quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op veel scholen is douchen na de gym verplicht. Ik vind dat echt belachelijk.
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Niet als je een meisje bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef arjan1112 het volgende:
Gemengd douche op de middelbare school, lijkt mij wel leuk achteraf gezien eigenlijk
Dat was dan na mijn tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef arjan1112 het volgende:
Gemengd douche op de middelbare school, lijkt mij wel leuk achteraf gezien eigenlijk
Zal nooit gebeuren. In het verleden niet en zo ook in de toekomst niet. Dat gaat tegen de natuur van zeker op die leeftijd in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef arjan1112 het volgende:
Dat gaat me te diep nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:59 schreef sp3c het volgende:
er is trouwens iets fout gegaan tijdens het dronken reeksen van deze topicje
ik heb geen idee wat
fix het
Ben (gelukkig) geen mod, sorryquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wat
fix het
We reeksen niet in klasbakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee wat
fix het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |