abonnement Unibet Coolblue
pi_135116867
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat zouden jullie vinden van een overzicht van de beste topics van de afgelopen maand? Een soort ONZ / ONZ-TopTopic van de maand overzicht van ONZ ( :')), zodat mensen die niet hele dagen kunnen slenteren op FOK! toch de hoogtepunten van KLB kunnen teruglezen door alle bagger heen.
Ik vind het wel een waardevolle toevoeging, maar was er niet al een soort archieftopic? Misschien dat sticken ipv de uitslag van de KLB verkiezingen?
pi_135117053
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een waardevolle toevoeging, maar was er niet al een soort archieftopic? Misschien dat sticken ipv de uitslag van de KLB verkiezingen?
Ja, dat 'historische KLB-bazentopics blabla...', maar daar valt niets aan toe te voegen omdat ''historisch'' en dan krijg je al die zeikerds die zichzelf als KLB-oldbie classificeren (al dan niet in gesproken woord) over je heen. Gewoon een maandelijks overzicht waar de leukste topics in staan, waar alleen TS in kan posten. Zo motiveer je ook weer users wat moeite in de topics te steken en er wat leuks van te maken, aangezien leuke topics bijna altijd afzakken naar vergetelheid en die incrowd shizzle steeds een bump krijgt.
pi_135117192
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ja, dat 'historische KLB-bazentopics blabla...', maar daar valt niets aan toe te voegen omdat ''historisch'' en dan krijg je al die zeikerds die zichzelf als KLB-oldbie classificeren (al dan niet in gesproken woord) over je heen. Gewoon een maandelijks overzicht waar de leukste topics in staan, waar alleen TS in kan posten. Zo motiveer je ook weer users wat moeite in de topics te steken en er wat leuks van te maken, aangezien leuke topics bijna altijd afzakken naar vergetelheid en die incrowd shizzle steeds een bump krijgt.
Het beste wat je kunt doen is zelf een OP maken en dan vragen of het een sticky mag. Initiatief nemen. ;)
pi_135117228
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het beste wat je kunt doen is zelf een OP maken en dan vragen of het een sticky mag. Initiatief nemen. ;)
Maar dan wordt het juist zo volgespamd en dat is niet de bedoeling :P. Overigens is de kans groot dat het dan een slotje krijgt omdat geen klacht.
pi_135117358
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar dan wordt het juist zo volgespamd en dat is niet de bedoeling :P. Overigens is de kans groot dat het dan een slotje krijgt omdat geen klacht.
Denken in oplossingen, niet in problemen.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:25:30 #56
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135117362
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:18 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Ja, dat 'historische KLB-bazentopics blabla...', maar daar valt niets aan toe te voegen omdat ''historisch'' en dan krijg je al die zeikerds die zichzelf als KLB-oldbie classificeren (al dan niet in gesproken woord) over je heen. Gewoon een maandelijks overzicht waar de leukste topics in staan, waar alleen TS in kan posten. Zo motiveer je ook weer users wat moeite in de topics te steken en er wat leuks van te maken, aangezien leuke topics bijna altijd afzakken naar vergetelheid en die incrowd shizzle steeds een bump krijgt.
Je hebt DM Donnie.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  Forum Admin zondag 5 januari 2014 @ 20:39:42 #57
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_135118196
Maak een nomimatie topic en laat de mods maandelijks kiezen? (Ik praat voor mijn beurt, dit niet overlegd met de mods)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_135118356
Puik plan ^O^ Hopen dat daarmee de kwaliteit van de topics wat omhoog gaat :)
pi_135118656
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:39 schreef Pharkus het volgende:
Maak een nomimatie topic en laat de mods maandelijks kiezen? (Ik praat voor mijn beurt, dit niet overlegd met de mods)
De bedoeling is juist dat het overzichtelijk blijft, dat gebeurt niet als iedereen er kan reageren. Bovendien komt al de incrowd dan spammen i.p.v. unbiased meningen (ik noem een supergirl, meloewa, haan of wickedmen). Of bedoel je dat het een topic wordt waar alleen de mods in kunnen reageren?
pi_135118829
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
De bedoeling is juist dat het overzichtelijk blijft, dat gebeurt niet als iedereen er kan reageren. Bovendien komt al de incrowd dan spammen i.p.v. unbiased meningen (ik noem een supergirl, meloewa, haan of wickedmen). Of bedoel je dat het een topic wordt waar alleen de mods in kunnen reageren?
Ik denk dat je gewoon preventief een slotje erop moet zetten en dan een apart nominatie topic waar ze zoveel kunnen spammen als je wil.
pi_135118861
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:46 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

De bedoeling is juist dat het overzichtelijk blijft, dat gebeurt niet als iedereen er kan reageren. Bovendien komt al de incrowd dan spammen i.p.v. unbiased meningen (ik noem een supergirl, meloewa, haan of wickedmen). Of bedoel je dat het een topic wordt waar alleen de mods in kunnen reageren?
Daar zijn oplossingen voor. Wat denk je van een sticky met alleen een overzicht van de genomineerden en een poll. Topic is dan uiteraard gesloten.
pi_135118971
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Daar zijn oplossingen voor. Wat denk je van een sticky met alleen een overzicht van de genomineerden en een poll. Topic is dan uiteraard gesloten.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon preventief een slotje erop moet zetten en dan een apart nominatie topic waar ze zoveel kunnen spammen als je wil.
Dat lijkt me wel een puik plan, eens zien wat de mods vinden.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:15:19 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135120711
Volgens mij krijg je dan wel het risico dat men nog meer nepklachten gaan verzinnen om maar in het verzameltopic te belanden. In ONZ past het omdat het over het algemeen om verzonnen onderwerpen gaat maar in bijvoorbeeld R&P lijkt het me ook niet echt passen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_135121757
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:15 schreef jogy het volgende:
Volgens mij krijg je dan wel het risico dat men nog meer nepklachten gaan verzinnen om maar in het verzameltopic te belanden. In ONZ past het omdat het over het algemeen om verzonnen onderwerpen gaat maar in bijvoorbeeld R&P lijkt het me ook niet echt passen.
Verzonnen klachten an sich heb ik geen problemen mee, vervelender is de diarree die van alle kanten wordt gespoten. Mocht het echt zo erg zijn, nemen ze die niet mee in de nominaties. Met 'ze' doel ik op de mods, die het schouwspel hopelijk zullen organiseren.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:35:51 #65
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135122194
KLB / Mobiele telefoontjes.

Kan iemand de spelfout in de titel rechtbreien? Bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spongeboss op 05-01-2014 23:22:19 ]
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 januari 2014 @ 01:36:32 #66
206731 Mortaxx
Doomer
pi_135132884
Ik ben het ermee eens dat het verstandig is niet zo massaal op topics van desbetreffende users te duiken, maar hier met z'n allen gaan praten dat/hoe/wie je gaat negeren past daar niet echt bij. Dus laten we dit topic gewoon tussen users en mods houden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 07:41:03 #67
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_135134807
Ongelooflijk wat ik hier lees, even orde op zaken stellen:

- Er is hier vaak genoeg gezegd dat je geen users moet tippen, voorstellen om users te negeren is al helemaal not done. Wie twee van voorgaande nog doet, mag zich aan een note verwachten.
- Geen theekransjes.

Waar dient dit topic wel voor?

- Vragen aan moderatoren over het bestaansrecht van topics en/of de inhoud ervan. Je kan ook altijd een TR maken.
- Met elkaar praten doe je via SC, DM of PM.

Kan je je hier niet aan houden? Dan wordt er genote.

En verder, gedraag je je normaal. Goedemorgen. :{

Edit: topic opgeschoond. Normaal verder nu.


[ Bericht 2% gewijzigd door Marie30 op 06-01-2014 07:53:23 ]
Are you fokking to me?
  maandag 6 januari 2014 @ 16:17:53 #68
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135149471
KLB / Onduidelijke reclame in de slager.

Zou iemand in met bij willen veranderen, helaas heb ik me vergrabbeld.

Bedankt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:27:11 #69
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135149909
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Spongeboss het volgende:
KLB / Onduidelijke reclame in bij slager.

Zou iemand in met bij willen veranderen, helaas heb ik me vergrabbeld.

Bedankt.
Aangepast.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_135219472
Hallo , prima dat mijn topic gesloten wordt, maar wat is het verschil met een topic wat jankt om aandacht?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2014 @ 01:21:11 #71
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_135219599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo , prima dat mijn topic gesloten wordt, maar wat is het verschil met een topic wat jankt om aandacht?
Euh wat is je vraag precies want jouw topic jankt ook om aandacht?

Je OP bestaat uit één zin, is geen klacht en gaat totaal nergens over. Schrijf een fatsoenlijk klachtwaardig topic en het blijft open. Wil je gewoon wat aandacht of wat ouwehoeren... begeef je naar de SC.
Are you fokking to me?
pi_135219646
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:21 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Euh wat is je vraag precies want jouw topic jankt ook om aandacht?

Je OP bestaat uit één zin, is geen klacht en gaat totaal nergens over. Schrijf een fatsoenlijk klachtwaardig topic en het blijft open. Wil je gewoon wat aandacht of wat ouwehoeren... begeef je naar de SC.
Is dat de norm? Dan mag je wel vaker vegen. Ik behoor niet tot het 'ik zoek dagelijks aandacht via KLB op FOK! volk'

Dag Marie30
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2014 @ 01:36:56 #73
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_135219786
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Is dat de norm? Dan mag je wel vaker vegen. Ik behoor niet tot het 'ik zoek dagelijks aandacht via KLB op FOK! volk'

Dag Marie30
Een topic van één zin kan ook geniaal zijn dus dat is de norm niet. Ik begrijp je hele aandachtsvraag niet. Iedereen die een topic opent vraagt in principe om aandacht.

Maar een topic met één zin die nergens op slaat en niet eens een klacht is... hoort niet thuis in KLB.

Dag Poezeke
Are you fokking to me?
pi_135219818
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:36 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Een topic van één zin kan ook geniaal zijn dus dat is de norm niet. Ik begrijp je hele aandachtsvraag niet. Iedereen die een topic opent vraagt in principe om aandacht.

Maar een topic met één zin die nergens op slaat en niet eens een klacht is... hoort niet thuis in KLB.

Dag Poezeke
Het zal Marie30.. Ik heb mijn blonde vraag in DIG gesteld..
Vergeet je me niet te noten? :*
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_135219872
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:36 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Een topic van één zin kan ook geniaal zijn dus dat is de norm niet. Ik begrijp je hele aandachtsvraag niet. Iedereen die een topic opent vraagt in principe om aandacht.

Maar een topic met één zin die nergens op slaat en niet eens een klacht is... hoort niet thuis in KLB.

Dag Poezeke
En toch hoort het meer in KLB thuis dan welk ander forum ook aangezien KLB nogal een ventilerende nonsens forum is qua reputatie.

En o, ik weet dat je mij al tweemaal notes hebt gegeven van de week ;0
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')