Dankje LRquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd beste Fok-it
Oh en Jody is een Delfenaar.
Ik zou moeten leren in plaats van bier zuipen, maar ja...quote:
Nee ik kan niet slapen dus ik kan je helaas niet volgen hierin.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou moeten leren in plaats van bier zuipen, maar ja...
Zullen we dan maar beiden slapen en het morgen beter doen?
In zoverre bier drinken bij vrienden uitgaan is wel ja, maar van bier word ik niet meer echt dronken zie daar mijn Fok! routine om 4:00 's nachts.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik kan niet slapen dus ik kan je helaas niet volgen hierin.
Ben je uitgeweest?
Zolang je morgen niet naar school hoeft,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zoverre bier drinken bij vrienden uitgaan is wel ja, maar van bier wordt ik niet meer echt dronken zie daar mijn Fok! routine om 4:00 's nachts.
Toch ga ik slapen nu wel een poging geven. Nogmaals een fijne verjaardag gewenst
Goeie TTquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest even aan Stuart denken, vandaar deze TT,sorrie
slagroomtaartquote:
Jaaaaquote:
die zijn ook lekker jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jaaaa
of van die hele cheapass schnite
Maar nu vind ik je stom, want nu heb ik trek in taart.. en er is niets hierquote:
Hoi, ken ik jou?quote:
Niet hierquote:
dan moet je ook ff naar de AH gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar nu vind ik je stom, want nu heb ik trek in taart.. en er is niets hier
Hoi Tjackiequote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je ook ff naar de AH gaan
Hoi Sofjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi Frans, ik hoor net dat je in Team Rocket zit?quote:
quote:
Taart bij ahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Essje, is that youquote:
Gewoon lekker zelf bakken toch?quote:
Hoi Jimboquote:
Hoezo?quote:
Maar zelf bakken is leuker en lekkerderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja maar uit de winkel is makkelijker
Ik zou wel willen maar ik ben afgewezen omdat het me niet lukte om de tekst van hun overwinningslied uit m'n hoofd te lerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Frans, ik hoor net dat je in Team Rocket zit?
Maar ik kan dat nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zelf bakken is leuker en lekkerder
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik ben afgewezen omdat het me niet lukte om de tekst van hun overwinningslied uit m'n hoofd te leren
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik kan dat niet
Of jij moet me willen helpen?
Ik ga al met ess bakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik kan dat niet
Of jij moet me willen helpen?
Iedereen wil met mij bakkenquote:
Opwarmen in de oven is lekkerderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:02 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik doe wel even een paar oliebollen in de magnetron
Hallo werkeloze.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om er over te gaan malen.
Hoezo ben je werkloos?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om er over te gaan malen.
Jammiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben banketbakker
Ohjaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze kunnen mij in 2014 geen uren meer geven.
Ja maar dat duurt zo lang, ik heb geen heteluchtdingesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |