zwaar werk he dat hardlopen!!??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch heeft het wel wat... Liggend in bed over hardlopen lezen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Pitch Perfect, hoe cliché de film ook is...ik hou d'r van.quote:
dat is elke avond ongeveer mijn slaapmutsje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmm, dat wil ik ook, lekker weer. Maar voor de tijd van het jaar is het hier heel zacht. Ik vraag me af of we nog winter krijgen. Vorig jaar vroor het volgens mij 10 graden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier mijzelf in het zweetpak hijsen en mijn zondagse rondje van zo'n 20km doen voor dat het warm wordt.
Ik ben nog niet buiten geweest maar het ziet er uit als heerlijk loopweer, zonnetje en windstil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef Nirak het volgende:
Hmm, dat wil ik ook, lekker weer. Maar voor de tijd van het jaar is het hier heel zacht. Ik vraag me af of we nog winter krijgen. Vorig jaar vroor het volgens mij 10 graden.
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftWow, wat goed joh! Dat is een behoorlijk verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
[..]
Hmm, dat wil ik ook, lekker weer. Maar voor de tijd van het jaar is het hier heel zacht. Ik vraag me af of we nog winter krijgen. Vorig jaar vroor het volgens mij 10 graden.
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftshiner-alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woowww, fantastisch resultaat!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
[..]
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftJe lijkt stukken jonger en vrolijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zo door!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
[..]
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftTopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nette houding nu ook!
Gezellig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Guard het volgende:
YUR, mag ik bij de Abdijcross op 18 jan in de WLWW?
Ik doe de korte variant van 10,3 km
ALS het sneeuwt, nog ik jullie uit voor een rondje bossenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef GotC het volgende:
Als het sneeuwt moet je maar hier komen trainen in de duinen of op het strand
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Netjes!
Was mij nog niet bekend, ik was van plan om wakker te blijven en dan vanavond na 2400 in te schrijven.quote:Inschrijven vanaf 6 jan 8.00 via onze nieuwe website.
Je snapt dat ik dit tegen iedereen zeg zodat ik een 8uur venster heb..quote:Op zondag 5 januari 2014 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, handig. TIjd wist ik ook niet nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar de loopgroep.
quote:Op zondag 5 januari 2014 09:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dit tegen iedereen zeg zodat ik een 8uur venster heb..
Oh, ik was niet onterecht paranoia zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar de loopgroep.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Shit, OSS Volo, helemaal vergeten een email te sturen. En ik kan morgenavond ook helemaal niet. Simpele zielen op school vinden het leuk om van 20:15 tot 22:00 tentamens in te plannenquote:Op zondag 5 januari 2014 09:40 schreef Gogo83 het volgende:
Hopelijk morgen wel fit genoeg om bij oss volo mee te doen. Zin in namelijk, al ben ik ergens een beetje bang als een hijgende slak achter de rest aan te sjokken.
[..]
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ergens heeft ze wel een puntquote:Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
"Zo, sta 2e op het leaderbord. Vorige week 42 kilometer gelopen!"
"Over een paar weken moet het in 1 dag he..."
Mijn motiverende lieverd.
Aan de mentale voorbereiding zal het niet liggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
"Zo, sta 2e op het leaderbord. Vorige week 42 kilometer gelopen!"
"Over een paar weken moet het in 1 dag he..."
Mijn motiverende lieverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |