zutphen, daar wont een fok ex van mequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zutphen, er is verder niks leuks![]()
Ik ga naar Arnhem naar een maat van me morgenavond, misschien dat we de stad in gaan
Niks mis mee toch zoquote:
quote:
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zutphen, daar wont een fok ex van me
Verschrikkelijk dorp dat zeg
Naja, dit is geen VBLquote:
Ik wil namen. DM, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
HEB JIJ RELATIES VIA FOK
hahhahah
woon jij nou in nieuwerkerk en ging je veel met oshiro om? Of haal ik je nu met iemand anders in de war.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
cachie is nu van mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
HEB JIJ RELATIES VIA FOK
hahhahah
Vroeger veel gehad, nu al een jaar of 4 niets meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
HEB JIJ RELATIES VIA FOK
hahhahah
EN JHAHAHAAH JIJ NEUKT XCACHET hiahhoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
HEB JIJ RELATIES VIA FOK
hahhahah
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je dan hier weg?
ik stel mezelf beschikbaar
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka. Kopieer eens een oude OP en plaats het hierin. Ik mag geen posts uit gesloten topics halen.
dat ben ik al aan het doenquote:
Waarom niet?quote:
quote:
ik ben geen homoseksuele manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
ezell en ik hebben al sinds mei 2011 een relatie
ookal erkent ze t niet
leuk nummer jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Tjacka het volgende:
Koos Werkeloos, a song by Klein Orkest on Spotify.![]()
Valt wel mee eigenlijk nuquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, dan is dit de nieuwe OP. Ook mooi.
[..]
Bedankt. Jij mag er ook zijn.
Daar heb ik gewoond vroeger jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
woon jij nou in nieuwerkerk en ging je veel met oshiro om? Of haal ik je nu met iemand anders in de war.
Ohquote:
Okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh :p Dan wil ik wel eens zien wat er gebeurd als jullie echt snel gaanNu zo naar huis. Misschien kom ik wel vaker langs.
Mash_quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoond vroeger ja
Wie ben jij dan weer?
ik jullie ook allemaal, alleen had ik afgelopen week net als de meesten wel een reet te doen. niet letterlijkquote:
ken ik nietquote:
Ik heb je wel gehersenspoeld. Den Haagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Tjacka het volgende:
Koos Werkeloos, a song by Klein Orkest on Spotify.![]()
okequote:
Nee, ik woon bij alexander. Maar hoorde bij de vaste pubbersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ken ik nietkom je ook uit dat gehucht of iets ? ken ik je irl, ect ect
meneer klorkesteinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je wel gehersenspoeld. Den Haag
Na je Heppie match kan het niet meer mis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet dat je geen bonus krijgt? Feestdagen zijn voorbij.
Op station Marconiplein? xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga macoroni eten
macaroni bedoel ik
macaroni
Ohh de oude pub groep, ja was een natte neukbende toen ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij alexander. Maar hoorde bij de vaste pubbersWaar ik oshiro weer van kende. En lisszle enzo (oke die kende ik al voor fok maar die is wel bekend door pub
)
Oh die tijd heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ohh de oude pub groep, ja was een natte neukbende toen ja.
Daar heb ik ook een tijdje rondgehangen (makkelijke tienertjes![]()
)
Maar vaag dat je dat allemaal weet man, woon echt al sinds jaar en dag in Rotterdam, heb echt maar heel kort weer in nwk gezeten
Ik heb het hier over... *wilde gok* 2004-5quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die tijd heb ik dan gemist
quote:
Ik vind het nog steeds spannend. Laat me.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
dan is het niet meer spannend, de wereld is toch niet vergaan
jngquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bijna 19
Ik kom uit JNG he
Er zou een autoban functie op fok moeten zitten. Dat de boeiende topics op fok alleen maar te zien zijn voor mensen die pre-jng hier al zatenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bijna 19
Ik kom uit JNG he
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
zit je ondertussen weer in een eetperiode dan?
Ik zit hier bijna 4 jaar hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er zou een autoban functie op fok moeten zitten. Dat de boeiende topics op fok alleen maar te zien zijn voor mensen die pre-jng hier al zaten![]()
![]()
Toen pub nog pub was, en liiszle onze aandachtshoer was en we massale batsmeets hadden
2012 doomsday is overigens helemaal briljantquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds spannend. Laat me.
ja, en nu?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 4 jaar hoor
En trots dat je bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 4 jaar hoor
Asylum spin-off?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
2012 doomsday is overigens helemaal briljant
tijdloze muziekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Na Koos Werkloos is Spotify weer verder met je Duitse Glorie gegaan. Ik heb nu pas door dat ik alweer een halfuur schlagers luister
zegt mevrouw 2011quote:
Beetje maarquote:
Nee, alles behalve eigenlijkquote:
Jonkiequote:
ga je maandag mee sjoelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht op Heino naar huis gefietst. Wat baalde ik dat ik thuiskwam
En jonge jongetjes dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jonkie
maar jij mag dat, jonge meisjes zijn wel leuk
ik vind zijn comeback steeds briljanter worden, de cd is namelijk gewoon echt goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht op Heino naar huis gefietst. Wat baalde ik dat ik thuiskwam
nee die zijn kinderachtigquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
met strakke billen en een bobbel in zijn broek
Ik vind het ook oprecht goed. Enkel Haus am See is iets minder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind zijn comeback steeds briljanter worden, de cd is namelijk gewoon echt goed.
Serieus? Ik wil het best overwegen namelijk. Maximaal kansloos het nieuwe jaar inquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht goed. Enkel Haus am See is iets minder.
[..]
Serieus? Ik wil het best overwegen namelijk. Maximaal kansloos het nieuwe jaar in
inderdaad, enige waar ik het origineel beter vind dan die van heino. sonne is gewoonweg niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht goed. Enkel Haus am See is iets minder.
Echte muziekliefhebbers zijn we. Onze visie moest dan ook wel evenwaardig zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, enige waar ik het origineel beter vind dan die van heino. sonne is gewoonweg niet te vergelijken
Jeetjequote:Vermiste man in Leiden ligt drie maanden dood in huis
Een man die als vermist was opgegeven bij de politie, blijkt drie maanden dood in zijn huis in Leiden te hebben gelegen. Dat twittert de wijkagent die bij de zaak betrokken. De man is een natuurlijke dood gestorven.
"De dienst begonnen met een vermissing, meneer bleek al 3 mnd dood in de woning te liggen. Onderzoek gedaan en nu wachten op schouwarts", meldt de wijkagent.
De wijkagent twittert ook nog: "Familie was erg betrokken, zeiden ze. 13 oktober voor het laatst gezien dus, zeiden ze, ze maken zich zorgen.. Jaja. #eenzameouderentweet. "
''Erg betrokken"quote:
"zeiden ze"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Erg betrokken"
Hij is dus vermist, maar ze vergaten even te kijken of hij misschien THUIS was?
Ze maken zich niet heel geloofwaardigquote:
Wat moeten wij met de VBL OP?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
DE OP VAN DE VBL SC
[ code verwijderd ]
Hier de OP. Voor noodgevallen heb ik die altijd in mijn fotoboek staan.
oh verkeerd topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moeten wij met de VBL OP?
Toch bedankt.
Dan gaan we naar de FHF od utopia SC met zn allenquote:
de onz-sc probeert ons al regelmatig te dwarsbomen jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
Voor je het weet krijg je hier van die lebeau taferelenDat vbl een keer komt buurten en dat ze gelijk alles op slot gooien en iedereen bannen
![]()
Je bedoelt grappen doorzetten nadat ze allang niet grappig meer zijn en uiteindelijk bij wijze van een optelsom een ban oplopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
Voor je het weet krijg je hier van die lebeau taferelenDat vbl een keer komt buurten en dat ze gelijk alles op slot gooien en iedereen bannen
![]()
Walgelijk ja. JNG 2.0quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc probeert ons al regelmatig te dwarsbomen ja
onz is ook niet wat het geweest isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc probeert ons al regelmatig te dwarsbomen ja
Echt vbl hoolies manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt grappen doorzetten nadat ze allang niet grappig meer zijn en uiteindelijk bij wijze van een optelsom een ban oplopen?
Dat is wel erg VBL ja.
[..]
Walgelijk ja. JNG 2.0
hou je bekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Ezell het volgende:
Stelletje gekke geiten, dit is helemaal niet ONZ of VBL. Dit is GC.
DIT IS GENERAL < WIJ ZIJN GENERAL CHATquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Ezell het volgende:
Stelletje gekke geiten, dit is helemaal niet ONZ of VBL. Dit is GC.
Karina is op mij aan het azen Jimbo. Ik durf niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
DIT IS GENERAL < WIJ ZIJN GENERAL CHAT
Racist, ze is geen aapquote:
Die kan je wel hebben hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina is op mij aan het azen Jimbo. Ik durf niet meer.
je bent zelf een kutaapquote:
Loempia's zijn niet Aziatisch, slimmie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Racist, ze is geen aap
maar een loempia vouwer![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
je bent zelf een kutaap
[..]
Loempia's zijn niet Aziatisch, slimmie.
Mijn charmeoffensief is begonnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die kan je wel hebben hoor
goed in dr kont spugen en ze is zo lief als een baby
Nou, nou. Wel een schattig kutaapje hoor.quote:
Racisten staan niet om originaliteit, laat staan een hoog iq bekent. Laat me mij nou eens in m'n rol inlevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verzin dan wat beters dan een gerecht dat in het westen is bedacht.
Heppie is de enige echte hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Ezell het volgende:
Of ja, schijnt.
Weet het ook niet precies.
quote:In Katwijk (ZH) staat sinds 1967 de grootste loempiafabriek van Europa. Dagelijks worden er 700.000 loempia's geproduceerd. Deze loempia's zijn kleiner dan de Chinese variant maar groter dan Vietnamese loempia's en zijn vaak diepvriesproduct
en ditquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Ezell het volgende:
Of ja, schijnt.
Weet het ook niet precies.
Omg, wij delen dezelfde mening over Tjacka.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou. Wel een schattig kutaapje hoor.
Wat wil je zeggen met 'rol'? Egg roll?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Racisten staan niet om originaliteit, laat staan een hoog iq bekent. Laat me mij nou eens in m'n rol inleven
Voor straf mag je een frikandel voor me bakken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O mja, is in ieder geval zo dat ze het daar niet echt (meer) eten of zo.
GA IK NIET DOEN. #YOLOquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor straf mag je een frikandel voor me bakken.
Een frikandel hoor ik je vragen
JA EEN FRIKANDEL, WANT ELKE SNACKBAR IS TEGENWOORDIG IN HANDEN VAN DE CHINEZEN!!!
Wat een mooie sarcastische dag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit filmpje is hier nog nooit eerder gepost. Bedankt Toto.
u speelt met vuur mevrouw ezel.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit filmpje is hier nog nooit eerder gepost. Bedankt Toto.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal niet, want ik sta niet in de keuken. Ik zit op de bank in de woonkamer.
quote:
ik las het ja, goede zin man met je raidquote:
niet zeiken, vrouw.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik heb nieuwe kleren maar ik weet 't niet
Nee, man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zeiken, vrouw.
je hebt ze toch al
welkequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
picsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ja ehm, een denim overhemd maar die is aan de lange kant en weet niet hoe ik dat moet dragen. Opzich is ie wel luek, misschien beetje wijd dus ik weet 't nietquote:
pannenkoeken zijn lekker manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef xcachet het volgende:
Nu ben ik misselijk van de pannenkoeken.
omg show t aan je beste gaybffquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen hebben nooit genoeg kleding. Zou je inmiddels wel moeten weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zeiken, vrouw.
je hebt ze toch al
dat is lastigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ehm, een denim overhemd maar die is aan de lange kant en weet niet hoe ik dat moet dragen. Opzich is ie wel luek, misschien beetje wijd dus ik weet 't niet..
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ehm, een denim overhemd maar die is aan de lange kant en weet niet hoe ik dat moet dragen. Opzich is ie wel luek, misschien beetje wijd dus ik weet 't niet..
quote:
quote:
hagel?quote:
Jimbo is het vrouwtje binnen zijn relatie. Hij heeft geen idee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nooit genoeg kleding. Zou je inmiddels wel moeten weten.
ik vind het knapper dat je enig idee heeft wat ze bedoeltquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar erover zeuren dat je ze hebt, dat is stomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
oh ja ik dacht dat al maar kon ook hagelslag zijn toch ;squote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet op mijn pannenkoek. Buiten hahaha
Maar dat is toch niet zo moeilijk? Gewoon met : spijkerbroek + hemdje, jurkje, topje + shorts, topje + rokje etc.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al mijn werkkledingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdTijd om de bonuskaart ritueel te verbranden.
1quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef richolio het volgende:
Is het deze week week 1 of 52? AH belde me net
Nieuwe kleding ditdat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het knapper dat je enig idee heeft wat ze bedoelt
Is dat zo... okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo is het vrouwtje binnen zijn relatie. Hij heeft geen idee.
Heb je nu taart?quote:
Dat word die toch al over 6 dagenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdTijd om de bonuskaart ritueel te verbranden.
Steek het in brand als LR ook aanwezig is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al mijn werkkledinghet is verleidelijk om die erbij te gooien.
53quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef richolio het volgende:
Is het deze week week 1 of 52? AH belde me net
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al mijn werkkledinghet is verleidelijk om die erbij te gooien.
Dat hoop ik tenminste. En ja ik vraag je opnieuw je haar te laten groeien.quote:
Oh ja kon.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja ik dacht dat al maar kon ook hagelslag zijn toch ;s
ja hequote:
Roep jij Sof nou op om mij levend in de fik te steken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek het in brand als LR ook aanwezig is.
Nee, jij leest verkeerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roep jij Sof nou op om mij levend in de fik te steken?![]()
Sof dat zou je toch niet doen hoop ik?
Mijn ouders kwamen boodschappen doen en mijn vader zei van nee joh moet je niet doen. dus hij beïnvloedde mij en nu heb ik geen taart gekochtquote:
Waarom perse daar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om te winkelen in Engeland/Ierland.
Met Aldo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Ezell het volgende:
moet lr er ook bij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek het in brand als LR ook aanwezig is.
dilemma.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zou wel een leuke afsluiting van je AH periode zijn. Doe het dan ook echt op de AH parkeerplaats zelf
[..]
Dat hoop ik tenminste. En ja ik vraag je opnieuw je haar te laten groeien.
Ierlandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Ezell het volgende:
AH toch?quote:
ik heb door jou wel taart gekocht, hierdoor ben ik weer 500gram van mn doel verwijderd verdommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen boodschappen doen en mijn vader zei van nee joh moet je niet doen. dus hij beïnvloedde mij en nu heb ik geen taart gekochtheb spijt
Ja ik las ook, maar misschien bedoelde je dat ermee. Als achterliggende gedachte.quote:
Nee. Als ik zwem ben ik ook geen zeedier. Pas als je er zelf in durft te geloven kan je een dolfijn zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dilemma.
Als je een keer een man pijpt, ben je dan een homo.
Ben je als een keer op een paard zit, ook gelijk een ruiter dan ?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk landje met een heel leuk accentje.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef richolio het volgende:
[..]
De 53e week, dan krijg ik toch extra loon?
Toch is het best gay als je een lul in je bakkes hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Als ik zwem ben ik ook geen zeedier. Pas als je er zelf in durft te geloven kan je een dolfijn zijn.
Dus je overwoog het ook nog? Lekker dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik las ook, maar misschien bedoelde je dat ermee. Als achterliggende gedachte.
Omdat ik geen enkele leuke collega had. Gingen ze klachten over me indienenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
AH toch?Mijn manager loopt iedereen constant af te snauwen
Iedereen wordt er gek van. De enige reden dat ik niet weg ga zijn mijn collega's. Waarom ben je weg gegaan eigenlijk? Kreeg je ook een afscheidscadeau
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch is het best gay als je een lul in je bakkes hebt.
Wat ga je eten? De bonuskaart van Sof?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je overwoog het ook nog? Lekker dan.
Ik ga eten
quote:
Dus wat je eigenlijk stelt is dat ik al die tijd al een dolfijn was?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch is het best gay als je een lul in je bakkes hebt.
Welke taartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb door jou wel taart gekocht, hierdoor ben ik weer 500gram van mn doel verwijderd verdomme
Dan had je maar moeten slikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik geen enkele leuke collega had. Gingen ze klachten over me indienenrot op zeg, ik doe alles wat je zegt (hihaho) en dan dienen ze klachten in
![]()
En nee ik heb niks gekregen. Misschien als ik volgende week mijn kleding inlever.
haha jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je overwoog het ook nog? Lekker dan.
Ik ga eten
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk stelt is dat ik al die tijd al een dolfijn was?
Bijde zijn neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dilemma.
waren vrouwenquote:
Ja ik moet iemand de schuld gevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke taart
wat leuk dat ik de aanleiding ben van jouw extra gewicht
Gewoon weekendje weg toch? Retourtje is 100 euro of zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond het inderdaad wel tof winkelen in Ierland. Maar duurt wel even voordat ik weer ben.
Nooit meegemaakt.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja ik moet iemand de schuld geven
en een slagroom schnite
Serieus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik geen enkele leuke collega had. Gingen ze klachten over me indienenrot op zeg, ik doe alles wat je zegt (hihaho) en dan dienen ze klachten in
![]()
En nee ik heb niks gekregen. Misschien als ik volgende week mijn kleding inlever.
die kunnen ook spuitenquote:
Echte?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon weekendje weg toch? Retourtje is 100 euro of zo.
[..]
Nooit meegemaakt.Maar wel leprechauns gezien.
![]()
Tot zoquote:
ohh zoquote:
Zou het kunnen doen, ja. Heb alleen niks nodig momenteel en het geld nodig voor de huur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon weekendje weg toch? Retourtje is 100 euro of zo.
Mijn leidinggevende wilde niet zeggen wie het wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Serieus?Wie diende die in en wat voor klachten
Ik hoop het. Een taart ofzo.
quote:
welke kleur welk merk en hoequote:
quote:
Ga blond, en als je dan wat over hebt gooi je het in mn baardquote:
Kan ik stellen dat je eigenlijk tegen jezelf praat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch post ik hier al vet lang, dus het interesseert me éigenlijk geen ene kanjer
Klopt, schizofreen for lifequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik stellen dat je eigenlijk tegen jezelf praat?
Wat triest zeg allemaal. Inderdaad goed dat je weg bent gegaan, waardeloze baan is t ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende wilde niet zeggen wie het wasdaarom vind ik ze allemaal schijnheilig. Eentje was wel aardig. Maar sinds die klachten werd ik ook niet meer overdag ingepland zodat ik altijd alleen werkte
En de klacht was, dat ik nooit iets deed oid. dat ik geen taken aannam
![]()
Ik hoop ook een taart
hard knock lifequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het kunnen doen, ja. Heb alleen niks nodig momenteel en het geld nodig voor de huur.
dat is niet die gozer uit breaking badquote:
zelf kiezen, gewoon een redelijk bekend merk of zo, volgens de instructiesquote:
laat maar stomme trutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
hard knock lifeheb ik ook last van
[..]
dat is niet die gozer uit breaking bad
[..]
zelf kiezen, gewoon een redelijk bekend merk of zo, volgens de instructies
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
hard knock lifeheb ik ook last van
[..]
dat is niet die gozer uit breaking bad
[..]
zelf kiezen, gewoon een redelijk bekend merk of zo, volgens de instructies
Ja ik wil op zich wel weer helemaal blond, zoals vroegahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga blond, en als je dan wat over hebt gooi je het in mn baard
Buiten FOK! functioneer ik perfect, hier nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ga je er buiten FOK! mee om?
Ik reageerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch post ik hier al vet lang, dus het interesseert me éigenlijk geen ene kanjer
Ja, expres tegen me aan lopen ook enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat triest zeg allemaal. Inderdaad goed dat je weg bent gegaan, waardeloze baan is t ook.
Ga je die taart dan met ons delen?
Je FOK!bestaan is dus een grote act.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Buiten FOK! functioneer ik perfect, hier niet
hier troll ik vaak alles bij elkaar
deze baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
oke dan vieze slet
[..]
dacht hem al te herkennen
Nijmegenquote:
daar?quote:
wow ik dacht ik gooi er een ouderwets, minder erg scheldwoord in en jij noemt mij gelijk slet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
oke dan vieze slet
[..]
dacht hem al te herkennen
dit staat beter:quote:
kan gebeurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik dacht ik gooi er een ouderwets, minder erg scheldwoord in en jij noemt mij gelijk slet.
blijkbaar niet, anders vroeg je het nietquote:
Ja of Arnhem, lig er tusseninquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
dit staat beter:
[ afbeelding ]
[..]
kan gebeuren
dat niet, maar als je het wel fijn vond, dan zit je wel zeker in schaal 1 van kinseyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dilemma.
quote:
Supersletquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik dacht ik gooi er een ouderwets, minder erg scheldwoord in en jij noemt mij gelijk slet.
welke man? eerder aapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
Ik vind ezell niet zo aardig meer tegenwoordig. En dat terwijl ik haar aan de man heb geholpen. STANK voor dank. Pfff.
kinsey? is dat een ruiter?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar als je het wel fijn vond, dan zit je wel zeker in schaal 1 van kinsey
de teen is vanaf vandaag niet ons probleem meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jimbo, de teen is op proef bij racing genk
Oh ben jij er zo een.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]verschrikkelijke hoek van het land.
Afsteken en aan de duitsers geven
neuken jij en aldo?quote:
jaquote:
Wat voor een ?quote:
Die man die in mexico zit.quote:
ohquote:
oh. okquote:
oh. okquote:
Zo'n iemand die alleen de randstad kan waarderen en andere gebieden gelijk minderwaardig vindt.quote:
nog nietquote:
geloofde in ieder geval niet in de strakke homo/hetero scheiding, maar stelde een schaal van 0 t/m 6 op, van respectievelijk compleet hetero naar compleet homoquote:
nee joh eerder dan 2008. hoogte punt van 2006 of zo denk ikquote:
Weet niet zeker. maar volgens mij heb ik je ooit een keertje bij oshiro thuis gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ohh de oude pub groep, ja was een natte neukbende toen ja.
Daar heb ik ook een tijdje rondgehangen (makkelijke tienertjes![]()
)
Maar vaag dat je dat allemaal weet man, woon echt al sinds jaar en dag in Rotterdam, heb echt maar heel kort weer in nwk gezeten
Alles buiten rotterdam is kutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo'n iemand die alleen de randstad kan waarderen en andere gebieden gelijk minderwaardig vindt.
pfoe zo vroeg alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee joh eerder dan 2008. hoogte punt van 2006 of zo denk ik
[..]
Weet niet zeker. maar volgens mij heb ik je ooit een keertje bij oshiro thuis gezien
En ja was wel makkelijk. Kan me alleen niet herinneren dat jij iemand uit die groep wat gedaan hebt hoor
haha oke doei jimboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |