abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135059977
Hallo lieve mensen,

Ik ben een jongen van 17 jaar en weeg 58,6 KG. Ik ben 1 meter 80.
Ik heb dus een slank figuur en ik wil graag een sixpack, niet alleen een sixpack, ik wil ook breder worden dus aankomen en vervolgens massa krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aankom om vervolgens verder te trainen, ik wil dus aankomen en dan trainen. Iemand enig idee hoe dit proces werkt
pi_135060019
-edit: doe normaal

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 04-01-2014 15:09:57 ]
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135060044
Of kijk in sport. Dump je vragen daar. Lopende topics over BBing.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135060062
Ach ff breed worden voor de zomer
Ik heb vroeger keihard getraind om in 1 jaar 2 cm extra biceps te kweken
pi_135060089
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef bulldogking123 het volgende:
Hallo lieve mensen,

Ik heb dus een slank figuur en ik wil graag een sixpack, niet alleen een sixpack, ik wil ook breder worden dus aankomen en vervolgens massa krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aankom om vervolgens verder te trainen, ik wil dus aankomen en dan trainen. Iemand enig idee hoe dit proces werkt
Google op rippetoe en ga dat doen, verspil geen tijd aan kansloze bodybuildschematjes
rikker de flikker
pi_135060110
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef hoas het volgende:
Je hebt het over vroeger, er is weinig meer van over?
rikker de flikker
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:39:18 #7
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_135060592
quote:
Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aankom om vervolgens verder te trainen
Mark Rippetoe's Starting Strength. Ongeveer de bijbel voor krachttraining. Als dit boek niet werkt dan doe je niet wat er in staat.
"The only real valuable thing is intuition. The intellect has little to do on the road to discovery."
pi_135060630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:39 schreef ludicrous_monk het volgende:

[..]

Mark Rippetoe's Starting Strength. Ongeveer de bijbel voor krachttraining. Als dit boek niet werkt dan doe je niet wat er in staat.
Dankjewel, ik weet niet precies hoeveel iemand moet wegen van mijn leeftijd maar mijn doel is om eerst 10 KG aan te komen.
pi_135060713
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:20 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Je hebt het over vroeger, er is weinig meer van over?
Nee blijft gewoon, wil alleen aan Ts duidelijk maken dat je het niet voor niets krijgt.
Ff breed worden is er echt niet bij, zeker niet als je slank bent
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:44:01 #10
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_135060715
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:40 schreef bulldogking123 het volgende:

[..]

Dankjewel, ik weet niet precies hoeveel iemand moet wegen van mijn leeftijd maar mijn doel is om eerst 10 KG aan te komen.
Het uitgangspunt van Starting Strength is dat elke keer dat je in de sportschool staat je weer een beetje zwaarder kan tillen. Als je het goed doet gaat dat in het begin ontzettend snel. Als je er fatsoenlijk bij eet (in SS staat ook wat fatsoenlijk eten is) dan heb je binnen een jaar die 10 kg er makkelijk bij, vooral omdat het boek sterk focust op je grootste spiergroepen. Het enige risico is dat je squats saai gaat vinden.

Edit: nog iets, focus niet op BMI index etc. Iemand die gezond eet en sport krijgt vanzelf zijn persoonlijke ideale gewicht. Voor iemand met veel spiermassa, of met aanleg om stevig gebouwd te zijn, is een gezonde BMI bijvoorbeeld veel hoger.
"The only real valuable thing is intuition. The intellect has little to do on the road to discovery."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:47:23 #11
405449 rikkerdeflikker
rikker de flikker
pi_135060801
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef hoas het volgende:

[..]

Nee blijft gewoon, wil alleen aan Ts duidelijk maken dat je het niet voor niets krijgt.
Ff breed worden is er echt niet bij, zeker niet als je slank bent
probeer je hem nu psychische barieres op te leggen? Zulke dingen moet je jezelf juist nooit wijs maken (ook niet op andere vlakken).

Gewoon eten als een beest, je oefeningen goed uitvoeren en een goed schema doen. Zo lastig is het niet.
rikker de flikker
pi_135060880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

probeer je hem nu psychische barieres op te leggen? Zulke dingen moet je jezelf juist nooit wijs maken (ook niet op andere vlakken).

Gewoon eten als een beest, je oefeningen goed uitvoeren en een goed schema doen. Zo lastig is het niet.
Wat Rikkert zegt heb ik wel vaker gehoord, het is volgens mij ook een stukje discipline.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:51:38 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_135060924
Kwark, kip en noten vreten tot je kotst en dan liften.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:55:36 #14
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_135061020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef bulldogking123 het volgende:
het is volgens mij ook een stukje discipline.
Dat is inderdaad waar het bij de meeste mensen fout gaat. Als je een keer een training mist en jezelf daar bij neerlegt. Of als je besluit dat 1 rep minder, of een kilootje minder op de stang niet zo erg is. In feite faal je dan gewoon. Als je je doel wilt halen zal je er wat voor moeten doen.
pi_135061126
Maar ik vind het tof dat de meesten meehelpen, het hoeft ook niet voor de zomer! Zou natuurlijk wel het mooiste zijn, maar kan iemand even in punten opnoemen wat het belangrijkste is en wat ik moet doen, het internet staat inderdaad vol maar iedereen zegt wat anders...
pi_135061133
:')

Je wordt vanzelf breder naarmate je ouder wordt. Je bent pas 17 man.
pi_135061157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:00 schreef Waterloos het volgende:

Je wordt vanzelf breder naarmate je ouder wordt. Je bent pas 17 man.
En ik wil er nu al aan werken ;)
pi_135061177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:01 schreef bulldogking123 het volgende:

[..]

En ik wil er nu al aan werken ;)
Ben je uberhaupt al uitgegroeid? (dus ben je het afgelopen jaar minder dan 1 cm gegroeid)
pi_135061301
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:00 schreef bulldogking123 het volgende:
Maar ik vind het tof dat de meesten meehelpen, het hoeft ook niet voor de zomer! Zou natuurlijk wel het mooiste zijn, maar kan iemand even in punten opnoemen wat het belangrijkste is en wat ik moet doen, het internet staat inderdaad vol maar iedereen zegt wat anders...
Heb je al iets met gewichten gedaan?
pi_135061348
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef hoas het volgende:

[..]

Heb je al iets met gewichten gedaan?
Nee nog niet omdat ik simpelweg een beginner ben, ik weet niet wat ik moet doen dus. Ik wil wel aankomen en breed worden maar weet niet welke oefeningen, wat ik moet eten en hoelang zeg maar.
pi_135061482
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:09 schreef bulldogking123 het volgende:

[..]

Nee nog niet omdat ik simpelweg een beginner ben, ik weet niet wat ik moet doen dus. Ik wil wel aankomen en breed worden maar weet niet welke oefeningen, wat ik moet eten en hoelang zeg maar.
Bezoek een goede sportschool.
pi_135061546
Dat is nergens voor nodig is toch lelijk. :{w
Ура для россии
pi_135061647
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef ludicrous_monk het volgende:
(in SS staat ook wat fatsoenlijk eten is)
helaas heeft hij het over 4500 kcal per dag ofzo. zelfs 4000 kcal voor mensen die af willen vallen. dat gaat niet werken. voor de oefeningen is het een goed boek, voor richtlijnen qua voeding kan je beter ergens anders zoeken.
pi_135061855
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat is nergens voor nodig is toch lelijk. :{w
Juist. Waarom niet een gladde bal :o

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 13:26:55 ]
pi_135062944
nog meer?
pi_135063743
Waarom wil je eerst aankomen en dan pas gaan trainen? Gespierd worden gaat hand in hand met eten/aankomen dus je kan het toch vanaf het begin tegelijk doen?
pi_135064240
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef SpamNinja het volgende:
Waarom wil je eerst aankomen en dan pas gaan trainen? Gespierd worden gaat hand in hand met eten/aankomen dus je kan het toch vanaf het begin tegelijk doen?
Hij heeft al ondergewicht en wil dan ook nog eens gaan trainen, waar is de buffer dan?
Juist hij gaat spieren afbreken om andere op te bouwen, beter is eerst voor hem om 10 kg aan te komen.
pi_135064728
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef hoas het volgende:

[..]

Hij heeft al ondergewicht en wil dan ook nog eens gaan trainen, waar is de buffer dan?
Juist hij gaat spieren afbreken om andere op te bouwen, beter is eerst voor hem om 10 kg aan te komen.
Die buffer krijgt ie dan toch om boven zijn onderhoud te gaan eten. Of hij nu begint of 10 kilo verder, hij zal hoe dan ook boven zijn onderhoud moeten eten zowel om aan te komen als om spieren te kweken. Natuurlijk ligt dat onderhoud wel hoger als hij nu gelijk begint met trainen.
pi_135064889
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:49 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Die buffer krijgt ie dan toch om boven zijn onderhoud te gaan eten. Of hij nu begint of 10 kilo verder, hij zal hoe dan ook boven zijn onderhoud moeten eten zowel om aan te komen als om spieren te kweken
Dan moet hij veel te veel eten en is de lol er zo af, even grof gezegd 7000 calorieen is 1 kg vet, extra bovenop zijn normale schema.
pi_135065011
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:53 schreef hoas het volgende:

[..]

Dan moet hij veel te veel eten en is de lol er zo af, even grof gezegd 7000 calorieen is 1 kg vet, extra bovenop zijn normale schema.
Dat klopt, maar als hij nu begint met goed eten en traint volgens een goed schema mag je toch hopen dat die 10 kilo die erbij komt niet alleen uit vet bestaat maar toch ook een deel spiermassa.

Blijft natuurlijk een keuze. Denk dat TS met het gewicht van nu niet gewend is om echt veel te eten dus misschien is het trainen nog even uitstellen wel de betere optie in dit geval
pi_135065130
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:57 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als hij nu begint met goed eten en traint volgens een goed schema mag je toch hopen dat die 10 kilo die erbij komt niet alleen uit vet bestaat maar toch ook een deel spiermassa.

Blijft natuurlijk een keuze. Denk dat TS met het gewicht van nu niet gewend is om echt veel te eten dus misschien is het trainen nog even uitstellen wel de betere optie in dit geval
dat denk ik ook, als hij nu zo beginnen met 5000call dan zal dat meer dan het dubbele zijn van wat hij normaal eet misschien wel 3x dan zou hij het is 2-3 maanden redden.
pi_135067780
Eerst maar ns aankomen idd, ik vraag me wel af hoe je buik er dan nu uitziet, met zo'n laag gewicht moet je toch automatisch al een sixpack hebben lijkt me? Meeste mensen hebben best wel buikspieren die echter enkel niet zichtbaar zijn door een laag vet.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_135068983
Heul veul kwark eten en verder krachttraining doen.

En meld je aan bij bodybuildingwebsites, en alsjeblieft, voor de love of god, noem daar niet de term 'sixpack'...
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135069047
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

En meld je aan bij bodybuildingwebsites, en alsjeblieft, voor de love of god, noem daar niet de term 'sixpack'...
als hij alleen kwark eet valt hij nog af ook!
pi_135069111
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:36 schreef hoas het volgende:

[..]

als hij alleen kwark eet valt hij nog af ook!
Lezen is ook een vak. Ik zeg niet 'eet alleen kwark', ik zeg 'eet veel kwark'.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135074027
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef Samson het volgende:
Eerst maar ns aankomen idd, ik vraag me wel af hoe je buik er dan nu uitziet, met zo'n laag gewicht moet je toch automatisch al een sixpack hebben lijkt me? Meeste mensen hebben best wel buikspieren die echter enkel niet zichtbaar zijn door een laag vet.
Het is een sixpack maar meer doordat ik dun gebouwd ben, ik wil dus breder worden en dan een sixpack hebben.
pi_135080469
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:35 schreef hoas het volgende:

Juist hij gaat spieren afbreken om andere op te bouwen
Dan doe je iets niet goed.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_135080667
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dan doe je iets niet goed.
is vrij simpel als je niet genoeg voeding binnen krijgt en er is geen vet dan gaan je spieren eraan
pi_135080745
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef hoas het volgende:

[..]

is vrij simpel als je niet genoeg voeding binnen krijgt en er is geen vet dan gaan je spieren eraan
Dat is niet hetzelfde als spieren afbreken om spieren op te bouwen.
pi_135080981
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

Kwark is troep man, 250kcal als je een hele bak opeet, daar ga je niet van aankomen.

In het geval van TS kan hij beter heel veel quarter pounders en milkshakes eten.
pi_135081008
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Kwark is troep man, 250kcal als je een hele bak opeet, daar ga je niet van aankomen.

In het geval van TS kan hij beter heel veel quarter pounders en milkshakes eten.
Gewoon GOMAD
pi_135088920
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef hoas het volgende:

[..]

Tering, je hebt echt geen idee waar je het over hebt in dit topic.
pi_135092701
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Jezus... hoe achterlijk is iedereen hier...
Dat je moet bulken is vanzelfsprekend, dat weet een LWO'er nog. Kwark is gewoon superspul voor na je workout om al je gescheurde spiertjes aan te vullen met proteïnen. Tenzij je proteïne shakes neemt, maar neem aan dat TS daar nog niet mee bezig is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Trinitrobenzeen op 05-01-2014 09:59:56 ]
pi_135093256
Wel binnen een half uur na je workout eten he, die kwark. Anders zijn de scheurtjes alweer dicht en kan het eiwit niet meer in je spieren komen.
pi_135093317
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Jezus... hoe achterlijk is iedereen hier...
Dat je moet bulken is vanzelfsprekend, dat weet een LWO'er nog. Kwark is gewoon superspul voor na je workout om al je gescheurde spiertjes aan te vullen met proteïnen. Tenzij je proteïne shakes neemt, maar neem aan dat TS daar nog niet mee bezig is.
pi_135095212
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tering, je hebt echt geen idee waar je het over hebt in dit topic.
jij wel dan? Waar haal je anders je energie vandaan? Uit de lucht soms?
pi_135095230
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wel binnen een half uur na je workout eten he, die kwark. Anders zijn de scheurtjes alweer dicht en kan het eiwit niet meer in je spieren komen.
Ik ben weg hier, mijn god.
pi_135095322
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef hoas het volgende:

[..]

Ik ben weg hier, mijn god.
Het feit dat je dit serieus neemt zegt genoeg.

Uitzoeken hoeveel kcal je nodig hebt, tel daar 500 kcal bij op. Naar de sportschool en zwaar liften. Kom je niet aan? 500 kcal er bij per dag.

Zorg voor genoeg eiwitten (daar komt de kwark eindelijk bij kijken) en je gaat echt wel aankomen / groeien.

[ Bericht 21% gewijzigd door ElDinosaur op 05-01-2014 10:21:36 ]
pi_135095634
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het feit dat je dit serieus neemt zegt genoeg.

Uitzoeken hoeveel kcal je nodig hebt, tel daar 500 kcal bij op. Naar de sportschool en zwaar liften. Kom je niet aan? 500 kcal er bij per dag.

Zorg voor genoeg eiwitten (daar komt de kwark eindelijk bij kijken) en je gaat echt wel aankomen / groeien.
Ja dat bedoel ik ook, maar het is gelul dat dat binnen een half uur moet, anders gezegd beter is dat het al aanwezig is en dan voor de duur van het herstel en dat kan wel 2 dagen, en ik blijf bij mijn standpunt dat als TS niet genoeg eet na de training en geen vetreserve heeft, zijn niet getrainde spieren afgebroken worden.

http://forum.bodynet.nl/a(...)ining-voorkomen.html
pi_135095700
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:42 schreef hoas het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook, maar het is gelul dat dat binnen een half uur moet, anders gezegd beter is dat het al aanwezig is en dan voor de duur van het herstel en dat kan wel 2 dagen, en ik blijf bij mijn standpunt dat als TS niet genoeg eet na de training en geen vetreserve heeft, zijn niet getrainde spieren afgebroken worden.

http://forum.bodynet.nl/a(...)ining-voorkomen.html
Het hele lul verhaal van eerst maar 10kg aankomen en 5000 kcal moeten eten slaat alleen helemaal nergens op. Gewoon netjes boven onderhoud eten en er zijn geen problemen.
pi_135096825
Gewoon eerst maar wat aankomen dus, maar in elk geval kiezen voor gezonde voeding. Van quarter pounders en milkshakes kom je ook aan maar wel op een foute manier. Ook gezond eten kan gewoon lekker zijn dus kies daar dan voor.
pi_135096991
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:54 schreef Samson het volgende:
Gewoon eerst maar wat aankomen dus, maar in elk geval kiezen voor gezonde voeding. Van quarter pounders en milkshakes kom je ook aan maar wel op een foute manier. Ook gezond eten kan gewoon lekker zijn dus kies daar dan voor.
Gvd, hebben we er weer zo 1..

TS: lees het bodybuilding topic in SPT, meer dan genoeg info om een goede start te maken.
pi_135097422
Ik ben zelf in 1 jaar 20 kg aangekomen.

Gewoon tering veel eten (lees 3500+ kcal) en 3x per week sporten, alleen krachttraining.
en met tering veel eten bedoel ik niet alleen patat en troep maar vooral gezonde dingen. Bv. 500 gram volle kwark s'ochtends, 10 broodjes met pindakaas & liter melk(voor s'middags) etc
pi_135097544
wel langzaam opbouwen trouwens, anders worden je darmen een beetje fucked up :P
pi_135100375
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:23 schreef dopfles1 het volgende:
Ik ben zelf in 1 jaar 20 kg aangekomen.

Gewoon tering veel eten (lees 3500+ kcal) en 3x per week sporten, alleen krachttraining.
en met tering veel eten bedoel ik niet alleen patat en troep maar vooral gezonde dingen. Bv. 500 gram volle kwark s'ochtends, 10 broodjes met pindakaas & liter melk(voor s'middags) etc
Vet of spieren?
pi_135100497
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef hoas het volgende:

[..]

Vet of spieren?
vet en spieren natuurlijk. 20 kg spieren in 1 jaar is onmogelijk.
pi_135101896
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:54 schreef Samson het volgende:
waarom op een foute manier?
pi_135101976
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom op een foute manier?
Fastfood zit vol met snelle suikers en slechte vetten natuurlijk..

IIFYM maakt je leven zoveel makkelijker, eet per dag wel voor 500-800 kcal aan troep.
pi_135108046
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Fastfood zit vol met snelle suikers en slechte vetten natuurlijk..

IIFYM maakt je leven zoveel makkelijker, eet per dag wel voor 500-800 kcal aan troep.
Vaag dat er idd zoveel mensen zijn die echt alles maar naar binnen stouwen voor de calorieen om maar vooral aan te komen (bulken) en het dan omzetten in spieren. Intussen krijg je dus echt slechte voeding binnen, kan het werken voor je spieren maar je aderen en bloed zijn hier echt helemaal niet blij mee......er lopen ook legio slanke/getrainde mensen rond met bijna dichtgeslibte aderen....
pi_136628987
Bij deze heropen ik het topic weer!

Ik ga op dit moment naar de sportschool om ook gewoon lekker in beweging te blijven, ik weeg nu 62,2 kg. Ik wil nog steeds aankomen, breed worden en een sixpack hebben. Het vervelende vind ik persoonlijk is dat ik niet weet hoeveel ik moet eten / wat en wanneer. Ik weet dus nog steeds niet wat ik moet doen.

Thx
pi_136630216
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef bulldogking123 het volgende:
Bij deze heropen ik het topic weer!

Ik ga op dit moment naar de sportschool om ook gewoon lekker in beweging te blijven, ik weeg nu 62,2 kg. Ik wil nog steeds aankomen, breed worden en een sixpack hebben. Het vervelende vind ik persoonlijk is dat ik niet weet hoeveel ik moet eten / wat en wanneer. Ik weet dus nog steeds niet wat ik moet doen.

Thx
Eerst maar eens posten wat je eet op een dag.
pi_136630471
Ik weet niet of dit al gezegd is maar vermijd transcalorieën en eiwitvezels zo veel mogelijk.
pi_136630872
Lees even de OP van dit topic door.

SPT / [Bodybuilding] #426 - Biception
pi_136631191
Ik eet 4-6 broodjes met kaas per dag.
avond eten
2 liter water
kwark voor het na bed gaan
brinta.

Het is veel en veel te weinig maar ik zit echt snel vol.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:41:41 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136631438
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef hoas het volgende:
2cm in lengte?

Als je maar 2cm bicep omtrek gaint eet je gewoon niet goed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:42:16 #66
157922 fathank
pi_136631461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef bulldogking123 het volgende:
avond eten
2 liter water
brinta.

Vloeibare kcals.

Ipv 2 liter water 2 liter chocomel. Heb je 1800 kcal extra en 70 gram eiwitten te pakken
pi_136631470
quote:
avond eten
2 liter water
brinta.

Volle melk bro, drink het. Of chocomel zoals Henk zegt indd.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:45:53 #68
157922 fathank
pi_136631621
Water drinken als je aan moet komen :')
pi_136632073
quote:
avond eten
2 liter water
brinta.

Leuk hoor 6 broodjes, avondeten en een toetje (kwark)..maar dat is de dagelijkse behoefte van een meisje van 12.
Dit is sowieso veel te weinig

Meer eetmomenten inlassen..in het begin zul je jezelf misselijk eten, na een paar weken krijg jij elke 2 uur honger.

Ongezouten noten, eiwitshakes met scheut olijfolie, brinta, havermout, ei, brood met pindakaas,kipfilet etc, denk ook aan genoeg groente en fruit binnenkrijgen...Om extra kcals mee te snoepen zou ik ook gewoon je brood wat dikker beleggen. Neem aan dat je gewoon moet eten wat de pot schaft, maar ik denk dat je moeder automatisch meer gaat koken als jij ook meer gaat eten.
Succes.
pi_136632163
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Vaag dat er idd zoveel mensen zijn die echt alles maar naar binnen stouwen voor de calorieen om maar vooral aan te komen (bulken) en het dan omzetten in spieren. Intussen krijg je dus echt slechte voeding binnen, kan het werken voor je spieren maar je aderen en bloed zijn hier echt helemaal niet blij mee......er lopen ook legio slanke/getrainde mensen rond met bijna dichtgeslibte aderen....
Ach zo slecht is dat niet. Wat snoep of fastfood, zolang het grootste deel van je voeding maar gezond is.

Dat panische rijst met kip altijd kan je niet mee leven man, zou depressief worden van dat saaie voedsel.
pi_136632252
Zoveel mogelijk gaan eten, maakt niet zo gek veel uit wat. Het liefst natuurlijk gezonde dingen, maar jij hebt aardig ondergewicht, dus junkfood kan je makkelijk hebben.
Alleen een sixpack is niet echt haalbaar. Je zal gewoon heel je lichaam moeten trainen. Zorg dat je een beetje eiwit rijk voedsel eet (dat hersteld je spieren na het sporten) en lekker veel calorieën zodat je een beetje aankomt. Jij mag zeker 70 kg wegen.
En dan gewoon minstens 3x per week gaan sporten in de sportschool (niet langer dan 1,5 uur) en houdt rustdagen tussen je spiergroepen. Doe een cardio, anders verbrandt je je calorieën die je juist hard nodig hebt om aan te komen.
Nog ff een ander vraagje: ben je al volledig uitgegroeit? Zo niet, wacht dan nog ff met intensief fitnessen (kan wel een beetje sporten). Is niet aan te raden als je nog aan het groeien bent om intensief krachttraining te gaan doen.
pi_136633221
ga op voetbal

Al die profs hebben een sixpeck en zijn lekker fit
pi_136659466
Bedankt voor de nuttige antwoorden. Ik denk dat ik inderdaad maar eens eerst moet aankomen, ondanks dat ga ik wel gewoon door met fitnessen. Ik vind het lekker om te sporten, alle tips zijn welkom.
pi_136660261
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
pi_136666885
quote:
Hallo lieve mensen,

Trainen als een beest, eten als een beest.
En een sixpack is echt het minste wat je wil hebben. Beter buffed zonder dan een spriet met.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_136667042
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
Als hij te weinig eet, blijft hij ondergewicht houden dus zal hij geen spieren opbouwen, want spieren hebben voedingstoffen nodig.
Of je nou thuis traint of in de sportschool moet jezelf weten, maar ik heb een jaartje thuis getraint met weinig (wel ietsje) resultaat omdat je simpelweg niet alle apparatuur en gewichten hebt. Ik zit nu sinds de zomervakantie in de sportschool 3x per week en zie nu echt resultaat.
Dit zonder al die shakes en andere sublementen. Gewoon de natuurlijke manier en genoeg eten!
Bereken hier eens hoeveel calorieën je elke dag zou moeten hebben om niet af te vallen:
Formule voor mannen:
660 + (13,7 x gewicht in kg) + (5 x lengte in cm) – (6,8 x leeftijd in jaren)= uitkomst × 1,375
Dit is wat je minimaal naar binnen zou moeten werken. Dus om aan te komen moet je meer eten dan de uitkomst. En dat eten wel goed verdelen over de dag.
En ga dan eens kijken hoeveel je op een dag eet en kijk hoeveel calorieen dat bevat:
- https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/caloriechecker/
pi_136668295
Dankjewel jojayotho!
pi_136668611
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
pi_136669418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
Top, dan kom je waarschijnlijk wel iets aan. En daarbij gewoon goed sporten, rustdagen nemen en genoeg slaap is ook niet geheel onbelangrijk.
Maar dat is als je het echt goed wil aanpakken :P
pi_136671832
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
:'), gewoon :')
pi_136671857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef JAY-T het volgende:

[..]

:'(, gewoon :'(
:P
Even serieus Ts, ga sqautten, dan train je ook je buikspieren.
pi_136686885
c_/ c_/ die TT
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136693669
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
pi_136694651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:12 schreef bulldogking123 het volgende:
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
Heb je wel volle chocomelk? Want die van mij zit er in 1 liter al 900 ongeveer. Of je gelijk twee liter moet doen op een dag weet ik niet, begin anders bij 1. Is toch weer 900 cal extra meegenomen en jij kan het hebben.

Ik hoop trouwens niet dat je, zoals velen, nu wil gaan trainen om voor de zomer op vakantie er goed uit te zien want dan ben je gewoon te laat. Ik heb zelf zo rond de 14 kilo aangezet sinds augustus vorig jaar. Van 76 naar toevallig vanochtend 90.3. Nog een maandje of twee en dan kan de cut beginnen.

Succes, en heb vooral geduld! ^O^
pi_136696988
Spamninja:

Nee voor het algemeen, niet specifiek voor de vakantie ofso. Eerst aankomen en dan verder trainen?
pi_136697859
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?

Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.

Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
pi_136699732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef SpamNinja het volgende:
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?

Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.

Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
Het beste om je te wegen is als je wakker wordt en naar de wc bent geweest. Als je je elke week op dat tijdstip weegt zal je vooruitgang goed bij kunnen houden.
En als je iets dikker begint te worden, is dat helemaal niet erg, dat train je er gewoon weer af.
pi_136747652
Nog meer tips?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:37:47 #90
157922 fathank
pi_136749562
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef bulldogking123 het volgende:
Nog meer tips?
Minder fokken meer eten meer trainen
pi_136771419
Bitches kijken inderdaad alleen naar die sixpack, als je die sixpack hebt zitten die ho's gelijk op je d
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')