inderdaad, enige waar ik het origineel beter vind dan die van heino. sonne is gewoonweg niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht goed. Enkel Haus am See is iets minder.
Echte muziekliefhebbers zijn we. Onze visie moest dan ook wel evenwaardig zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, enige waar ik het origineel beter vind dan die van heino. sonne is gewoonweg niet te vergelijken
Jeetjequote:Vermiste man in Leiden ligt drie maanden dood in huis
Een man die als vermist was opgegeven bij de politie, blijkt drie maanden dood in zijn huis in Leiden te hebben gelegen. Dat twittert de wijkagent die bij de zaak betrokken. De man is een natuurlijke dood gestorven.
"De dienst begonnen met een vermissing, meneer bleek al 3 mnd dood in de woning te liggen. Onderzoek gedaan en nu wachten op schouwarts", meldt de wijkagent.
De wijkagent twittert ook nog: "Familie was erg betrokken, zeiden ze. 13 oktober voor het laatst gezien dus, zeiden ze, ze maken zich zorgen.. Jaja. #eenzameouderentweet. "
''Erg betrokken"quote:
"zeiden ze"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Erg betrokken"
Hij is dus vermist, maar ze vergaten even te kijken of hij misschien THUIS was?
Ze maken zich niet heel geloofwaardigquote:
Wat moeten wij met de VBL OP?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
DE OP VAN DE VBL SC
[ code verwijderd ]
Hier de OP. Voor noodgevallen heb ik die altijd in mijn fotoboek staan.
oh verkeerd topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moeten wij met de VBL OP?
Toch bedankt.
Dan gaan we naar de FHF od utopia SC met zn allenquote:
de onz-sc probeert ons al regelmatig te dwarsbomen jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
Voor je het weet krijg je hier van die lebeau taferelenDat vbl een keer komt buurten en dat ze gelijk alles op slot gooien en iedereen bannen
![]()
Je bedoelt grappen doorzetten nadat ze allang niet grappig meer zijn en uiteindelijk bij wijze van een optelsom een ban oplopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
Voor je het weet krijg je hier van die lebeau taferelenDat vbl een keer komt buurten en dat ze gelijk alles op slot gooien en iedereen bannen
![]()
Walgelijk ja. JNG 2.0quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc probeert ons al regelmatig te dwarsbomen ja
onz is ook niet wat het geweest isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de onz-sc probeert ons al regelmatig te dwarsbomen ja
Echt vbl hoolies manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt grappen doorzetten nadat ze allang niet grappig meer zijn en uiteindelijk bij wijze van een optelsom een ban oplopen?
Dat is wel erg VBL ja.
[..]
Walgelijk ja. JNG 2.0
hou je bekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef Ezell het volgende:
Stelletje gekke geiten, dit is helemaal niet ONZ of VBL. Dit is GC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |