Toch wel?quote:
ja ik neem nog een keer een sprong in het diepequote:
Welkomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik neem nog een keer een sprong in het diepe
Wat een warm welkom van je LBquote:
Hoe is het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een warm welkom van je LB
Ik moet even bekomen van het maken van 15000 posts afgelopen maand, dus ik moet even een beetje afkicken van FOK!quote:
15000 postsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet even bekomen van het maken van 15000 posts afgelopen maand, dus ik moet even een beetje afkicken van FOK!En dat zijn alle problemen, verder is alles goed.
Net niet, maar wel 14300quote:
Dan nog wel belachelijk veelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net niet, maar wel 14300Wat Serious Request en de Top 2000 niet met je doen
Heb je meer gepost?quote:
Klopt, daarom afkickenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan nog wel belachelijk veel!
Oh, daar wordt ook flink gepost danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
iBood hunt postte ik nog meer dan dat
Hunts zijn belachelijk jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, daar wordt ook flink gepost dan
Afgelopen maand?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
iBood hunt postte ik nog meer dan dat
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, daar wordt ook flink gepost dan
Wat bakker zegtquote:
Toen was ess behoorlijk aan het spammenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Wat bakker zegtheb echt tot 's nachts zitten posten toen doordeweeks
wel gezellig, dat wel!
Dat is te zien idd:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net niet, maar wel 14300Wat Serious Request en de Top 2000 niet met je doen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is te zien idd:
[ afbeelding ]
Het zijn er trouwens 14690 volgens mijn tool.
Het zijn er 14703 volgens Arcee's Maandlijstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is te zien idd:
[ afbeelding ]
Het zijn er trouwens 14690 volgens mijn tool.
Misschien een paar in besloten fora als KPD, die tel ik niet mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het zijn er 14703 volgens Arcee's Maandlijst
ABO wellicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien een paar in besloten fora als KPD, die tel ik niet mee.
Why not?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien een paar in besloten fora als KPD, die tel ik niet mee.
Omdat mijn bot daar geen toegang tot heeft. Mijn script kan namelijk de aantallen per forum laten zien, ik kan me voorstellen dat sommige het liever niet hebben dat deze data aan iedereen beschikbaar wordt gesteld.quote:
Ik hoorde vanmiddag het laatste stukje ervan op de radio. Zat vervolgens heel de dag in mn hoofd.quote:
Hm okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat mijn bot daar geen toegang tot heeft. Mijn script kan namelijk de aantallen per forum laten zien, ik kan me voorstellen dat sommige het liever niet hebben dat deze data aan iedereen beschikbaar wordt gesteld.
Abo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan heb ik zo geen verklaring waarom er 13 posts ontbreken...
Die worden wel meegeteld. Abo is het enige besloten forum dat wel wordt meegeteld in de cijfers. Dit heb ik gedaan na verzoekjes om Abo stats.quote:
Dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Die worden wel meegeteld. Abo is het enige besloten forum dat wel wordt meegeteld in de cijfers. Dit heb ik gedaan na verzoekjes om Abo stats.
Ik ben het momenteel aan het onderzoeken. Ik vermoed dat er ergens iets fout gaat in de Sphinx query, in de DB ontbreken er namelijk maar twee. Waarschijnlijk dat het laatste uur '23:00 tot 00:00' niet helemaal goed meegeteld wordt doordat ik in de query '23:59:59' meegeef. Echter staan de tijden in de db vermeld zonder de seconden, hier kan dus al snel een minuut aan posts ontbreken.quote:
Zou natuurlijk het mooiste zijn als jullie (Arcee en jij) de stats gewoon een keer gaan combineren, en daar één platform voor maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben het momenteel aan het onderzoeken. Ik vermoed dat er ergens iets fout gaat in de Sphinx query, in de DB ontbreken er namelijk maar twee. Waarschijnlijk dat het laatste uur '23:00 tot 00:00' niet helemaal goed meegeteld wordt doordat ik in de query '23:59:59' meegeef. Echter staan de tijden in de db vermeld zonder de seconden, hier kan dus al snel een minuut aan posts ontbreken.
Het liefst indexeer ik direct vanuit de db, zoals de search dat ook doet. Om dit te fixen moet het stats-tooltje echter op een server van FOK! worden geplaatst en is er een extra Sphinx index nodig om de boel draaiende te krijgen. Ik weet niet of deze resources op dit moment beschikbaar zijn. Het moet in ieder geval een server zijn met veel geheugen, Sphinx vereist dat de gehele index in het geheugen past.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou natuurlijk het mooiste zijn als jullie (Arcee en jij) de stats gewoon een keer gaan combineren, en daar één platform voor maken.
Maar jullie willen natuurlijk het liefst jullie eigen gescheiden platformen houden, dat snap ik dan ook weer wel.
Al een keer met Breuls gesproken hierover?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Het liefst indexeer ik direct vanuit de db, zoals de search dat ook doet. Om dit te fixen moet het stats-tooltje echter op een server van FOK! worden geplaatst en is er een extra Sphinx index nodig om de boel draaiende te krijgen. Ik weet niet of deze resources op dit moment beschikbaar zijn. Het moet in ieder geval een server zijn met veel geheugen, Sphinx vereist dat de gehele index in het geheugen past.
Nope, nog niet met Breuls over gehad. Ik zal hem anders wel ff een DM of PM sturen. Van mij mag het script zo op de servers van FOK!, ik heb het immers voor FOK! geschreven. Ik moet er dan alleen nog ff voor zorgen dat toegang tot bepaalde stats via de rechtenstructuur van FOK! afgehandeld kan worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al een keer met Breuls gesproken hierover?Zou natuurlijk echt geniaal zijn als de stats volledig in FOK! geïntegreerd kunnen worden, ook mede doordat het dan echt via FOK! draait.
Zou echt mooi zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nope, nog niet met Breuls over gehad. Ik zal hem anders wel ff een DM of PM sturen. Van mij mag het script zo op de servers van FOK!, ik heb het immers voor FOK! geschreven. Ik moet er dan alleen nog ff voor zorgen dat toegang tot bepaalde stats via de rechtenstructuur van FOK! afgehandeld kan worden.
Fotoboek mag idd wel eens een keer een update krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn.
Sowieso zou het mooi zijn als alles een keer écht onderdeel van FOK! wordt, en niet alles een beetje los van FOK! staat. De search bijvoorbeeld ookWerkt zo mooi, maar staat zo gigantisch los van FOK!. Zelfde geldt voor dm, en fotoboek. 't past niet bij FOK!, totaal niet de zelfde uitstraling.
Voordat dat een keer realiteit is..
PM danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn.
Sowieso zou het mooi zijn als alles een keer écht onderdeel van FOK! wordt, en niet alles een beetje los van FOK! staat. De search bijvoorbeeld ookWerkt zo mooi, maar staat zo gigantisch los van FOK!. Zelfde geldt voor dm, en fotoboek. 't past niet bij FOK!, totaal niet de zelfde uitstraling.
Je hebt wel gelijk hoor, de layout van de search past niet zo goed bij de rest, staat ook op mijn lijst van zaken die verbeterd kunnen worden. De search moet sowieso flink onder handen worden genomen, de achterliggende code is op dit moment niet zoals ik het zou willen. Ik wil het graag volgens het MVC design pattern gaan maken, het statsscript heb ik gelukkig al op deze manier ontworpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
En ik heb geen recht van spreken, dus eigenlijk moet ik m'n mond erover houden.
Ja, en dat zou ook aangepakt worden, alleen daar komt het maar niet van, puur omdat andere dingen prio hebben, en het daardoor uiteindelijk allemaal weer stil komt te liggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Fotoboek mag idd wel eens een keer een update krijgen
Ik vind het niet zo netjes om te klagen en te zeuren over iets waar ik zelf eigenlijk een bijdrage aan hoor te leveren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, de layout van de search past niet zo goed bij de rest, staat ook op mijn lijst van zaken die verbeterd kunnen worden. De search moet sowieso flink onder handen worden genomen, de achterliggende code is op dit moment niet zoals ik het zou willen. Ik wil het graag volgens het MVC design pattern gaan maken, het statsscript heb ik gelukkig al op deze manier ontworpen.
Herkenbaar... Ik ben ook alle dagen aan het programmeren, 's avonds en in het weekend wil ik mijn hoofd gewoon ff op een andere stand kunnen zetten. Het vreet wel aan me dat ik nu bijna niets als dev meer doe voor FOK!.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes om te klagen en te zeuren over iets waar ik zelf eigenlijk een bijdrage aan hoor te leveren.Ik heb er alleen totaal geen motivatie en tijd voor.. Eerlijk gezegd hebt heb ik af en toe wel tijd, maar dan heb ik er gewoon totaal geen behoefte aan, omdat ik al de hele dag heb zitten programmeren.. En op m'n werk krijg ik ook amper de kans dingen te leren, waardoor ik bijvoorbeeld al heel wat kennis mis, die ik ongetwijfeld nodig heb in FOK!.
Ik zou beter af zijn zonder tagje op dit moment.
PM'en mobielquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
Die achtergrond ook.
En sowieso het pm'en zelf werkt af en toe maar half.
Ja, dat is dus precies het zelfde hier.. Enige verschil is alleen dat ik dus nog nooit iets nuttigs heb bijgedragen aan FOK!, en jij wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Herkenbaar... Ik ben ook alle dagen aan het programmeren, 's avonds en in het weekend wil ik mijn hoofd gewoon ff op een andere stand kunnen zetten. Het vreet wel aan me dat ik nu bijna niets als dev meer doe voor FOK!.
Die quote kan er nooit lang genoeg staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Niks tegen LB, maar ik heb eigenlijk een nieuwe sig nodig. Deze staat er al redelijk lang
Ik haat je, David.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Niks tegen LB, maar ik heb eigenlijk een nieuwe sig nodig. Deze staat er al redelijk lang
Dat is wel weer waar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die quote kan er nooit lang genoeg staan.
quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zal 'm ook altijd blijven houden.
Je kan er ook vier regels kwijt hè, dus er kan sowieso nog eentje onder van LB.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan er ook vier regels kwijt hè, dus er kan sowieso nog eentje onder van LB.
Die laatste bijvoorbeeld.
Niks bijzonders. Gewoon met familie en vrienden gezellig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
LB![]()
Vakantie bijna voorbij
Nog wat leuks gedaan?
Tjacka.quote:
Ik wil er zes regels kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan er ook vier regels kwijt hè, dus er kan sowieso nog eentje onder van LB.
Die laatste bijvoorbeeld.
Bruin*quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Laten we een brug opblazen, ja doen we!
http://www.metronieuws.nl(...)rZnac!Vq7lZ5Qb0W0Ug/_______________!
Nice. Ja ik ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon met familie en vrienden gezellig.
En jij?
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Laten we een brug opblazen, ja doen we!
http://www.metronieuws.nl(...)rZnac!Vq7lZ5Qb0W0Ug/_______________!
Veluwequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice. Ja ik ook.
Morgen sinds maanden eindelijk weer paardrijden. Lekker met beste vriendin de Veluwe opMan, wat heb ik dat gemist
[..]![]()
Maar waarom?
Ik denk 12 ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]___
Hoe oud is dat jochie wat je even op die film ziet? 14-15?_
Ditquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB wegpesten
Dan heb je toch iets verkeerd begrepen.
En daarbij zou een goede mobiele versie ook niet misstaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn.
Het gaat morgen regenen hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice. Ja ik ook.
Morgen sinds maanden eindelijk weer paardrijden. Lekker met beste vriendin de Veluwe opMan, wat heb ik dat gemist
Wat is er mis met deze? Quote alerts, betere PM en een mobiele zoekfunctie, verder vind ik het nagenoeg perfect.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
En daarbij zou een goede mobiele versie ook niet misstaan.
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Veluweleuk
Ja, vraag dat maar aan hem
De veluwe ligt toch naast apeldoorn? EN het is morgen toch zaterdag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nop. Blijft redelijk droog. En Ermelo zo goed als helemaal
TT's niet helemaal leesbaar, niet makkelijk naar dm kunnen, geen quotealerts, geen custom kleuren voor eigen posts, TS e.d.. Etc etc..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze? Quote alerts, betere PM en een mobiele zoekfunctie, verder vind ik het nagenoeg perfect.
Ja, maar Ermelo. http://www.weer.nl/wereld(...)1/ermelo/morgen.htmlquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De veluwe ligt toch naast apeldoorn? EN het is morgen toch zaterdag?![]()
http://www.weer.nl/wereld(...)peldoorn/morgen.html
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB wegpesten
Dan heb je toch iets verkeerd begrepen.
Het mooiste zou zijn als alles gebruikmaakt van dezelfde stylesheet, alles zo uniform mogelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Maringo het volgende:
En buiten dat, als er een betere integratie is tussen forum, search, pm, dm en fotoboek is een mobiele layout een peulenschilletje.
TT's niet helemaal leesbaar hadden ze wel iets voor (naar rechts swipen), maar dat werkt bij mij niet meer. DM kan ik makkelijk bij en de custom kleuren vind ik verder prima, al zou dat inderdaad nog wel een goede toevoeging zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
TT's niet helemaal leesbaar, niet makkelijk naar dm kunnen, geen quotealerts, geen custom kleuren voor eigen posts, TS e.d.. Etc etc..
Dat vooral inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als alles gebruikmaakt van dezelfde stylesheet, alles zo uniform mogelijk.
Hoe kom jij makkelijk bij je dm dan? Ergo, bij mij doet het het linkje het niet..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TT's niet helemaal leesbaar hadden ze wel iets voor (naar rechts swipen), maar dat werkt bij mij niet meer. DM kan ik makkelijk bij en de custom kleuren vind ik verder prima, al zou dat inderdaad nog wel een goede toevoeging zijn.
Rechtsbovenin op m'n naam klikken/duwen/wat dan ook en dan DM.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoe kom jij makkelijk bij je dm dan?
Ja, zie aanpassing. Bij mij doet ie het niet en heeft ie het ook nooit gedaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Rechtsbovenin op m'n naam klikken/duwen/wat dan ook en dan DM.
Oh, da's apart. Misschien eens melden in BUG? Of had je dat al gedaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, zie aanpassing. Bij mij doet ie het niet en heeft ie het ook nooit gedaan.
Ik heb er es op gezocht en toen kwam ik bij een topic uit wat toen vrij recent was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, da's apart. Misschien eens melden in BUG? Of had je dat al gedaan?
Ik heb nunet wel een andere manier gevonden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, da's apart. Misschien eens melden in BUG? Of had je dat al gedaan?
Zo gaat t al altijd, maar het is wel behoorlijk omslachtig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb nunet wel een andere manier gevonden.Als ik op dm klik en vervolgens op mn ui dan ga ik naar de dm toe.
Ik weet wel dat ik die heb als die een blauw rondje met en getal erin laat zien.
quote:
Is koel brah.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer verbeteren, enkel repsect (ja, opzettelijk) voor je hebben.
Me repetassie, wa doe je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is koel brah.
En anders heb ik de DM nog die ik niet mag posten
Indeed!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, klopt.
Move along, nothing to see here.
Wanneer?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
Surge, had je die Misty cosplay nog gezien die ik had gepost?
quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik krijg opeens allemaal mailtjes van verschillende fora waar ik ooit eens heb geregistreerd en misschien net 5 keer heb gepost"Wij van X wensen je een fijne verjaardag!"
Ik.quote:
Wowquote:
staat niet op fbquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik.Maar niemand heeft het onthouden hier.
Er staat ook niet dat ik homo ben, wat nu?quote:
1 juli hommoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik.Maar niemand heeft het onthouden hier.
Hoezo edit je je post? Hij was leukquote:
Kwam doordat ik mobiel zat, dat die smiley er opeens bij kwamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo edit je je post? Hij was leuk
17 en gelijk schelden, waz met jij?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kwam doordat ik mobiel zat, dat die smiley er opeens bij kwam![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
17 en gelijk schelden, waz met jij?
Ik heb het 1 keer gebruikt toen ze het over spanken hadden in de scquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wel typisch een smiley die ik anders nooit zou gebruiken
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gebruikt toen ze het over spanken hadden in de sc
Ik vind de piek wel leukquote:
Mogguhquote:
Nee, maar wel inwendige stokslagen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:41 schreef Paul het volgende:
WAT DOEN AL DIE MODS HIER, KRIJG IK NOU WEER EEN BAN OFZO
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:42 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, maar wel inwendige stokslagen!
Kapotquote:
TSquote:
Welterustenquote:
Ik heb er zelfs geenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:47 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Nee, TS is in orde.
Ben aan het sparen voor positieve notes
Past maar op dan. Ik vraag mijn vriend Gunther, en die stuurt je de notes zo op. Hazelnotes voornamelijk.quote:
Nutella?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Past maar op dan. Ik vraag mijn vriend Gunther, en die stuurt je de notes zo op. Hazelnotes voornamelijk.
Deze heb/had ik in m'n foboquote:
Nutellaquote:
Welkomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dit schijnt de nachtbagger te zijn? Nou hallo, ik ben ook een baggeraar
Hahaha laat pedobeer dat maar niet horen. Hij wil je wel verschonenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben 12 jaar en poep in mijn broek
Lurkerquote:
Dit doe ik elke dagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ben je haar aan het versieren, Paultje?
Ik hoef Littlebrownie niet meer te versierenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Plaatjes posten of versieren? Of allebei?
Ohquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoef Littlebrownie niet meer te versieren
Kan je beter bij Rezania wezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:59 schreef Lejenk het volgende:
Ben je ook in voor mannenliefde Paul?
Ik ben een naar mijn idee goed uitziende man met een goede baan, en hooggeleid.
Mocht je kinderen hebben, die plakken we achter het behang, ik heb ervaring in het verhaal " het kwam per ongeluk ". Nou, laat me iets weten
Als ik jou ooit tegen kom, dan neem ik je mee naar een restaurant naar keuze. Achteraf kunnen we nog een cafe in of een wandeling maken in het park of iets dergelijks.quote:
whehe, plakken en "het kwam per ongeluk"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:59 schreef Lejenk het volgende:
Mocht je kinderen hebben, die plakken we achter het behang, ik heb ervaring in het verhaal " het kwam per ongeluk ". Nou, laat me iets weten
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:59 schreef Lejenk het volgende:
Plakken ook nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
whehe, plakken en "het kwam per ongeluk"
stiekem een dirty mindquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Plakken ook nogDit is willekeurige meuk die in mij op komt
Paul heeft niks gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
oh ik keek even in haar fotoboek
goed gedaan paul
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
oh ik keek even in haar fotoboek
goed gedaan paul
...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:04 schreef d4v1d het volgende:
"Klaarkomen op je net opgemaakte bed om je territorium af te bakenen <3"
Niet stiekem, kom er openlijk voor uit. Mijn welgemeende versiertruc word dan wel weer genegerdquote:
WAT ZIT JE AAN MIJN LIEFJEquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh.![]()
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Hallo?Hoe maakt u het vanavond?
Primaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh.![]()
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Hallo?Hoe maakt u het vanavond?
Ik heb je nog nooit zien posten op de foks naar ik meen.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit zien posten op de foks naar ik meen.
Waar ben je eigenlijk mod van?
Dan heb je onlangs je UI verandert!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt welvolgens mij heb je me ook paar keer gequote.
Van CRE
Al een hele tijd. Maar dat was ook een Kirbyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan heb je onlangs je UI verandert!
Wordt*quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:05 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Niet stiekem, kom er openlijk voor uit. Mijn welgemeende versiertruc word dan wel weer genegerd
No way dat het al een hele tijd zo was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Al een hele tijd. Maar dat was ook een Kirby
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
No way dat het al een hele tijd zo was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4chan weer.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:22 schreef Rezania het volgende:
Pisventje die denkt dat je iets van het internet kan laten halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4chan weer.![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
4 weken geleden meld zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4chan weer.![]()
aja die komt dan weer wel bekend voorquote:
IS DAT ECCCCCCCCCCHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4chan weer.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
http://www.memecenter.com(...)s-off-the-internet-dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4chan weer.![]()
Added 9 months ago.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
aja die komt dan weer wel bekend voor
goh nu is het alsof ik je al jaren ken
Sorry hoor, dat ik niet constant Justin Bieber in de gaten hou.quote:
Ik was nog beleefd ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
ONZ / Hoi, ik ben nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4chan weer.![]()
![]()
Oh, nooit eerder gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.memecenter.com(...)s-off-the-internet-d
Added 9 months ago.
Ik ben blij dat je lief wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik was nog beleefd ook
Dat is een 50/50 kans, of ik ben super aardig of ik zeg tyf op
Nee, omdat hij gewoon een kutventje is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10/10, zou raken.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik ook...quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
* Lang oogcontact
* Muziek begint te spelen op de achtergrond
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, omdat hij gewoon een kutventje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10/10, zou raken.Lekker boeiend, daar gaat het niet om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitterlemon dacht meteen dat je een kloon was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
ONZ / Hoi, ik ben nieuw
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]Lekker boeiend, daar gaat het niet om
Oppervlakkige bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bitterlemon dacht meteen dat je een kloon was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |