quote:
ik las het ja, goede zin man met je raidquote:
niet zeiken, vrouw.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik heb nieuwe kleren maar ik weet 't niet
Nee, man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zeiken, vrouw.
je hebt ze toch al
welkequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
picsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ja ehm, een denim overhemd maar die is aan de lange kant en weet niet hoe ik dat moet dragen. Opzich is ie wel luek, misschien beetje wijd dus ik weet 't nietquote:
pannenkoeken zijn lekker manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef xcachet het volgende:
Nu ben ik misselijk van de pannenkoeken.
omg show t aan je beste gaybffquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen hebben nooit genoeg kleding. Zou je inmiddels wel moeten weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zeiken, vrouw.
je hebt ze toch al
dat is lastigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ehm, een denim overhemd maar die is aan de lange kant en weet niet hoe ik dat moet dragen. Opzich is ie wel luek, misschien beetje wijd dus ik weet 't niet..
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ehm, een denim overhemd maar die is aan de lange kant en weet niet hoe ik dat moet dragen. Opzich is ie wel luek, misschien beetje wijd dus ik weet 't niet..
quote:
quote:
hagel?quote:
Jimbo is het vrouwtje binnen zijn relatie. Hij heeft geen idee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nooit genoeg kleding. Zou je inmiddels wel moeten weten.
ik vind het knapper dat je enig idee heeft wat ze bedoeltquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar erover zeuren dat je ze hebt, dat is stomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
oh ja ik dacht dat al maar kon ook hagelslag zijn toch ;squote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet op mijn pannenkoek. Buiten hahaha
Maar dat is toch niet zo moeilijk? Gewoon met : spijkerbroek + hemdje, jurkje, topje + shorts, topje + rokje etc.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al mijn werkkledingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdTijd om de bonuskaart ritueel te verbranden.
1quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef richolio het volgende:
Is het deze week week 1 of 52? AH belde me net
Nieuwe kleding ditdat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het knapper dat je enig idee heeft wat ze bedoelt
Is dat zo... okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo is het vrouwtje binnen zijn relatie. Hij heeft geen idee.
Heb je nu taart?quote:
Dat word die toch al over 6 dagenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdTijd om de bonuskaart ritueel te verbranden.
Steek het in brand als LR ook aanwezig is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al mijn werkkledinghet is verleidelijk om die erbij te gooien.
53quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef richolio het volgende:
Is het deze week week 1 of 52? AH belde me net
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al mijn werkkledinghet is verleidelijk om die erbij te gooien.
Dat hoop ik tenminste. En ja ik vraag je opnieuw je haar te laten groeien.quote:
Oh ja kon.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja ik dacht dat al maar kon ook hagelslag zijn toch ;s
ja hequote:
Roep jij Sof nou op om mij levend in de fik te steken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek het in brand als LR ook aanwezig is.
Nee, jij leest verkeerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roep jij Sof nou op om mij levend in de fik te steken?![]()
Sof dat zou je toch niet doen hoop ik?
Mijn ouders kwamen boodschappen doen en mijn vader zei van nee joh moet je niet doen. dus hij beīnvloedde mij en nu heb ik geen taart gekochtquote:
Waarom perse daar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om te winkelen in Engeland/Ierland.
Met Aldo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om te winkelen in Engeland/Ierland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |