar strot ging stompen.
Hij woont/woonde (weet niet of ie er nog woont aangezien 't een tijdje te koop stond) hier bij mij achterquote:
Kun je wel mooi het lekkende dak bekijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
Die 360 cam hangt gewoon verkeerd om![]()
![]()
Je kunt wel het plafond zien maar niet de vloer
Van Huub gekregen in het hokje waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:51 schreef waxmask het volgende:
Lindy paft met Vanessa. Hoe komt ze aan peuken? Alleen Hakim had toch nog peuken?
Nee, ik wou pannenkoeken gaan bakken! Misschien neem ik wel een koe mee onderweg!quote:
Je lultquote:
Ah oke, heeft ie geen overlast gemaakt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij woont/woonde (weet niet of ie er nog woont aangezien 't een tijdje te koop stond) hier bij mij achter
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
'nou en hier noemda Hakim Vanessa een kankerwijf...'
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
'nou en hier noemda Hakim Vanessa een kankerwijf...'
Komt goed. Ze krijgt zo nog wat aardbeien in haar smoel gestompt, begrijp ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:55 schreef R0T29 het volgende:
Vanessa eet niks. Mooi voor de drank die er vanavond in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |