Gvd, hebben we er weer zo 1..quote:Op zondag 5 januari 2014 11:54 schreef Samson het volgende:
Gewoon eerst maar wat aankomen dus, maar in elk geval kiezen voor gezonde voeding. Van quarter pounders en milkshakes kom je ook aan maar wel op een foute manier. Ook gezond eten kan gewoon lekker zijn dus kies daar dan voor.
Vet of spieren?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:23 schreef dopfles1 het volgende:
Ik ben zelf in 1 jaar 20 kg aangekomen.
Gewoon tering veel eten (lees 3500+ kcal) en 3x per week sporten, alleen krachttraining.
en met tering veel eten bedoel ik niet alleen patat en troep maar vooral gezonde dingen. Bv. 500 gram volle kwark s'ochtends, 10 broodjes met pindakaas & liter melk(voor s'middags) etc
waarom op een foute manier?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:54 schreef Samson het volgende:
Gewoon eerst maar wat aankomen dus, maar in elk geval kiezen voor gezonde voeding. Van quarter pounders en milkshakes kom je ook aan maar wel op een foute manier. Ook gezond eten kan gewoon lekker zijn dus kies daar dan voor.
Fastfood zit vol met snelle suikers en slechte vetten natuurlijk..quote:Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
waarom op een foute manier?
Vaag dat er idd zoveel mensen zijn die echt alles maar naar binnen stouwen voor de calorieen om maar vooral aan te komen (bulken) en het dan omzetten in spieren. Intussen krijg je dus echt slechte voeding binnen, kan het werken voor je spieren maar je aderen en bloed zijn hier echt helemaal niet blij mee......er lopen ook legio slanke/getrainde mensen rond met bijna dichtgeslibte aderen....quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fastfood zit vol met snelle suikers en slechte vetten natuurlijk..
IIFYM maakt je leven zoveel makkelijker, eet per dag wel voor 500-800 kcal aan troep.
Eerst maar eens posten wat je eet op een dag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef bulldogking123 het volgende:
Bij deze heropen ik het topic weer!
Ik ga op dit moment naar de sportschool om ook gewoon lekker in beweging te blijven, ik weeg nu 62,2 kg. Ik wil nog steeds aankomen, breed worden en een sixpack hebben. Het vervelende vind ik persoonlijk is dat ik niet weet hoeveel ik moet eten / wat en wanneer. Ik weet dus nog steeds niet wat ik moet doen.
Thx
2cm in lengte?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef hoas het volgende:
Ach ff breed worden voor de zomer
Ik heb vroeger keihard getraind om in 1 jaar 2 cm extra biceps te kweken
Vloeibare kcals.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik eet 4-6 broodjes met kaas per dag.
avond eten
2 liter water
kwark voor het na bed gaan
brinta.
Het is veel en veel te weinig maar ik zit echt snel vol.
Volle melk bro, drink het. Of chocomel zoals Henk zegt indd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef bulldogking123 het volgende:
avond eten
2 liter water
brinta.
Leuk hoor 6 broodjes, avondeten en een toetje (kwark)..maar dat is de dagelijkse behoefte van een meisje van 12.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef bulldogking123 het volgende:
avond eten
2 liter water
brinta.
Ach zo slecht is dat niet. Wat snoep of fastfood, zolang het grootste deel van je voeding maar gezond is.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Vaag dat er idd zoveel mensen zijn die echt alles maar naar binnen stouwen voor de calorieen om maar vooral aan te komen (bulken) en het dan omzetten in spieren. Intussen krijg je dus echt slechte voeding binnen, kan het werken voor je spieren maar je aderen en bloed zijn hier echt helemaal niet blij mee......er lopen ook legio slanke/getrainde mensen rond met bijna dichtgeslibte aderen....
Trainen als een beest, eten als een beest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef bulldogking123 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik ben een jongen van 17 jaar en weeg 58,6 KG. Ik ben 1 meter 80.
Ik heb dus een slank figuur en ik wil graag een sixpack, niet alleen een sixpack, ik wil ook breder worden dus aankomen en vervolgens massa krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aankom om vervolgens verder te trainen, ik wil dus aankomen en dan trainen. Iemand enig idee hoe dit proces werkt
Als hij te weinig eet, blijft hij ondergewicht houden dus zal hij geen spieren opbouwen, want spieren hebben voedingstoffen nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
Top, dan kom je waarschijnlijk wel iets aan. En daarbij gewoon goed sporten, rustdagen nemen en genoeg slaap is ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
Heb je wel volle chocomelk? Want die van mij zit er in 1 liter al 900 ongeveer. Of je gelijk twee liter moet doen op een dag weet ik niet, begin anders bij 1. Is toch weer 900 cal extra meegenomen en jij kan het hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:12 schreef bulldogking123 het volgende:
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
Het beste om je te wegen is als je wakker wordt en naar de wc bent geweest. Als je je elke week op dat tijdstip weegt zal je vooruitgang goed bij kunnen houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef SpamNinja het volgende:
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?
Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.
Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
Minder fokken meer eten meer trainenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |