abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136666885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef bulldogking123 het volgende:
Hallo lieve mensen,

Ik ben een jongen van 17 jaar en weeg 58,6 KG. Ik ben 1 meter 80.
Ik heb dus een slank figuur en ik wil graag een sixpack, niet alleen een sixpack, ik wil ook breder worden dus aankomen en vervolgens massa krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aankom om vervolgens verder te trainen, ik wil dus aankomen en dan trainen. Iemand enig idee hoe dit proces werkt
Trainen als een beest, eten als een beest.
En een sixpack is echt het minste wat je wil hebben. Beter buffed zonder dan een spriet met.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_136667042
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
Als hij te weinig eet, blijft hij ondergewicht houden dus zal hij geen spieren opbouwen, want spieren hebben voedingstoffen nodig.
Of je nou thuis traint of in de sportschool moet jezelf weten, maar ik heb een jaartje thuis getraint met weinig (wel ietsje) resultaat omdat je simpelweg niet alle apparatuur en gewichten hebt. Ik zit nu sinds de zomervakantie in de sportschool 3x per week en zie nu echt resultaat.
Dit zonder al die shakes en andere sublementen. Gewoon de natuurlijke manier en genoeg eten!
Bereken hier eens hoeveel calorieën je elke dag zou moeten hebben om niet af te vallen:
Formule voor mannen:
660 + (13,7 x gewicht in kg) + (5 x lengte in cm) – (6,8 x leeftijd in jaren)= uitkomst × 1,375
Dit is wat je minimaal naar binnen zou moeten werken. Dus om aan te komen moet je meer eten dan de uitkomst. En dat eten wel goed verdelen over de dag.
En ga dan eens kijken hoeveel je op een dag eet en kijk hoeveel calorieen dat bevat:
- https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/caloriechecker/
pi_136668295
Dankjewel jojayotho!
pi_136668611
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
pi_136669418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
Top, dan kom je waarschijnlijk wel iets aan. En daarbij gewoon goed sporten, rustdagen nemen en genoeg slaap is ook niet geheel onbelangrijk.
Maar dat is als je het echt goed wil aanpakken :P
pi_136671832
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
:'), gewoon :')
pi_136671857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef JAY-T het volgende:

[..]

:'(, gewoon :'(
:P
Even serieus Ts, ga sqautten, dan train je ook je buikspieren.
pi_136686885
c_/ c_/ die TT
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136693669
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
pi_136694651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:12 schreef bulldogking123 het volgende:
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
Heb je wel volle chocomelk? Want die van mij zit er in 1 liter al 900 ongeveer. Of je gelijk twee liter moet doen op een dag weet ik niet, begin anders bij 1. Is toch weer 900 cal extra meegenomen en jij kan het hebben.

Ik hoop trouwens niet dat je, zoals velen, nu wil gaan trainen om voor de zomer op vakantie er goed uit te zien want dan ben je gewoon te laat. Ik heb zelf zo rond de 14 kilo aangezet sinds augustus vorig jaar. Van 76 naar toevallig vanochtend 90.3. Nog een maandje of twee en dan kan de cut beginnen.

Succes, en heb vooral geduld! ^O^
pi_136696988
Spamninja:

Nee voor het algemeen, niet specifiek voor de vakantie ofso. Eerst aankomen en dan verder trainen?
pi_136697859
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?

Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.

Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
pi_136699732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef SpamNinja het volgende:
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?

Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.

Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
Het beste om je te wegen is als je wakker wordt en naar de wc bent geweest. Als je je elke week op dat tijdstip weegt zal je vooruitgang goed bij kunnen houden.
En als je iets dikker begint te worden, is dat helemaal niet erg, dat train je er gewoon weer af.
pi_136747652
Nog meer tips?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:37:47 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136749562
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef bulldogking123 het volgende:
Nog meer tips?
Minder fokken meer eten meer trainen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136771419
Bitches kijken inderdaad alleen naar die sixpack, als je die sixpack hebt zitten die ho's gelijk op je d
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')