Nee, naderhand boven het fornuis hangen om met stukken brood in de pan te dippen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef RobinOok het volgende:
Maar dat vind je dus eigenlijk iets om je voor te schamen? Biefstuk (of gehaktballen) met jus en brood eten?
Schamen? Nee. De naam "Guilty pleasures" zegt het al. Schuldig voelen. En ja, bij zoveel vette roomboter die ik via roomboterbollen naar binnen slurp bekruipt dat gevoel mij wel...quote:Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef RobinOok het volgende:
Maar dat vind je dus eigenlijk iets om je voor te schamen? Biefstuk (of gehaktballen) met jus en brood eten?
Met de jus van gebakken kippenleverquote:Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nee, naderhand boven het fornuis hangen om met stukken brood in de pan te dippen.
Juist niet, hoe korter hoe beter ze smaken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:21 schreef Adames het volgende:
ik dacht dat spruiten zo'n beetje de enige groente was die je wel door en door moet koken
Jij wintquote:
Het schijnt dat Snickers en ander snacks frituren helemaal in is in Amerika..... iemand al eens geprobeerd dat te doen?quote:
Ja! Met bounty's. En het was heeeeeeel lekker. (inderdaad met een beslagje eromheen)quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Snickers en ander snacks frituren helemaal in is in Amerika..... iemand al eens geprobeerd dat te doen?
Pannekoeken met biest!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef minilot het volgende:
Oh, ook: enorm veel ongeklopte volvette slagroom in mijn koffie gieten en daar dan heel neutraal bij kijken, zodat het lijkt alsof ik gewoon koffie met melk heb.
In Amerika frituren ze allesquote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Snickers en ander snacks frituren helemaal in is in Amerika..... iemand al eens geprobeerd dat te doen?
Oh, dat is weer een uitleg van guilty pleasures die ik niet eens zou kunnen verzinnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef Preston_Marlowe het volgende:
De naam "Guilty pleasures" zegt het al. Schuldig voelen. En ja, bij zoveel vette roomboter die ik via roomboterbollen naar binnen slurp bekruipt dat gevoel mij wel...
Hear hear, de kaasbroodjes van de hemaquote:Op zondag 5 januari 2014 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij wint![]()
Trouwens; kaasbroodjes van de hema en cheeseburgers van McDonald's
Het gaat natuurlijk om de hoeveelheidquote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, dat is weer een uitleg van guilty pleasures die ik niet eens zou kunnen verzinnen.![]()
Schuldig voelen omdat je roomboter eet. Never.
Wordt hier nog weleens gebruikt. Al is het hier éigenlijk een basis voor stamppot, en dan een versie waar zelfs alleen wáter bij hoeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:53 schreef Uccie het volgende:
Aardappelpuree uit zo'n pakje waar je alleen melk en boter bij doet
joah....... lekker is dat, je wordt er alleen moddervet van, dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Snowballed het volgende:
Ohja.. overal chocolademelk bij kunnen drinken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |