Is niet goed voor je mobiel inderdaad, ik hou hem meestal gewoon vast in mijn handquote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef Tassendief het volgende:
Mensen die tegen je aanlopen terwijl hun op hun mobiel zitten
Als jij wel oplet dan kan je toch ontwijken?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef Tassendief het volgende:
Mensen die tegen je aanlopen terwijl hun op hun mobiel zitten
Ergens in de 50.quote:
Hmmja, dat is de generatiekloof dan he.quote:
Vroeger deed je de ambachtsschool en dat was het dan. Nu kan iedereen dan wel foutloos spellen, maar een lamp indraaien kunnen de meeste niet eens. Dus het is het een of het ander. Ik kan mezelf verstaanbaar maken, mijn cv ketel bijvullen en als iets van elektriciteit kapot is soldeer ik het gewoon.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je komt over als iemand van 70, alleen dan met het taalgebruik van iemand van 15.
Het is dat ik de computer net op het nippertje ontdekt heb en een cursus heb gedaan via werk. Uiteindelijk is het bedrijf een jaar later failliet gegaan. Net nog geluk mee gehad want als ik dit niet kon zat ik ook maar thuis weg te kwijnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmmja, dat is de generatiekloof dan he.
Het gaat mij niet om spelfouten, maak ik zelf ook zat. Je schrijfstijl is wat kinderachtig. En dat een of ander verhaal is een beetje bullshit. Maar dat is verder offtopic.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vroeger deed je de ambachtsschool en dat was het dan. Nu kan iedereen dan wel foutloos spellen, maar een lamp indraaien kunnen de meeste niet eens. Dus het is het een of het ander. Ik kan mezelf verstaanbaar maken, mijn cv ketel bijvullen en als iets van elektriciteit kapot is soldeer ik het gewoon.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel.
Oh ja, dat kan zo zijn. Misschien spendeerde ik vroeger teveel tijd met mijn petekinderen. Fijne dag verder.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om spelfouten, maak ik zelf ook zat. Je schrijfstijl is wat kinderachtig. En dat een of ander verhaal is een beetje bullshit. Maar dat is verder offtopic.
Mobieltjes zijn gewoon handig.
Hier moet een komma tussen a zemmel.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef Spongeboss het volgende:
Ben me bewust van de spelfout mijn excuses.
Een zemel?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hier moet een komma tussen a zemmel.
Dat is niet fijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Aeqvitas het volgende:
Door het lezen van deze post heb ik kanker gekregen.
Tong, ben jij dit?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
Net nog geluk mee gehad want als ik dit niet kon zat ik ook maar thuis weg te kwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |