Da's ernstig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik reed vandaag door Groningen langs een bordje 'Zuiderpark' maar ik las 'Zwabberhark'
Je trailschoenen kun je rustig thuis achterlatenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Egmond... Ik sta in in het laatste startvak. Volgens mij wel een richttijd opgegeven maar weet niet meer wat. Ik verwacht dat ik veel moet inhalen.
2 vragen over Egmond.
Mocht ik met de auto gaan, waar kan ik dan het beste parkeren? Heiloo, Alkmaar.. Boekje geeft meerdere opties, maar iemand zou vast wel een tip hebben.
Dat all4running pdfje over Egmond had ook iets staan over trailschoenen, waarschijnlijk om ze extra te kunnen verkopen, maar als je ze al hebt, zou het dan nuttig zijn? Of is het meer verhard en kun je beter op gewone schoenen. Volgens mij is alleen het strand en duinopgang onverhard? Zo'n 8k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Wolve000 op 04-01-2014 22:54:08 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Vorig jaar was het echt prima te doen daar in de buurt van inholland.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Egmond... Ik sta in in het laatste startvak. Volgens mij wel een richttijd opgegeven maar weet niet meer wat. Ik verwacht dat ik veel moet inhalen.
2 vragen over Egmond.
Mocht ik met de auto gaan, waar kan ik dan het beste parkeren? Heiloo, Alkmaar.. Boekje geeft meerdere opties, maar iemand zou vast wel een tip hebben.
Dat all4running pdfje over Egmond had ook iets staan over trailschoenen, waarschijnlijk om ze extra te kunnen verkopen, maar als je ze al hebt, zou het dan nuttig zijn? Of is het meer verhard en kun je beter op gewone schoenen. Volgens mij is alleen het strand en duinopgang onverhard? Zo'n 8k
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Opzoeken? Niet nodig. Ik kreeg mijn startnummer gewoon opgestuurd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Guard het volgende:
ik hoop dat je dat hebt opgezocht, wat een verschrikking zou het zijn als dat soort feitjes in je hoofd zit...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Opzoeken? Niet nodig. Ik kreeg mijn startnummer gewoon opgestuurd.
Oh je zit nog in de ontkenningsfase zie ik.....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Genieten ga ik zeker doen, voor een snelle tijd hoef je daar toch niet te gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben heel jaloers. Ik had hem stiekem toch wel willen lopen en het had ook gekund, want Eindhoven Atletiek hier ging met een hele bus. Maar mijn autistische zelf heeft het niet zo op om met wildvreemden in een bus te zittenGeniet van de mooie omgeving
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hey Quoi, zei jij dat ik van het analyseren was?Haha, dit gaat wel ff een stapje verder, zeg!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
Gisteren nog een kort rondje van 5,5k gelopen met Mo om even de benen een beetje los te lopen. Lekker rustig tempo, lekker constant gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/282619879/10882483
Vandaag was het tijd voor de Yorkshire Cross Country Championships, a.k.a. Mudfest!![]()
Wat een zwaar parcours zeg... Niet eens omdat er zoveel heuvels in zaten (hoewel er stiekem ook best wel wat hoogtewisseling in zat), maar er was zo veel modder. Heel zwaar lopen dus. Bovendien was het in totaal 12,5km, waar ik dacht dat ik maar 10,4km hoefde. Nou ja, na een paar rondjes had ik al wel door dat het meer ging worden.
Uiteindelijk 1 kleine en 4 grote rondes gelopen. In beide zat een fijne klim waarbij het laatste sukje (voor mij) echt niet rennend te doen was door de glibberigheid. Daar waren spikes toch geen overbodige luxe geweest. Iets te vlot van start gegaan, maar verder voor m'n gevoel redelijk constant gelopen (constante effort, niet tempo).
Uiteindelijk gefinished met een gemiddelde pace van 6:10, waar ik gezien het parcours dik tevreden mee ben!
http://www.endomondo.com/workouts/282619872/10882483Ik dacht serieus dat ik een gewei boven je hoofd zag. Maar het zijn bomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef Quoi het volgende:
[..]idd!
[..]
Ik dacht serieus dat ik een gewei boven je hoofd zag. Maar het zijn bomen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef Quoi het volgende:
[..]idd!
[..]
ik zou het nummer weigeren, tegen zoveel slechte karma valt niet te trainenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook dacht.
Mijn startnummer voor Egmond voorspelt niet veel goeds. Het is de datum dat 'de Wandelclub' van Sugar Lee Hooper in de Nederlandse top 40 binnenkwam.![]()
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:01 schreef Quoi het volgende:
[..]idd!
[..]
zwaar werk he dat hardlopen!!??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch heeft het wel wat... Liggend in bed over hardlopen lezen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch heeft het wel wat... Liggend in bed over hardlopen lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |