Ik zag het laatst staan, maar wat is het nou eigenlijk? Tomatensaus ofzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef Panthera1984 het volgende:
Het is makkelijk om zelf te maken, maar soms is kant-en-klaar ook lekker op een tosti ofzo.![]()
[ afbeelding ]
ja soort van, zorgt dat je tosti naar pizza smaaktquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ik zag het laatst staan, maar wat is het nou eigenlijk? Tomatensaus ofzo?
wat is het?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:32 schreef Thorical het volgende:
als ik zo'n bui heb dan kan ik zo een heel blik [ afbeelding ] leeg eten het maakt niet uit elk soort rund, paard, varken of lam.
In eigen sap gekookt vlees met wat kruiden. Er zijn de meest bizarre varianten geweest. Antilope,walvis,rendier maar die heb ik nooit gegeten.quote:
Is dat? En waar koop je hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:32 schreef Thorical het volgende:
als ik zo'n bui heb dan kan ik zo een heel blik [ afbeelding ] leeg eten het maakt niet uit elk soort rund, paard, varken of lam.
Of Ardenner boterham worst is ook lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Szlie het volgende:
[..]
Augurkje voor de smaak bij een boterham met Saksische smeerleverworst!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef wendywendy het volgende:
Cheap ass kant en klare stokbroodjes die gevuld zijn met kruidenboter. Of iets dat door gaat voor kruidenboter.
augurkje, uitje, kruiden en je hebt aardappelsaladequote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef sirdanilot het volgende:
Restje gekookte aardappel, VEEL mayo en dan van alles erbij wat je kan vinden
En hoe eet je die zodat het guilty is? Voor mij is dat heel normaal bij wat rijstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef sirdanilot het volgende:
- Van die gebakken uitjes uit een zak die je bij de toko kunt kopen, of van Conimex
Deze idd. Godenspijsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Mirjam het volgende:
rijstebrij van dessertrijst met melk, met roomboter, suiker en kaneel
Gewoon zo uit het bakje/zakje etenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:31 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
En hoe eet je die zodat het guilty is? Voor mij is dat heel normaal bij wat rijst
Oh jaquote:Op zondag 12 januari 2014 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind krokante vette kippenhuid het lekkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |