quote:
Waarom? Hij speelt zijn spel en dat doet hij goed.quote:
LOLquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef NoNickOne het volgende:
Billy: Je moet van je hart geen moordspel maken
Ik heb liever die andere van Jiskefet, jeweetwel Ja diequote:
Dat zag je vanmiddag al.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, wacht maar tot er tig man voor de deur staan voor rondleidingen.
Er zit ook echt niemand bij die ik erg sympathiek vind.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef beequeen het volgende:
Top TT. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bijna allemaal een stelletje kwallebakken vind.
Lindy is niets zonder de koeien, dus weg ermeequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef NoNickOne het volgende:
Lindy zit continu te vissen naar bevestiging over dat zij goed is.
Wel handig, misschien zit er olie in de grond.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ik maak me echt zorgen over de Ja-knikfrequentie van Billy.. dat gaat een medisch probleem worden![]()
[ afbeelding ]
Hoog op geleidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Kan iemand Billy omschrijven in 3 woorden?
Klopt, vind ik overigens ook van Lot.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef aarontje112 het volgende:
Alhoewel ik me rot irriteer aan haar mag ze er wel in blijven hoor. Prachtig materiaal voor relletjes.
Onzeker, bazig, irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Uit Poppenkast Gevallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Eens kijken hoe gehaaid ze is wanneer mensen zich tegen haar keren. Ik denk dat je erg voor haar op moet passen. Maar het kan haast niet anders of iemand gaat een keer door het lint. Als Isabelle nu op internet zou kunnen lezen wat een schijnheilige zogenaamd empathische vertoning dat vanmiddag was, terwijl ze diezelfde Isabella nu al een half uur vilein staat af te fikken, verpakt in pedant hulpverlenersjargon.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef aarontje112 het volgende:
Alhoewel ik me rot irriteer aan haar mag ze er wel in blijven hoor. Prachtig materiaal voor relletjes.
eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, vind ik overigens ook van Lot.
Whiplashknikster ohw dat is 1 woordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
KUT KUT KUT x 3quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Jij hebt het niet zo op Lindy hè..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Flow3r het volgende:
Ja lindy, de koeien moeten misschien weg![]()
Kunnen we misschien meer van jou horen want nu ben je een grijze muis
Jaloers...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Lindy hè..
Jawel,lief meiske, maar ik hou er niet zo van als iemand meteen een taak heeft die 3 uur per dag duurt en waardoor ze zich af kan zonderen van de restquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Lindy hè..
Geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef NoNickOne het volgende:
Billy: Je moet van je hart geen moordspel maken
Haha "grijze muis"... ik snap 'm, want ze heeft een grijze muis op dr kopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Flow3r het volgende:
Ja lindy, de koeien moeten misschien weg![]()
Kunnen we misschien meer van jou horen want nu ben je een grijze muis
Zelfs in één woord als het moetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Schijnheilig kut wijfquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gipsplaten hokjes paradijs bouwen in een grote schuur tjonge jonge
Jij bent tenminste lekker fris nu, ik zit hier met een piepend oor van ene billyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef DJMO het volgende:
god ik ben een kwartiertje douchen en ik heb bijna een compleet topic gemist
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef sacha het volgende:
ligt daar nu een SAS survival handboek op het bed?
Dat is ook een overbodige luxequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef DJMO het volgende:
god ik ben een kwartiertje douchen en ik heb bijna een compleet topic gemist
Ik hou mijn hart ook vast als dat er gaat komen, weer een reden voor John om er een regel in te gooien. 1 meer of minder merkt niemand meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Delenlill het volgende:
Ik denk niet dat hun totale vrije toegang tot het internet krijgen, onmogelijk. Tevens hebben ze straks 15 man die op internet willen en maar één manier om op het internet te komen.
Ze kunnen natuurlijk als het melktijd is de koeien midden in de loods zetten, dan zijn ze in elk geval niet afgezonderd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jawel,lief meiske, maar ik hou er niet zo van als iemand meteen een taak heeft die 3 uur per dag duurt en waardoor ze zich af kan zonderen van de rest
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Delenlill het volgende:
Ik denk niet dat hun totale vrije toegang tot het internet krijgen, onmogelijk.
Heb hem gepost in peter zijn topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
Peter, vereeuwigd in de leader van The Bunker![]()
Moeten ze eens op de Utopia chat kijken en mee doen met die koekoek...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo?
Lijk me juist een mooie extra dimensie, als ze alles kunnen lezen wat ze maar willen.
En hier meelezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moeten ze eens op de Utopia chat kijken en mee doen met die koekoek...
Ohhw is Michel 4711 weer bezig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moeten ze eens op de Utopia chat kijken en mee doen met die koekoek...
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Urb het volgende:
Werden ze uitgezet omdat ze het over regels hadden?
Wordt al weer gecovered nu hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lopen 3 mensen naar buiten niet 1 camera die het ziet
Ja zeer slecht gewoon 2x het zelfde cam 1 en 2 / 3 en 4 is het zelfde alleen vanuit een andere hoekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lopen 3 mensen naar buiten niet 1 camera die het ziet
En ik hoorde ook iets over een knop? Als je op de knop drukt dan... en weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja omdat hij zei 'voor hetzelfde geld zegt Hu...zeggen ze je moet ze daarheen halen'
In 5 minutenquote:
Harold heeft net zijn dagelijkse portie swarma weer gehad van de Feboquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef beequeen het volgende:
Je drukt op de bel en je hoort het wel, aldus Harold. Hallo zenderkamer.
Ja zie je wel? Hoorde ik het toch goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef beequeen het volgende:
Je drukt op de bel en je hoort het wel, aldus Harold. Hallo zenderkamer.
Het mooie is dat ze hier ook op tijd kunnen zoeken. De commentaren op gesprekken bekijken waarvan ze weleens willen weten wat er gezegd is.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je wel? Hoorde ik het toch goed.
Kost dat dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paul regelt dat wel
Eventueel betaalt hij The Opposites
Geen sturing hoor.quote:
"Is er vandaag al op de rode knop gedrukt?" - Meneertje1972quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik hoorde ook iets over een knop? Als je op de knop drukt dan... en weg.
Mij bekruipt nu alweer het gevoel dat we geflest worden. John de Mol wilde back to basics, en Huub maakt er een gescripte show van.quote:
Iedereen wordt neergelult door Lottequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef Speedball het volgende:
centraal is nu al het bewerkstelligen van 2014
kost geen drolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paul regelt dat wel
Eventueel betaalt hij The Opposites
gat in de marktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Disana het volgende:
Klompjes met een hak eronder. Of het gemaakt kan worden.
Prioriteiten.
Dat gaat toch hilarisch worden ..als ze straks met hun laptopje mee kunnen lezen op FOKquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens kijken hoe gehaaid ze is wanneer mensen zich tegen haar keren. Ik denk dat je erg voor haar op moet passen. Maar het kan haast niet anders of iemand gaat een keer door het lint. Als Isabelle nu op internet zou kunnen lezen wat een schijnheilige zogenaamd empathische vertoning dat vanmiddag was, terwijl ze diezelfde Isabella nu al een half uur vilein staat af te fikken, verpakt in pedant hulpverlenersjargon.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Speedball het volgende:
is er een soort norrit voor grootheidswaanzin diarree ?
Nu zijn ze nog relatief blij, met de gedachte dat zij waarschijnlijk sterren in Nederland zijn, grootse plannen hebben ze, allemaal gebaseerd op die gedachte. Ze proberen zelfs nog wat te werken elke dag en zijn nog relatief beleefd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo?
Lijk me juist een mooie extra dimensie, als ze alles kunnen lezen wat ze maar willen.
Maar kunnen ze dus ook weer dichtslaan....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat gaat toch hilarisch worden ..als ze straks met hun laptopje mee kunnen lezen op FOK
Die muts past primaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef aarontje112 het volgende:
''Er is niet op mijn brief gereageerd, maar dat snap ik ook'' ''Nu kunnen ze zien dat ik niet alleen zuip maar ook een bikkel ben, en dat dwingt weer respect af''
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Speedball het volgende:
is er een soort norrit voor grootheidswaanzin diarree ?
voor 2.50 extra per maand kan je haar persoonlijk streamlockenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
Probeer ik naar de mannen te luisteren, komt Billy er weer bij staan.
Alles in redelijke doseringen, dan gaat het welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Speedball het volgende:
[..]
voor 2.50 extra per maand kan je haar persoonlijk streamlocken
Vind ook dat paul stickertjes moet bestellen, kan Blond Knotje ze elke avond in het schriftje plakken als ze het nagekeken heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Mallika het volgende:
streamwissel, er moet een kasboek komen!
Even 1 of 2 schriftjes bijbestellen, Paul let je wel op
en een pjoeter voor de administratiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Mallika het volgende:
Prima, geen probleemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Mallika het volgende:
Ik lig dubbel, geweldig!quote:
Jij denkt dat Vlemmix dom is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef waxmask het volgende:
Hahaha eerste keer dat ik hardop lach....deze Vlemminx discussie...hij is heel slim hoor in het echt...echt waar...![]()
![]()
10 nachten in een reuzenrad WAAROM!?
Dat zei zo'n beetje iederéén meteen hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Toverheks het volgende:
JA hoor wat zei ik., Johan komt langs
"Het is hier toch geen communisme, Rienke heeft makkelijk lullen als zwerver".quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
Emil vindt het belachelijk dat iemand van 48 kilo net zoveel moet eten als [onverstaanbaar].
Daar durf ik ook wel een paar euro's op in te zetten ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe er meteen een volgende voorspelling bovenop: Vlemmix wil het niet bij één bezoek laten maar hij gaat proberen om op reguliere basis in Utopia te belanden.
Met de ruilshowquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zei zo'n beetje iederéén meteen hoor.![]()
Ik doe er meteen een volgende voorspelling bovenop: Vlemmix wil het niet bij één bezoek laten maar hij gaat proberen om op reguliere basis in Utopia te belanden.
Dat gaat dus wrijving geven. Wil ie toch zijn twee biefstukken. De sukkel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Het is hier toch geen communisme, Rienke heeft makkelijk lullen als zwerver".
Schizofreen, ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef waxmask het volgende:
En Rienk heeft al 4 levens geleid in dit leven...
Met behulp van een Vol vliegmachine hoop ik en dan laten landen met een kontfluit. Wereldnieuwsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zei zo'n beetje iederéén meteen hoor.![]()
Altijd fijn, een sociaal mens erbijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Disana het volgende:
Weer die Billy eropaf. 'Ik vond het toch nog eventjes fijn om daarop terug te komen. Voor mezelf maar ook voor jullie.'
Vreselijk mens en dus mot ze er in blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Disana het volgende:
Weer die Billy eropaf. 'Ik vond het toch nog eventjes fijn om daarop terug te komen. Voor mezelf maar ook voor jullie.'
net als rienk, charlotte vanessa enz. enz.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreselijk mens en dus mot ze er in blijven
Elkaar laten uitpraten is een heel nieuw begrip voor allemaalquote:
Moeilijk als je niet echt geïnteresseerd bent in elkaar .....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Elkaar laten uitpraten is een heel nieuw begrip voor allemaal
Dat zeg je netjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Moeilijk als je niet echt geïnteresseerd bent in elkaar .....
Was geen vraag van mij hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog nog niet, maar die wens zal komende week vast wel komen of ze willen of niet..
Want ze zorgt voor de broodnodige irritatiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreselijk mens en dus mot ze er in blijven
Ik hoop helemaal niét. Maar de aanhouder wint vaak, en Johan is beslist een aanhouder als het gaat om het scoren van media exposure.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Met behulp van een Vol vliegmachine hoop ik en dan laten landen met een kontfluit. Wereldnieuws
ODOL's laten zich niet bedwingen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Was geen vraag van mij hoor. Ze hadden het over een "laat naar bed kamer", een "ouwe lullen kamer", toen vroeg volgens mij Peter of er ook een "dikke lullen kamer kwam."
Naah iemand moet er uit en er moet gewoon een aansteker terug utopia in, zodat de boel in de fik kan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Mallika het volgende:
Ik vind ze tot nu toe vrijwel allemaal irritant genoeg om te mogen blijven
Ik niet maar die niet irritant zijn ken ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Mallika het volgende:
Ik vind ze tot nu toe vrijwel allemaal irritant genoeg om te mogen blijven
quote:Zelfs de allerduurste auto kan niet zwemmen
En als 't nat is heeft ie moeite om te remmen
Daarom is er met het asfalt iets gedaan
Waardoor er nooit een druppel water op blijft staan
We weten allemaal dat goochelaars bedriegen
En dat geen mens waar ook ter wereld zelf kan vliegen
De ware reden dat het vliegtuig nu bestaat
Ligt in het feit dat zweven niet vanzelf gaat.
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan
En maken schepen om in elke storm te varen
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot zal gaan
Het wil alleen nog niet zo lukken
Om de vrede te bewaren
Ze willen te graag over zichzelf vertellen. En complimenten uitdelen aan een ander waarbij ze zichzelf ook een veer in hun reet steken ("Ik vind het zó mooi hè, dat iemand dat gewoon dúrft, zó tegen de stroom in gaan!")quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Elkaar laten uitpraten is een heel nieuw begrip voor allemaal
al moet ie er op een kontfluit voor spelen ....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal niét. Maar de aanhouder wint vaak, en Johan is beslist een aanhouder als het gaat om het scoren van media exposure.
Zodra je ze leert kennen worden ze vanzelf irritantquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet maar die niet irritant zijn ken ik nog steeds niet
Maar het is Ruth wel weer gelukt een lullig opendeurenintrapliedje le maken..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef DJMO het volgende:
echt .. als er één songtekst op dit programma van toepassing is ..
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
al moet ie er op een kontfluit voor spelen ....
nummer is al jaren oud .. maar gewoonweg gemaakt voor utopiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het is Ruth wel weer gelukt een lullig opendeurenintrapliedje le maken..
Na drie dagen doe ik het goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Mallika het volgende:
[..]
Zodra je ze leert kennen worden ze vanzelf irritant
Godsamme zeg we zijn net 3 dagen bezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Ze hebben het allemaal te hoog in hun bol, wat zullen ze in een zwart gat vallen als ze thuis komen en merken dat ze Geen bekende BNer zijn geworden, en Utopia de flop van 2014 is geworden
Jammer dat vrede niets oplevert, dat zal in Utopia ook wel gaan blijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
nummer is al jaren oud .. maar gewoonweg gemaakt voor utopia
ja wrijf het nog maar even inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef Capaja het volgende:
Met Utopia heeft de Nederlandse mediamagnaat John de Mol (58) na The Voice en Big Brother weer een mogelijke goudmijn in handen. Op 31 december hebben vijftien mensen zich vrijwillig laten opsluiten op een stuk grond met wat dieren, een loods, een stuk akkerland en twee losse stroomdraadjes. De deelnemers bouwen een jaar lang zelf aan een compleet nieuwe gemeenschap. In Utopia zijn er geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen. Vanaf maandag starten de uitzendingen op de commerciële zender SBS6.
"Als het begint met 1,5 miljoen kijkers en daarvan blijven er 800.000 over, dan ben ik heel tevreden"
Sterker nog, er is nu al interesse voor het programma vanuit het buitenland. "Er is nieuwsgierigheid. Maar als het een succes is, kan het al na 2 weken gebeuren. Er staan al bezoeken gepland: Duitsers, Amerikanen, Spanjaarden. De Fransen zijn al geweest.
hmmmmmm
Ik denk dat het iets anders ligt. Via bronnen rond het programma heb ik begrepen dat John de Mol zich met werkelijk alles bemoeit en dat elke brainfart van de Big Boss overrulend werkt,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij bekruipt nu alweer het gevoel dat we geflest worden. John de Mol wilde back to basics, en Huub maakt er een gescripte show van.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme zeg we zijn net 3 dagen bezig.
Nog 3 daagjes, maar ik denk niet dat hij de miljoen gaat aantikken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef Capaja het volgende:
Met Utopia heeft de Nederlandse mediamagnaat John de Mol (58) na The Voice en Big Brother weer een mogelijke goudmijn in handen. Op 31 december hebben vijftien mensen zich vrijwillig laten opsluiten op een stuk grond met wat dieren, een loods, een stuk akkerland en twee losse stroomdraadjes. De deelnemers bouwen een jaar lang zelf aan een compleet nieuwe gemeenschap. In Utopia zijn er geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen. Vanaf maandag starten de uitzendingen op de commerciële zender SBS6.
"Als het begint met 1,5 miljoen kijkers en daarvan blijven er 800.000 over, dan ben ik heel tevreden"
Sterker nog, er is nu al interesse voor het programma vanuit het buitenland. "Er is nieuwsgierigheid. Maar als het een succes is, kan het al na 2 weken gebeuren. Er staan al bezoeken gepland: Duitsers, Amerikanen, Spanjaarden. De Fransen zijn al geweest.
hmmmmmm
Ze was nog 15 kilo zwaarderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Lotje is weer op vier streams te horen
ja wie is dat ?quote:
Nee, dan maar De gouden kooi 2.0 Bouw je eigen villaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Capaja het volgende:
ik vraag me af .....
als de naam van het programma nu " Big Brother 2.0 Bouw je eigen villa" was
hadden we het dan leuker gevonden
Dát was nog eens een gewaagde voorspelling geweest. "Johan gaat om op tv te komen, meedoen aan een talentenjacht waarbij hij vergezeld wordt door een paspop met een fluit in haar anus."quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
al moet ie er op een kontfluit voor spelen ....
Tattoo uit Thailand en zoontje gedoopt in Servie... Hij is alles in 1....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef DJMO het volgende:
m'n vader was een moslim, m'n peetvader was een jood en z'n vrouw was een spanjaard .. over multiculti gesproken..
Vlemmix dom? Die verkoopt de wc-pot waarop je zit te kakken nog onder je kont vandaanquote:
"aanbid hier de Utopia God"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tattoo uit Thailand en zoontje gedoopt in Servie... Hij is alles in 1....
quote:
lindsy,quote:
TV maakt dikker dan de werkelijkheid isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Speedball het volgende:
[..]
[..]
lindsy,
hoorde haar net praten over dat mensen haar dik vonden op een forum toen ze haar googelde toen ze een idee hadde ndat ze in Utopia kwam. Ze had net alles op prive gezet maar dit stond er nog. Ze vond zichzelf dik. Vind t mee vallen
Heeft je zoontje een tattooquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tattoo uit Thailand en zoontje gedoopt in Servie... Hij is alles in 1....
owwwww .dan zet ik de tv ff uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
TV maakt dikker dan de werkelijkheid is
met paspoort wel wellicht, zonder niet iigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef iBenny het volgende:
Kun je ook wisselen van stream via de Android app?
Vind haar totaal niet dik, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
TV maakt dikker dan de werkelijkheid is
Ja, vind alleen dat net geverfde zwarte haar niet mooi. Gewoon te nep.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Speedball het volgende:
[..]
[..]
lindsy,
hoorde haar net praten over dat mensen haar dik vonden op een forum toen ze haar googelde toen ze een idee hadde ndat ze in Utopia kwam. Ze had net alles op prive gezet maar dit stond er nog. Ze vond zichzelf dik. Vind t mee vallen
Als je ingelogd bent met paspoort welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef Ransjih het volgende:
[..]
owwwww .dan zet ik de tv ff uitthanks
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik ben ingelogd. Maar kan nergens vinden hoequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent met paspoort wel
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Huub is wel eindredacteur hoor. En dat John de Mol er bovenop zit heb ik ook begrepen. Maar dat het in een "tokkieshow" a la DGK omgeturnd gaat worden, dat zie ik echt niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets anders ligt. Via bronnen rond het programma heb ik begrepen dat John de Mol zich met werkelijk alles bemoeit en dat elke brainfart van de Big Boss overrulend werkt,
Dat betekent dus in praktijk dat de opzet van het programma per dag wel drie keer kan wijzigen.
Mark my words, als dit project niet aanslaat hebben we binnen twee manden tijd een tokkieshow à la De Gouden Kooi.
Wat Huub betreft: die is toch geen eindredacteur? Dus ik denk niet dat we zijn rol in het geheel moeten overschatten
beneden op het tvtje klikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd. Maar kan nergens vinden hoe
mijn app zegt al 3 dagenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef iBenny het volgende:
onderaan je beeldscherm omhoog schuiven ??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
als je, je scherm aanraakt krijg je toch een menu onder en boven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren als dit niet aanslaat. En dat gaat het niet op deze softe manier, dat komt gewoon omdat ze niet met niks en zonder regels beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is wel eindredacteur hoor. En dat John de Mol er bovenop zit heb ik ook begrepen. Maar dat het in een "tokkieshow" a la DGK omgeturnd gaat worden, dat zie ik echt niet snel gebeuren.
Thanksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
als je, je scherm aanraakt krijg je toch een menu onder en boven.
Ik ga stukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef Ransjih het volgende:
[..]
massa castratieplanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef DJMO het volgende:
een masturbatie diploma???? of hoor ik het nou verkeerd????
ik vroeg drie uur geleden al of ze de mannelijke bevolking niet uit voorzorg kon castererenquote:
Castratie programma.. ze is afgestudeerd paraveterinairtje toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef DJMO het volgende:
een masturbatie diploma???? of hoor ik het nou verkeerd????
Die laatste zin snap ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef practics het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren als dit niet aanslaat. En dat gaat het niet op deze softe manier, dat komt gewoon omdat ze niet met niks en zonder regels beginnen.
Johan is wel leuk. Die mag van mij best komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal niét. Maar de aanhouder wint vaak, en Johan is beslist een aanhouder als het gaat om het scoren van media exposure.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vlemmix dom? Die verkoopt de wc-pot waarop je zit te kakken nog onder je kont vandaan
Met een WOKNOK zitten is ook niet altijd een pretje hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ODOL's laten zich niet bedwingen...
Met opa zeker, gatverquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan is wel leuk. Die mag van mij best komen.
Dan krijg ik alleen de mogelijkheid om eerder beeld te zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
onderaan je beeldscherm omhoog schuiven ??
klopt, vertelt niet veel over zichzelfquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze gozer kom je echt weinig over te weten, vinden jullie niet?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen de mogelijkheid om eerder beeld te zien
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Leandra het volgende:
Op het pijltje in het halve rondje dat in beeld komt als je op het scherm tikt, dan de flimcamera (helemaal links) en dan de stream kiezen.
Daarom vind ik hem wel leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze gozer kom je echt weinig over te weten, vinden jullie niet?
[ afbeelding ]
Het lukte mij ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen de mogelijkheid om eerder beeld te zien
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef Leandra het volgende:
Op het pijltje in het halve rondje dat in beeld komt als je op het scherm tikt, dan de flimcamera (helemaal links) en dan de stream kiezen.
10k en regels. Dat is niet wat beloofd is en dat is wat het programma nu omzeep helpt. Zelfs de deelnemers lachen dit programma gewoon uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet.
Maar ik denk dat er in geval van nood andere maatregelen genomen gaan worden dan "er een DGK van maken".
Ik ook niet met mijn whiskey cognac en bier, praten ze daar over wijn uit pakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef DJMO het volgende:
ik voel me schuldig tegenover de bewoners ..
ik heb net een heerlijk wijntje ingeschonken en hij smaakt me prima![]()
ik weet toevallig dat de plus pakken wijn van 1.99 / st verkoopt. en sjah, ze moeten op de kleintjes letten he?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef practics het volgende:
[..]
Ik ook niet met mijn whiskey cognac en bier, praten ze daar over wijn uit pakken
wacht maar tot je George Orwell Imperial Service tot je beschikking krijgtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef waxmask het volgende:
Heb deze stempel :
Parliament Points Holder Dec
10108 Punten
Ik post niet meer op hun chat sinds Mich123 er zitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je bent al een trouwe hond dus niet zeuren
1984quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
wacht maar tot je George Orwell Imperial Service tot je beschikking krijgt
dat mocht ze willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |