Ik vermoed dat de regie dat niet laat gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus als over een paar weken het geld op is wordt het pas leuk
Zit er nou echt iemand de hele tijd de livestreams te bekijken en er over twitteren?twitter:UtopiaNL twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 14:12:27Nu in #utopia: de eerste bom is gebarsten. Volg het live! http://t.co/QdZ9tMVWVH reageer retweet
Wij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:13 schreef Studiotje het volgende:
Zit er nou echt iemand de hele tijd de livestreams te bekijken en er over twitteren?twitter:UtopiaNL twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 14:12:27Nu in #utopia: de eerste bom is gebarsten. Volg het live! http://t.co/QdZ9tMVWVH reageer retweet
Billy Bob staat nu weer bij Hakim te ja-knikken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef Danny het volgende:
Wat verstaat die blonde niet aan 'laat me met rust' eigenlijk?
Op de site van de plus konden ze geen prijs gevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef houdjemond het volgende:
Maar nogmaals, aardbeien zijn nu, pak hem beet, 4 euro per bakje? Snap de frustratie wel
en ik heb hem gemist. Ben ik ook even ergens mee bezigquote:
In mijn Utopia is het nooit winter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef aarontje112 het volgende:
Who the fuck koopt er nou aardbeien in de winter
Die heeft wel zijn 5 minutes of fame te pakken! En dan is het zo'n lief zaterdag-hulpje van net 18quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef waxmask het volgende:
Wat moet die gast van Plus wel niet denken nu? Heeft iemand betaald?
Billy is gewoon begaan met het lot van haar medebewoners, .. een lieve vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef Danny het volgende:
Wat verstaat die blonde niet aan 'laat me met rust' eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Hakim was dat Vanessa.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
Maar wie heeft die boodschappen besteld van vandaag (heb de rest van de dag niet kunnen kijken)
Je mist echt het eerste hoogtepunt!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef DJMO het volgende:
Godver zit in de trein en kan nu niet streamen
Voor zover ik het begrijp heeft hij ze besteld omdat ze op de lijst stonden. Weet niet of hij ze voor zichzelf heeft besteld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef Mallika het volgende:
Kankerwijf vind ik persoonlijk niet kunnen.
Prima ruzie verder.
Even voor het totale centrale plaatje, Hakim heeft zelfstandig die aardbeien aan de boodschappen toegevoegd bij het bellen?
Vanessa zei net dat ze zelf niet heeft kunnen bestellen omdat de batterij van de telefoon bijna leeg was ofzoquote:
Is een schijnheilig wijf ja. Was gister ook al. Ze heeft het zogenaamd met iedereen goed voor, maar roddelt lekker achter je rugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Danny het volgende:
Wat staat die blonde snol nou keihard te liegen? Wat is dat voor k**wijf?
Hakim en daar was Vanessa al boos over (Dat is haar taak, Hakim vond dat ze teveel praten over de telefoon en er was bijna geen baterij meer dus hij wou bellen omdat hij sneller was)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
Maar wie heeft die boodschappen besteld dan vandaag? (heb de rest van de dag niet kunnen kijken)
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef aarontje112 het volgende:
''Ik irriteer me gruwelijk aan haar stem''
Hakim zei dat hij haar en Paul had toegesproken omdat ze die batterij aan het leegbellen waren; zij dus met de boodschappen. Geen idee wie de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vanessa zei net dat ze zelf niet heeft kunnen bestellen omdat de batterij van de telefoon bijna leeg was ofzo
ah oke, thanksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hakim zei dat hij haar en Paul had toegesproken omdat ze die batterij aan het leegbellen waren; zij dus met de boodschappen. Geen idee wie de waarheid spreekt.
Ze lijkt trouwens op een kruising tussen jomanda en kim hollandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is een schijnheilig wijf ja. Was gister ook al. Ze heeft het zogenaamd met iedereen goed voor, maar roddelt lekker achter je rug
Tactiekje, allemansvriendje worden, en dan als ze een roddel te pakken heeft snel naar de ander rennen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef Mallika het volgende:
Billy knuffelt me net iets te vaak met iedereen
zonder Hakim is hij ook dik trouwens...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef R0T29 het volgende:
Harold mag Vanessa ook niet en is nu gelijk dik met Hakim
Dat vind iemand zo lekker gewoon voor tussendoor! (kost bijna niks!!)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef Stranger het volgende:
Maar de fuck zijn ze van plan met die aarbeien?
Ik kan niet wachten. Ik heb tot 5 uurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
Vanessa is nog steeds lekker boos. Dit gaat nog wel een keer mis zo
Dat is als je een nieuwe beschaving op moet starten ook wel een eerste prio. Net als aardbeien, complete bedden e.d.quote:
ha jij ook al aan het streamen?quote:
Wat zegt ie? Zit weer in de verkeerde stream zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef R0T29 het volgende:
Rienk zegt het netjes en goed tegen die huilende heks!
Betere shots voor de uitzending...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is de reden dat ze om zo'n rare tijd eten?
Hij zegt de ze haar taak te veel naar voren laat komen steeds en mensen min of meer commandeert, maar dan heel netjes en rustigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat zegt ie? Zit weer in de verkeerde stream zeker
van mij niet hoor, ze mag best woedend blijven, bevalt welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Rhosyn het volgende:
Vanessa is nu te woedend...dat moet zakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |