zo kregen we op vakantie ooit onze toast bij engels ontbijt.quote:
Die kruimelen, mengen met slagroom en in een springvorm in de diepvries....crunchy ijstaart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:35 schreef WRH het volgende:
ik doe het maar 1x per jaar max: schuimbatons (die met zo'n chocolade onderkantje) in stukjes breken en chocoladevla erover.
ziet er niet uit, maar sinds ik klein was ben ik er gek op.
Aardappelpuree uit een pakje + spekjes... Had ik je op een idee gebracht?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Uccie het volgende:
Het is dat ik al eten in huis heb voor straks en het nu ff te hard regent voor de supermarkt....maar morgen eet ik aardappelpuree uit een pakje en uitgebakken vetspekjes....gek, guilty pleasure groenten is er dan weer niet, anders had ik mooi een maaltijd gehad!
Ja...want ik neem die met alleen water, tegenwoordig heeft mijn super die voor melk niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Aardappelpuree uit een pakje + spekjes... Had ik je op een idee gebracht?![]()
De exácte basis is bij mij die hieronder, maar met 'gewone' aardappelpuree kan het ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja...want ik neem die met alleen water, tegenwoordig heeft mijn super die voor melk niet meer.
En aangezien jij zei dat die prima te doen was durf ik het wel.
En de spekjes van HostiMeister.
Ik ga het proberen met fijne, zal je een verslag doen hahaha.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef female81 het volgende:
[..]
De exácte basis is bij mij die hieronder, maar met 'gewone' aardappelpuree kan het ook.
[ afbeelding ]
Das wel heel triestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef Dragonberry het volgende:
Die aanmaak puree zat bij mijn vriend in het kerstpakket.
Het is toch maar andijviestamppot geworden...maar was inderdaad lekker!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef female81 het volgende:
Natuurlijk is het effect zonder erdoorheen geprakte groente wel anders.
(Bij mij dus meestal een potje/blikje erwtjes/worteltjes, maar een erwtjes/paprika/mais-mix heb ik ook weleens geprobeerd, als er niks anders in huis was. Sperzieboontjes trouwens ook.)
Dan vries je het toch in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is toch maar andijviestamppot geworden...maar was inderdaad lekker!
Vond alleen de hoeveelheid voor 2 personen wel erg weinig. Ik ben in mijn eentje en geen enorme eter en ik kan er echt geen 2 avonden van eten.
Nee ik bedoelde dat het zo weinig isquote:
Ik zag het laatst staan, maar wat is het nou eigenlijk? Tomatensaus ofzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef Panthera1984 het volgende:
Het is makkelijk om zelf te maken, maar soms is kant-en-klaar ook lekker op een tosti ofzo.![]()
[ afbeelding ]
ja soort van, zorgt dat je tosti naar pizza smaaktquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ik zag het laatst staan, maar wat is het nou eigenlijk? Tomatensaus ofzo?
wat is het?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:32 schreef Thorical het volgende:
als ik zo'n bui heb dan kan ik zo een heel blik [ afbeelding ] leeg eten het maakt niet uit elk soort rund, paard, varken of lam.
In eigen sap gekookt vlees met wat kruiden. Er zijn de meest bizarre varianten geweest. Antilope,walvis,rendier maar die heb ik nooit gegeten.quote:
Is dat? En waar koop je hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:32 schreef Thorical het volgende:
als ik zo'n bui heb dan kan ik zo een heel blik [ afbeelding ] leeg eten het maakt niet uit elk soort rund, paard, varken of lam.
Of Ardenner boterham worst is ook lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Szlie het volgende:
[..]
Augurkje voor de smaak bij een boterham met Saksische smeerleverworst!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef wendywendy het volgende:
Cheap ass kant en klare stokbroodjes die gevuld zijn met kruidenboter. Of iets dat door gaat voor kruidenboter.
augurkje, uitje, kruiden en je hebt aardappelsaladequote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef sirdanilot het volgende:
Restje gekookte aardappel, VEEL mayo en dan van alles erbij wat je kan vinden
En hoe eet je die zodat het guilty is? Voor mij is dat heel normaal bij wat rijstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef sirdanilot het volgende:
- Van die gebakken uitjes uit een zak die je bij de toko kunt kopen, of van Conimex
Deze idd. Godenspijsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Mirjam het volgende:
rijstebrij van dessertrijst met melk, met roomboter, suiker en kaneel
Gewoon zo uit het bakje/zakje etenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:31 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
En hoe eet je die zodat het guilty is? Voor mij is dat heel normaal bij wat rijst
Oh jaquote:Op zondag 12 januari 2014 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind krokante vette kippenhuid het lekkerst
een goed student heeft daarom altijd een potje matige pesto en een paar liter olijfolie op voorraad toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef sirdanilot het volgende:
Als we met studenten eten, is er nog wel eens te weinig saus en veel te veel pasta (als ik niet meehelp met koken dan). Als ik dan nog honger heb vreet ik die pasta gewoon op met een flinke klodder mayo en ketchup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |