abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135096825
Gewoon eerst maar wat aankomen dus, maar in elk geval kiezen voor gezonde voeding. Van quarter pounders en milkshakes kom je ook aan maar wel op een foute manier. Ook gezond eten kan gewoon lekker zijn dus kies daar dan voor.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_135096991
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:54 schreef Samson het volgende:
Gewoon eerst maar wat aankomen dus, maar in elk geval kiezen voor gezonde voeding. Van quarter pounders en milkshakes kom je ook aan maar wel op een foute manier. Ook gezond eten kan gewoon lekker zijn dus kies daar dan voor.
Gvd, hebben we er weer zo 1..

TS: lees het bodybuilding topic in SPT, meer dan genoeg info om een goede start te maken.
pi_135097422
Ik ben zelf in 1 jaar 20 kg aangekomen.

Gewoon tering veel eten (lees 3500+ kcal) en 3x per week sporten, alleen krachttraining.
en met tering veel eten bedoel ik niet alleen patat en troep maar vooral gezonde dingen. Bv. 500 gram volle kwark s'ochtends, 10 broodjes met pindakaas & liter melk(voor s'middags) etc
pi_135097544
wel langzaam opbouwen trouwens, anders worden je darmen een beetje fucked up :P
pi_135100375
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:23 schreef dopfles1 het volgende:
Ik ben zelf in 1 jaar 20 kg aangekomen.

Gewoon tering veel eten (lees 3500+ kcal) en 3x per week sporten, alleen krachttraining.
en met tering veel eten bedoel ik niet alleen patat en troep maar vooral gezonde dingen. Bv. 500 gram volle kwark s'ochtends, 10 broodjes met pindakaas & liter melk(voor s'middags) etc
Vet of spieren?
pi_135100497
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef hoas het volgende:

[..]

Vet of spieren?
vet en spieren natuurlijk. 20 kg spieren in 1 jaar is onmogelijk.
pi_135101896
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:54 schreef Samson het volgende:
waarom op een foute manier?
pi_135101976
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom op een foute manier?
Fastfood zit vol met snelle suikers en slechte vetten natuurlijk..

IIFYM maakt je leven zoveel makkelijker, eet per dag wel voor 500-800 kcal aan troep.
pi_135108046
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Fastfood zit vol met snelle suikers en slechte vetten natuurlijk..

IIFYM maakt je leven zoveel makkelijker, eet per dag wel voor 500-800 kcal aan troep.
Vaag dat er idd zoveel mensen zijn die echt alles maar naar binnen stouwen voor de calorieen om maar vooral aan te komen (bulken) en het dan omzetten in spieren. Intussen krijg je dus echt slechte voeding binnen, kan het werken voor je spieren maar je aderen en bloed zijn hier echt helemaal niet blij mee......er lopen ook legio slanke/getrainde mensen rond met bijna dichtgeslibte aderen....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_136628987
Bij deze heropen ik het topic weer!

Ik ga op dit moment naar de sportschool om ook gewoon lekker in beweging te blijven, ik weeg nu 62,2 kg. Ik wil nog steeds aankomen, breed worden en een sixpack hebben. Het vervelende vind ik persoonlijk is dat ik niet weet hoeveel ik moet eten / wat en wanneer. Ik weet dus nog steeds niet wat ik moet doen.

Thx
pi_136630216
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef bulldogking123 het volgende:
Bij deze heropen ik het topic weer!

Ik ga op dit moment naar de sportschool om ook gewoon lekker in beweging te blijven, ik weeg nu 62,2 kg. Ik wil nog steeds aankomen, breed worden en een sixpack hebben. Het vervelende vind ik persoonlijk is dat ik niet weet hoeveel ik moet eten / wat en wanneer. Ik weet dus nog steeds niet wat ik moet doen.

Thx
Eerst maar eens posten wat je eet op een dag.
pi_136630471
Ik weet niet of dit al gezegd is maar vermijd transcalorieėn en eiwitvezels zo veel mogelijk.
pi_136630872
Lees even de OP van dit topic door.

SPT / [Bodybuilding] #426 - Biception
pi_136631191
Ik eet 4-6 broodjes met kaas per dag.
avond eten
2 liter water
kwark voor het na bed gaan
brinta.

Het is veel en veel te weinig maar ik zit echt snel vol.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:41:41 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136631438
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef hoas het volgende:
Ach ff breed worden voor de zomer
Ik heb vroeger keihard getraind om in 1 jaar 2 cm extra biceps te kweken
2cm in lengte?

Als je maar 2cm bicep omtrek gaint eet je gewoon niet goed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:42:16 #66
157922 fathank
pi_136631461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef bulldogking123 het volgende:
avond eten
2 liter water
brinta.

Vloeibare kcals.

Ipv 2 liter water 2 liter chocomel. Heb je 1800 kcal extra en 70 gram eiwitten te pakken
pi_136631470
quote:
avond eten
2 liter water
brinta.

Volle melk bro, drink het. Of chocomel zoals Henk zegt indd.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:45:53 #68
157922 fathank
pi_136631621
Water drinken als je aan moet komen :')
pi_136632073
quote:
avond eten
2 liter water
brinta.

Leuk hoor 6 broodjes, avondeten en een toetje (kwark)..maar dat is de dagelijkse behoefte van een meisje van 12.
Dit is sowieso veel te weinig

Meer eetmomenten inlassen..in het begin zul je jezelf misselijk eten, na een paar weken krijg jij elke 2 uur honger.

Ongezouten noten, eiwitshakes met scheut olijfolie, brinta, havermout, ei, brood met pindakaas,kipfilet etc, denk ook aan genoeg groente en fruit binnenkrijgen...Om extra kcals mee te snoepen zou ik ook gewoon je brood wat dikker beleggen. Neem aan dat je gewoon moet eten wat de pot schaft, maar ik denk dat je moeder automatisch meer gaat koken als jij ook meer gaat eten.
Succes.
pi_136632163
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Vaag dat er idd zoveel mensen zijn die echt alles maar naar binnen stouwen voor de calorieen om maar vooral aan te komen (bulken) en het dan omzetten in spieren. Intussen krijg je dus echt slechte voeding binnen, kan het werken voor je spieren maar je aderen en bloed zijn hier echt helemaal niet blij mee......er lopen ook legio slanke/getrainde mensen rond met bijna dichtgeslibte aderen....
Ach zo slecht is dat niet. Wat snoep of fastfood, zolang het grootste deel van je voeding maar gezond is.

Dat panische rijst met kip altijd kan je niet mee leven man, zou depressief worden van dat saaie voedsel.
pi_136632252
Zoveel mogelijk gaan eten, maakt niet zo gek veel uit wat. Het liefst natuurlijk gezonde dingen, maar jij hebt aardig ondergewicht, dus junkfood kan je makkelijk hebben.
Alleen een sixpack is niet echt haalbaar. Je zal gewoon heel je lichaam moeten trainen. Zorg dat je een beetje eiwit rijk voedsel eet (dat hersteld je spieren na het sporten) en lekker veel calorieėn zodat je een beetje aankomt. Jij mag zeker 70 kg wegen.
En dan gewoon minstens 3x per week gaan sporten in de sportschool (niet langer dan 1,5 uur) en houdt rustdagen tussen je spiergroepen. Doe een cardio, anders verbrandt je je calorieėn die je juist hard nodig hebt om aan te komen.
Nog ff een ander vraagje: ben je al volledig uitgegroeit? Zo niet, wacht dan nog ff met intensief fitnessen (kan wel een beetje sporten). Is niet aan te raden als je nog aan het groeien bent om intensief krachttraining te gaan doen.
pi_136633221
ga op voetbal

Al die profs hebben een sixpeck en zijn lekker fit
pi_136659466
Bedankt voor de nuttige antwoorden. Ik denk dat ik inderdaad maar eens eerst moet aankomen, ondanks dat ga ik wel gewoon door met fitnessen. Ik vind het lekker om te sporten, alle tips zijn welkom.
pi_136660261
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
pi_136666885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef bulldogking123 het volgende:
Hallo lieve mensen,

Ik ben een jongen van 17 jaar en weeg 58,6 KG. Ik ben 1 meter 80.
Ik heb dus een slank figuur en ik wil graag een sixpack, niet alleen een sixpack, ik wil ook breder worden dus aankomen en vervolgens massa krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aankom om vervolgens verder te trainen, ik wil dus aankomen en dan trainen. Iemand enig idee hoe dit proces werkt
Trainen als een beest, eten als een beest.
En een sixpack is echt het minste wat je wil hebben. Beter buffed zonder dan een spriet met.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_136667042
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
Als hij te weinig eet, blijft hij ondergewicht houden dus zal hij geen spieren opbouwen, want spieren hebben voedingstoffen nodig.
Of je nou thuis traint of in de sportschool moet jezelf weten, maar ik heb een jaartje thuis getraint met weinig (wel ietsje) resultaat omdat je simpelweg niet alle apparatuur en gewichten hebt. Ik zit nu sinds de zomervakantie in de sportschool 3x per week en zie nu echt resultaat.
Dit zonder al die shakes en andere sublementen. Gewoon de natuurlijke manier en genoeg eten!
Bereken hier eens hoeveel calorieėn je elke dag zou moeten hebben om niet af te vallen:
Formule voor mannen:
660 + (13,7 x gewicht in kg) + (5 x lengte in cm) – (6,8 x leeftijd in jaren)= uitkomst × 1,375
Dit is wat je minimaal naar binnen zou moeten werken. Dus om aan te komen moet je meer eten dan de uitkomst. En dat eten wel goed verdelen over de dag.
En ga dan eens kijken hoeveel je op een dag eet en kijk hoeveel calorieen dat bevat:
- https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/caloriechecker/
pi_136668295
Dankjewel jojayotho!
pi_136668611
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
pi_136669418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
Top, dan kom je waarschijnlijk wel iets aan. En daarbij gewoon goed sporten, rustdagen nemen en genoeg slaap is ook niet geheel onbelangrijk.
Maar dat is als je het echt goed wil aanpakken :P
pi_136671832
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
:'), gewoon :')
pi_136671857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef JAY-T het volgende:

[..]

:'(, gewoon :'(
:P
Even serieus Ts, ga sqautten, dan train je ook je buikspieren.
pi_136686885
c_/ c_/ die TT
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136693669
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
pi_136694651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:12 schreef bulldogking123 het volgende:
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
Heb je wel volle chocomelk? Want die van mij zit er in 1 liter al 900 ongeveer. Of je gelijk twee liter moet doen op een dag weet ik niet, begin anders bij 1. Is toch weer 900 cal extra meegenomen en jij kan het hebben.

Ik hoop trouwens niet dat je, zoals velen, nu wil gaan trainen om voor de zomer op vakantie er goed uit te zien want dan ben je gewoon te laat. Ik heb zelf zo rond de 14 kilo aangezet sinds augustus vorig jaar. Van 76 naar toevallig vanochtend 90.3. Nog een maandje of twee en dan kan de cut beginnen.

Succes, en heb vooral geduld! ^O^
pi_136696988
Spamninja:

Nee voor het algemeen, niet specifiek voor de vakantie ofso. Eerst aankomen en dan verder trainen?
pi_136697859
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?

Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.

Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
pi_136699732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef SpamNinja het volgende:
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?

Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.

Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
Het beste om je te wegen is als je wakker wordt en naar de wc bent geweest. Als je je elke week op dat tijdstip weegt zal je vooruitgang goed bij kunnen houden.
En als je iets dikker begint te worden, is dat helemaal niet erg, dat train je er gewoon weer af.
pi_136747652
Nog meer tips?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:37:47 #90
157922 fathank
pi_136749562
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef bulldogking123 het volgende:
Nog meer tips?
Minder fokken meer eten meer trainen
pi_136771419
Bitches kijken inderdaad alleen naar die sixpack, als je die sixpack hebt zitten die ho's gelijk op je d
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')