Problem solved.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op veel scholen is douchen na de gym verplicht. Ik vind dat echt belachelijk.
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Verplicht douchen na de gymles is er alleen maar om perverse leraren aan hun trekken te laten komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Aldus een FOK'erquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
FOK!kers hebben met hun 30cm of meer niets om zich voor te schamen.
Onzin, gewoon hygiëne. Moesten wij vroeger ook altijd (jaren 70) toen ik op de basis school zat. Nu met die Moslims mag het niet meer. Die houden hun onderbroek aan ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:08 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Verplicht douchen na de gymles is er alleen maar om perverse leraren aan hun trekken te laten komen.
Werd je geboren met 30cm?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
FOK!kers hebben met hun 30cm of meer niets om zich voor te schamen. Doe niet zo preuts gewoon...
als je jezelf Bozebaas had genoemd dan zou ik het gelovenquote:
Want een haas kan niet baas zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je jezelf Bozebaas had genoemd dan zou ik het geloven
Ja, m'n moeder heeft ook 20 hechtingen aan de bevalling over gehouden. Ben wel blij dat ze het goede buisje hebben doorgeknipt toen.quote:
Ik laat jou rennen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef sp3c het volgende:
een haas is per definitie geen baas
die wint alleen door keihard weg te rennen
Alsof een gemiddelde gymles zoveel inspanning vereist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:13 schreef sp3c het volgende:
wat wil je dan doen, met je stinkende hoofd je les engels volgen?
gewoon douchen ranzige viesnek, zo bijzonder is het allemaal niet
trek dan gewoon schoon ondergoed aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
alsof je van een beetje water en daarna je vuile onderbroek aantrekken schoner wordt
ik had op mijn achtste haar op mn poesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Samenvatting: TS is dik, harig en werd/wordt daardoor gepest.
Moslims krijgen ook werkelijk overal de schuld vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Onzin, gewoon hygiëne. Moesten wij vroeger ook altijd (jaren 70) toen ik op de basis school zat. Nu met die Moslims mag het niet meer. Die houden hun onderbroek aan ofzo.
Of geen ondergoed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
trek dan gewoon schoon ondergoed aan
wtf is deze?
met judo moesten wij dingen doen zoals van die li tjes in het midden doen alsof heg koeienpoep is en met iemand anders eromheen stoeienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof een gemiddelde gymles zoveel inspanning vereist.
ja als je dik en matig bent en altijd op de bank moet zitten hoef je ook niet te douchen neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof een gemiddelde gymles zoveel inspanning vereist.
kijk zo komen we ergensquote:
alsif er ooit een ouder was die de kids dat meegafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
trek dan gewoon schoon ondergoed aan
wtf is deze?
Dat moet je niet onderschatten. Het is wetenschappelijk bewezen dat douchen na de gymles een positieve invloed heeft op de algehele lichamelijk hygiëne van leerlingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
alsof je van een beetje water en daarna je vuile onderbroek aantrekken schoner wordt
man mijn moeder eet jouw moeder 4 breakfast gekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:18 schreef mapima het volgende:
[..]
En na buitenspelen hoef je niet te douchen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja als je dik en matig bent en altijd op de bank moet zitten hoef je ook niet te douchen nee
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:19 schreef mapima het volgende:
[..]
alsif er ooit een ouder was die de kids dat meegaf
Lekker fris ook heb je heel de tijd je onderbroek aan doe je die uit ga je douchen (wat apleen onder de douche staan is niks zeep en/of een spons) en dan doe je die onderbroek met vochtresten weer aan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
man mijn moeder eet jouw moeder 4 breakfast gek
hahaha we hadden een Anne in de klas die van de dokter altijd na gym moest gaan poepen pp de wc omdat ze anders een bruine onderbroek zou krijgenxDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:19 schreef BozeHaas het volgende:
TS had altijd een remspoor in haar XXL onderbroek
Spannend joh, je maakt nog eens wat mee tijdens gym, heb je wel je maagdelijkheid kunnen verdedigen daar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:18 schreef mapima het volgende:
[..]
met judo moesten wij dingen doen zoals van die li tjes in het midden doen alsof heg koeienpoep is en met iemand anders eromheen stoeien
En na buitenspelen hoef je niet te douchen
haha iksdee iksdeequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:21 schreef mapima het volgende:
[..]
hahaha we hadden een Anne in de klas die van de dokter altijd na gym moest gaan poepen pp de wc omdat ze anders een bruine onderbroek zou krijgenxD
Poepende vrouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:21 schreef mapima het volgende:
[..]
hahaha we hadden een Anne in de klas die van de dokter altijd na gym moest gaan poepen pp de wc omdat ze anders een bruine onderbroek zou krijgenxD
Vertel eens verder over de middelbare schoolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |