Trainen als een beest, eten als een beest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef bulldogking123 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik ben een jongen van 17 jaar en weeg 58,6 KG. Ik ben 1 meter 80.
Ik heb dus een slank figuur en ik wil graag een sixpack, niet alleen een sixpack, ik wil ook breder worden dus aankomen en vervolgens massa krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk aankom om vervolgens verder te trainen, ik wil dus aankomen en dan trainen. Iemand enig idee hoe dit proces werkt
Als hij te weinig eet, blijft hij ondergewicht houden dus zal hij geen spieren opbouwen, want spieren hebben voedingstoffen nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
Top, dan kom je waarschijnlijk wel iets aan. En daarbij gewoon goed sporten, rustdagen nemen en genoeg slaap is ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef bulldogking123 het volgende:
Ik kom uit op 1917 kcal per dag dat ik MINIMAAL naar binnen moet werken. Ik ga proberen om rond de 22-00-2500 te zitten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Travel. het volgende:
Luister maar niet naar de mensen hier hoor, slaat nergens op.
Zelf train ik 5x per week thuis. je hoeft niet naar de sportschool voor een 6pack hoor kan gewoon thuis ene beetje situps doen en abswheel en dat is genoeg. je zou wel nog een dag in de week naar de gym kunnen om borst te trainen anders ziet het er zo uit proportie uit
Heb je wel volle chocomelk? Want die van mij zit er in 1 liter al 900 ongeveer. Of je gelijk twee liter moet doen op een dag weet ik niet, begin anders bij 1. Is toch weer 900 cal extra meegenomen en jij kan het hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:12 schreef bulldogking123 het volgende:
gewoon 2 liter chocomelk drinken is al 900 kcal, goed idee?
Het beste om je te wegen is als je wakker wordt en naar de wc bent geweest. Als je je elke week op dat tijdstip weegt zal je vooruitgang goed bij kunnen houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef SpamNinja het volgende:
Gewoon proberen! Ga nu maar gewoon op 2500 zitten en probeer naar de sportschool te gaan. Ben je al lid?
Ga op vaste momenten op de weegschaal staan en als het niet bevalt schroef je de calorieen op.
Zo simpel kan het zijn. Natuurlijk is er meer dan genoeg informatie te vinden en zijn er honderden manieren om het aan te pakken maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat jij alleen maar meer gaat twijfelen en piekeren.
Minder fokken meer eten meer trainenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |