Toch wel?quote:
ja ik neem nog een keer een sprong in het diepequote:
Welkomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik neem nog een keer een sprong in het diepe
Wat een warm welkom van je LBquote:
Hoe is het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een warm welkom van je LB
Ik moet even bekomen van het maken van 15000 posts afgelopen maand, dus ik moet even een beetje afkicken van FOK!quote:
15000 postsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet even bekomen van het maken van 15000 posts afgelopen maand, dus ik moet even een beetje afkicken van FOK!En dat zijn alle problemen, verder is alles goed.
Net niet, maar wel 14300quote:
Dan nog wel belachelijk veelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net niet, maar wel 14300Wat Serious Request en de Top 2000 niet met je doen
Heb je meer gepost?quote:
Klopt, daarom afkickenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan nog wel belachelijk veel!
Oh, daar wordt ook flink gepost danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
iBood hunt postte ik nog meer dan dat
Hunts zijn belachelijk jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, daar wordt ook flink gepost dan
Afgelopen maand?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
iBood hunt postte ik nog meer dan dat
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, daar wordt ook flink gepost dan
Wat bakker zegtquote:
Toen was ess behoorlijk aan het spammenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Wat bakker zegtheb echt tot 's nachts zitten posten toen doordeweeks
wel gezellig, dat wel!
Dat is te zien idd:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net niet, maar wel 14300Wat Serious Request en de Top 2000 niet met je doen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is te zien idd:
[ afbeelding ]
Het zijn er trouwens 14690 volgens mijn tool.
Het zijn er 14703 volgens Arcee's Maandlijstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is te zien idd:
[ afbeelding ]
Het zijn er trouwens 14690 volgens mijn tool.
Misschien een paar in besloten fora als KPD, die tel ik niet mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het zijn er 14703 volgens Arcee's Maandlijst
ABO wellicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien een paar in besloten fora als KPD, die tel ik niet mee.
Why not?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien een paar in besloten fora als KPD, die tel ik niet mee.
Omdat mijn bot daar geen toegang tot heeft. Mijn script kan namelijk de aantallen per forum laten zien, ik kan me voorstellen dat sommige het liever niet hebben dat deze data aan iedereen beschikbaar wordt gesteld.quote:
Ik hoorde vanmiddag het laatste stukje ervan op de radio. Zat vervolgens heel de dag in mn hoofd.quote:
Hm okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat mijn bot daar geen toegang tot heeft. Mijn script kan namelijk de aantallen per forum laten zien, ik kan me voorstellen dat sommige het liever niet hebben dat deze data aan iedereen beschikbaar wordt gesteld.
Abo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan heb ik zo geen verklaring waarom er 13 posts ontbreken...
Die worden wel meegeteld. Abo is het enige besloten forum dat wel wordt meegeteld in de cijfers. Dit heb ik gedaan na verzoekjes om Abo stats.quote:
Dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Die worden wel meegeteld. Abo is het enige besloten forum dat wel wordt meegeteld in de cijfers. Dit heb ik gedaan na verzoekjes om Abo stats.
Ik ben het momenteel aan het onderzoeken. Ik vermoed dat er ergens iets fout gaat in de Sphinx query, in de DB ontbreken er namelijk maar twee. Waarschijnlijk dat het laatste uur '23:00 tot 00:00' niet helemaal goed meegeteld wordt doordat ik in de query '23:59:59' meegeef. Echter staan de tijden in de db vermeld zonder de seconden, hier kan dus al snel een minuut aan posts ontbreken.quote:
Zou natuurlijk het mooiste zijn als jullie (Arcee en jij) de stats gewoon een keer gaan combineren, en daar één platform voor maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben het momenteel aan het onderzoeken. Ik vermoed dat er ergens iets fout gaat in de Sphinx query, in de DB ontbreken er namelijk maar twee. Waarschijnlijk dat het laatste uur '23:00 tot 00:00' niet helemaal goed meegeteld wordt doordat ik in de query '23:59:59' meegeef. Echter staan de tijden in de db vermeld zonder de seconden, hier kan dus al snel een minuut aan posts ontbreken.
Het liefst indexeer ik direct vanuit de db, zoals de search dat ook doet. Om dit te fixen moet het stats-tooltje echter op een server van FOK! worden geplaatst en is er een extra Sphinx index nodig om de boel draaiende te krijgen. Ik weet niet of deze resources op dit moment beschikbaar zijn. Het moet in ieder geval een server zijn met veel geheugen, Sphinx vereist dat de gehele index in het geheugen past.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou natuurlijk het mooiste zijn als jullie (Arcee en jij) de stats gewoon een keer gaan combineren, en daar één platform voor maken.
Maar jullie willen natuurlijk het liefst jullie eigen gescheiden platformen houden, dat snap ik dan ook weer wel.
Al een keer met Breuls gesproken hierover?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Het liefst indexeer ik direct vanuit de db, zoals de search dat ook doet. Om dit te fixen moet het stats-tooltje echter op een server van FOK! worden geplaatst en is er een extra Sphinx index nodig om de boel draaiende te krijgen. Ik weet niet of deze resources op dit moment beschikbaar zijn. Het moet in ieder geval een server zijn met veel geheugen, Sphinx vereist dat de gehele index in het geheugen past.
Nope, nog niet met Breuls over gehad. Ik zal hem anders wel ff een DM of PM sturen. Van mij mag het script zo op de servers van FOK!, ik heb het immers voor FOK! geschreven. Ik moet er dan alleen nog ff voor zorgen dat toegang tot bepaalde stats via de rechtenstructuur van FOK! afgehandeld kan worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al een keer met Breuls gesproken hierover?Zou natuurlijk echt geniaal zijn als de stats volledig in FOK! geïntegreerd kunnen worden, ook mede doordat het dan echt via FOK! draait.
Zou echt mooi zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nope, nog niet met Breuls over gehad. Ik zal hem anders wel ff een DM of PM sturen. Van mij mag het script zo op de servers van FOK!, ik heb het immers voor FOK! geschreven. Ik moet er dan alleen nog ff voor zorgen dat toegang tot bepaalde stats via de rechtenstructuur van FOK! afgehandeld kan worden.
Fotoboek mag idd wel eens een keer een update krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn.
Sowieso zou het mooi zijn als alles een keer écht onderdeel van FOK! wordt, en niet alles een beetje los van FOK! staat. De search bijvoorbeeld ookWerkt zo mooi, maar staat zo gigantisch los van FOK!. Zelfde geldt voor dm, en fotoboek. 't past niet bij FOK!, totaal niet de zelfde uitstraling.
Voordat dat een keer realiteit is..
PM danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn.
Sowieso zou het mooi zijn als alles een keer écht onderdeel van FOK! wordt, en niet alles een beetje los van FOK! staat. De search bijvoorbeeld ookWerkt zo mooi, maar staat zo gigantisch los van FOK!. Zelfde geldt voor dm, en fotoboek. 't past niet bij FOK!, totaal niet de zelfde uitstraling.
Voordat dat een keer realiteit is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |