quote:
Waarom? Hij speelt zijn spel en dat doet hij goed.quote:
LOLquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef NoNickOne het volgende:
Billy: Je moet van je hart geen moordspel maken
Ik heb liever die andere van Jiskefet, jeweetwel Ja diequote:
Dat zag je vanmiddag al.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, wacht maar tot er tig man voor de deur staan voor rondleidingen.
Er zit ook echt niemand bij die ik erg sympathiek vind.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef beequeen het volgende:
Top TT. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bijna allemaal een stelletje kwallebakken vind.
Lindy is niets zonder de koeien, dus weg ermeequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef NoNickOne het volgende:
Lindy zit continu te vissen naar bevestiging over dat zij goed is.
Wel handig, misschien zit er olie in de grond.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ik maak me echt zorgen over de Ja-knikfrequentie van Billy.. dat gaat een medisch probleem worden![]()
[ afbeelding ]
Hoog op geleidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Kan iemand Billy omschrijven in 3 woorden?
Klopt, vind ik overigens ook van Lot.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef aarontje112 het volgende:
Alhoewel ik me rot irriteer aan haar mag ze er wel in blijven hoor. Prachtig materiaal voor relletjes.
Onzeker, bazig, irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Uit Poppenkast Gevallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Eens kijken hoe gehaaid ze is wanneer mensen zich tegen haar keren. Ik denk dat je erg voor haar op moet passen. Maar het kan haast niet anders of iemand gaat een keer door het lint. Als Isabelle nu op internet zou kunnen lezen wat een schijnheilige zogenaamd empathische vertoning dat vanmiddag was, terwijl ze diezelfde Isabella nu al een half uur vilein staat af te fikken, verpakt in pedant hulpverlenersjargon.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef aarontje112 het volgende:
Alhoewel ik me rot irriteer aan haar mag ze er wel in blijven hoor. Prachtig materiaal voor relletjes.
eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, vind ik overigens ook van Lot.
Whiplashknikster ohw dat is 1 woordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
KUT KUT KUT x 3quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Jij hebt het niet zo op Lindy hè..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Flow3r het volgende:
Ja lindy, de koeien moeten misschien weg![]()
Kunnen we misschien meer van jou horen want nu ben je een grijze muis
Jaloers...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Lindy hè..
Jawel,lief meiske, maar ik hou er niet zo van als iemand meteen een taak heeft die 3 uur per dag duurt en waardoor ze zich af kan zonderen van de restquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Lindy hè..
Geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:22 schreef NoNickOne het volgende:
Billy: Je moet van je hart geen moordspel maken
Haha "grijze muis"... ik snap 'm, want ze heeft een grijze muis op dr kopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Flow3r het volgende:
Ja lindy, de koeien moeten misschien weg![]()
Kunnen we misschien meer van jou horen want nu ben je een grijze muis
Zelfs in één woord als het moetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
Schijnheilig kut wijfquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:25 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gipsplaten hokjes paradijs bouwen in een grote schuur tjonge jonge
Jij bent tenminste lekker fris nu, ik zit hier met een piepend oor van ene billyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef DJMO het volgende:
god ik ben een kwartiertje douchen en ik heb bijna een compleet topic gemist
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef sacha het volgende:
ligt daar nu een SAS survival handboek op het bed?
Dat is ook een overbodige luxequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef DJMO het volgende:
god ik ben een kwartiertje douchen en ik heb bijna een compleet topic gemist
Ik hou mijn hart ook vast als dat er gaat komen, weer een reden voor John om er een regel in te gooien. 1 meer of minder merkt niemand meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Delenlill het volgende:
Ik denk niet dat hun totale vrije toegang tot het internet krijgen, onmogelijk. Tevens hebben ze straks 15 man die op internet willen en maar één manier om op het internet te komen.
Ze kunnen natuurlijk als het melktijd is de koeien midden in de loods zetten, dan zijn ze in elk geval niet afgezonderd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jawel,lief meiske, maar ik hou er niet zo van als iemand meteen een taak heeft die 3 uur per dag duurt en waardoor ze zich af kan zonderen van de rest
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Delenlill het volgende:
Ik denk niet dat hun totale vrije toegang tot het internet krijgen, onmogelijk.
Heb hem gepost in peter zijn topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
Peter, vereeuwigd in de leader van The Bunker![]()
Moeten ze eens op de Utopia chat kijken en mee doen met die koekoek...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo?
Lijk me juist een mooie extra dimensie, als ze alles kunnen lezen wat ze maar willen.
En hier meelezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moeten ze eens op de Utopia chat kijken en mee doen met die koekoek...
Ohhw is Michel 4711 weer bezig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moeten ze eens op de Utopia chat kijken en mee doen met die koekoek...
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef Urb het volgende:
Werden ze uitgezet omdat ze het over regels hadden?
Wordt al weer gecovered nu hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lopen 3 mensen naar buiten niet 1 camera die het ziet
Ja zeer slecht gewoon 2x het zelfde cam 1 en 2 / 3 en 4 is het zelfde alleen vanuit een andere hoekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lopen 3 mensen naar buiten niet 1 camera die het ziet
En ik hoorde ook iets over een knop? Als je op de knop drukt dan... en weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja omdat hij zei 'voor hetzelfde geld zegt Hu...zeggen ze je moet ze daarheen halen'
In 5 minutenquote:
Harold heeft net zijn dagelijkse portie swarma weer gehad van de Feboquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef beequeen het volgende:
Je drukt op de bel en je hoort het wel, aldus Harold. Hallo zenderkamer.
Ja zie je wel? Hoorde ik het toch goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef beequeen het volgende:
Je drukt op de bel en je hoort het wel, aldus Harold. Hallo zenderkamer.
Het mooie is dat ze hier ook op tijd kunnen zoeken. De commentaren op gesprekken bekijken waarvan ze weleens willen weten wat er gezegd is.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je wel? Hoorde ik het toch goed.
Kost dat dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paul regelt dat wel
Eventueel betaalt hij The Opposites
Geen sturing hoor.quote:
"Is er vandaag al op de rode knop gedrukt?" - Meneertje1972quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik hoorde ook iets over een knop? Als je op de knop drukt dan... en weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |