quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op veel scholen is douchen na de gym verplicht. Ik vind dat echt belachelijk.
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Niet als je een meisje bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef arjan1112 het volgende:
Gemengd douche op de middelbare school, lijkt mij wel leuk achteraf gezien eigenlijk
Dat was dan na mijn tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef arjan1112 het volgende:
Gemengd douche op de middelbare school, lijkt mij wel leuk achteraf gezien eigenlijk
Zal nooit gebeuren. In het verleden niet en zo ook in de toekomst niet. Dat gaat tegen de natuur van zeker op die leeftijd in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef arjan1112 het volgende:
Dat gaat me te diep nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:59 schreef sp3c het volgende:
er is trouwens iets fout gegaan tijdens het dronken reeksen van deze topicje
ik heb geen idee wat
fix het
Ben (gelukkig) geen mod, sorryquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wat
fix het
We reeksen niet in klasbakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wat
fix het
Geeeeeeen SC Jonkiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:01 schreef Latert het volgende:
Drive was trouwens best een toffe film.
Ergens onderweg nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Was je dan opgelost in het niets ofzo?
Bij mij vroeger op de lagere school was er geen kans om er niet te wezen. Hele klas liep gewoon gezamenlijk naar het gymlokaal.quote:
Dream dream dream.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk.. Dus dan maar hier:
Phil (74) van Everly Brothers overleden
Verzwikte enkel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Bij mij vroeger op de lagere school was er geen kans om er niet te wezen. Hele klas liep gewoon gezamenlijk naar het gymlokaal.
Nee.quote:
Kijk eens drie posts boven je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:08 schreef arjan1112 het volgende:
misschien als ik een nummer van hun hoor , dat ik het dan herken, maar die naam zo zegt me niks.
crapquote:
worden de buren boos, het is momenteel nogal stil.. rijden zelfs geen auto's over de provinciale wegquote:
matige tekstquote:
Staat de brug open?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
worden de buren boos, het is momenteel nogal stil.. rijden zelfs geen auto's over de provinciale weg
overrated kutnummer, moest eraan denken door dat liedje van de everly brothers dat gepost werdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
matige tekst
halfleeg glas is voor mietjes
Die is veel beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
overrated kutnummer, moest eraan denken door dat liedje van de everly brothers dat gepost werd
Owh dan ben ik een kuthippie die dit nummer beter vind dan het origineelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
overrated kutnummer, moest eraan denken door dat liedje van de everly brothers dat gepost werd
Ookquote:
je moeder gekquote:
quote:
Ik ook hoor, maar dat helpt je niet denk ik zoquote:
Wat heb je gesnoven dan?quote:
ketaquote:
Poez, hoi, waar kom jij ineens vandaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:21 schreef PoezeligDing het volgende:
I see a red door and I want to paint it black!
quote:Why is it that we're turning, into a racist nation?
People are always winging, about immigration,
We're being led on a course of, total annihilation,
Won't someone give the people, a fucking explanation?
quote:The EDL marching on the streets,
But the antifa message shows no defeat,
Hello's other one. Kwam aanwaaien. The wind just kinda pushhh me this wayquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Poez, hoi, waar kom jij ineens vandaan?
bazennummerquote:
Ok dan deze maar.quote:
CCR is gewoon cool. Nazareth ook, maar ik vind love hurts gewoon nogal overrated.quote:
oeh die ken ik van battlesstarquote:
Wanneer gaan we zuipen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh die ken ik van battlesstar
das sowieso winning
Hmm, ken maar 1 ANDER NUMMER VAN HEN GELOOF IKquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
CCR is gewoon cool. Nazareth ook, maar ik vind love hurts gewoon nogal overrated.
Je CAPS STAAN AAN JA!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, ken maar 1 ANDER NUMMER VAN HEN GELOOF IK
Da's al knap.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op maandag in R'dam toch?quote:
Hair of the dog zeker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En ik was in de war met 10CC trouwensquote:
Oh, ik dacht dat je het over Nazareth had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En ik was in de war met 10CC trouwens
En een nummer.quote:
Sorry dat ik het je vertel... Welgemeende excuses..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar volgens mij vroeg ik 't ook niet aan jou?
Ik ook.. Niet dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over Nazareth had.
Oké, en nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die LP heb ik nog vaak in uitverkoopbakken zien staan.
quote:
ik vraag me nog altijd af of dat nummer nou over jonko gaat.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vraag me nog altijd af of dat nummer nou over jonko gaat.
Nee man zijn ze veel te jong voor toen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vraag me nog altijd af of dat nummer nou over jonko gaat.
LOLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee man zijn ze veel te jong voor toen.
Stoer hoor, de elitaire muzieksnob uithangen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat die shitzooi dan nu nog steeds bekend is.
Lekker lopende zinquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee man zijn ze veel te jong voor toen.
Dat mag ik graag doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stoer hoor, de elitaire muzieksnob uithangen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Ik Heb niks met Skid Row hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
coole cover, maar jij zal het vast kut vinden.
Nee, op zich prima.maar de tekst past hoer minder bij de muziekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
coole cover, maar jij zal het vast kut vinden.
Mwah, de tekst past ook wel bij dat soort poppunk hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, op zich prima.maar de tekst past hoer minder bij de muziek
Ik vind van niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, de tekst past ook wel bij dat soort poppunk hoor.
quote:
bad brainsquote:
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar dat ene nummer van de Beastie boys met Dancehall vibes.quote:
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar dat ene nummer van de Beastie boys met Dancehall vibes.
Wat is deze, ik was net opa aan het youtuben.quote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is deze, ik was net opa aan het youtuben.
Dan zul je wel van deze houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
brr, dit is wel een echt vrouwen nummertje.
Jaren '50 he? Begin '60 misschien..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:28 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik niet iig..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:30 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dan zul je wel van deze houden.
Geen idee, ik kan het nummertje wel gek genoeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaren '50 he? Begin '60 misschien..
Mooiquote:
Mooiquote:
Hey! Welkom terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:41 schreef deadprez het volgende:
'nooit zal ik huilen, ben geen mietje'
shit gaat diep a sahbi
Jouw naam geeft al weg waarom je graag samen met de jongens douchtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:32 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Nee lekker bezweet stinkend in de klas zitten maakt je populair
Niet met jouquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wil je samen gemengd douchen?
Gr gr![]()
alleen als jemijn handje vasthoudquote:
je moet wel meedouchen dan he anders is het niet gemengdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vooruit, je handje wil ik wel vasthouden.
Ja ik doe mijn bikini wel aan danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet wel meedouchen dan he anders is het niet gemengd
quote:
Sneaky bastard ben je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef sp3c het volgende:
dat handje was eigenlij keen vuige list om je mee onder de douche te krijgen
nee ik kan absoluut niet allesquote:
Wehehe of hij dat wil is een tweede natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
sp3c zou de nieuwe Jezus kunnen worden.
Kan je ook over een volle badkuip lopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:37 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk wil ik dat, die water in wijn truc zou ik heel del dag, iedere dag herhalen
dank uquote:
Waarom wil je water in de wijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:37 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk wil ik dat, die water in wijn truc zou ik heel del dag, iedere dag herhalen
Ah kijk dat is nou WEL iets waar je mij mee kunt 'hosselen'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:37 schreef sp3c het volgende:
als ik die water in wijn truc vaak genoeg gedaan heb op een avond welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je ook over een volle badkuip lopen?
Blijf oefenen. De wereld ligt aan je voeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik die water in wijn truc vaak genoeg gedaan heb op een avond wel
nee das een soort trucje dat de eerste jezus deedquote:
En jij gelooft dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee das een soort trucje dat de eerste jezus deed
die pakte dan een fles water en toverde dat zo om in een pak wijn
hij had nog wat van zulke eigenaardigheden
Vertel me meer. Ik zit met open ogen naar mijn beeldscherm te staren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee das een soort trucje dat de eerste jezus deed
die pakte dan een fles water en toverde dat zo om in een pak wijn
hij had nog wat van zulke eigenaardigheden
ik zou niet weten waarom zo'n heel volk tegen mij zou liegenquote:
ik heb het niet uitgelezen maar volgens mij kan hij op het einde vliegenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel me meer. Ik zit met open ogen naar mijn beeldscherm te staren.
Ik wacht al ruim 50 jaar totdat water in wijn gaat veranderenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom zo'n heel volk tegen mij zou liegen
Mooie bijdrage.quote:
Soort Superman dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het niet uitgelezen maar volgens mij kan hij op het einde vliegen
denk dat het een soort prequel is van de Matrix
dat doet het niet automagisch he daar heb je dus een jezus/Neofiguur voor nodigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wacht al ruim 50 jaar totdat water in wijn gaat veranderen
Ik doe het al die tijd al verkeerd dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet het niet automagisch he daar heb je dus een jezus/Neofiguur voor nodig
komt vanzelf goed, ik ga oefenen
ja maar dan is hij een soort kelner ofzo ipv een fotograafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie bijdrage.
[..]
Soort Superman dus.
daar lijkt het opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik doe het al die tijd al verkeerd dan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dan runt hij een soort kelner ofzo ipv een fotograaf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ie apart douchen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moeten ze voortaan buitensluiten.
Nee.quote:In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
nou mooi verhaal, ik zat op een gereformeerde school en die was zo streng dat linkshandigen met rechts moesten schrijven want Judas zat aan de linkerkant en dat was dus een lul zonder interesse in meisjes!quote:
Sowieso zweten met gymquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef mapima het volgende:
Hallooo ik lees op google dat de GGD douchen na gym aanraadt omdat er anders geurtjes in de klas zijn wat slecht is voor de klimaat en daardoor krijgen mensen hoofdpijn
Ik dacht dat alleen oud zweet gaat stinken
wij moestem elke keer trefballen en voor dr vakantie appeldiefje spelen -.-quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sowieso zweten met gym![]()
Wij childen em altijd hard 420 blaze it niemand die ons chilling sessie stopte af en toe balletje trappen maar daar zweet je niet van ja toch
haha ja iddquote:Op zondag 5 januari 2014 01:24 schreef mapima het volgende:
[..]
wij moestem elke keer trefballen en voor dr vakantie appeldiefje spelen -.-
Gewoon elke keer af zijn en chillen aam de kant jwz
Volgens Geert Wilders wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef mapima het volgende:
Sowieso. School is niet bedoeld om te sporten.
wtfquote:Ik moest elke keer van de meester in het diepe bad gaan zwemmen als enige maar zat nog steeds in dat kikkerbad.
Mooi verhaal, zal het haar laten lezen als ik thuis kom.quote:Op maandag 6 januari 2014 04:40 schreef JuBoy het volgende:
Onterechte klacht.
Op de basisschool kregen wij in groep 6 een nieuw meisje in de klas, Natalya. Natalya was gevlucht uit Oekraine, en had prachtige blonde haren en een hele lieve glimlach. Ze was een jaar ouder, omdat ze het nederlands nog niet zo goed beheerste kwam ze daarom bij ons in de klas. Ze was altijd wel wat stil en verlegen, misschien kwam het door de taalbarriere, desalniettemin had elke jongen een crush op haar. De meisjes mochten haar niet zo, en de jongens waren ook een beetje verlegen tegenover haar, en al helemaal na de eerste keer gemengd douchen.
Nu was het zo dat Natalya wat verder was in haar ontwikkeling, en ze had al behoorlijke vrouwelijke vormen ontwikkeld. Elke jongen keek erg uit naar het douchen, en iedereen probeerde zo stiekem mogelijk naar Natalya te kijken. Vaak ontstonden er ook stijfjes, wat uiteraard wel weer beschamend was. Helaas vertrok ze weer halverwege groep 8, maar ik weet zeker dat zij een fantastische stripster/hoer is geworden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 04:40 schreef JuBoy het volgende:
Onterechte klacht.
Op de basisschool kregen wij in groep 6 een nieuw meisje in de klas, Natalya. Natalya was gevlucht uit Oekraine, en had prachtige blonde haren en een hele lieve glimlach. Ze was een jaar ouder, omdat ze het nederlands nog niet zo goed beheerste kwam ze daarom bij ons in de klas. Ze was altijd wel wat stil en verlegen, misschien kwam het door de taalbarriere, desalniettemin had elke jongen een crush op haar. De meisjes mochten haar niet zo, en de jongens waren ook een beetje verlegen tegenover haar, en al helemaal na de eerste keer gemengd douchen.
Nu was het zo dat Natalya wat verder was in haar ontwikkeling, en ze had al behoorlijke vrouwelijke vormen ontwikkeld. Elke jongen keek erg uit naar het douchen, en iedereen probeerde zo stiekem mogelijk naar Natalya te kijken. Vaak ontstonden er ook stijfjes, wat uiteraard wel weer beschamend was. Helaas vertrok ze weer halverwege groep 8, maar ik weet zeker dat zij een fantastische stripster/hoer is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |