moet lr er ook bij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek het in brand als LR ook aanwezig is.
dilemma.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zou wel een leuke afsluiting van je AH periode zijn. Doe het dan ook echt op de AH parkeerplaats zelf
[..]
Dat hoop ik tenminste. En ja ik vraag je opnieuw je haar te laten groeien.
Ierlandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om te winkelen in Engeland/Ierland.
AH toch?quote:
ik heb door jou wel taart gekocht, hierdoor ben ik weer 500gram van mn doel verwijderd verdommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen boodschappen doen en mijn vader zei van nee joh moet je niet doen. dus hij beīnvloedde mij en nu heb ik geen taart gekochtheb spijt
Ja ik las ook, maar misschien bedoelde je dat ermee. Als achterliggende gedachte.quote:
Nee. Als ik zwem ben ik ook geen zeedier. Pas als je er zelf in durft te geloven kan je een dolfijn zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dilemma.
Als je een keer een man pijpt, ben je dan een homo.
Ben je als een keer op een paard zit, ook gelijk een ruiter dan ?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk landje met een heel leuk accentje.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef richolio het volgende:
[..]
De 53e week, dan krijg ik toch extra loon?
Toch is het best gay als je een lul in je bakkes hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Als ik zwem ben ik ook geen zeedier. Pas als je er zelf in durft te geloven kan je een dolfijn zijn.
Dus je overwoog het ook nog? Lekker dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik las ook, maar misschien bedoelde je dat ermee. Als achterliggende gedachte.
Omdat ik geen enkele leuke collega had. Gingen ze klachten over me indienenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
AH toch?Mijn manager loopt iedereen constant af te snauwen
Iedereen wordt er gek van. De enige reden dat ik niet weg ga zijn mijn collega's. Waarom ben je weg gegaan eigenlijk? Kreeg je ook een afscheidscadeau
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch is het best gay als je een lul in je bakkes hebt.
Wat ga je eten? De bonuskaart van Sof?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je overwoog het ook nog? Lekker dan.
Ik ga eten
quote:
Dus wat je eigenlijk stelt is dat ik al die tijd al een dolfijn was?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch is het best gay als je een lul in je bakkes hebt.
Welke taartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb door jou wel taart gekocht, hierdoor ben ik weer 500gram van mn doel verwijderd verdomme
Dan had je maar moeten slikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik geen enkele leuke collega had. Gingen ze klachten over me indienenrot op zeg, ik doe alles wat je zegt (hihaho) en dan dienen ze klachten in
![]()
En nee ik heb niks gekregen. Misschien als ik volgende week mijn kleding inlever.
haha jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je overwoog het ook nog? Lekker dan.
Ik ga eten
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk stelt is dat ik al die tijd al een dolfijn was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |