Augurkje voor de smaak bij een boterham met Saksische smeerleverworst!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Zal ik eens doen. Ik hou van augurken. Eet zo als tussendoortje een halve pot leeg
Westland rundvleesslaatjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef Hagelkaas het volgende:
Van die kleine bakjes russisch-eisalade met een lepeltje erin en een plakje ei erop. Dat durf ik echt niet in het openbaar te eten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Szlie het volgende:
[..]
Augurkje voor de smaak bij een boterham met Saksische smeerleverworst!
Kansloos lekker af en toe inderdaad. Vooral als je een beetje dronken bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef wendywendy het volgende:
Cheap ass kant en klare stokbroodjes die gevuld zijn met kruidenboter. Of iets dat door gaat voor kruidenboter.
Wat is daar mis mee als je het beide doetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Scootermuisje het volgende:
Aioli.. En nog meer aioloUiteraard wanneer ik niemand meer ga zien die avond
Daar bind ik wel eens stoofpotten meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:53 schreef Uccie het volgende:
Aardappelpuree uit zo'n pakje waar je alleen melk en boter bij doet
Dat ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Daar bind ik wel eens stoofpotten mee
Wacht even voor ik daar iets over ga zeggen. Bedoel je die zelfgemaakte 'gevulde eieren waar je het eigeel eruit flikkert na deze te hebben gekookt,zelf een kerrie-achtige mousse o.i.d maakt en dan het eiwit ermee vult? Als het dat is, danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:14 schreef RobinOok het volgende:
Gevilde Gevulde eieren met veel kerrie.
Ja, als je het "echt" wilt doen, dan druk je de dooiers door een zeef en draai je er inderdaad een mousse-achtige vulling van die je mooi kun spuiten, maar ik prak ze meestal gewoon met mayonaise, veel kerrie, zout, peper en vreet ze achter elkaar op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wacht even voor ik daar iets over ga zeggen. Bedoel je die zelfgemaakte 'gevulde eieren waar je het eigeel eruit flikkert na deze te hebben gekookt,zelf een kerrie-achtige mousse o.i.d maakt en dan het eiwit ermee vult? Als het dat is, danwant dan ken ik. Erg lekker.
Nee die zijn vies, huzaren slaatje is lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Westland rundvleesslaatjes
[ afbeelding ]
Had ik vroeger regelmatig maar alleen plakjes spek en ipv ui en mosterd een goede eetlepel zeeuwse keukenstroop eroverquote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Ordos20 het volgende:
Men neme 1 pak blokjes ontbijtspek, en 1 bak plakjes vetspek. Gooit het in een pan en door blijven gaan tot het helemaal uitgebakken is en knapperig. Warm een blijk capucijners of bruine bonen op, klein uitje snipperen, opgewarmde en uitgelekte bonen in je bord, een goede lepel met het uitgebakken spek (zoveel als je hebberigheid aan kan, vergeet een goede lepel vet ook niet) en de ui en een dikke theelepel mosterd. NOM NOM!
ipv de gehaktballen, biefstuk in roomboter gebakken en dan met witte roomboter bolletjes het jus oplepelen uit de panquote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Ordos20 het volgende:
Mwah als echt guilty heb ik er twee die eigenlijk voor je aderen niet door de haak kunnen.
Gehaktballen maken en die aanbakken met harde boter (mag ook harde roomboter, niet die knijpflessen rommel). En dan na het eten met een stuk brood door het vet en de aangebrande stukjes vlees NOM NOM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |