JIj denkt wel vaker aan mannen zekerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest even aan Stuart denken, vandaar deze TT,sorrie
serieusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]hoe serieus denk je dat ik dit forum neem?
Klopt. Ik heb me laatst met Tjacka afgetrokken in een blokhutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
JIj denkt wel vaker aan mannen zeker
ik wist al dat jij aan zulke praktijken deedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb me laatst met Tjacka afgetrokken in een blokhut
Mensen die dat zeggen nemen het vaak enorm serieus hihiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]hoe serieus denk je dat ik dit forum neem?
slaap ze, tjackaquote:
hihi dat valt best tegenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen nemen het vaak enorm serieus hihi
Slaap lekker jongemanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen. Doe iets met die info, of niet
wat rasisties van jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wist al dat jij aan zulke praktijken deed
Nee, april welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Fok-it haat jij mei eigenlijk nog
What's the problem?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is iemand hier goed met computer?
ik wil dus zo spel kopen maar ik wil testen van kan ik het aan, begint het opeens te lullen over java. wtf is een java en hoe krijg ik hetquote:
www.java.comquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil dus zo spel kopen maar ik wil testen van kan ik het aan, begint het opeens te lullen over java. wtf is een java en hoe krijg ik het
Misschien heb je oudere versie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik keek net ik heb al java maar tog zegt die je hebt java nodig
wat moet je doen?quote:
als je er geen zin in hebt ga je niet?quote:
ja, als ik er eenmaal ben welquote:
zal wel veranderen morgen, denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als je er geen zin in hebt ga je niet?
Komt wel goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:11 schreef Ezell het volgende:
ja, als ik er eenmaal ben welmaar nu heb ik gewoon echt geen zin
In Ezelldorp of Utrecht?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, als ik er eenmaal ben welmaar nu heb ik gewoon echt geen zin
[..]
zal wel veranderen morgen, denk ik
Ik snap niet hoe je daar tegen op kan kijkenquote:
blow jijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar tegen op kan kijkenIs het ver weg ofzo?
Slaap je normaal met iemand erin dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:14 schreef Amarantha het volgende:
Even weer een nachtje alleen in mijn éénpersoonsbed slapen, dat voelt als luxe denk ik
Nope. Ik snap het ook niet zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar tegen op kan kijkenIs het ver weg ofzo?
Vanaf vorige week Dinsdag maar één nacht niet samen geslapenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap je normaal met iemand erin dan?
Nieuwe relatie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanaf vorige week Dinsdag maar één nacht niet samen geslapenEn weekend zal ook wel samen slapen betekenen. In het begin vond ik het klote slapen maar het went steeds beter
Neequote:
Oh nice nice. Ik denk dat ik het ook weer onwennig vind om samen te slapen, te lang geleden alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeAl een jaar de zelfde jongen maar ups en downs. Hij is ook een huisgenoot van me dus hij slaapt vaak in zijn eigen bed maar de laatste tijd (2 maanden) wilt hij steeds meer bij me slapen. Sliep begin vorig jaar ook vaak bij hem maar toen had hij nog een tweepersoonsbed en later kregen we een periode die minder ging dus ook niet samen geslapen. Het is pas sinds 2 maanden weer heel erg goed tussen ons sinds een half jaar ofzo
never happendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice nice. Ik denk dat ik het ook weer onwennig vind om samen te slapen, te lang geleden al
Samen in een tweepersoons gaat wel maar éénpersoonsbed is echt wel wennenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice nice. Ik denk dat ik het ook weer onwennig vind om samen te slapen, te lang geleden al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen in een tweepersoons gaat wel maar éénpersoonsbed is echt wel wennenMaar ben nu wel gewend na 2 maanden elk weekend en nu 7 nachten. Echt kut dat hij zijn zelfgebouwde tweepersoonsbed uit elkaar heeft gehaald en ook éénpersoons heeft gemaakt.
Uhu, nou ja,wel lekker knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waarKnuffelend in slaap vallen
Gewoon in bed plassen #yoloquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:43 schreef richolio het volgende:
Ik moet plassen maar wil mijn bed niet uit
Zolang je niet denkt dat het appelsap is morgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Of in t lege glas op mijn nachtkastje. Of is dat raar?
Done. Wel uit mijn raam gegooid meteen, wat stonk dat zegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je niet denkt dat het appelsap is morgen.
Gefeliciteerd beste Fok-itquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je niet denkt dat het appelsap is morgen.
Dankje LRquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd beste Fok-it
Oh en Jody is een Delfenaar.
Ik zou moeten leren in plaats van bier zuipen, maar ja...quote:
Nee ik kan niet slapen dus ik kan je helaas niet volgen hierin.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou moeten leren in plaats van bier zuipen, maar ja...
Zullen we dan maar beiden slapen en het morgen beter doen?
In zoverre bier drinken bij vrienden uitgaan is wel ja, maar van bier word ik niet meer echt dronken zie daar mijn Fok! routine om 4:00 's nachts.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik kan niet slapen dus ik kan je helaas niet volgen hierin.
Ben je uitgeweest?
Zolang je morgen niet naar school hoeft,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zoverre bier drinken bij vrienden uitgaan is wel ja, maar van bier wordt ik niet meer echt dronken zie daar mijn Fok! routine om 4:00 's nachts.
Toch ga ik slapen nu wel een poging geven. Nogmaals een fijne verjaardag gewenst
Goeie TTquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest even aan Stuart denken, vandaar deze TT,sorrie
slagroomtaartquote:
Jaaaaquote:
die zijn ook lekker jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jaaaa
of van die hele cheapass schnite
Maar nu vind ik je stom, want nu heb ik trek in taart.. en er is niets hierquote:
Hoi, ken ik jou?quote:
Niet hierquote:
dan moet je ook ff naar de AH gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar nu vind ik je stom, want nu heb ik trek in taart.. en er is niets hier
Hoi Tjackiequote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je ook ff naar de AH gaan
Hoi Sofjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi Frans, ik hoor net dat je in Team Rocket zit?quote:
quote:
Taart bij ahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Essje, is that youquote:
Gewoon lekker zelf bakken toch?quote:
Hoi Jimboquote:
Hoezo?quote:
Maar zelf bakken is leuker en lekkerderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja maar uit de winkel is makkelijker
Ik zou wel willen maar ik ben afgewezen omdat het me niet lukte om de tekst van hun overwinningslied uit m'n hoofd te lerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Frans, ik hoor net dat je in Team Rocket zit?
Maar ik kan dat nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zelf bakken is leuker en lekkerder
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik ben afgewezen omdat het me niet lukte om de tekst van hun overwinningslied uit m'n hoofd te leren
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik kan dat niet
Of jij moet me willen helpen?
Ik ga al met ess bakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik kan dat niet
Of jij moet me willen helpen?
Iedereen wil met mij bakkenquote:
Opwarmen in de oven is lekkerderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:02 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik doe wel even een paar oliebollen in de magnetron
Hallo werkeloze.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om er over te gaan malen.
Hoezo ben je werkloos?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben banketbakker
Ohjaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze kunnen mij in 2014 geen uren meer geven.
Ja maar dat duurt zo lang, ik heb geen heteluchtdingesquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt zo lang, ik heb geen heteluchtdinges
Maar sowieso: oliebollen. Ik heb nog 5 zakken in de koelkast en ik wil ze ook niet weggooien dus ik kan de komende tijd lekker oliebollen eten
en hoe bevalt dat nou, voel je je ook al donkerder worden?quote:
Dat is waar. Ik heb ook geen werk en ik maak me er ook niet druk over. Ik solliciteer gewoon maar dat is ook een beetje het enige wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik weet waar hij werktequote:
fijn hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi JimboJa, ik ben het
Wat ben je vroeg vrij![]()
Nice, nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb op m'n werk al genoeg oliebollen gegeten
Vers gebakkenEven 'testen' of de batch goed was
![]()
mwa nee, hoe het er nu uit ziet heb ik over 2 weken weer werk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en hoe bevalt dat nou, voel je je ook al donkerder worden?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar was eigenlijk vanaf april hé
maar blijkbaar nu al
relaxed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa nee, hoe het er nu uit ziet heb ik over 2 weken weer werk.
Ik ga mij er druk om maken als ik over een maand nog steeds geen werk heb. Dan begint mijn geld toch wel op te raken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb ook geen werk en ik maak me er ook niet druk over. Ik solliciteer gewoon maar dat is ook een beetje het enige wat ik kan doen.
Jaquote:
Wanneer ben je jarig lief?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jablijf je nu wel hier tot m'n verjaardag?
Welnee, Tjackie is veul te lief voor datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had een affaire met de vrouw v/d directeur van de kaasfabriek.
De 22equote:
Dat niet alleen, volgens mij heeft hij de directeur ook gechanteerd met foto's en uiteindelijk bij z'n vertrek een bom geplant ergens in de fabriek die afgaat wanneer er gatenkaas geproduceerd wordt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had een affaire met de vrouw v/d directeur van de kaasfabriek.
Mag ik komen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jablijf je nu wel hier tot m'n verjaardag?
Geen uwv?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga mij er druk om maken als ik over een maand nog steeds geen werk heb. Dan begint mijn geld toch wel op te raken.
Maar meestal gaat er bij affaires en chantages meer geweld bij komen kijken. Dus een ontslag is nog mild. Vaak gaan ze op de vuist met elkaar en dan moet iemand het met de dood bekopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:07 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat niet alleen, volgens mij heeft hij de directeur ook gechanteerd met foto's en uiteindelijk bij z'n vertrek een bom geplant ergens in de fabriek die afgaat wanneer er gatenkaas geproduceerd wordt.
Als het goed is blijf ik heel 2014 banloosquote:
Doe niet zo sneu.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:07 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat niet alleen, volgens mij heeft hij de directeur ook gechanteerd met foto's en uiteindelijk bij z'n vertrek een bom geplant ergens in de fabriek die afgaat wanneer er gatenkaas geproduceerd wordt.
Ik zou wel terugbellen als ik jou wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef Tjacka het volgende:
ik werd net opgebeld mijn ouders namen op
ja wil tjacka even terugbellen voor uitleg voor het ontslag
dat ga ik dus echt niet doen hé
en die spullen van het werk halen ze ook maar zelf op
komen wel, maar niet op de verjaardagquote:
Misschien leeft de directeur niet meer maar heeft er iemand anders lucht van gekregen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar meestal gaat er bij affaires en chantages meer geweld bij komen kijken. Dus een ontslag is nog mild. Vaak gaan ze op de vuist met elkaar en dan moet iemand het met de dood bekopen.
dan moet ik vet veel werk gaan doen voor 100 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geen uwv?
Krijg het zelfs meer dan als ik werkte
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als het goed is blijf ik heel 2014 banloos
Maar je bent hem nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou wel terugbellen als ik jou was
Uhm nou uhmquote:
Ohja daar was wat mee hè?quote:
hoezoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou wel terugbellen als ik jou was
helaas welquote:
Is dat niet gewoon liefdadigheidswerk?quote:
quote:
Misschien hebben ze wel een idee voor je, en buiten dat staat het gewoon goedquote:
Maar ik ken jou heul nog nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen
Als ik nog door de deur pas na die oliebollen
jou hoef ik niet te pijpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon liefdadigheidswerk?
Ik plak ze er meestal op, geef ik daley een snotstache enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik schoot net een snotje op mijn beeldscherm
En dat zo faken over de telefoon gaat ook niet zo goed denk ikquote:
Uitgelezen kans om me te leren kennen dan toch?quote:
(T)jackie bahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik schoot net een snotje op mijn beeldscherm
Hoe kan hij dan ontslagen zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Misschien leeft de directeur niet meer maar heeft er iemand anders lucht van gekregen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Uitgelezen kans om me te leren kennen dan toch?
Of wil je in de tussentijd nog een keer afspreken?
je kan het proberen, tsjacka klinkt heel vrouwelijk hoorde ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat zo faken over de telefoon gaat ook niet zo goed denk ik
maar het is toch raar dat ik moet terug bellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Misschien hebben ze wel een idee voor je, en buiten dat staat het gewoon goedHandig voor eventuele aanbevelingen later etc.
Goed contact met je bazen is altijd positief.
Al is het maar om te 'oefenen' voor later
Ik denk dat we het hier heel snel over eens zijn dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komen wel, maar niet op de verjaardag
Hij betrapte iemand anders op een affaire en die heeft Tjackie én de directeur weggewerktquote:
ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier heel snel over eens zijn dan.
Hoeft van jou niet, maar hoeft van mij ook niet. Ik moet er niet aan denken zeg...
Mwah, ze belden je al en toen was je blijkbaar niet beschikbaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar het is toch raar dat ik moet terug bellen
hunnie kunnen mij toch ook wel terug bellen
Het engeltje blijft altijd leven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij betrapte iemand anders op een affaire en die heeft Tjackie én de directeur weggewerkt
(al is Tjackie er met zijn ontslag lichtjes vanaf gekomen)
quote:
quote:
Goed ideequote:
Dit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij betrapte iemand anders op een affaire en die heeft Tjackie én de directeur weggewerkt
(al is Tjackie er met zijn ontslag lichtjes vanaf gekomen)
Opgelost slotjequote:
Als je mn app nou eens toevoegdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat zo faken over de telefoon gaat ook niet zo goed denk ik
Ohnoesquote:
Ja of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als je mn app nou eens toevoegd
jij bent geilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom wist je meteen wat ik bedoelde?![]()
Hij heeft het al eerder gedaan hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef J.James het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet. Dan komt 'ie er niet achter hoe zijn avontuur afloopt.
Dan kan je zien dat ik lief en aardig ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik hoef toch niet te weten hoe vaak hij seks heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gedaan hoorMeerdere keren
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan kan je zien dat ik lief en aardig ben.Wil je nou alleen met haar bakken of wil je ook iets in de oven stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan kan je zien dat ik lief en aardig ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh, dan zit je in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef toch niet te weten hoe vaak hij seks heeft
Dat is best relevant in dit topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef toch niet te weten hoe vaak hij seks heeft
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:19 schreef J.James het volgende:
[..]
Wil je nou alleen met haar bakken of wil je ook iets in de oven stoppen?
Maar jij bent hier ook nog niet zo langquote:
Hij was ook dood in mijn profielquote:
Oh, ik ben nergens op uit. Ik vind vrienden maken gewoon leuk en tot nu toe komt ess aardiger over dan sommige andere personen hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat jullie op seks uitzijn.
Ess heeft een vriend en ik een vriendin.
En bij bakken hoort nu eenmaal de oven.
Bank, kast, bed?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij bent hier ook nog niet zo lang
Ik welIk ben meubilair
Lamp natuurlijkquote:
Ah, oké. Zolang dat maar niet betekent dat we op je moeten gaan zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij bent hier ook nog niet zo lang
Ik welIk ben meubilair
Ik ben ook heul lief stiekemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik ben nergens op uit. Ik vind vrienden maken gewoon leuk en tot nu toe komt ess aardiger over dan sommige andere personen hier
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik ben nergens op uit. Ik vind vrienden maken gewoon leuk en tot nu toe komt ess aardiger over dan sommige andere personen hier
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lamp natuurlijkIedereen licht op hier als ik er ben
Ik denk niet dat ik dat volhoud hoor. Het begint een beetje saai te worden, iedere keer weet hetzelfde gezeur met dezelfde mensenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef J.James het volgende:
[..]
Ah, oké. Zolang dat maar niet betekent dat we op je moeten gaan zitten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lamp natuurlijkIedereen licht op hier als ik er ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Doe je zelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:24 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat volhoud hoor. Het begint een beetje saai te worden, iedere keer weet hetzelfde gezeur met dezelfde mensen
quote:
Ja maar hij nog nietquote:
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk![]()
Ik en ess en stuart zijn dat hier.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]Ik zou er wel moeite mee hebben, ik denk niet dat jij dat overleeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan moet ik eerst nog wat meer sporten/afvallen.
Ja en Beer natuurlijk, en appel, en Bosje, en GF, en Lavenderr, en nog een heleboel liefjes hierquote:
Maar die posten hier bijna nooit, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en Beer natuurlijk, en appel, en Bosje, en GF, en Lavenderr, en nog een heleboel liefjes hier
Ik droomde een paar nachten terug dat ik ergens naartoe moest rijden met de auto van mijn ouders (ik heb niet eens een rijbewijs) terwijl mijn ouders bij de buren in de garage stonden. En ik zat al in de auto toen ik bedacht dat er nog iets heul belangrijks in huis lag en toen heb ik de auto met sleutel erin even laten staan om dat te pakken. En toen ik terug kwam was de auto natuurlijk weg, en ging ik helemaal van streek naar de garage van de buren. En toen zuchtte m'n moeder 'Ja, dat is ook niet zo slim hè? Nou pak even die andere sleutel dan' 'Welke andere' 'Ja deze' *heeft ineens een andere sleutel in haar hand en drukt op een knopje* 'Zo, nu doet de auto het niet meer, afstandsbediening weet je nog? Op afstand de auto uit zetten?' 'Oh nee dat heb ik gemist' 'Oh nou dan weet je het nu, kijk maar even op de GPS waar de auto is en ga hem maar halen' 'Oké doei'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een roeibootje in een industrialisatie-achtige setting de wereld ging verkennen.
Ben je zo groot ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:26 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik zou er wel moeite mee hebben, ik denk niet dat jij dat overleeft.
Dan moet ik eerst nog wat meer sporten/afvallen.
Wel als ik er benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar die posten hier bijna nooit, toch?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef Marco001 het volgende:
Net te horen gekregen dat Aldel vanavond al sluit.Alleen de gieterij blijft nog eventjes open.
Fuckzooi, moest nog zeker 150 dagen van mijn afstudeerstage. Kan hier nog wel een maandje rekken, maar dan zit ik nog maar op de helft.
quote:
quote:
Maar als je er in zit, klopt het gewoonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik droomde een paar nachten terug dat ik ergens naartoe moest rijden met de auto van mijn ouders (ik heb niet eens een rijbewijs) terwijl mijn ouders bij de buren in de garage stonden. En ik zat al in de auto toen ik bedacht dat er nog iets heul belangrijks in huis lag en toen heb ik de auto met sleutel erin even laten staan om dat te pakken. En toen ik terug kwam was de auto natuurlijk weg, en ging ik helemaal van streek naar de garage van de buren. En toen zuchtte m'n moeder 'Ja, dat is ook niet zo slim hè? Nou pak even die andere sleutel dan' 'Welke andere' 'Ja deze' *heeft ineens een andere sleutel in haar hand en drukt op een knopje* 'Zo, nu doet de auto het niet meer, afstandsbediening weet je nog? Op afstand de auto uit zetten?' 'Oh nee dat heb ik gemist' 'Oh nou dan weet je het nu, kijk maar even op de GPS waar de auto is en ga hem maar halen' 'Oké doei'
quote:
Oh, bij mij worden dat vaak van die lucide dromen omdat ik dan besef dat ik in een droom zit en ik het toch niet geloofwaardig vind waardoor ik maar wat anders ga doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een roeibootje in een industrialisatie-achtige setting de wereld ging verkennen.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als je er in zit, klopt het gewoon
Dan was ik niet meer single geweest?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij nou single was he![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik veel.. Hangt af van wat school wil. Heb een voorstel gedaan, maarja, school is nu dicht..quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Hangt af van wat school wil. Heb een voorstel gedaan, maarja, school is nu dicht..
Dat is jouw keuze maar als het aan mij lag nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan was ik niet meer single geweest?
Is er.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHet was toen allemaal heel logisch
![]()
Misschien wel een goed ideeEen afstandsbediening om je auto op afstand uit te kunnen zetten
School kennende waarschijnlijk wel nog wat langer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je moet tot maandag wachten tot je wat hoort? Balen
VA hosselkoningquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze maar als het aan mij lag niet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon nog niet helemaal tevreden zegmaar.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja dat kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef J.James het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze maar als het aan mij lag niet
Oh, vetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is er.O.a. BMW 740 heeft dat. (Kan je ook gewoon uitstappen, deuren laten vergrendelen en weglopen terwijl de motor nog loopt, altijd leuk bij drukke Mac's.
Leuk altijd zulke dingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
School kennende waarschijnlijk wel nog wat langer.
Nu niet nee, ik ga vanavond weer naar de sportschool. Ga je me nu 4x quoten of wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat kanBen je aan het sporten?
M'n muis bleef hangenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Nu niet nee, ik ga vanavond weer naar de sportschool. Ga je me nu 4x quoten of wat?
Wat weerhoudt je ervan om er een te kopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n muis bleef hangenIk heb een nieuwe muis nodig
Geen idee eigenlijk. Want ik weet ook wat ik ongeveer zoekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om er een te kopen?
Wat voor vis heb je gegeten?quote:
Dit, Op naar de Mediamarkt jij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om er een te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |